|
Full version: Lära-känna-lek
CITAT (Kat @ 18-12-2006, 21:29) På vilket sätt kan det ha hänt och hur kan jag lastas för att någon inte vill ta till sig kritik om sitt eget osynliggörande beteende? Det är något som vi alla gör emellanåt men som man borde vara tacksam för att någon påpekar. Jag är i alla fall mycket glad om någon påpekar när jag gör det. Det är något som vi behöver.
Om medmänsklighet är fanatism, så är jag gärna fanatisk.
Själv beter du dig rätt otrevligt för närvarande, men jag vill inte hindra dig från att uttrycka dig. Sitt du där och klappa dig på bröstet. Medmänskligheten gäller visst bara vissa utvalda i alla fall. Ja, visst är jag otrevlig. Tror fan det. Glädjedödare är bland det värsta jag vet. Hur som helst, så ska jag krypa till kojs nu. Men innan dess så kan jag starta en egen liten sex-tråd där du kan uttrycka dina åsikter helt fritt om du vill.
|Birgitta|
18-12-2006, 21:51
*raderat*
malin72
18-12-2006, 21:51
tack mittas att du klev in och gjorde det som tråden var till för och SLUTA nu att förstöra denna roliga tråd lessen Anita att det blev så här men tydligen så kan man inte få nåt roligt ifred flaxss hoppas att du inte tar illa vid av det som händer i denna tråd
CITAT (malin72 @ 18-12-2006, 21:51) tack mittas att du klev in och gjorde det som tråden var till för och SLUTA nu att förstöra denna roliga tråd lessen Anita att det blev så här men tydligen så kan man inte få nåt roligt ifred flaxss hoppas att du inte tar illa vid av det som händer i denna tråd  Säger också tack till Mittas. Också ledsen över att Kat på egen hand lyckats förstöra tråden. Känner jag flaxss rätt så har han så pass mycket distans till sig själv att han kan hålla isär päron och äpplen
CITAT (AnitaGg @ 18-12-2006, 21:55) CITAT (malin72 @ 18-12-2006, 21:51) tack mittas att du klev in och gjorde det som tråden var till för och SLUTA nu att förstöra denna roliga tråd lessen Anita att det blev så här men tydligen så kan man inte få nåt roligt ifred flaxss hoppas att du inte tar illa vid av det som händer i denna tråd  Säger också tack till Mittas. Också ledsen över att Kat på egen hand lyckats förstöra tråden. Känner jag flaxss rätt så har han så pass mycket distans till sig själv att han kan hålla isär päron och äpplen  Det är nog bäst att du inser att en person ensam inte kan förstöra en tråd. Det finns ingen möjlighet. Ni som anser att jag "går på" eller "förstör för HBT-personer" borde verkligen tänka ett par varv extra. Vad är det egentligen som stör er så?
CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:00) Vad är det egentligen som stör er så? Det är faktiskt du helt allena Kat. Inte det du argumenterar för eller dina åsikter. Utan faktiskt bara din osympatiska framtoning.
CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:00) Det är nog bäst att du inser att en person ensam inte kan förstöra en tråd. Det finns ingen möjlighet.
Ni som anser att jag "går på" eller "förstör för HBT-personer" borde verkligen tänka ett par varv extra. Vad är det egentligen som stör er så? Det som STÖR oss så är att du kliver in här i en trevlig tråd där medlemmarna berättar lite om sig själv och börjar predika homosexuellas rättigheter, OM du nu har kunnat missa det! Det är inget större fel på dina åsikter men just nu framför du dem i helt fel forum. DET kan väl ändå inte vara så svårt att förstå? Någon föreslog tidigare att du skulle öppna en egen tråd, men det passar dig visst inte... Sedan tycker jag faktiskt inte att någon är otrevlig mot dig, som man bäddar får man ligga. Det är nu FLERA stycken som bett dig att sluta agitera, kan du inte vara så lyhörd att du gör det nu? Du efterlyser förståelse och acceptans, visa att du också besitter de kvaliteterna! Mvh Fenja
CITAT (AnitaGg @ 18-12-2006, 22:04) CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:00) Vad är det egentligen som stör er så? Det är faktiskt du helt allena Kat. Inte det du argumenterar för eller dina åsikter. Utan faktiskt bara din osympatiska framtoning. Tack detsamma!
Piccante
18-12-2006, 22:17
CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:00) Ni som anser att jag "går på" eller "förstör för HBT-personer" borde verkligen tänka ett par varv extra. Vad är det egentligen som stör er så? Tanken har aldrig slagit dig att du diskuterar över huvudet på folk? Har någon HBt-person överhuvudtaget tagit illa vid sig av denna från början ganska harmlösa enkät? Tror du inte att ev, HBT -personer själva är tänkande människor som inser att enkätens frågor skrevs ihop hastigt och omöjligt kan täcka in alla alternativa livstilar, religiösa övertygelser, politiska ståndpunkter eller sexuella läggningar som finns? Var det inte Hasse Alfredsson som sa något i stil med ".. man törs knappt säga något ont om en synål för det är alltid någon enögd jävel som kommer ta illa vid sig.." Man kan säkert ta illa upp av denna enkät av 1000 olika anledningar men de flesta verkar avstå då de inser att den inte har som syfte att skada eller förolämpa någon. Du får förlåta oss vanliga dödliga människor för att vi inte alltid kan tänka på alla minoriteter som finns. Men jag tycker att du övereagerar.
CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:12) CITAT (AnitaGg @ 18-12-2006, 22:04) CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:00) Vad är det egentligen som stör er så? Det är faktiskt du helt allena Kat. Inte det du argumenterar för eller dina åsikter. Utan faktiskt bara din osympatiska framtoning. Tack detsamma! Väl bekomme Om du bara visste hur mycket du motverkar ditt eget syfte
CITAT (Fenja @ 18-12-2006, 22:10) CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:00) Det är nog bäst att du inser att en person ensam inte kan förstöra en tråd. Det finns ingen möjlighet.
Ni som anser att jag "går på" eller "förstör för HBT-personer" borde verkligen tänka ett par varv extra. Vad är det egentligen som stör er så? Det som STÖR oss så är att du kliver in här i en trevlig tråd där medlemmarna berättar lite om sig själv och börjar predika homosexuellas rättigheter, OM du nu har kunnat missa det! Det är inget större fel på dina åsikter men just nu framför du dem i helt fel forum. DET kan väl ändå inte vara så svårt att förstå? Någon föreslog tidigare att du skulle öppna en egen tråd, men det passar dig visst inte... Sedan tycker jag faktiskt inte att någon är otrevlig mot dig, som man bäddar får man ligga. Det är nu FLERA stycken som bett dig att sluta agitera, kan du inte vara så lyhörd att du gör det nu? Du efterlyser förståelse och acceptans, visa att du också besitter de kvaliteterna! Mvh Fenja Så du tycker inte att någon är otrevlig? Välj själv vilken kommentar du tycker är trevligast: Din fråga var varken vänligt ställd eller vänligt menad. Den var provocerande och sällsynt dum dessutom. Upprör gör den för att du kräver att bli accepterad för den du är, men du låter inte oss andra vara dom vi är. Så för min del kan du gärna ta dina åsikter och dra nån annanstans. Det har du lyckats förstöra duktigt bra med din fanatism. Det enda du har lyckats åstadkomma med detta är att motverka ditt eget syfte. Den som eventuellt hade aversioner mot homosexuella innan du klev in här, lär ju ha fått vatten på sin kvarn. Sitt du där och klappa dig på bröstet. Ja, visst är jag otrevlig. Tror fan det. Glädjedödare är bland det värsta jag vet. Men innan dess så kan jag starta en egen liten sex-tråd där du kan uttrycka dina åsikter helt fritt om du vill. Jag har en HBT-vän (är själv heterosexuell) och jag tror hon skulle skämmas över hur du går på, Kat. Också ledsen över att Kat på egen hand lyckats förstöra tråden. Sitta och tjafsa i en sån här tråd är dålig stil Kat. Det säger mer om dig än det säger om nån annan. Välj dina strider och spara krutet till nåt viktigt om man bortser från Kats sexfixering, ganska kul innan --- Den nya tråden är startad. Jag har lyssnat. Nu är det er tur: vissa av er borde fundera över hur ni osynliggör människor varje dag. Vi är skyldiga till det allihopa. --- Ja Leocarpus, det finns HBT-personer som tar illa upp av sådant här varje dag. I synnerhet när det inte går hem med en fin vink om att man hade kunnat uttryckt sig annorlunda, utan det blir värsta stormen och försvarstalen istället. Det påminner mig allt för mycket om hur mobbingen på våra skolor och arbetsplatser fungerar.
CITAT (AnitaGg @ 18-12-2006, 22:21) Om du bara visste hur mycket du motverkar ditt eget syfte  Du talar som en mobbare. Jag hoppas du förstår det.
netaave
18-12-2006, 22:27
CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:00) Det är nog bäst att du inser att en person ensam inte kan förstöra en tråd. Det finns ingen möjlighet. Men det är ju exakt det du gör, ensam.
netaave
18-12-2006, 22:28
Kan vi ignorera h*n nu, och fortsätta tråden som den var?
CITAT (netaave @ 18-12-2006, 22:27) CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:00) Det är nog bäst att du inser att en person ensam inte kan förstöra en tråd. Det finns ingen möjlighet.
Men det är ju exakt det du gör, ensam. Nix. Om inte du och alla hade svarat så ihärdigt hade det inte hänt. Inte heller om tonen hade varit trevlig och tillmötesgående. Det var aldrig mitt syfte att skapa osämja.
CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:24) Så du tycker inte att någon är otrevlig? Välj själv vilken kommentar du tycker är trevligast:
Din fråga var varken vänligt ställd eller vänligt menad. Den var provocerande och sällsynt dum dessutom. Upprör gör den för att du kräver att bli accepterad för den du är, men du låter inte oss andra vara dom vi är. Så för min del kan du gärna ta dina åsikter och dra nån annanstans. Det har du lyckats förstöra duktigt bra med din fanatism. Det enda du har lyckats åstadkomma med detta är att motverka ditt eget syfte. Den som eventuellt hade aversioner mot homosexuella innan du klev in här, lär ju ha fått vatten på sin kvarn. Sitt du där och klappa dig på bröstet. Ja, visst är jag otrevlig. Tror fan det. Glädjedödare är bland det värsta jag vet. Men innan dess så kan jag starta en egen liten sex-tråd där du kan uttrycka dina åsikter helt fritt om du vill. Jag har en HBT-vän (är själv heterosexuell) och jag tror hon skulle skämmas över hur du går på, Kat. Också ledsen över att Kat på egen hand lyckats förstöra tråden. Sitta och tjafsa i en sån här tråd är dålig stil Kat. Det säger mer om dig än det säger om nån annan. Välj dina strider och spara krutet till nåt viktigt om man bortser från Kats sexfixering, ganska kul innan
--- Den nya tråden är startad. Jag har lyssnat. Nu är det er tur: vissa av er borde fundera över hur ni osynliggör människor varje dag. Vi är skyldiga till det allihopa. ---
Ja Leocarpus, det finns HBT-personer som tar illa upp av sådant här varje dag. I synnerhet när det inte går hem med en fin vink om att man hade kunnat uttryckt sig annorlunda, utan det blir värsta stormen och försvarstalen istället.
Det påminner mig allt för mycket om hur mobbingen på våra skolor och arbetsplatser fungerar. Nej, i princip tycker jag att ingen svarat otrevligt, visst skulle vissa ordval ha kunnat vara annorlunda, men så är det väl alltid här i livet. Jag tycker att det mesta är ganska sunda reaktioner på ditt framträdande här i tråden. Mobbing?!! DU väljer att kasta dig in här och fightas och anklaga alla för diverse brister, att osynliggöra med mera. Och NU ikläder du dig offrets roll och känner dig mobbad? Jag tror att du har en MASSA att fundera över och göra upp med själv innan du kan föra en vuxen och givande diskussion om det du vurmar för, tyvärr. Anfall är inte alltid bästa försvar! Fundera över hur du skulle vilja bli upplyst om detta och framför det på det sättet i stället, så kanske du vinner sympati och förståelse, för det är frågan egentligen värd. Mvh Fenja
CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:25) CITAT (AnitaGg @ 18-12-2006, 22:21) Om du bara visste hur mycket du motverkar ditt eget syfte :rolleyes:
Du talar som en mobbare. Jag hoppas du förstår det. Det är ju en klassiker faktiskt. Man anklagar andra för att vara mobbare. Se dig själv som ett "offer". Så fort man har slut argument, så slänger man över ansvaret på nån annan. Gah! Tyck-synd-om-mig-syndromet.
CITAT (Fenja @ 18-12-2006, 22:34) Nej, i princip tycker jag att ingen svarat otrevligt, visst skulle vissa ordval ha kunnat vara annorlunda, men så är det väl alltid här i livet. Jag tycker att det mesta är ganska sunda reaktioner på ditt framträdande här i tråden. Mobbing?!! DU väljer att kasta dig in här och fightas och anklaga alla för diverse brister, att osynliggöra med mera. Och NU ikläder du dig offrets roll och känner dig mobbad? Jag tror att du har en MASSA att fundera över och göra upp med själv innan du kan föra en vuxen och givande diskussion om det du vurmar för, tyvärr. Anfall är inte alltid bästa försvar! Fundera över hur du skulle vilja bli upplyst om detta och framför det på det sättet i stället, så kanske du vinner sympati och förståelse, för det är frågan egentligen värd. Mvh Fenja Så vad i mitt uppträdande anser du har varit mer otrevligt? Det vore intressant att veta. Jag bryr mig ganska lite om ifall jag har medhåll, så jag ser mig inte som offer. Det jag ser som mobbarstil är tendensen att förlöjliga å ena sidan, och att i grupp försvara sig emot en enkel kritik som inte är riktad till någon enskild, å andra sidan. Istället för att ta till sig detta så väljer man att kanalisera det till något annat. Jag anfaller ingen och har inte den intentionen. Självklart beklagar jag att det har uppfattats på det viset.
CITAT (AnitaGg @ 18-12-2006, 22:37) CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:25) CITAT (AnitaGg @ 18-12-2006, 22:21) Om du bara visste hur mycket du motverkar ditt eget syfte  Du talar som en mobbare. Jag hoppas du förstår det. Det är ju en klassiker faktiskt. Man anklagar andra för att vara mobbare. Se dig själv som ett "offer". Så fort man har slut argument, så slänger man över ansvaret på nån annan. Gah! Tyck-synd-om-mig-syndromet. Som sagt, så ser jag mig inte som offer och upplever mig inte heller som mobbad. Däremot är det visst beteende som är väldigt karakteristisk härskarteknik.
CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:49) CITAT (AnitaGg @ 18-12-2006, 22:37) CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:25) CITAT (AnitaGg @ 18-12-2006, 22:21) Om du bara visste hur mycket du motverkar ditt eget syfte  Du talar som en mobbare. Jag hoppas du förstår det. Det är ju en klassiker faktiskt. Man anklagar andra för att vara mobbare. Se dig själv som ett "offer". Så fort man har slut argument, så slänger man över ansvaret på nån annan. Gah! Tyck-synd-om-mig-syndromet. Som sagt, så ser jag mig inte som offer och upplever mig inte heller som mobbad. Däremot är det visst beteende som är väldigt karakteristisk härskarteknik. Jepp. Äntligen överns om nåt. Ditt sätt att kliva in i den här tråden är härksarteknik om nåt. Roa dig själv bäst du kan.
CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:45) Så vad i mitt uppträdande anser du har varit mer otrevligt? Det vore intressant att veta.
Jag bryr mig ganska lite om ifall jag har medhåll, så jag ser mig inte som offer. Det jag ser som mobbarstil är tendensen att förlöjliga å ena sidan, och att i grupp försvara sig emot en enkel kritik som inte är riktad till någon enskild, å andra sidan. Istället för att ta till sig detta så väljer man att kanalisera det till något annat.
Jag anfaller ingen och har inte den intentionen. Självklart beklagar jag att det har uppfattats på det viset. Jag tror inte att sagt att du är mer otrevlig än någon annan? Det jag (ingen grupp) har emot det du gjort är att du tar upp en fråga i ett forum som så tydligt inte är intresserade av att diskutera den. Många säger det till dig men du klättrar vidare på barrikaderna och hävdar att jag tycker att frågan är intressant och kommer att fortsätta strida för den. Det blir ett adekvat syftningsfel på hela din framställan, ingen lyssnar för att alla vill fortsätta med det de höll på med innan: Att leka frågelek och få reda på saker om varandra. I det läget borde du kunna inse att det kanske är bättre att ta upp frågan i en annan situation liksom. Det blir som att vara ansatt av en envis fluga på morgonen när man vill sova på något vis. Jag tror också att många av dem som kunde hålla med dig och vurma för frågan helt enkelt backar ur och inte sluter upp för att de vet man inte kan diskutera framgångsrikt i sådant här klimat. Det är synd, men en ganska mänsklig reaktion. Gällande eventuell mobbarstil så bör du fundera över din egen argumentationsteknik med. Du intar också en uppläxande och lätt förlöjligande attityd. Mvh Fenja
CITAT (AnitaGg @ 18-12-2006, 22:53) Jepp. Äntligen överns om nåt. Ditt sätt att kliva in i den här tråden är härksarteknik om nåt. Roa dig själv bäst du kan. Nej, det är det inte. Däremot är det härskarteknik att påpeka att någon sysslar med det. Så där är jag skyldig.
CITAT (Fenja @ 18-12-2006, 22:57) CITAT (Kat @ 18-12-2006, 22:45) Så vad i mitt uppträdande anser du har varit mer otrevligt? Det vore intressant att veta.
Jag bryr mig ganska lite om ifall jag har medhåll, så jag ser mig inte som offer. Det jag ser som mobbarstil är tendensen att förlöjliga å ena sidan, och att i grupp försvara sig emot en enkel kritik som inte är riktad till någon enskild, å andra sidan. Istället för att ta till sig detta så väljer man att kanalisera det till något annat.
Jag anfaller ingen och har inte den intentionen. Självklart beklagar jag att det har uppfattats på det viset. Jag tror inte att sagt att du är mer otrevlig än någon annan? Det jag (ingen grupp) har emot det du gjort är att du tar upp en fråga i ett forum som så tydligt inte är intresserade av att diskutera den. Många säger det till dig men du klättrar vidare på barrikaderna och hävdar att jag tycker att frågan är intressant och kommer att fortsätta strida för den. Det blir ett adekvat syftningsfel på hela din framställan, ingen lyssnar för att alla vill fortsätta med det de höll på med innan: Att leka frågelek och få reda på saker om varandra. I det läget borde du kunna inse att det kanske är bättre att ta upp frågan i en annan situation liksom. Det blir som att vara ansatt av en envis fluga på morgonen när man vill sova på något vis. Jag tror också att många av dem som kunde hålla med dig och vurma för frågan helt enkelt backar ur och inte sluter upp för att de vet man inte kan diskutera framgångsrikt i sådant här klimat. Det är synd, men en ganska mänsklig reaktion. Gällande eventuell mobbarstil så bör du fundera över din egen argumentationsteknik med. Du intar också en uppläxande och lätt förlöjligande attityd. Mvh Fenja Uppenbarligen finns det ett väldigt intresse av att diskutera det. I annat fall hade den här tråden återgått till ursprunget för länge sedan. Några andra intentioner hade jag inte heller. Reaktionerna förvånar mig. Däremot ser jag värdet av att vara lite flugsurrig bland de människor som aldrig besöker de ställen där sakerna diskuteras. Hur det än är så vaknar man av flugjäveln och då kan någon annan diskutera med en vid frukost. Jag är medveten om att mitt sätt att uttrycka mig i skrift har brister. Jag försöker råda bot på det. Förbannat mysig bild du har, för övrigt.
Då föreslår jag att vi lämnar denna tråden nu! Mvh Fenja
Jag fortsätter tråden från dess ursprung  : 1. Vad lyssnar du på just nu? Diskmaskinen.2. Piercings? Ja, 11 stycken i öronen varav en är en helix. (fick lära mig det av Whiskuchi)3. Ögonfärg? gröna4. Födelseplats? Sthlm, Södra BB5. Favoritmat? Thailändskt, japanskt och koreanskt6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej, inte ännu7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nix8. Favoritdag på veckan? Lördag9. Favoritmöbel i hemmet? Sängen10. Favoritsport att titta på? Tävlingsdans11. Favoritdryck? Coca-cola light12. Favoritglass? Min mans hemgjorda mangosorbet13. Kändis du är lik? Jag hoppas inte jag är lik någon kändis14. Snabbmatsrestaurang? Sushibar15. Vilken färg har din sovrumstapet? Mellanblå16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen gång17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? en vän som har birmor18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? jag övertrasserar aldrig mitt kort19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Är väldigt sällan uttråkad20. När går du och lägger dig? Någonstanns mellan kl 23 och 0121. Favorit alkoholbaserad dryck? Whiskey22. Favorit TV-program? Sex and the city23. Senaste person du gick ut och åt middag med? min man24. Ford eller Chevrolet? Chevrolet Impala -5925. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen, händerna26. Vilken är din favoritfärg? Azurblå27. Hemlig talang? Ingen av mina talanger är särskilt hemliga28. Katter eller hundar. Katter
Summersun
19-12-2006, 10:19
1. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting
2. Piercings? Öronen, näsa och läpp (sidan)
3. Ögonfärg? Blå
4. Födelseplats? Finland
5. Favoritmat? Husmanskost
6. Någonsin varit I Kalifornien? Nej
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej
8. Favoritdag på veckan? Fredag eller lördag
9. Favoritmöbel i hemmet? Sofforna
10. Favoritsport att titta på? Tittar inte på sport
11. Favoritdryck? Äppelsaft just nu
12. Favoritglass? Choklad
13. Kändis du är lik? Ingen tror jag
14. Snabbmatsrestaurang? Hesburger
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Orange
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Några
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Nyhetsbrev från Whiskas
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ikea kanske
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Bara sitter
20. När går du och lägger dig? Vid 23-24 tiden
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Passoa
22. Favorit TV-program? Emmerdale
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min man
24. Ford eller Chevrolet? CHEVROLET!!!
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? Ögonen
26. Vilken är din favoritfärg? Brun
27. Hemlig talang? Vet inte...
28. Katter eller hundar. Båda
1. Vad lyssnar du på just nu? Radio Uppland, matprogram
2. Piercings? Nä, hål i öronen, dottern sa igår att hon ville pierca sig!!!!!!!!
3. Ögonfärg? Grönblå
4. Födelseplats? Husby Sjutolft Enköpings kommun
5. Favoritmat? Fisk o grönsaker
6. Någonsin varit I Kalifornien? jajamen, bilade från San Fransisco till Los Angeles 1981
7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Tror inte det
8. Favoritdag på veckan? Lördag
9. Favoritmöbel i hemmet? Min nya köksö
10. Favoritsport att titta på? Hmmmm.. Alpint kanske + konståkning
11. Favoritdryck? Te och vin
12. Favoritglass? choklad
13. Kändis du är lik? Jösses, Greta Garbo??? hehe
14. Snabbmatsrestaurang? Donken
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Ljusblå
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Klarade första provet, både teori + körning.
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Min revisorskollega i reumatikerföreningen
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? ingen
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Har inte tid till det
20. När går du och lägger dig? Runt 22,00
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Vin, martini
22. Favorit TV-program? På spåret, Cityakuten,
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Maken
24. Ford eller Chevrolet? Cheva
25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? ögonen
26. Vilken är din favoritfärg? Blå
27. Hemlig talang? Planera, tänka steget före
28. Katter eller hundar. Katter ( och kaniner)
1. Vad lyssnar du på just nu? Radio Kristianstad
2. Piercings? Hål i öronen
3. Ögonfärg? Blå
4. Födelseplats? Ängelholm
5. Favoritmat? Kyckling
8. Favoritdag på veckan? Lördag
9. Favoritmöbel i hemmet? Kökssoffan
10. Favoritsport att titta på? Ingen
11. Favoritdryck? Apelsinjuice
12. Favoritglass? Choklad
13. Kändis du är lik? Ingen vad jag vet
14. Snabbmatsrestaurang? Sibylla
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Rosa
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Har inte gjort det
17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Hemmabutiken
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Ingen
19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Surfar på vintern, går ut i trädgården på sommaren
20. När går du och lägger dig? Vid 22-tiden
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Rött vin
22. Favorit TV-program? Vem dömer Amy, cityakuten
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Min man och vänner
24. Ford eller Chevrolet? Ford
26. Vilken är din favoritfärg? Grön
27. Hemlig talang? Vet ej
28. Katter eller hundar. Båda
netaave
19-12-2006, 10:58
14. Snabbmatsrestaurang? Donken
Vad är det?
Ungarna säger det om McDonalds
1 Vad lyssnar du på just nu ? Bruset från datorn 2. Piercings? Nej
3. Ögonfärg? Blå
4. Födelseplats? BB
5. Favoritmat? Husmanskost
8. Favoritdag på veckan? Fredag
9. Favoritmöbel i hemmet? Korgstol (min läshörna)
10. Favoritsport att titta på? Tennis, friidrott
11. Favoritdryck? Vatten
12. Favoritglass? Vaniljglass
13. Kändis du är lik? Vet inte
14. Snabbmatsrestaurang? Lokala Korvkiosken
15. Vilken färg har din sovrumstapet? Beige och vit randig
16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? 0 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Svägerskan
18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort Övertrasserar aldrig 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Läser en bok. Sitter vid datorn.
20. När går du och lägger dig? Varierar ca 22.00
21. Favorit alkoholbaserad dryck? Sangria
22. Favorit TV-program? Kustbevakningen Stockholm - dokumentär
23. Senaste person du gick ut och åt middag med? Sambo
24. Ford eller Chevrolet? Cheva
26. Vilken är din favoritfärg? Blå
27. Hemlig talang? Organisera/planera
28. Katter eller hundar. Hundar
Rapchic
19-12-2006, 18:25
1. Vad lyssnar du på just nu? adema imortal just nu men lyssnar mest på hip hop 2. Piercings? öronen 2 st 3. Ögonfärg? gröna 4. Födelseplats? Lycksele 5. Favoritmat? pepparsoup (eller annan liberiansk mat) 6. Någonsin varit I Kalifornien? nix 7. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? 8. Favoritdag på veckan? lördag 9. Favoritmöbel i hemmet? sängen 10. Favoritsport att titta på? kyukushin kai kumite 11. Favoritdryck? TE 12. Favoritglass? sorde olika sorter 13. Kändis du är lik? vet int men farfar va lik elvis  14. Snabbmatsrestaurang? nop 15. Vilken färg har din sovrumstapet? brun 16. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? (missförstod frågan tror jag) 17. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? spam  18. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? 19. Vad gör du oftast när du är uttråkad? sitter vi datorn 20. När går du och lägger dig? 10 21. Favorit alkoholbaserad dryck? mjölk  är absolutist 22. Favorit TV-program? rallarsving (men det är slut  ) 23. Senaste person du gick ut och åt middag med? idag me pojkvännen och hans mamma och ingifta pappa 24. Ford eller Chevrolet? ???? 25. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet? insidan 26. Vilken är din favoritfärg? svart och blått 27. Hemlig talang? sång 28. Katter eller hundar. mjau
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|