Full version: Skattebeskedet
Sidor: 1, 2
lilla mamma
inga papper alls, än
Bettson
CITAT (AnitaGg @ 31-03-2006, 11:59)
CITAT (Leia @ 31-03-2006, 12:54)

laugh.gif laugh.gif

Den har jag på mitt kontor också.

Nu har jag bara fyrtio deklarationer kvar innan 15 juni.

Hoppas man ska kunna njuta några dagar utav maj i alla fall innan den försvinner.
Ciczi
Jag fick ca 500 riksdaler tillbaks!

Det blir väl en runda i shoppingcentrat för dem?

Ciczi
Castea
Får tillbaka 18 600 kr. ohmy.gif smile.gif
fruberglund
CITAT (Rossi @ 31-03-2006, 10:10)
CITAT (fruberglund @ 31-03-2006, 07:06)
CITAT (fruberglund @ 29-03-2006, 17:33)
Nu har jag fått mitt också, 6.600 kr blev det, ungefär som det brukar alltså. Tillsammans brukar mannen och jag få ca 8.000 så nu väntar vi bara på hans besked också för att se om det blir så smile.gif

Nähä, mannen fick visst kvarskatt istället. Jämkningen funkade tydligen inte lika bra i år av nån anledning sad.gif Tur att han ska dra av för resor, då går det ju jämnt upp i alla fall smile.gif

Såvitt jag vet måste man ansöka om jämkning varje år - annars kommer det inte med.

Fick papper för ett tag sen som bara skulle skickas in om man ville ändra, ville man ha som förra året skulle man inte göra något. Jaja, drabbar ingen fattig, jag får ju i alla fall tillbaka så vi klarar oss. Är ju ändå inga pengar man räknar med utan bara en glad överraskning om man får tillbaka nåt biggrin.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon