Full version: homohatare,homofober
Sidor: 1, 2, 3
Alexander-VG-zon3
hhahaha vad roligt dte blev
det går bara få barn igenom att en kvinna och en man har sex . det är naturligt
men homosexuella kan med få barn kankse inte på lika naturligt sett så kan man även där få gentiksa barn .
sen sex biten
som nån sa att köra ut å in ger inte alltid det bästa .
utan vi har fler punkter på kroppen som ger mer känslor än ut å in .
nu känne rjag att jag låtyer dum haha
Gossen Ruda
Jodu Linus, du hade knappast väntat dig den här utvecklingen på dina funderingar. Jag skall bara skriva det här som svar på vissa frågor, sen lägger jag absolut definitivt av.

Erogena zoner i all ära men dom betraktar jag mest som förrätt till den stående kötträtten. Tror knappast att två människor samtidigt kan få orgasm genom att gnida zonerna mot varandra. Jag citerar mig själv: "två människor i en handling samtidigt och gemensamt kan känna sexuell tillfredställelse". Det gills inte att båda smeker varandra eftersom det då är två samtidiga handlingar. Händerna är inga erogena zoner. Därmed faller en 69:a bort eftersom det också är två samtidiga handlingar, en i var ände. Trots läpparna är inte munnen erogen. Dildos och andra hjälpmedel inte tillåtna.

Nu skall jag montera steklar, tjing.
Reserv
CITAT (Gossen Ruda @ 14-06-2006, 18:50)
Jodu Linus, du hade knappast väntat dig den här utvecklingen på dina funderingar. Jag skall bara skriva det här som svar på vissa frågor, sen lägger jag absolut definitivt av.

Erogena zoner i all ära men dom betraktar jag mest som förrätt till den stående kötträtten. Tror knappast att två människor samtidigt kan få orgasm genom att gnida zonerna mot varandra. Jag citerar mig själv: "två människor i en handling samtidigt och gemensamt kan känna sexuell tillfredställelse". Det gills inte att båda smeker varandra eftersom det då är två samtidiga handlingar. Händerna är inga erogena zoner. Därmed faller en 69:a bort eftersom det också är två samtidiga handlingar, en i var ände. Trots läpparna är inte munnen erogen. Dildos och andra hjälpmedel inte tillåtna.

blink.gif wacko.gif Jisses!! Du va´definitivt borta från sexualkunskapslektionerna blink.gif Händerna är erogena zoner, likaså munnen, dessutom så har både händerna och munnen massor av erogena punkter rolleyes.gif Jag tror att du behöver uppdatera hur både den kvinnliga kroppen funkar och även din egen, googla gärna lite på mannens och kvinnans erogena zoner.....jag lovar dig, du lär dig ett och annat där som du förnekar i tråden här tongue.gif
andersen

Jag hadde inte tänkt att skriva något i den här tråden, men jag måste bara säja att du gossen ruda har fel. munnen är väll en erogen zon om något.
Biggan_
CITAT (andersen @ 14-06-2006, 18:57)
Jag hadde inte tänkt att skriva något i den här tråden, men jag måste bara säja att du gossen ruda har fel. munnen är väll en erogen zon om något.

Jag håller med dej Andersen. En intim kyss är väldigt upphetsande! tongue.gif
Vi får nog ha FAQ här! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Birgitta P @ 14-06-2006, 19:13)
Vi får nog ha FAQ här! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

hahahaha
LOL
nää vad roligt detta blev nu
man kan få en orgasm samtidigt utan att bara köra ut å in eller analt .
nu hadde jag inte tänk gå i detalj men
biggrin.gif laugh.gif laugh.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Reserv @ 14-06-2006, 18:56)
blink.gif  :wacko: Jisses!! Du va´definitivt borta från sexualkunskapslektionerna blink.gif  Händerna är erogena zoner, likaså munnen, dessutom så har både händerna och munnen massor av erogena punkter rolleyes.gif Jag tror att du behöver uppdatera hur både den kvinnliga kroppen funkar och även din egen, googla gärna lite på mannens och kvinnans erogena zoner.....jag lovar dig, du lär dig ett och annat där som du förnekar i tråden här tongue.gif

haha vad bra skrivet biggrin.gif laugh.gif
ska sluta skratta nu

tilläg
http://www.hertze.com/texter/432/babelfisk...l-erogena-zoner
en
http://www.sexsvar.com/artiklar.taf?_funct...6&visning_uid1=
Ophelia

Då tror jag ärligt talat att jag bara vill ha förrätten OCH väljer att beställa fisk då kötträtten verkar infernaliskt tråkig (som ett regelrätt parande och inte speciellt "sexigt"). Blä! Jag är människa och vill ha MYCKET skoj och inte bara producering.

Sedan är detta vad som gills och inte gills lite knepigt för mig att förstå. Likaså dildos (alltså att de inte är tillåtna). Är det några regler eller? Väldigt erogena zoner kan visst ge en orgasm så det behövs inte alls vara ett gnuggande av könsorganet. Att sedan hitta dem samt kunna ge sig hän är ju en helt annan sak. Jag är medveten om att de allra flesta känner till erogena zoner och att de är mer elle mindre tändande.
Magdis
CITAT (Ophelia @ 14-06-2006, 21:28)
Sedan är detta vad som gills och inte gills lite knepigt för mig att förstå. Likaså dildos (alltså att de inte är tillåtna). Är det några regler eller?

Håller med. Förresten är det väl inte det det handlar om? Det handlar ju om kärlek, inte på vilket sätt det är skönast att ha sex. Det handlar ju om att man blir KÄR i en person av sitt eget kön. Det blev väldigt sexfixerat här nu och jag tycker inte det är det som är huvudsaken.
Alexander-VG-zon3
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 14-06-2006, 20:35)
Det blev väldigt sexfixerat här nu och jag tycker inte det är det som är huvudsaken.

jo det blev det förutom att dte blev det så gick jag å skrek inne på toan en gång med och halft kissade på mig när jag satt här å läste dte första gången
Gåsis
Jahapp, så om man är över 40 och född med en Tulo mellan knäna då finns man inte laugh.gif laugh.gif laugh.gif

/Åsa
Gillan
Förresten är det väl inte det det handlar om? Det handlar ju om kärlek, inte på vilket sätt det är skönast att ha sex. Det handlar ju om att man blir KÄR i en person av sitt eget kön. Det blev väldigt sexfixerat här nu och jag tycker inte det är det som är huvudsaken.

Jag tycker det var fint skrivet Magdis.

Det handlar ju till syvende och sist om kärlek,
och kärleken är ju inte annorlunda beroende av
"vem " man blir förälskad i. Det känns naturligtvis
likadant för alla som har glädjen av att få uppleva
denna fantastiska känsla wub.gif

Alltså!---Hallå, jag är kääär ohmy.gif ....Tappar talförmågan,
får hjärtklappning, blir svett, rodnar..........vill ju säga
nåt, men blir alldeles för blyg wub.gif

Lycka till Linus wub.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Evgeni @ 14-06-2006, 21:51)
Förresten är det väl inte det det handlar om? Det handlar ju om kärlek, inte på vilket sätt det är skönast att ha sex. Det handlar ju om att man blir KÄR i en person av sitt eget kön. Det blev väldigt sexfixerat här nu och jag tycker inte det är det som är huvudsaken.

Jag tycker det var fint skrivet Magdis.

Det handlar ju till syvende och sist om kärlek,
och kärleken är ju inte annorlunda beroende av
"vem " man blir förälskad i. Det känns naturligtvis
likadant för alla som har glädjen av att få uppleva
denna fantastiska känsla wub.gif

Alltså!---Hallå, jag är kääär ohmy.gif ....Tappar talförmågan,
får hjärtklappning, blir svett, rodnar..........vill ju säga
nåt, men blir alldeles för blyg wub.gif

Lycka till Linus wub.gif

japp det är underbart att vara kär wub.gif wub.gif wub.gif
ännu underbarer om man är ihop med dne man är kär i
Diabolique
Tror knappast att två människor samtidigt kan få orgasm genom att gnida zonerna mot varandra.

Det gills inte att båda smeker varandra eftersom det då är två samtidiga handlingar. Därmed faller en 69:a bort eftersom det också är två samtidiga handlingar, en i var ände.

Dildos och andra hjälpmedel inte tillåtna.

Jo det kan de tydligen! Jag har fått ställningen beskriven för mig av en flatkompis, hon trodde inte heller på det förrän hon testade. biggrin.gif

"Två samtida handlingar"...
Ja, men det brukar det väl vara mellan man och kvinna vid vaginalpenetration också? Det finns något som kallas för motjuck, och det borde betraktas som en handling oavsett vem som är ovanpå vem.

Människan har använt redskap i alla tider, på alla möjliga sätt. Dildos måste gillas! biggrin.gif

Gossen Ruda, ta det jag skriver med en stor nypa salt. Det gäller er andra också. Jag har en förmåga att klampa på som en elefant i ett glashus när jag blir engagerad i något.

Nu har tråden verkligen spårat ur.
Hoppas att du förlåter mig Linus, jag är i alla fall medskyldig...
Tänkte tipsa dig och alla andra för den delen också om en film som heter "Jag älskar vem jag vill". Det är en dokumentär om unga homosexuella i Norge, som är helt fantastisk!

På något vis kan jag inte låta bli att tycka att det är något extra romantiskt med kärlek när kärleken ifrågasätts av omgivningen. Lite passionerat "Romeo och Julia"-aktigt och förbjudet. När man måste kämpa för att våga visa vem man är förälskad i både inför sig själv (innan man kommer ut), den man är förälskad i och för omvärlden. Ofta blir det extra lidelsefullt, och jag har någon konstig svaghet för lidelsefulla kärlekssagor... wub.gif
Hannele
Händerna är inga erogena zoner.

Du har missat mycket här i livet! biggrin.gif laugh.gif
Testa tårna också..
Bettson
Jag är väl lite trög som vanligt.

Jag anser att det finns två saker som varje människa verkligen äger och har rätt att göra vad de vill med. Nämligen sitt liv och sin sexualitet.

Med rätten att göra vad man vill med det så följer skyldigheten att utöva sin rätt, utan att det blir på någon annans bekostnad.Typ att man skall kunna utöva precis den sexuella läggning man har, men det är inte OK med våltäkt, övergrepp och pedofili för, där utövar man sin sexualitet på någon annans bekostnad

Så egentligen så intresserar det mig inte vilken läggning andra människor har. Det är deras privatsak precis som min egen sexualitet är min privatsak.

Att människor reagerar negativt på tex. homosexualitet behöver inte egentligen betyda att de ogillar homosexuella. Det är snarare ett tecken på att de är osäkra i sen egen sexualitet och känner sig hotade. Föräldrar har också en tendens att ta på sig skulden för allt som inte är enligt mallen.
Reptilhjärnan säger då att de skall försöka korrigera sin unge till i deras ögon mera accepterat norm. Oavsett vad det gäller, det kan ju vara något annat än homosexualitet. Kan vara val av jobb, partner barnuppfostran osv.

En negativ reaktion från en förälder som får veta att deras barn är homosexuella handlar nog mera om att de inte snappat, att de inte har rätt att styra sina barn och försöka leva sina liv genom sina dem.

Och det är en helt annan historia..........
adrian
Jaha...Välkomna till snuska.nu... biggrin.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Diabolique @ 14-06-2006, 23:26)
Tror knappast att två människor samtidigt kan få orgasm genom att gnida zonerna mot varandra.

Det gills inte att båda smeker varandra eftersom det då är två samtidiga handlingar. Därmed faller en 69:a bort eftersom det också är två samtidiga handlingar, en i var ände.

Dildos och andra hjälpmedel inte tillåtna.

Jo det kan de tydligen! Jag har fått ställningen beskriven för mig av en flatkompis, hon trodde inte heller på det förrän hon testade. biggrin.gif

"Två samtida handlingar"...
Ja, men det brukar det väl vara mellan man och kvinna vid vaginalpenetration också? Det finns något som kallas för motjuck, och det borde betraktas som en handling oavsett vem som är ovanpå vem.

Människan har använt redskap i alla tider, på alla möjliga sätt. Dildos måste gillas! biggrin.gif

Gossen Ruda, ta det jag skriver med en stor nypa salt. Det gäller er andra också. Jag har en förmåga att klampa på som en elefant i ett glashus när jag blir engagerad i något.

Nu har tråden verkligen spårat ur.
Hoppas att du förlåter mig Linus, jag är i alla fall medskyldig...
Tänkte tipsa dig och alla andra för den delen också om en film som heter "Jag älskar vem jag vill". Det är en dokumentär om unga homosexuella i Norge, som är helt fantastisk!

På något vis kan jag inte låta bli att tycka att det är något extra romantiskt med kärlek när kärleken ifrågasätts av omgivningen. Lite passionerat "Romeo och Julia"-aktigt och förbjudet. När man måste kämpa för att våga visa vem man är förälskad i både inför sig själv (innan man kommer ut), den man är förälskad i och för omvärlden. Ofta blir det extra lidelsefullt, och jag har någon konstig svaghet för lidelsefulla kärlekssagor... wub.gif

jag förlåter dig jag har med någ hjälpt till lite men jga fikc många goa skratt i da biggrin.gif laugh.gif
jag tror det är lättre för kile å kkille å lika dant för tjeje å tjej att få det samtidigt än kille åp tjej . lika dant i förhållande att när dte är samma kön förstår man bättre i både sex å känslår det är vad jag har fått för mig men dte är säkert inte rätt
å tack för filmtipset ska någ försöka se den
Alexander-VG-zon3
förlåt mig för jag har skratt kund einte hjälpa det
tnäkte skriva nåt komiskt här om Gossen Ruda men ångar mig
förlåt Gossen Ruda wub.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon