|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Alexander-VG-zon3
17-01-2007, 23:21
god natt jag ska inte sova men säger godnatt till resten av er så god natt
dags att inta horisontalläge här nu kroppen har gått i strejk, så det är lika bra att den får nana nu natti natti alla så hörs vi i morgon om kroppen vill
CITAT (pejori @ 18-01-2007, 20:19) dags att inta horisontalläge här nu kroppen har gått i strejk, så det är lika bra att den får nana nu natti natti alla så hörs vi i morgon om kroppen vill  Det va´till att stupa tidigt, då vet vi vem som väcker tuppf*n i morron då  suss gott hjärtat
CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 20:32) CITAT (pejori @ 18-01-2007, 20:19) dags att inta horisontalläge här nu kroppen har gått i strejk, så det är lika bra att den får nana nu natti natti alla så hörs vi i morgon om kroppen vill  Det va´till att stupa tidigt, då vet vi vem som väcker tuppf*n i morron då  suss gott hjärtat  tror inte jag väcker nån tupp inte... har för ont för det. sov gott när du nu kryper ner och dröm skönt
CITAT (pejori @ 18-01-2007, 20:35) CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 20:32) CITAT (pejori @ 18-01-2007, 20:19) dags att inta horisontalläge här nu kroppen har gått i strejk, så det är lika bra att den får nana nu natti natti alla så hörs vi i morgon om kroppen vill  Det va´till att stupa tidigt, då vet vi vem som väcker tuppf*n i morron då  suss gott hjärtat  tror inte jag väcker nån tupp inte... har för ont för det. sov gott när du nu kryper ner och dröm skönt  Sova gott ska jag försöka med...drömmarna lämnar jag till dig
God natt alla, sov sött och dröm sköna drömmar!
CITAT (Reserv @ 18-01-2007, 21:06) God natt alla, sov sött och dröm sköna drömmar! :wub: Sov gott du också Jag kryper som vanligt tidigt till kojs. Sov gott alla nattugglor
Goodnight Odla, well it's time to go, Goodnight Odla, well it's time to go, I hate to leave you but I really must say, Goodnight Odla Goodnight....
Godnatt Odla
God Natt och sov gott
God natt alla, kan man hoppas på bättre sömn inatt då kanske?? sov gott ni andra och dröm bara vackra sköna drömmar
Natti, Natti! med er alla. Jag är så trött att jag sitter och sover......Bye,Bye................
CITAT (pejori @ 20-01-2007, 20:33) Det vart en snabbis det där hjärtat  Pillra upp kroppen och sussa gott, hoppas du får behålla strömmen, dröm sköna drömmar
CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 20:37) CITAT (pejori @ 20-01-2007, 20:33) nu vill inte ryggen sitta upp mera, så nu blir det sängen här  :wub: natti natti alla och sov gott när ni nu lägger er, och dröm sköna drömmar  :wub: det ska jag göra, när jag släcker ner  Det vart en snabbis det där hjärtat  Pillra upp kroppen och sussa gott, hoppas du får behålla strömmen, dröm sköna drömmar  gillar snabbisar ska pillra mej ...så jag håller i morgon med natti natt
Gonatt
Rapchic
20-01-2007, 21:22
natti
God natt alla, hoppas ni får behålla strömmen i blåsten neröver .......och att somliga blir utan ström ett bra tag
CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 21:23) God natt alla, hoppas ni får behålla strömmen i blåsten neröver .......och att somliga blir utan ström ett bra tag Här har det mojnat nu Även om man inte blir strömlös så är det förmodligen lika bra att logga ur nu så man inte säger nåt dumt och blir avstängd Vi får överlämna forumet till trivsel-gruppen
CITAT (AnitaGg @ 20-01-2007, 21:28) CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 21:23) God natt alla, hoppas ni får behålla strömmen i blåsten neröver .......och att somliga blir utan ström ett bra tag Här har det mojnat nu Även om man inte blir strömlös så är det förmodligen lika bra att logga ur nu så man inte säger nåt dumt och blir avstängd Vi får överlämna forumet till trivsel-gruppen  Sov gott bägge två Än så länge är det vindstilla här.. och jag har sovit sent på em så jag surfar och spelar nog en stund till.
CITAT (AnitaGg @ 20-01-2007, 21:28) CITAT (Reserv @ 20-01-2007, 21:23) God natt alla, hoppas ni får behålla strömmen i blåsten neröver .......och att somliga blir utan ström ett bra tag Här har det mojnat nu Även om man inte blir strömlös så är det förmodligen lika bra att logga ur nu så man inte säger nåt dumt och blir avstängd Vi får överlämna forumet till trivsel-gruppen  Försök att låta irritationen rinna av er, det mår ni bäst av.
CITAT (askar @ 20-01-2007, 21:33) spelar nog en stund till. Vad spelar du? Jag söker alltid tips på nya kul sajter.
CITAT (faith @ 20-01-2007, 21:40) CITAT (askar @ 20-01-2007, 21:33) spelar nog en stund till. Vad spelar du? Jag söker alltid tips på nya kul sajter.  Spel.. här hittar du många. Bl.a Golf Solitaire, Bookworm och Text Express spelar jag. Och det här spelet hittade maken igår, fast den sidan var inte bra så ikväll letade jag en ny sida med samma spel... som jag tycker är så där lagom kul. Kul spel
Å så var det dags igen...
Piccante
21-01-2007, 00:34
Nämen... nu fastnade jag vid odla.nu igen  jag som borde gå och lägga mig. Men först är det bäst att leta rätt på ficklampan så den står vid sängen. Så blåsigt och snöigt som det har varit så vet man aldrig om man vaknar upp till strömavbrott eller inte. Nu ska jag försöka komma i säng. God natt på er alla!
Nattizzz alla.
God natt alla, passar på att smita isäng nu när jag vart dissad, kram på er alla och puss hjärtat
puss älsklingen och sov gott
CITAT (pejori @ 21-01-2007, 22:28) puss älsklingen och sov gott  Aha... romans på gång Natti på er alla kvällströtta... själv är jag pigg som nyponblom.
Snöflinga
21-01-2007, 22:31
Go'natt alla som nattat .... kramar kudden... om en stund ...
Nattizzzzzzzzzzzzzzz.......
God natt: Goodnight Odla, well it's time to go, Goodnight Odla, well it's time to go, I hate to leave you but I really must say, Goodnight Odla Goodnight....
CITAT (Scrollan @ 21-01-2007, 22:40) Nattizzzzzzzzzzzzzzz....... .gif) Nu så....är det nattiz på allvar.
Nej nu jäklar tar jag mig i kragen - God Natt  Sov Gott!!!
malin72
22-01-2007, 00:38
 nu kryper jag ner i soffan ses imorrn
Gonatt
anna_rispan
22-01-2007, 22:04
Sov gott!!!
Natti, Natti, På Er! Ska väl inte sova direkt, men måste ju hinna läsa lite innan John Blund tar över
Alexander-VG-zon3
22-01-2007, 22:40
Nu ska jag sova , sov gott och dröm söt alla och stäng ute farbror frost
Näpp, nu ger jag upp för ikväll! Natti!
Goodnight Odla, well it's time to go, Goodnight Odla, well it's time to go, I hate to leave you but I really must say, Goodnight Odla Goodnight....
Go natt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|