Full version: Förbannade ungj-r!
Sidor: 1, 2
Snöflinga
Heja heja ... bra att det börja hända saker nu ... ser fram mot fortsättningen rolleyes.gif Förresten, varför är bilden så bred så man måste scrolla ?
AnitaO
CITAT (Snöflinga @ 30-01-2007, 20:48)
Förresten, varför är bilden så bred så man måste scrolla ?

Beror nog på att Boxer la in ett antal "arga gubbar" laugh.gif
Fast dom syns inte hos mig. Det är bara såna där röda kryss unsure.gif
Snöflinga
Röda kryss här också ..... Snäääälla Boxer, redigera bort dem rolleyes.gif
askar
Bra gjort Helen smile.gif Det gäller att ryta till innan man får sin röst hörd.
AnitaO
CITAT (Boxer @ 30-01-2007, 20:13)
*poff*

laugh.gif
netaave
Bra gjort, håller tummarna för att det ordnar sig och inte blir någon hämnd från ungarnas sida.
Hoppas du verkligen polisanmäler också, kan va bra att ha för försäkringen skull om inte annat.
niklaswik
EDIT:

Jag kanske ska börja läsa igenom alla inlägg innan jag skriver nåt.. smile.gif

Bra att du röt i ordentligt! Det ryts alldeles för lite i det här landet. smile.gif
Alba
CITAT (AnitaGg @ 30-01-2007, 20:54)

Är det så ?

Jag får ofta scrolla sidledes och har inte fattat varför. biggrin.gif
AnitaO
CITAT (Alba @ 31-01-2007, 14:00)
CITAT (AnitaGg @ 30-01-2007, 20:54)

Är det så ?

Jag får ofta scrolla sidledes och har inte fattat varför. biggrin.gif

Om du får scrolla sidledes så beror det oftast på att det ligger en stor bild eller nåt sånt i tråden.
Då får man scrolla hela den sidan, men när tråden går in på en ny sida så försvinner scrollisten. smile.gif
Helen i Skåne
Häpp! Nu är barn och föräldrar vidtalade, han som slog sönder rutan har erkänt och nästa vecka ska de komma hit med sin mentor och be om ursäkt för vad de gjort samt betala rutan! Känns som en lättnad och det ska jag fira med att köpa tulpaner och plantera i krukorna smile.gif
malin72
CITAT (Helen i Skåne @ 01-02-2007, 11:19)
Häpp! Nu är barn och föräldrar vidtalade, han som slog sönder rutan har erkänt och nästa vecka ska de komma hit med sin mentor och be om ursäkt för vad de gjort samt betala rutan! Känns som en lättnad och det ska jag fira med att köpa tulpaner och plantera i krukorna smile.gif

smile.gif wub.gif wub.gif bra hoppas att dom lär sig något av det här smile.gif
askar
Skönt att det ordnade sig. smile.gif

Tror nog det ger signal även till andra att här blir det "hårdhandskarna" direkt
om man sabbar.
Bra jobbat Helen.
LadyG
CITAT (Helen i Skåne @ 01-02-2007, 11:19)

Gott att det löste sig! Nu får vi hoppas att de håller sig i skinnet i fortsättningen!
AnitaO
Det blir säkert en bra läropeng för barnen.
Skönt att det löste sig smile.gif
Kakaduan
Tänk att det ska bero HELT på vem man råkar prata med när man ringer om en sådan här sak! Va??? Vad 17 var det med den där rektorn? Hoppas att det upphör att hända saker nu.

Tycker också att killen/killarna ifråga kunde få plantera om dina krukor och sopa din trappa och din gång! Handlig och konsekvens, alltså.

Kakaduan
Klura
Bra att det fick tag på killarna och hoppas att de inte fortsätter nu.
Hoppas ni fick ta dit en jourglasmästare så det blir x-tra dyrt för dom tongue.gif
Ciczi
OCh hoppas att grabben fick betala det ur egen ficka så att det svider ordentligt....

Ciczi
Gossen Ruda
Skönt att det verkar lösa sig och man kan hoppas att det håller i fortsättningen. Tyvärr är det nog svårt att få bukt med buset så länge det "bara" är bus men när en ruta går sönder då har gränsen passerats och först då kan det hända saker. Lycka till.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon