Full version: waw jag kom in igen
Sidor: 1, 2
askar
å så åkte man ut igen... 20 min innan jag lyckades få upp sidan ohmy.gif
*Stintan*
ja det fungerar ju ganska uselt nu oxå wink.gif
Pirum
Jag vet inte om bilderna spelar in så mycket, de kräver inte mycket datorkraft att överföra, fast å andra sidan är de ju många och rätt stora.
Vet inte hur odlas olika avdelningar 'ligger' på servrarna, men, kanske är det bättre att använda bilder som inte ligger på odla.nu i exv album. Att använda externa bilder alltså. Jag vet inte om det alltid går, menmen smile.gif
Alba
Nej - nu börjar det igen. Seeeegt !
Anki på Öland
Jag kommer in men det är lite segt. Men det kan ju inte bero på bilderna för dom andra avdelningarna är lika sega när det är segt.
Anki
Berith
CITAT (Berith @ 02-01-2007, 07:45)
Eftersom det är lättare (=mindre segt) på morron kanske det beror på att den servern odla ligger på används mindre vid den tiden? Och på kvällarna/nätterna kör andra igång och gör det trångt och segt och puttar undan Odla.  :unsure:  :(

Japp, nu är det bättre igen. Kanske att det verkligen är så att servern används av Odla när dom andra användarna har natt, och sen vaknar dom till framåt eftermiddan och kvällen och då blir vi sist i kön igen. huh.gif
Gillan
Jag hann förbaske mig knappt trycka på skickaknappen i Godmorgontråden förrän det börjades igen unsure.gif . Tur det finns annat att göra än att hänga här i alla fall. Men nog är det frustrerande alltid.

Speciellt med tanke på som redan påpekats, så börjar det ju klia i fingrarna/ögonen efter de andra avdelningarna igen rolleyes.gif laugh.gif

Hoppas verkligen att detta blir åtgärdat snart wub.gif

Jag har redan skrivit det här inlägget en gång. Och då försvann det ut i Cybervärlden, så för att gardera mig så kopierar jag det nu innan jag trycker på skicka rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Alba
Jag har skickat PM til forumvärd och bett dem lägga in ett meddelande så vi får veta vad och varför det blir så här.
Risken är att nya medlemmar hinner tröttna och söker sig till andra forum och det vill vi ju inte.
anna_rispan
Bra gjort Alba!
Berith
CITAT (Berith @ 03-01-2007, 07:05)
CITAT (Berith @ 02-01-2007, 07:45)
Eftersom det är lättare (=mindre segt) på morron kanske det beror på att den servern odla ligger på används mindre vid den tiden? Och på kvällarna/nätterna kör andra igång och gör det trångt och segt och puttar undan Odla.  unsure.gif  sad.gif

Japp, nu är det bättre igen. Kanske att det verkligen är så att servern används av Odla när dom andra användarna har natt, och sen vaknar dom till framåt eftermiddan och kvällen och då blir vi sist i kön igen. huh.gif

svärord... svärord... svärord... mad.gif
Blomstertanten
Tycker inte det spelar någon roll vilken tid man är här ! När man minst anar det så blir man "utslängd" eller så kommer man ingenstans sleep.gif Om man ens kommer in !
Segare än tuggummi ju tongue.gif
Frustrerande är bara förnamnet ! sad.gif
Jag som har hur mycket tid som helst nu när jag har feber i pannan wacko.gif
Ska prova med kofoten nästa gång jag inte kommer in ! tongue.gif
Alba
Ja hårda tag ska de va !

Om du lyckas tar jag också till storsläggan tongue.gif
Gillan
Om det är så här ni menar, så har jag försökt med den metoden för längesen och det hjälpte inte ett dugg unsure.gif rolleyes.gif tongue.gif

Snöflinga
laugh.gif laugh.gif laugh.gif visst är det frestande...
Reserv
Jag är beredd att slå tangentbordet i väggen mellan varven här blink.gif wacko.gif mad.gif
Blomstertanten
CITAT (Reserv @ 03-01-2007, 12:08)
Jag är beredd att slå tangentbordet i väggen mellan varven här blink.gif  :wacko:  :angry:

Jag tror faktiskt inte att det hjälper ett dugg sleep.gif
Snarare tvärtom ! tongue.gif
Sonen provade att göra så med musen, men då fungerade den inte alls ! ohmy.gif Inte ens när han tejpade ihop den igen ! wacko.gif
Men det kanske beror på den dåliga tejpkvalitén laugh.gif
Biggan_
Jag är beredd att slå tangentbordet i väggen mellan varven här blink.gif wacko.gif mad.gif

Tangentbordet? Fegis! ohmy.gif laugh.gif
Fenja
Idag funkar allt finfint här, utom msn som har servern nere... smile.gif
Mvh
Fenja
AnitaO
CITAT (Birgitta P @ 03-01-2007, 12:19)
Jag är beredd att slå tangentbordet i väggen mellan varven här blink.gif  :wacko:  :angry:

laugh.gif laugh.gif
Reserv

Slår jag på datorn så blir det attan så mycket dyrare än ett nytt tangentbord rolleyes.gif Och Fenja : Ropa inte hej för tidigt, det gjorde jag igår och jä**ar va´frustrerande, vart en tidig kväll det mad.gif unsure.gif rolleyes.gif
Biggan_
CITAT (Reserv @ 03-01-2007, 12:28)
Jag är beredd att slå tangentbordet i väggen mellan varven här blink.gif  wacko.gif  mad.gif

Slår jag på datorn så blir det attan så mycket dyrare än ett nytt tangentbord rolleyes.gif Och Fenja : Ropa inte hej för tidigt, det gjorde jag igår och jä**ar va´frustrerande, vart en tidig kväll det mad.gif unsure.gif rolleyes.gif

Du räknar till tio innan du slår, inte värst impulsivt! laugh.gif laugh.gif
pejori
tro mej...allt våld mot diverse dataprylar är bortkastat våld. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
inget fungerar, det blir bara dyrt i längden laugh.gif laugh.gif
tror det fungerar bättre att tugga på kablarna, om inte annat för att få en trendig frisyr laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Alba
CITAT (Evgeni @ 03-01-2007, 11:59)
Om det är så här ni menar, så har jag försökt med den metoden för längesen och det hjälpte inte ett dugg unsure.gif rolleyes.gif tongue.gif

Jaha där åkte min förhoppning i väg biggrin.gif biggrin.gif
Fenja
CITAT (Reserv @ 03-01-2007, 12:28)
Och Fenja : Ropa inte hej för tidigt, det gjorde jag igår och jä**ar va´frustrerande, vart en tidig kväll det mad.gif  :unsure:  :rolleyes:

Är du synsk eller?!! blink.gif
Telia ringde helt oförhappandes (vi har inte felänmält) för en timme sedan och meddelade att NU har vi lagat ledningen, så nu ska det fungera bättre?!! Döm om min förvåning när jag nu efter ett tag återvänder till datorn och den knappt går att bläddra wacko.gif
Heja Telia!! mad.gif
Fenja
pejori
fenja...ut och hugg ved...det är mer givande än att hugga datorer till småflis laugh.gif laugh.gif
det blir ännu svårare att surfa annars laugh.gif laugh.gif
Reserv
CITAT (Fenja @ 03-01-2007, 14:41)
Är du synsk eller?!! blink.gif

Jaa, men det va´inte för att va´jävlig mot dig på nå sätt huh.gif egna erfarenheter va´det just den här gången mera rolleyes.gif men emellanåt går det som smort här man kommer in lika fort som man far ut på arslet igen tongue.gif
Fenja
CITAT (Reserv @ 03-01-2007, 14:53)
Jaa, men det va´inte för att va´jävlig mot dig på nå sätt huh.gif

Tog det inte så heller! biggrin.gif Blev bara full i skratt
Mvh
Fenja
Kathy
Ååååååh.....sååå tradigt det är när det är segare än tuggummi på servern som odla ligger på. sad.gif sad.gif sad.gif
malin72
mm nu är det seeeeeeeeeeeegt igen åhhhhhhhh sad.gif
pejori
CITAT (malin72 @ 03-01-2007, 18:23)
mm nu är det seeeeeeeeeeeegt igen åhhhhhhhh sad.gif

man får tre minuter i timman här numera laugh.gif laugh.gif
det gäller att läsa och bläddra snabbt som attan laugh.gif laugh.gif
malin72
CITAT (pejori @ 03-01-2007, 19:11)
mm nu är  det seeeeeeeeeeeegt igen åhhhhhhhh sad.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Alba
CITAT (pejori @ 03-01-2007, 19:11)
mm nu är  det seeeeeeeeeeeegt igen åhhhhhhhh sad.gif

Man ska va glad även för det lilla.

men i själva verket är jag i r r i t e r a d
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon