|
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
God natt alla, sussa sött!
sov gott reserv hoppas du drömmer bättre inatt ska också dra mej tillbaka för skönhetens skull....sov gott alla
malin72
22-01-2007, 23:32
nä nu måste jag i soffan...dom ska ju fortsätta här imorrn bitti...sov gott alla odla vänner ses imorrn
Himlen är oskyldigt blå Som ögon när barnen är små Att regndroppar faller som tårarna gör Det rår inte stjärnorna för Vet inte varför denna låt sjunger inom mig hela eftermiddan och kvällen idag Kanske har jag hört den på radio eller teve och den klistrades. Himlen hos mig var också så där oskyldigt blå idag.
Alexander-VG-zon3
22-01-2007, 23:43
får säga godnatt en gång till , kan inte sova i natt men ska prova igen
Tror nog att det är nattidags för mig också. Inga problem med insomning här... brukar andra hälften säga. Fast det tror jag inte på... jag som ligger och vrider och vänder på mig i timmar... å så säger han att det är konstigt vad snabbt du somnar.. tar ju bara sekunder så snarkar du... säger han. Snarkar jag  Näääe... inte en chans... har aldrig hört ett endaste litet. Han däremot...  Hörs som minst två traktorer var igång. Fast det erkänner han inte . Karlar är konstiga Nå men... sov gott allíhopa!
malin72
23-01-2007, 00:10
CITAT (askar @ 22-01-2007, 23:53) Tror nog att det är nattidags för mig också. Inga problem med insomning här... brukar andra hälften säga. Fast det tror jag inte på... jag som ligger och vrider och vänder på mig i timmar... å så säger han att det är konstigt vad snabbt du somnar.. tar ju bara sekunder så snarkar du... säger han. Snarkar jag  Näääe... inte en chans... har aldrig hört ett endaste litet. Han däremot... :o Hörs som minst två traktorer var igång.  :lol: :wub: Fast det erkänner han inte . Karlar är konstiga Nå men... sov gott allíhopa!   samma där med hör jag,jag har minsan öronproppar i på natten men inte snarkar väl jag heller  vi har spelat in varandra på mobilen och jisses vad jag skrattade
dags att koppla ner för ikväll.. ha det bra allesammans
CITAT (pejori @ 23-01-2007, 18:43) dags att koppla ner för ikväll.. ha det bra allesammans  Natti natti hjärtat, dröm sött nu och knyt ihop allt så det stämmer sen
CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 18:45) CITAT (pejori @ 23-01-2007, 18:43) dags att koppla ner för ikväll.. ha det bra allesammans  Natti natti hjärtat, dröm sött nu och knyt ihop allt så det stämmer sen  det stämmer redan...det blir bra så
CITAT (pejori @ 23-01-2007, 18:47) CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 18:45) CITAT (pejori @ 23-01-2007, 18:43) dags att koppla ner för ikväll.. ha det bra allesammans  Natti natti hjärtat, dröm sött nu och knyt ihop allt så det stämmer sen  det stämmer redan...det blir bra så  Okay, bara du är nöjd och sover gott på det så är allt bra
CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 18:48) CITAT (pejori @ 23-01-2007, 18:47) CITAT (Reserv @ 23-01-2007, 18:45) CITAT (pejori @ 23-01-2007, 18:43) dags att koppla ner för ikväll.. ha det bra allesammans  Natti natti hjärtat, dröm sött nu och knyt ihop allt så det stämmer sen  det stämmer redan...det blir bra så  Okay, bara du är nöjd och sover gott på det så är allt bra  blir nog bra sörrö
Sov gott, nu kryper jag ner i lopplådan
CITAT (AnitaGg @ 23-01-2007, 21:17) Sov gott, nu kryper jag ner i lopplådan  trodde du skulle krypa ner i soffan med mig juh  natti natti raring
anna_rispan
23-01-2007, 21:47
gäsp...john blund har kastat sand här nu.
sov sött alla!
Lady Hamilton
23-01-2007, 22:01
God natt evryhopa!
Sjunger som jag brukar... Goodnight Odla, well it's time to go, Goodnight Odla, well it's time to go, I hate to leave you but I really must say, Goodnight Odla Goodnight....
Nattizzz.... Nu har Ikaros slutat retas med Hugo för hans fina UFO-krage och Hugo får sova ifred.
Piccante
24-01-2007, 00:21
Att sova är inte riktigt min starka sida har jag märkt  Men man kan inte vara bra på allt  Men nu måste jag verkligen försöka annars kommer morgondagen bli en pina, för jag ska sitta på utbildning på förmiddagen och på möte hela eftermiddagen. Så om jag inte ska gå som en zombie i morgon så måste det bli bums i sängen nu  ! God natt på er.
Alexander-VG-zon3
24-01-2007, 00:26
nu ska jag med försöka sova , sov gott alla odlare
God natt ni som är kvar och ni som kliver upp för att ni inte kan sova.
Gonatt på er En liten kvällskiss med hundarna och sen blir det bingen. Vaknade 4 i morse så nu är det aningen grusigt i ögonen
Ophelia
24-01-2007, 20:11
Jag ska sussa framför TVn och titta på Poirot. Kommer inte gråta blod om jag somnar där
En God natt önskar jag er alla.
anna_rispan
24-01-2007, 23:01
Sov gott alla Odlagryn!!
Sjunger åter igen som jag brukar... Goodnight Odla, well it's time to go, Goodnight Odla, well it's time to go, I hate to leave you but I really must say, Goodnight Odla Goodnight....
God natt och sov gott alla, sussa sött och dröm sköna drömmar
Alexander-VG-zon3
25-01-2007, 00:34
sov gott och dröm söt alla och godnatt kram till alla med
Nu börjar det bli grusigt i ögonen, så jag säger gonatt för idag
Lady Hamilton
25-01-2007, 21:56
God natt gott folk, sov gott och dröm bara sköna vackra drömmar!
Nu ska jag gå ut med hunden och sen så ska jag sjunga... Goodnight Odla, well it's time to go, Goodnight Odla, well it's time to go, I hate to leave you but I really must say, Goodnight Odla Goodnight....
Natti och suss gott alla glada
malin72
25-01-2007, 23:44
sov gott alla ses imorrn
Nä...nu ska jag logga ner och slå knut på mig själv. Det är så in i .....kallt i lägenheten, även om elementen går för fullt. Det får bli dubbla täcken....hoppas jag inte håller på att bli sjuk...igen.
Suss gott!
Nu SKA jag gå och lägga mig! God natt! Vi ses i morgon!
Godnatt alla underbara människor som fortfarande har humorn i behåll, dröm sköna vackra drömmar.
.gif) Nattizzz alla.
gonatt o sov gott...hoppas jag slipper åka in på sjukan inatt (fick vansinniga smärtor i höger sida av buken o bakåt mot ryggen ikväll, trodde jag fått blindtarmen)
malin72
27-01-2007, 00:48
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 27-01-2007, 00:44) gonatt o sov gott...hoppas jag slipper åka in på sjukan inatt (fick vansinniga smärtor i höger sida av buken o bakåt mot ryggen ikväll, trodde jag fått blindtarmen)  ajajaj det lät inte bra...kolla det dom kollar först tempen sen om du kan dra hö ben mot magen hoppas att du mår bättre snart
malin72
27-01-2007, 00:50
God natt säger jag nu
Eva i Skåne
27-01-2007, 23:22
Jag har tydligen valt rätt kväll att inte sitta vid forumet. Har fått höra att det varit stort rabalder här ikväll. Jag tittade bara in för att önska er alla en god natt. Sov gott alla och vakna glada imorgon.
netaave
27-01-2007, 23:31
Sov gott alla!
malin72
27-01-2007, 23:34
sov gott allihopa ses säkert imorgon
Dröm söta drömmar allesammans!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|