Full version: Melodifestivalen
Sidor: 1, 2, 3
Reserv
CITAT (pejori @ 19-03-2006, 13:23)
CITAT (Berith @ 19-03-2006, 12:37)
Äh jag hakar på rubriken!  ;)

Carola.... Sååå patetisk!  :rolleyes: Ingen tvekan om att hon ljög på Lena Phs fråga om hon redan bokat hotell i Aten.  :D

ja..visst ljög hon.... smile.gif smile.gif
hon hade säkert bokat halva hotellet redan smile.gif smile.gif unsure.gif

Så va´det med den genomärliga människan sleep.gif rolleyes.gif
Gossen Ruda
Jag noterade att min frånvaro noterats. Tyvärr är orsaken en annan än vad som spekulerades. Tydligen har jag drömsimmat i grumligt vatten i natt för rudan vaknade med huvudvärk som snart förvärrades och övergick i halvmigrän. Efter att ha knaprat ett antal piller har tillståndet numera återgått till nästan normalt. Dock löd jag den gamla uppmaningen:Öppna inte munnen förrän hjärnan är inkopplad. Överfört till nutida vanor så gäller det även tangentbord. Nu är dock hjärnan så gott som tillbaka på banan igen.

Jag ser att många fortfarande inte anser att Carola skulle fått vinna pga div personliga ofullkomligheter. Men det heter väl fortfarande Melodifestivalen? Vad man än kan säga om hennes person så är hon oftast en bra sångerska.

Personligen anser jag dock att hon skulle avstått, men det beror på att hon redan vunnit en gång.
Leia
Jag håller med föregående talare (skrivare menar jag... smile.gif )
Carola är en av våra mest mångsidiga artister, även om jag inte gillar hennes person.
Jag hade dock hellre sett någon annan som vinnare, för jag tycker också på nått´ sätt att hon har gjort sitt här (eller jag menar där, eller här också för den delen, hit vill jag inte ha henne även om alla ska vara välkomna. Oj nu blev det svammel... laugh.gif biggrin.gif tongue.gif
Yin o Yang
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 18-03-2006, 22:00)
Tyvärr så vann hon

Precis så tyckte jag och min gubbe också. Vi höll en peng på Andreas wub.gif , men vad hjälpte det sad.gif
I något inlägg nämndes Carola och dåliga vibbar - jag känner precis så. Upplever henne som falsk och beräknande och ett mer påklistrat leende får man nog leta efter mad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon