Sidor: 1, 2, 3
netaave
CITAT (AnitaGg @ 25-03-2006, 16:20)
CITAT (netaave @ 25-03-2006, 16:10)
Men just den här mobbingen mot Solis var det du som startade Anita och Berta var inte sen att ta efter!!!!

Nu tycker jag du ska tagga ner faktiskt!

Solis har varit här inne och ställt till bråk innan jag ens visste att det här forumet fanns.

Så skyll inte på mig.
Dom hon bråkat med växlar, men mitt i stormens öga finns alltid Solis.
Vilket nick hon nu använder för tillfället.
Hon älskar att bråka, och om ingen kommenterar hennes ämnen så "matar" hon dom själv med inlägg efter inlägg.
Och det blir bara tokigare och tokigare till dess att någon tröttnar och säger ifrån.
Sen är bråket igång.
Hon är bara en forumclown som egoistiskt kräver total uppmärksamhet.

Hon blir avstängd och så reggar hon ett nytt nick och fortsätter i gamla fotspår.
Fattar faktiskt inte att en normalbegåvad människa inte ser mönstret.

Vet du att det finns t.o.m personer som har intalat Solis att dom som inte tycker om hennes skriverier är avundsjuka.
Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta blink.gif

Kan den som är avundsjuk vänligen räcka upp handen.

Jo det var det, det var du som skrev inlägg nr 2 i den här tråden och sen var det igång!
Det var ditt val att skriva som du gjorde, du hade kunnat låta bli att läsa och framför allt hade du kunnat låta bli att skriva men det gjorde du inte.
Nu tänker inte jag varken skriva eller läsa mer här.
*solis.*
CITAT (AnitaGg @ 26-03-2006, 13:48)
CITAT (solis. @ 26-03-2006, 12:54)
Vad som är sannt för mig behöver inte vara sant för andra;men att ljuga hör till mitt förflutna långt tillbaka i tiden då jag inte kände mig själv tyvärr!!

Och du skall veta att jag har MASSOR av olika sidor och det har jag sagt förrut som du kanske har sett i mina skriverier!!!

Mer än en sida har alla människor.
Men det innebär inte att man byter åsikter beroende på var man skriver.
Det är ju inte det som är att "ha många sidor".

Du vet ju precis som jag att det inte bara är Reserv som har fått PM där det framgår att du driver med folk, och att du älskar att provocera.

Att be honom lägga ut dina PM och sen påstå att han inte "törs" blink.gif
Provokativt och listigt Solis, men den lätta tror jag inte han går på.
Underskatta inte hans intelligens.

Du är manipulativ och säger uppenbarligen precis vad som helst för att få uppmärksamhet.
Men ärlighet varar längst, även om sanningen kan vara ack så smärtsam.

Snälla rara Anita;du får också sätta ut mina PM till dig!!!

Varför skulle jag vara rädd för sanningen ohmy.gif

Varför skulle jag underskatta reservs intellegens ohmy.gif

Både du Anita och reserv är mina kära medmänniskor och ni skall båda veta att ni har varit stora lärare för mig;just om mig själv!!!

Absolut sannt att jag tycker om uppmärksamhet;jag är helt beroende av mina medmänniskor i mångt och mycket!!!
Och jag blir jätte lycklig när människor till ex. blir glada när jag kommer med mina kära dockor wub.gif

Men jag vet att du inte kan höra dockornas tal tyvärr sad.gif Den underbara förmågan togs säkerligen bort från dig redan när du var barn sad.gif

HUR är en människa som är manipulativ???
AnitaO
CITAT (solis. @ 26-03-2006, 14:04)
CITAT (AnitaGg @ 26-03-2006, 13:48)
CITAT (solis. @ 26-03-2006, 12:54)
Vad som är sannt för mig behöver inte vara sant för andra;men att ljuga hör till mitt förflutna långt tillbaka i tiden då jag inte kände mig själv tyvärr!!

Och du skall veta att jag har MASSOR av olika sidor och det har jag sagt förrut som du kanske har sett i mina skriverier!!!

Mer än en sida har alla människor.
Men det innebär inte att man byter åsikter beroende på var man skriver.
Det är ju inte det som är att "ha många sidor".

Du vet ju precis som jag att det inte bara är Reserv som har fått PM där det framgår att du driver med folk, och att du älskar att provocera.

Att be honom lägga ut dina PM och sen påstå att han inte "törs" blink.gif
Provokativt och listigt Solis, men den lätta tror jag inte han går på.
Underskatta inte hans intelligens.

Du är manipulativ och säger uppenbarligen precis vad som helst för att få uppmärksamhet.
Men ärlighet varar längst, även om sanningen kan vara ack så smärtsam.

Snälla rara Anita;du får också sätta ut mina PM till dig!!!

Varför skulle jag vara rädd för sanningen ohmy.gif

Varför skulle jag underskatta reservs intellegens ohmy.gif

Både du Anita och reserv är mina kära medmänniskor och ni skall båda veta att ni har varit stora lärare för mig;just om mig själv!!!

Absolut sannt att jag tycker om uppmärksamhet;jag är helt beroende av mina medmänniskor i mångt och mycket!!!
Och jag blir jätte lycklig när människor till ex. blir glada när jag kommer med mina kära dockor wub.gif

Men jag vet att du inte kan höra dockornas tal tyvärr sad.gif Den underbara förmågan togs säkerligen bort från dig redan när du var barn sad.gif

HUR är en människa som är manipulativ???

Solis:
Du vänder och vrider på allt man skriver till oigenkännlighet.
Att föra en diskussion med dig är likvärdigt med att sitta på en stol och banka huvudet i väggen blink.gif
Jag vet att du inte "fattar" (eller vill fatta), men shit happens.

Fråga mig inget mer nu är du snäll......Vad jag menar o.s.v.
Jag vet att du kan svenska och om det är några ord du inte förstår så finns det ordböcker på nätet.
AnitaO
CITAT (netaave @ 26-03-2006, 14:00)
Jo det var det, det var du som skrev inlägg nr 2 i den här tråden och sen var det igång!
Det var ditt val att skriva som du gjorde, du hade kunnat låta bli att läsa och framför allt hade du kunnat låta bli att skriva men det gjorde du inte.
Nu tänker inte jag varken skriva eller läsa mer här.

Stämmer bra om man uteslutande ser till den här tråden.
Men du har ju varit medlem längre än mig, och vet att det är långt ifrån första och förmodligen inte den sista.

Jag syftade på helheten, vilket jag hoppades gick fram men uppenbarligen inte.
Valet var absolut mitt, och den rätten har väl även jag?
För det är väl inte "håll med eller håll tyst" som gäller?

Jag avskyr falska människor som ljuger utan det minsta tecken på ånger sad.gif
Floppy
En nyfiken fråga Solis.

Hur kommer det sig att du skriver på just Odlas forum...? För som det verkar så har det du skriver inte nån direkt anknytning till trädgård....

Inget elakt menat eller så...jag är bara lite nyfiken hur det blev just Odla som du ville skriva om dig och dina dockor på...

Berätta gärna för en som är nyfiken... smile.gif
*solis.*
CITAT (Floppy @ 26-03-2006, 15:39)
En nyfiken fråga Solis.

Hur kommer det sig att du skriver på just Odlas forum...? För som det verkar så har det du skriver inte nån direkt anknytning till trädgård....

Inget elakt menat eller så...jag är bara lite nyfiken hur det blev just Odla som du ville skriva om dig och dina dockor på...

Berätta gärna för en som är nyfiken...  :)

Det var nog förra året som jag kom hit som en stormvind,i början av året:först som solis men blev utsläng därför att jag var ful i mun om jag nu minns rätt.
Jag råkade hamna här när jag kollade på Google om någonting och hittade då denna härliga forum med ett småprat som det hela tiden händer massor.
Jag älskar att skriva och synas självklart och förr i tiden gjorde jag nästan vad som helst för att folk skulle se mig!

Så kom jag tillbaka som Groovymama och fortsatt i samma stil och blev självklart utslängd men jag tror att det var att jag började rensa mina inlägg om jag nu minns rätt!?

Jag var MYCKET sårad ledsen och höll mig borta kanske en månad men då var jag tvungen att komma tillbaka och då som silos ,en ville ha tillbaka mitt ursprungliga nicknamn solis så då började jag med namnet som solis.

Jag älskar naturen blommor etc.. och här på hyreshusets gård har jag ett par rabatter som jag hade blommor i förra sommaren och jag längtar efter egen trädgård med möjlighet att odla.

Men jag kan inte skriva så mycket om blommor utan skriver hellre om mina kära dockor och om mina funderingar i livet som är så spännande!

Men mitt förflutna kommer hela tiden och gör sig påmind och det är jo okej eftersom jag blir starkare när jag möter allt som människor säger om mig och mitt sätt.

Till var och en vill jag ändå säga:lyssna på era egna hjärtan för där finner ni svaret även om mig som person!

Kramar från Kyllikki i alla hennes åldrar

wub.gif wub.gif wub.gif
Floppy
CITAT (solis. @ 26-03-2006, 15:53)
CITAT (Floppy @ 26-03-2006, 15:39)
En nyfiken fråga Solis.

Berätta gärna för en som är nyfiken...  smile.gif

Det var nog förra året som jag kom hit som en stormvind,i början av året:först som solis men blev utsläng därför att jag var ful i mun om jag nu minns rätt.
Jag råkade hamna här när jag kollade på Google om någonting och hittade då denna härliga forum med ett småprat som det hela tiden händer massor.
Jag älskar att skriva och synas självklart och förr i tiden gjorde jag nästan vad som helst för att folk skulle se mig!

Så kom jag tillbaka som Groovymama och fortsatt i samma stil och blev självklart utslängd men jag tror att det var att jag började rensa mina inlägg om jag nu minns rätt!?

Jag var MYCKET sårad ledsen och höll mig borta kanske en månad men då var jag tvungen att komma tillbaka och då som silos ,en ville ha tillbaka mitt ursprungliga nicknamn solis så då började jag med namnet som solis.

Jag älskar naturen blommor etc.. och här på hyreshusets gård har jag ett par rabatter som jag hade blommor i förra sommaren och jag längtar efter egen trädgård med möjlighet att odla.

Men jag kan inte skriva så mycket om blommor utan skriver hellre om mina kära dockor och om mina funderingar i livet som är så spännande!

Men mitt förflutna kommer hela tiden och gör sig påmind och det är jo okej eftersom jag blir starkare när jag möter allt som människor säger om mig och mitt sätt.

Till var och en vill jag ändå säga:lyssna på era egna hjärtan för där finner ni svaret även om mig som person!

Kramar från Kyllikki i alla hennes åldrar

wub.gif wub.gif wub.gif

Okej...då vet jag...
*vet ej*
Har du inte vaknat Solis?
*solis.*
Är vaken.
*solis.*
Det är slutskrivet för mig i denna tråd!!!
*vet ej*
CITAT (solis. @ 27-03-2006, 08:28)
Det är slutskrivet för mig i denna tråd!!!

Vad är det som hänt? det är den andra tråden som man möts utav samma budskap.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon