Full version: Tvätta underkläder
Sidor: 1, 2, 3
AnitaO
Ni vet då hur man förgyller dagen för andra laugh.gif wub.gif
Tänka sig att en tråd som handlade om vilket tvättmedel man ska ha till underkläder kunde bli 7 sidor lång på ett kick rolleyes.gif tongue.gif
Gillan
Och jag som inte skrivit i den alls innan,
har i huvudet döpt den till "Nya skrattråden"
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Och nej, jag använder inte string, men en massa annat
sexigt wub.gif
Leia
CITAT (AnitaGg @ 05-04-2006, 10:01)
Ni vet då hur man förgyller dagen för andra laugh.gif wub.gif
Tänka sig att en tråd som handlade om vilket tvättmedel man ska ha till underkläder kunde bli 7 sidor lång på ett kick rolleyes.gif tongue.gif

Ja, och längre kommer det säkert bli!
Själv gjorde jag en "trosinventering" och hör och häpna 42 stycken ohmy.gif Vad ska man med så många till?! Och jag som rensade ut en massa i höstas...Jag fattar ingenting, de måste ha hoppat dit av sig själva! ohmy.gif
Dessutom var ungefär 1/3 sådana med lull lull på och jag som inte trodde att jag var så kvinnlig! ohmy.gif laugh.gif
stina
Jag har en hel jättebyrålåda full! ohmy.gif Vet inte hur många det är, men det lyser helt klart av "bling-bling" när lådan öppnas. Och påfyllning hela tiden blir det....

Att shoppa är att samla!
Betty
CITAT (stina @ 05-04-2006, 10:14)
Att shoppa är att samla!

Den var riktigt bra! biggrin.gif
Betty
CITAT (Leia @ 05-04-2006, 10:08)
Själv gjorde jag en "trosinventering" och hör och häpna 42 stycken ohmy.gif Vad ska man med så många till?! Och jag som rensade ut en massa i höstas...Jag fattar ingenting, de måste ha hoppat dit av sig själva! ohmy.gif

Samma fenomen uppstår när man slänger in två galgar i en tom garderob... förökar sig våldsamt... wink.gif laugh.gif rolleyes.gif
stina
CITAT (Betty @ 05-04-2006, 10:19)
Själv gjorde jag en "trosinventering" och hör och häpna 42 stycken ohmy.gif  Vad ska man med så många till?! Och jag som rensade ut en massa i höstas...Jag fattar ingenting, de måste ha hoppat dit av sig själva! ohmy.gif

Samma fenomen uppstår när man slänger in två galgar i en tom garderob... förökar sig våldsamt... wink.gif laugh.gif rolleyes.gif

Vårkänslor???? tongue.gif Man kanske inte ska ha dom liggande på varandra i byrålådan?
Leia
CITAT (stina @ 05-04-2006, 10:14)
Att shoppa är att samla!

ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif Jösses och jag som trodde att jag levde ett feng shui inspererat liv utan samlingar! ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif laugh.gif
(men jag är iallafall duktig på att rensa bort med jämna mellanrum...)
Betty
CITAT (stina @ 05-04-2006, 10:32)
Själv gjorde jag en "trosinventering" och hör och häpna 42 stycken ohmy.gif  Vad ska man med så många till?! Och jag som rensade ut en massa i höstas...Jag fattar ingenting, de måste ha hoppat dit av sig själva! ohmy.gif

Vårkänslor???? tongue.gif Man kanske inte ska ha dom liggande på varandra i byrålådan?

Tror inte att det spelar någon roll alls om man staplar dem, lägger dem i långa rader eller hänger upp dem på galgar - de förökar sig ändå! Trosor är såna... blir bara fler och fler... rolleyes.gif laugh.gif tongue.gif
Leia
CITAT (Betty @ 05-04-2006, 10:43)
CITAT (stina @ 05-04-2006, 10:32)

Tror inte att det spelar någon roll alls om man staplar dem, lägger dem i långa rader eller hänger upp dem på galgar - de förökar sig ändå! Trosor är såna... blir bara fler och fler... rolleyes.gif laugh.gif tongue.gif

Mycket märkligt.... wacko.gif ohmy.gif laugh.gif
Rossi
Gossen Ruda fick byxångest! smile.gif
Leia
CITAT (Rossi @ 05-04-2006, 10:59)
Gossen Ruda fick byxångest! smile.gif

Lady Hamilton
Tror inte att det spelar någon roll alls om man staplar dem, lägger dem i långa rader eller hänger upp dem på galgar - de förökar sig ändå! Trosor är såna... blir bara fler och fler...  :rolleyes:  :lol:  :P

sleep.gif Mitt råd är att inte blanda trosor och kalsonger i tvättkorgen wub.gif Om ni vill minska "förökningen"
Hannele
CITAT (Betty @ 05-04-2006, 09:43)

Jag ska testa, vad det blir om man blandar i några udda nyskilda strumpor..
stina
CITAT (Hamilton @ 05-04-2006, 11:09)
Tror inte att det spelar någon roll alls om man staplar dem, lägger dem i långa rader eller hänger upp dem på galgar - de förökar sig ändå! Trosor är såna... blir bara fler och fler...  rolleyes.gif  laugh.gif  tongue.gif

sleep.gif Mitt råd är att inte blanda trosor och kalsonger i tvättkorgen wub.gif Om ni vill minska "förökningen"

Det är nog kanske string och kalsonger som måste hållas åtskilda i alla lägen! tongue.gif
Hannele
CITAT (stina @ 05-04-2006, 12:45)
Det är nog kanske string och kalsonger som måste hållas åtskilda i alla lägen! tongue.gif

Du menar att mamelucker och Y-front inte hittar på något?
Jag tror du har fel!! laugh.gif biggrin.gif
stina
CITAT (Hannele @ 05-04-2006, 13:47)
Det är nog kanske string och kalsonger som måste hållas åtskilda i alla lägen!  :P

Kan du prova och rapportera? Jag har tyvärr inga mamelucker.... tongue.gif Kan kanske bli ett extratillskott att sälja små mameluckvalpar till sommaren!
Leia
CITAT (Hannele @ 05-04-2006, 13:47)
Det är nog kanske string och kalsonger som måste hållas åtskilda i alla lägen!  :P

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon