Sidor: 1, 2, 3
malin72
hej på er alla!!!!!!!!!!!!!!

nu när det blivit mycket ang mässan så tänkte jag runda av det så här (sen fortsätter ni att fylla på dagar mm)

men förslagen är så här och det tänkte jag kan gälla för alla dagar to-sö
kl 11.00, kl 13.00, kl 17.00 att ses vid
Impectas monter tummenupp.gif

sedan dom som vill (och det tycker jag är trevligt) att vi ska samlas där på lö glöm inte att fylla i tråden för träff men fika lördagen, alltså inte den vanliga lö tråden

det som gäller då, blir att samlas vid stora scenen 14.45 för att tillsammans lyssna på Kerstin bravo.gif rose.gif .....där efter drar vi vidare
till ett fik

hoppas att ni tycker att detta blir bra och underlättar lite virr inför mässan.....snart är vi där yahoo.gif yahoo.gif
titti49zon6
[Utmärkt Malin thanks.gif ,du är en klippa för oss andra smiley_small_hug.gif
bara du nu inte fastnar vid Impectas monter.....fröer, fröer, fröer g.gif men Pinglan får väl dra dig därifrån giggle.gif
Gillan
Tycker att det låter alldeles utmärkt malin tummenupp.gif

Då vet alla vilka tider som gäller och så kan var och en göra som den vill med dessa yes.gif
Merlin

Jag har ingen odla-knapp kom jag på whist.gif hoppas ni bär era så jag hittar npn att fika med bravo.gif Ska dit imorgon torsdag, och är jäääätte ledsen att jag inte kan i helgen när de flesta av ska dit -cry-.gif
Maggan H
Super, tack för att du håller reda på oss andra! smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon