|
CITAT (AnitaGg @ 05-12-2006, 13:57) CITAT (pejori @ 05-12-2006, 13:54) CITAT (AnitaGg @ 04-12-2006, 08:40) CITAT (svinpäls @ 04-12-2006, 08:30) En utsträckt hand, ska visst vara öppen, knuten gör den ont  Personligen har jag väl väldigt svårt att föreställa mig Reservs hand som knuten. ledsen att behöva rubba din bild Anita, men en mera knuten hand, är svårt att hitta  Ja, man har väl olika erfarenheter så klart. That´s life Kul att se dig igen i alla fall   lyder bettys råd, och låter ingen jaga bort mej mot min vilja ju
Nåja, undrar vem som jagar bort vem?  Den knutna handen sitter i betraktarens öga.
CITAT (pejori @ 05-12-2006, 13:54) CITAT (AnitaGg @ 04-12-2006, 08:40) CITAT (svinpäls @ 04-12-2006, 08:30) En utsträckt hand, ska visst vara öppen, knuten gör den ont  Personligen har jag väl väldigt svårt att föreställa mig Reservs hand som knuten. ledsen att behöva rubba din bild Anita, men en mera knuten hand, är svårt att hitta  min knutna näve som diskuterats medan du hållit dig härifrån avsåg ett sms jag skickade dig i lördags: "Vet inte om du går in på odla idag. Ville bara önska dig en trevlig kväll, som jag uppfattade av dig så skulle du ut på nå festligheter. Ha en underbart härlig kväll, ska tänka på dig. Kram hjärtat" I Söndags började jag bli orolig för att jag inte sett digpå odla på flera dar och inte inloggad heller, så jag skickade meddelande om att jag ville att du skulle skicka ett sms eller pm så jag fick veta att du levde åtminstånde........till svar fick jag "Vem bryr sig?" Vem använde knutna nävar där?? Om du anser att jag använder knutna nävar när jag månar om dig, då vet du inte va´en knuten näve är vännen. Eller anser du att jag använder en knuten näve när jag önskar att du kunne finna en kärlek nära dig, nån som kan finnas för dig när du behöver det, nån att känna värme och närhet med? För det är just det jag sagt och det är bara det du kan uppfatta som en knuten näve....du tog inte emot min öppna hand och jag kan inte tvinga dig, men låtsas inte som att det va´jag som tvingade dig från odla, det va´ett beslut du tagit själv så många gånger när du velat spela martyr för att få mig dit du ville. Kram vännen, inga knutna nävar härifrån inte, jag har bara öppna armar och händer
Eva i Skåne
05-12-2006, 15:49
CITAT (pejori @ 05-12-2006, 13:54) CITAT (AnitaGg @ 04-12-2006, 08:40) CITAT (svinpäls @ 04-12-2006, 08:30) En utsträckt hand, ska visst vara öppen, knuten gör den ont  Personligen har jag väl väldigt svårt att föreställa mig Reservs hand som knuten. ledsen att behöva rubba din bild Anita, men en mera knuten hand, är svårt att hitta  Jä...igt lång måste den också vara om den når över halva Sverige Precis som Anita har jag svårt att tänka mig Reservs hand som knuten. Samtidigt är det ju så att den bild man bygger upp av en person på ett forum kanske inte stämmer överens med verkligenheten MEN om man lär sig skilja på dikt och verklighet spelar det ju inte så stor roll. Bara man inte börjar tro att dikten ÄR verklighet får då kan man få problem Det bästa med forumkontakter är ju att man kan avsluta dom enklare än irl om man inte tycker att man trivs med personen längre Nu känner jag varken Pejori, Reserv, Anita eller andra inblandade mer än via forumet, men det finns ett par andra personer på forumet som jag lärt känna i verkliga livet och dom har varit precis så underbara som jag föreställt mig och jag vill gärna tro att de allra flesta andra här också är det Så så odlaiter  Älska eller hata varandra, men om det är det sista som gäller så bryt kontakten och koppla av. Då kanske man hittar lyckan i verkliga livet istället Lycka till med det
Jag får nog hålla med Magdis här. Din näve förefaller ganska hårt knuten just nu Pejori. Den vill verkligen såra nu. Och då blir det ju att kasta sten i glashus. Om 2 personer har oegentligheter och inte kommer överens så får man lösa det på ett bättre sätt. Ett öppet forum är inte bästa platsen. Ibland får man helt enkelt acceptera att man tänker och tycker olika, och nöja sig med det. Allt blir inte alltid som man tänkt sig, men livet tycks gå vidare ändå.
CITAT (AnitaGg @ 05-12-2006, 16:04) Jag får nog hålla med Magdis här. Din näve förefaller ganska hårt knuten just nu Pejori. Den vill verkligen såra nu. Och då blir det ju att kasta sten i glashus. Om 2 personer har oegentligheter och inte kommer överens så får man lösa det på ett bättre sätt. Ett öppet forum är inte bästa platsen. Ibland får man helt enkelt acceptera att man tänker och tycker olika, och nöja sig med det. Allt blir inte alltid som man tänkt sig, men livet tycks gå vidare ändå. jag kan inte se, någonstans att jag ens brytt mej om att komentera vare sig reservs eller magdis inlägg..... dom får stå för sina inlägg själva. deras åsikter är inget jag lägger mej i.
CITAT (AnitaGg @ 05-12-2006, 16:04) Om 2 personer har oegentligheter och inte kommer överens så får man lösa det på ett bättre sätt. Ett öppet forum är inte bästa platsen.  JAG har valt att ta det privat...inte här... Att sedan reserv väljer att skriva här...får han stå för själv.
Fialotta
05-12-2006, 16:16
Men nu kan jag inte låta bli att skicka kramar till både pejjan o Reserv...gillar bägge Och såklart till er andra som är helt underbara att läsa
CITAT (pejori @ 05-12-2006, 16:14) CITAT (AnitaGg @ 05-12-2006, 16:04)
Om 2 personer har oegentligheter och inte kommer överens så får man lösa det på ett bättre sätt. Ett öppet forum är inte bästa platsen. :(
JAG har valt att ta det privat...inte här... Att sedan reserv väljer att skriva här...får han stå för själv.  Det håller jag nog inte med om. Du valde ju att kritisera Reserv öppet i denna tråd med att skriva att det var svårt att hitta någon med en mer knuten hand än hans. Sen fortsatte du med att påskina att han försökt "jaga bort dig från forumet. Han gick in och försvarade sig, vilket jag inte tycker är ett dugg konstigt. Det skulle nog jag också ha gjort i det läget. Ärligt talat så tror jag du skadar dig själv mer än nån annan med detta.
tack maudan den behövde jag
Fialotta
05-12-2006, 16:22
CITAT (pejori @ 05-12-2006, 16:20) tack maudan den behövde jag  Kände det ända hit
CITAT (pejori @ 05-12-2006, 16:14) CITAT (AnitaGg @ 05-12-2006, 16:04)
Om 2 personer har oegentligheter och inte kommer överens så får man lösa det på ett bättre sätt. Ett öppet forum är inte bästa platsen. :(
JAG har valt att ta det privat...inte här... Att sedan reserv väljer att skriva här...får han stå för själv.   Frågan är då bara vem du valt att ta det privat med  för inte va´det mig i alla fall, mig ville du inte ha att göra mer, så sitt inte och fortsätt påskina att du försökt nåt alls, du har tackat nej till all kontakt. Och vet du gumman, det accepterar jag, det är ditt beslut, men håll dig till den versionen då och ändra inget här inne. Om du inte kommer ihåg hur du sa så kah jag skicka en kopia till dig
Eva i Skåne
05-12-2006, 17:02
Ja, en försmådd kvinna
 *tassar fort ut ur den här tråden igen*
Eva i Skåne
05-12-2006, 17:11
Har du aldrig haft väninnor som blivit svikna? Maken till elakheter som dom kan hitta på tror jag är svårt att slå Men det finns ju både hämndlystna kvinnor och män förstås
CITAT (Eva i Skåne @ 05-12-2006, 17:11) Har du aldrig haft väninnor som blivit svikna? Maken till elakheter som dom kan hitta på tror jag är svårt att slå Men det finns ju både hämndlystna kvinnor och män förstås  finns det säkert...
CITAT (pejori @ 05-12-2006, 17:00) Visst finns det värre....svartsjuka kvinnor som lever i en fantasivärld bakom datorskärmen, i sin egen lilla glaskupa som dom gärna vill låsa in dom stackars försmådda männen i.  ...Förresten...försmådd, trodde jag betydde ratad, brädad, dumpad....utbytt mot nåt bättre....  undra vart jag känner igen det ifrån.......  aha..!!! nu kom jag på
Jag borde verligen inte lägga mig i det här, men känner att jag måste. Har haft lång kontakt med både Pejori och Reserv utanför Odla. Jag tycker väldigt mycket om dem båda. Och eftersom de också har haft en nära kontakt utanför Odla, en kontakt som vi inte kan veta nåt om, så länge vi inte är tankeläsare, då tycker jag faktiskt att det är rent ut sagt för sorgligt hur ni osett, kan ta Reservs parti. För den här gången var det faktiskt han som började prata om " utsträckt hand". Det var han som började prata om deras privatliv, inte Pejori! Men det spelar igentligen ingen som helst roll! tänk på det ni som tar parti för eller emot nån av dem. Vi kan inte veta ett dugg om vad de sagt till varandra utanför Odla. Vi kan bara tycka om dem för vad de är här. Och jag råkar tycka om dem båda, både här och utanför. Men att ställa ut dem här, tycker jag är rent förkastligt. Tyckte mig se tidigt i morse att det fanns en tråd om respekt. Vi kanske skulle fortsätta disskutera i den
CITAT (Evgeni @ 05-12-2006, 18:19) då tycker jag faktiskt att det är rent ut sagt för sorgligt hur ni osett, kan ta Reservs parti. För den här gången var det faktiskt han som började prata om " utsträckt hand". Det var han som började prata om deras privatliv, inte Pejori! Förstår inte riktigt hur du resonerar där. Svinpäls frågade om någon haft kontakt med Pejori, och det svarade Reserv på. Som jag tolkar det svaret så hade han haft kontakt med Pejori och skriver att han vet vad som hänt, men han vill INTE diskutera det på forumet. Han uppmanar därför Svinpäls att skicka ett PM till Pejori i stället. Jag ser inget konstigt med det Sen kliver Pejori in i tråden idag och sätter igång bråket. Så ser jag det, och för mig handlar det om att jag tycker inte man gör så. Det spelar inte nån roll vem som gör så. Jag tycker det är fel, och då tar jag ställning.
Eva i Skåne
05-12-2006, 18:54
CITAT (Evgeni @ 05-12-2006, 18:19) Jag borde verligen inte lägga mig i det här, men känner att jag måste. Har haft lång kontakt med både Pejori och Reserv utanför Odla. Jag tycker väldigt mycket om dem båda. Och eftersom de också har haft en nära kontakt utanför Odla, en kontakt som vi inte kan veta nåt om, så länge vi inte är tankeläsare, då tycker jag faktiskt att det är rent ut sagt för sorgligt hur ni osett, kan ta Reservs parti. För den här gången var det faktiskt han som började prata om " utsträckt hand". Det var han som började prata om deras privatliv, inte Pejori! Men det spelar igentligen ingen som helst roll! tänk på det ni som tar parti för eller emot nån av dem. Vi kan inte veta ett dugg om vad de sagt till varandra utanför Odla. Vi kan bara tycka om dem för vad de är här. Och jag råkar tycka om dem båda, både här och utanför. Men att ställa ut dem här, tycker jag är rent förkastligt. Tyckte mig se tidigt i morse att det fanns en tråd om respekt. Vi kanske skulle fortsätta disskutera i den  Vi kan inte veta om deras personliga kontakt, men du kan tydligen, för jag uppfattar det som att du tar Perjoris parti i detta I det Reserv citerar - orden i hans "utsträckta hand" tycker jag inte på något sätt låter som en knuten näve Visst ska vi sluta diskutera deras privata affär, men om vi ska prata om respekt så är det väl inget som ska begäras av oss så länge de själva strider på forumet. Är det respekt??? Ju mer dom skriver desto mer kommer det att bli att läsarna tar parti för den ena eller andra, eller slutar läsa  . Det sista vore kanske sundast En tråkig situation
CITAT (AnitaGg @ 05-12-2006, 18:44) CITAT (Evgeni @ 05-12-2006, 18:19) då tycker jag faktiskt att det är rent ut sagt för sorgligt hur ni osett, kan ta Reservs parti. För den här gången var det faktiskt han som började prata om " utsträckt hand". Det var han som började prata om deras privatliv, inte Pejori! Förstår inte riktigt hur du resonerar där. Svinpäls frågade om någon haft kontakt med Pejori, och det svarade Reserv på. Som jag tolkar det svaret så hade han haft kontakt med Pejori och skriver att han vet vad som hänt, men han vill INTE diskutera det på forumet. Han uppmanar därför Svinpäls att skicka ett PM till Pejori i stället. Jag ser inget konstigt med det Sen kliver Pejori in i tråden idag och sätter igång bråket. Så ser jag det, och för mig handlar det om att jag tycker inte man gör så. Det spelar inte nån roll vem som gör så. Jag tycker det är fel, och då tar jag ställning. Så här skrev Reserv i sitt första inlägg efter " Svinpäls " När man raderar bilder ur sitt album eller hela albumet så försvinner även bilderna i inläggen. Hon har inte slutat, odla är starkt beroendeframkallande så hon är snart tillbaks igen, behöver få andas lite bara....och slicka lite sår. Jag ser fortfarande profilbilden hon kanske la tillbaks den efter att du skrivit. Jag vet va´som hänt, men det vill jag inte skriva i forumet, men det är svårt att hjälpa nån som hugger en utsträckt hand.... Hon är snart tillbaks, det är jag säker på Redigerat av Reserv - 04-12-2006, 07:59 Och det tolkar faktiskt jag som om att han lämnar ut både sig själv och Pejori, utan Pejoris egen förskyllan. Men varken jag eller du Anita, kan veta vad de två sagt till varandra när vi inte varit närvarande. hur mycket vi än tycker om den ena eller den andra, eller båda två
CITAT (Evgeni @ 05-12-2006, 18:54) CITAT (AnitaGg @ 05-12-2006, 18:44) CITAT (Evgeni @ 05-12-2006, 18:19) då tycker jag faktiskt att det är rent ut sagt för sorgligt hur ni osett, kan ta Reservs parti. För den här gången var det faktiskt han som började prata om " utsträckt hand". Det var han som började prata om deras privatliv, inte Pejori! Förstår inte riktigt hur du resonerar där. Svinpäls frågade om någon haft kontakt med Pejori, och det svarade Reserv på. Som jag tolkar det svaret så hade han haft kontakt med Pejori och skriver att han vet vad som hänt, men han vill INTE diskutera det på forumet. Han uppmanar därför Svinpäls att skicka ett PM till Pejori i stället. Jag ser inget konstigt med det Sen kliver Pejori in i tråden idag och sätter igång bråket. Så ser jag det, och för mig handlar det om att jag tycker inte man gör så. Det spelar inte nån roll vem som gör så. Jag tycker det är fel, och då tar jag ställning. Så här skrev Reserv i sitt första inlägg efter " Svinpäls " När man raderar bilder ur sitt album eller hela albumet så försvinner även bilderna i inläggen. Hon har inte slutat, odla är starkt beroendeframkallande så hon är snart tillbaks igen, behöver få andas lite bara....och slicka lite sår. Jag ser fortfarande profilbilden hon kanske la tillbaks den efter att du skrivit. Jag vet va´som hänt, men det vill jag inte skriva i forumet, men det är svårt att hjälpa nån som hugger en utsträckt hand.... Hon är snart tillbaks, det är jag säker på Redigerat av Reserv - 04-12-2006, 07:59 Och det tolkar faktiskt jag som om att han lämnar ut både sig själv och Pejori, utan Pejoris egen förskyllan. Men varken jag eller du Anita, kan veta vad de två sagt till varandra när vi inte varit närvarande. hur mycket vi än tycker om den ena eller den andra, eller båda två  Hur man tolkar inlägg och vad som skrivs kan man säkert diskutera i evigheter. Människor tolkar olika, det vet vi ju. För min del får den här tråden gärna återgå till att vara en svammeltråd med lite skoj småsnack.
CITAT (AnitaGg @ 05-12-2006, 16:19) Sen fortsatte du med att påskina att han försökt "jaga bort dig från forumet. jag har inte med ett andetag påskinit att det skulle vara reserv som jagat bort mej från forumet... det är en tolkning som får stå för dej.... jag sa att jag följer Bettys råd, och inte låter NÅGON jaga bort mej....det finns flera än reserv på odla. och det finns flera som kan vara otrevliga i PM....
CITAT (pejori @ 05-12-2006, 20:32) CITAT (AnitaGg @ 05-12-2006, 16:19) Sen fortsatte du med att påskina att han försökt "jaga bort dig från forumet.
jag har inte med ett andetag påskinit att det skulle vara reserv som jagat bort mej från forumet... det är en tolkning som får stå för dej.... jag sa att jag följer Bettys råd, och inte låter NÅGON jaga bort mej....det finns flera än reserv på odla. och det finns flera som kan vara otrevliga i PM....  Jag måste vara en lyckligt lottad person som aldrig får några otrevliga PM. Tycker att man ofta ser snack om detta. Dom få PM jag får är trevliga, glada och snälla. Kanske det beror på att jag aldrig skriver några elaka PM själv? Vad vet jag. Dom enda som för övrigt kan "jaga bort" någon från detta forum är väl Göran och Ingemar, och det gör inte dom i första taget efter vad jag har förstått.
Så här började denna disskussion: " Svinpäls ", ställer en fåga om hur det står till med Pejori, som han av en eller annan anledning fallit för, Får till svar från Reserv ( bland annat, om ni läser er tillbaka ca två sidor från här ) Jag vet vad som hänt, men vill inte skriva om det i Forumet, men det är svårt att hjälpa nån som hugger en utsträckt hand. , om inte det är att utlämna en annan människa, så vet då inte jag vad som menas med att lämna ut ..................? Genom de få orden, ger han sig själv företräde till att få sympati från er alla, med hull och hår, utan att ni ens reflekterar över vad det är han gör. Ingen av er, såvida ni inte har fullt tillträde till msn eller telefonavlyssning, kan med nån som helst räkerhet veta vad som sker när vi inte är närvarande. Vi kan bara lyssna på respektive persons tankar eller åsikter. Och om ni tycker att jag tar Pejori's parti i det här fallet, så stämmer det. I mina ögon, var det hon som blev utlämnad i och med att Reserv sa som han gjorde. I mina ögon så gör man inte så. Tänk dig själv, om jag och du skulle ha en privat konversation, och att jag blir besviken eller arg på dig, och lägger ut våra argumentationer här? Det är en helt annan sak om vi har en öppen disskussion. Då är alla med från början. Jag tycker fortfarande om båda två, men i just det här fallet, var det Reserv som drog det kortaste strået. Sorry, men så är det Och visst borde jag ha varit tyst, och inte sagt nåt mer, men jag klarar inte av att folk som redan ligger ner, får än mer stryk
CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:26) Och visst borde jag ha varit tyst, och inte sagt nåt mer, men jag klarar inte av att folk som redan ligger ner, får än mer stryk Och ändå är det kanske just det du gör med detta inlägg
svinpäls
06-12-2006, 07:37
CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 07:30) CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:26) Och visst borde jag ha varit tyst, och inte sagt nåt mer, men jag klarar inte av att folk som redan ligger ner, får än mer stryk Och ändå är det kanske just det du gör med detta inlägg  Ja, så kan det tvärr vara
CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:38) CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 07:30) CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:26) Och visst borde jag ha varit tyst, och inte sagt nåt mer, men jag klarar inte av att folk som redan ligger ner, får än mer stryk Och ändå är det kanske just det du gör med detta inlägg  Ja, så kan det tvärr vara  Men jag står åtminstonde rakryggad för vad jag tycker  . Det är det inte alla som gör
CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:38) CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 07:30) CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:26) Och visst borde jag ha varit tyst, och inte sagt nåt mer, men jag klarar inte av att folk som redan ligger ner, får än mer stryk Och ändå är det kanske just det du gör med detta inlägg  Ja, så kan det tvärr vara  Med det menar du att det är okej om DU gör så, men ingen annan får göra det?
CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 07:44) CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:38) CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 07:30) CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:26) Och visst borde jag ha varit tyst, och inte sagt nåt mer, men jag klarar inte av att folk som redan ligger ner, får än mer stryk Och ändå är det kanske just det du gör med detta inlägg  Ja, så kan det tvärr vara  Med det menar du att det är okej om DU gör så, men ingen annan får göra det? Nej, det menar jag inte. Och det tror jag att du vet att jag inte menar. Jag är lika mycket vän med Reserv som du är tror jag. Men bara för att man är vän med nån, behöver man inte tycka att den vännen alltid har rätt. Den här gången tycker jag och du olika. Men jag insisterar när jag säger att varken du eller jag kan veta vad som sägs bakom " lyckta dörrar ".
CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:54) CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 07:44) CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:38) CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 07:30) CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:26) Och visst borde jag ha varit tyst, och inte sagt nåt mer, men jag klarar inte av att folk som redan ligger ner, får än mer stryk Och ändå är det kanske just det du gör med detta inlägg  Ja, så kan det tvärr vara  Med det menar du att det är okej om DU gör så, men ingen annan får göra det? Nej, det menar jag inte. Och det tror jag att du vet att jag inte menar. Jag är lika mycket vän med Reserv som du är tror jag. Men bara för att man är vän med nån, behöver man inte tycka att den vännen alltid har rätt. Den här gången tycker jag och du olika. Men jag insisterar när jag säger att varken du eller jag kan veta vad som sägs bakom " lyckta dörrar ".  Men jag pratar inte om nåt som sagts bakom "lyckta dörrar". Släpp det där nu, för du pratar förbi mig hela tiden. Jag pratar om det som skrivits i denna tråden, och jag tycker det jag tycker. Håller med om att man inte behöver tycka likadant för att kalla sig vän. Men jag anser däremot att man inte sparkar på en vän, och det tycker jag du gjorde med ditt första inlägg i morse.
CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 08:01) CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:54) CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 07:44) CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:38) CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 07:30) CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 07:26) Och visst borde jag ha varit tyst, och inte sagt nåt mer, men jag klarar inte av att folk som redan ligger ner, får än mer stryk Och ändå är det kanske just det du gör med detta inlägg  Ja, så kan det tvärr vara  Med det menar du att det är okej om DU gör så, men ingen annan får göra det? Nej, det menar jag inte. Och det tror jag att du vet att jag inte menar. Jag är lika mycket vän med Reserv som du är tror jag. Men bara för att man är vän med nån, behöver man inte tycka att den vännen alltid har rätt. Den här gången tycker jag och du olika. Men jag insisterar när jag säger att varken du eller jag kan veta vad som sägs bakom " lyckta dörrar ".  Men jag pratar inte om nåt som sagts bakom "lyckta dörrar". Släpp det där nu, för du pratar förbi mig hela tiden. Jag pratar om det som skrivits i denna tråden, och jag tycker det jag tycker. Håller med om att man inte behöver tycka likadant för att kalla sig vän. Men jag anser däremot att man inte sparkar på en vän, och det tycker jag du gjorde med ditt första inlägg i morse. Vad i det här inlägget är det som gör att du tycker att jag sparkar på nån? Och om det verkligen är så att det är så ni uppfattar det, ber jag om ursäkt, för det är absolut inte så det är menat. "Så här började denna disskussion: " Svinpäls ", ställer en fåga om hur det står till med Pejori, som han av en eller annan anledning fallit för, Får till svar från Reserv ( bland annat, om ni läser er tillbaka ca två sidor från här )Jag vet vad som hänt, men vill inte skriva om det i Forumet, men det är svårt att hjälpa nån som hugger en utsträckt hand. , om inte det är att utlämna en annan människa, så vet då inte jag vad som menas med att lämna ut ..................? Genom de få orden, ger han sig själv företräde till att få sympati från er alla, med hull och hår, utan att ni ens reflekterar över vad det är han gör. Ingen av er, såvida ni inte har fullt tillträde till msn eller telefonavlyssning, kan med nån som helst räkerhet veta vad som sker när vi inte är närvarande. Vi kan bara lyssna på respektive persons tankar eller åsikter. Och om ni tycker att jag tar Pejori's parti i det här fallet, så stämmer det. I mina ögon, var det hon som blev utlämnad i och med att Reserv sa som han gjorde. I mina ögon så gör man inte så. Tänk dig själv, om jag och du skulle ha en privat konversation, och att jag blir besviken eller arg på dig, och lägger ut våra argumentationer här? Det är en helt annan sak om vi har en öppen disskussion. Då är alla med från början. Jag tycker fortfarande om båda två, men i just det här fallet, var det Reserv som drog det kortaste strået. Sorry, men så är det Och visst borde jag ha varit tyst, och inte sagt nåt mer, men jag klarar inte av att folk som redan ligger ner, får än mer stryk -------------------- /Gillan Men vet du vad Anita? jag svarar i alla fall på dina frågor, men du svarar inte på nånting efter vad jag kan se-_- Och min reaktin från första början, var ju precis det som sades i den här tråden. Inte har jag pratat förbi dig inte. Läs vad som skrivits innan du tar ställning
Usch vad rörigt det börjar bli. Jag avstår nog från att quota. Får en känsla av att du upprepar om och om igen vad som skrivits i tråden i nåt slags försök att banka in din åsikt i mitt huvud. Svara på frågor ..?? Vilka frågor är det du inte har fått svar på??
CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 08:23) Usch vad rörigt det börjar bli. Jag avstår nog från att quota. Får en känsla av att du upprepar om och om igen vad som skrivits i tråden i nåt slags försök att banka in din åsikt i mitt huvud. Svara på frågor ..?? Vilka frågor är det du inte har fått svar på?? Jag håller med, det börjar bli lite väl rörigt nu. Så jag tycker också vi lägger ner. Vi förstår varandra inte just nu, och det är lika bra att vi accepterar det ...... No hard feelings from me, absolut inte!:wub:
CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 08:30) CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 08:23) Usch vad rörigt det börjar bli. Jag avstår nog från att quota. Får en känsla av att du upprepar om och om igen vad som skrivits i tråden i nåt slags försök att banka in din åsikt i mitt huvud. Svara på frågor ..?? Vilka frågor är det du inte har fått svar på?? Jag håller med, det börjar bli lite väl rörigt nu. Så jag tycker också vi lägger ner. Vi förstår varandra inte just nu, och det är lika bra att vi accepterar det ...... No hard feelings from me, absolut inte!:wub: Det tycker jag vi gör Ibland får man bara komma överens om att man inte är överens
CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 08:32) CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 08:30) CITAT (AnitaGg @ 06-12-2006, 08:23) Usch vad rörigt det börjar bli. Jag avstår nog från att quota. Får en känsla av att du upprepar om och om igen vad som skrivits i tråden i nåt slags försök att banka in din åsikt i mitt huvud. Svara på frågor ..?? Vilka frågor är det du inte har fått svar på?? Jag håller med, det börjar bli lite väl rörigt nu. Så jag tycker också vi lägger ner. Vi förstår varandra inte just nu, och det är lika bra att vi accepterar det ...... No hard feelings from me, absolut inte!:wub: Det tycker jag vi gör Ibland får man bara komma överens om att man inte är överens  Absolut Wow, vi är i alla fall överens om det
Själv tycker jag det är en falsk och rutten stil av dig Gillan, att häva ur dig det du tror är sanningen och sen be mig om ursäkt via pm. Är det nån som vill veta om mitt privatliv och det rena helvete jag haft dom senaste 8 månaderna, så kan man faktiskt föra den diskussionen helt och fullt med pm. Agneta gjorde ett snyggt försök att få lite lugn igen genom att starta om en ny svammeltråd, respekterades den önskan om lite lugn?? Näe, inte ett jävla dugg. Tack Gillan för en underbart trevlig morgonhälsning via pm, den ska jag inte glömma
netaave
06-12-2006, 08:50
Men vad sysslar ni med? Är det någon som har för lite att göra?
CITAT (netaave @ 06-12-2006, 08:50) Men vad sysslar ni med? Är det någon som har för lite att göra?  Joo, jag tror nog damerna har för lite att göra eftersom dom vill vädra bykar i trådarna, vill nån veta nåt så ta kontakt med vederbörande genom pm istället
CITAT (Reserv @ 06-12-2006, 08:41) Själv tycker jag det är en falsk och rutten stil av dig Gillan, att häva ur dig det du tror är sanningen och sen be mig om ursäkt via pm. Är det nån som vill veta om mitt privatliv och det rena helvete jag haft dom senaste 8 månaderna, så kan man faktiskt föra den diskussionen helt och fullt med pm. Agneta gjorde ett snyggt försök att få lite lugn igen genom att starta om en ny svammeltråd, respekterades den önskan om lite lugn?? Näe, inte ett jävla dugg. Tack Gillan för en underbart trevlig morgonhälsning via pm, den ska jag inte glömma Jag har inte bett dig om ursäkt via PM. Reserv. Det vet du lika väl som mig. Vad jag gjorde var att jag förklarade för dig varför jag skrev som jag gjorde. Vad mig beträffar,så kan du lägga ut det PM:et här. Och nu säger jag också tack och adjö till det här forumet. Ha det så bra alla Odlaiter. Vi syns säkert om ett tag
CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 09:49) Och nu säger jag också tack och adjö till det här forumet. Ha det så bra alla Odlaiter. Vi syns säkert om ett tag  Varför så dramatisk? Inte behöver man väl rata ett helt forum för att man har meningsskiljaktligheter med en medlem?
CITAT (Evgeni @ 06-12-2006, 09:49) Och nu säger jag också tack och adjö till det här forumet. Ha det så bra alla Odlaiter. Vi syns säkert om ett tag :D Ha det så bra du med Gillan, vi ses snart igen hoppas jag. För det är väl på grund av tidsbrist i dessa julstökstider som du pausar från forumet - och inte på grund av munhuggandet i den här tråden på sistone. Kram på dig, vi syns!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|