|
CITAT (Scrollan @ 26-01-2007, 23:23) CITAT (Scrollan @ 26-01-2007, 23:15) CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 23:13) Jag skriver inte om inaktuella saker, bara högaktuella ämnen. Fast du läser väl inte...  Kan inte du berätta vad det är som gör att Hamiltons buske ser lite torr ut? Jag tycker det verkar vara ett högaktuellt ämne just nu, vi är några som undrar. Hannele?  Ingen idé att du väntar på svar, hon svarar inte Hamilton och Agneta....undra om det klassas som selektivt seende att hon bara inte ser just deras inlägg
CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 23:25) CITAT (Scrollan @ 26-01-2007, 23:23) CITAT (Scrollan @ 26-01-2007, 23:15) CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 23:13) Jag skriver inte om inaktuella saker, bara högaktuella ämnen. Fast du läser väl inte...  Kan inte du berätta vad det är som gör att Hamiltons buske ser lite torr ut? Jag tycker det verkar vara ett högaktuellt ämne just nu, vi är några som undrar. Hannele?  Ingen idé att du väntar på svar, hon svarar inte Hamilton och Agneta....undra om det klassas som selektivt seende att hon bara inte ser just deras inlägg  Fast...både jag och Blomstertanten har ju samma fundering.
Hannele
26-01-2007, 23:28
CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 16:54) Det kommer inte ens en trädgårdsliknande film per år, är ni inte intresserade, så låt bli att gå, så enkelt är det, eller?
CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 23:28) CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 16:54) Det kommer inte ens en trädgårdsliknande film per år, är ni inte intresserade, så låt bli att gå, så enkelt är det, eller?  Var det inte Hamiltons buske du pratade om??
CITAT (Scrollan @ 26-01-2007, 23:26) CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 23:25) CITAT (Scrollan @ 26-01-2007, 23:23) CITAT (Scrollan @ 26-01-2007, 23:15) CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 23:13) Jag skriver inte om inaktuella saker, bara högaktuella ämnen. Fast du läser väl inte...  Kan inte du berätta vad det är som gör att Hamiltons buske ser lite torr ut? Jag tycker det verkar vara ett högaktuellt ämne just nu, vi är några som undrar. Hannele?  Ingen idé att du väntar på svar, hon svarar inte Hamilton och Agneta....undra om det klassas som selektivt seende att hon bara inte ser just deras inlägg  Fast...både jag och Blomstertanten har ju samma fundering.  Men om du läser hela tråden så visar det sig att det inte alls va´Hamiltons buske, så hon är utesluten, hennes buske är säkert frodig och välansad....tror helt klart att det är Hanneles buske hon säger att hon visat
Jag förstår inte varför det var fel av Hannele att starta den här tråden här. Varför skulle det vara fel att diskutera en biofilm i denna avdelningen? Jag tycker nog att det är ni andra som tramsat sönder den här tråden och varit orättvisa mot Hannele den här gången.
CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 23:28) CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 16:54) Det kommer inte ens en trädgårdsliknande film per år, är ni inte intresserade, så låt bli att gå, så enkelt är det, eller?  Vet du vad Hannele.. Det är just detta ditt betéende som gör att ingen (få) förstår vad du eg vill ha sagt. Om du vore mån om att hjälpa oss att förstå... då skulle du förklara Men du väljer att köra ditt eget race helt utan att ta hänsyn till eller ge respekt till övriga deltagare.
Hannele
26-01-2007, 23:34
Vilket beteende??? Det här beteende tycker askar säkert är bättre: CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 23:29) Men om du läser hela tråden så visar det sig att det inte alls va´Hamiltons buske, så hon är utesluten, hennes buske är säkert frodig och välansad....tror helt klart att det är Hanneles buske hon säger att hon visat 
16.54 Hannele Kan du läsa mer om här. 18.04 Hannele Lycka är att kunna skriva i en gammal tråd utan att någon hoppar på en och klagar. Kom inte och säg att hon helt oskyldigt skriver det här, ingen brydde sig att komentera det första inlägget hon gjorde, därför skulle hon dra uppmärksamheten till att hon öppnat ytterligare en gammal tråd......varför???
CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 23:34) Vilket beteende??? Det här beteende tycker askar säkert är bättre: CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 23:29) Men om du läser hela tråden så visar det sig att det inte alls va´Hamiltons buske, så hon är utesluten, hennes buske är säkert frodig och välansad....tror helt klart att det är Hanneles buske hon säger att hon visat  Ser du nåt fel i mitt inlägg?? Tror det stämmer alldeles ypperligt på lady'n....hon verkar skötsam och mån om sin trädgård
CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 23:34) Vilket beteende??? Det här beteende tycker askar säkert är bättre: CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 23:29) Men om du läser hela tråden så visar det sig att det inte alls va´Hamiltons buske, så hon är utesluten, hennes buske är säkert frodig och välansad....tror helt klart att det är Hanneles buske hon säger att hon visat  Vet du vad Hannele... Jag bryr mig nu inte om vad andra skriver. Jag ställde en fråga till dig... och´den fick jag upprepa men utan resultat. Undrar fortfarande varför du inte kan ge ett rakt svar.
CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 23:34) Kom inte och säg att hon helt oskyldigt skriver det här, ingen brydde sig att komentera det första inlägget hon gjorde, därför skulle hon dra uppmärksamheten till att hon öppnat ytterligare en gammal tråd......varför???  provocera, kanske?
Hannele
26-01-2007, 23:48
CITAT (askar @ 26-01-2007, 23:38) CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 23:34) Vilket beteende??? Jag ställde en fråga till dig... och´den fick jag upprepa men utan resultat. Undrar fortfarande varför du inte kan ge ett rakt svar.  Detsamma. Du ger inget svar heller. Är det någon som fattar, vad askar menar? Jag gör det inte.
CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 23:48) CITAT (askar @ 26-01-2007, 23:38) CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 23:34) Vilket beteende??? Jag ställde en fråga till dig... och´den fick jag upprepa men utan resultat. Undrar fortfarande varför du inte kan ge ett rakt svar.  Detsamma. Du ger inget svar heller. Är det någon som fattar, vad askar menar? Jag gör det inte.  Då får jag be om ursäkt och önska dig allt gott framledes.
Hannele
26-01-2007, 23:56
Godnatt.
CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 23:56) Godnatt. ursäkta fel tråd tror jag
CITAT (faith @ 26-01-2007, 23:30) Jag förstår inte varför det var fel av Hannele att starta den här tråden här. Varför skulle det vara fel att diskutera en biofilm i denna avdelningen? Jag tycker nog att det är ni andra som tramsat sönder den här tråden och varit orättvisa mot Hannele den här gången.  DET tycker jag med!! Jag hoppas verkligen att Ingemar inte låter det här innegänget i småprat bestämma vilka trådar man får skriva i eller vilka som ska låsas. Man säger väl godnatt i vilken tråd man vill Reserv? Eller är du någonsorts "godnattpolis"?!! Mvh Fenja
Blomstertanten
27-01-2007, 00:29
Hm, börjar bli många poliser här på Odla
Jösses *gnider mig i ögonen* Händer detta eller är det jag som är så vimsig av magsmärtan som drabbade mig som en blixt från klar himmel ikväll?
CITAT (Norrbottens-Magdis @ 27-01-2007, 00:35) Jösses *gnider mig i ögonen* Händer detta eller är det jag som är så vimsig av magsmärtan som drabbade mig som en blixt från klar himmel ikväll?  :( Visst händer det:( Tyvärr så lät jag mig irriteras så till den grad att jag inte kunde hålla tyst. Det ångrar jag, och jag tycker att det är så jädrans trist att det allt oftare "muckas gräl" Hädanefter kommer jag att snabbt scrolla förbi.
Ärligt! Jag är chockad över denna tråd som jag haft en stund på mig att läsa  För säkerhets skull ska jag läsa den en gång till. Men de enda jag i nuläget kan se, som verkligen är berättigade av ett svar från Hannele, är Hamilton och askar. För övrigt känns det som en ren och skär mobbingstråd mot Hannele. Bara för att klargöra; Jag tycker också att Hannele är frustrerande med sitt grävande i " forntrådar". Men kan hon inte få kredit när hon gör en ny tråd? Nää, då ska hon mobbas för gamla meriter
CITAT (Evgeni @ 27-01-2007, 07:32) Bara för att klargöra; Jag tycker också att Hannele är frustrerande med sitt grävande i " forntrådar". Men kan hon inte få kredit när hon gör en ny tråd? Nää, då ska hon mobbas för gamla meriter  Lite korrigering av fakta bara ..... Hannele gjorde en ny tråd i "småprat", där hon länkade till en gammal "forntråd" som hon hade väckt upp i "småprat om trädgård" för att ingen skulle missa att hon hade gjort det
CITAT (Evgeni @ 27-01-2007, 07:32) Ärligt! Jag är chockad över denna tråd som jag haft en stund på mig att läsa  För säkerhets skull ska jag läsa den en gång till. Men de enda jag i nuläget kan se, som verkligen är berättigade av ett svar från Hannele, är Hamilton och askar. För övrigt känns det som en ren och skär mobbingstråd mot Hannele. Bara för att klargöra; Jag tycker också att Hannele är frustrerande med sitt grävande i " forntrådar". Men kan hon inte få kredit när hon gör en ny tråd? Nää, då ska hon mobbas för gamla meriter  :wacko: Snälla söta Odlaister! Läs igenom tråden en gång till, från sida ett! Inser ni inte ens då att det här är vansinne..........då vet jag inte vad  . Jag har läst två gånger nu, och kan inte för mitt liv se annat än att Hannele blev påhoppad lika fort som hon öppnade sin mun Tragiskt är vad det är Ännu mer tragiskt är att ingen vågar tillstå att man varit dum. Och det gäller likaväl Hannele som nån annan  . Om man inte menar nåt illa, är det heller inte speciellt svårt att rätta till det med en förklaring
CITAT (AnitaGg @ 27-01-2007, 08:01) CITAT (Evgeni @ 27-01-2007, 07:32) Bara för att klargöra; Jag tycker också att Hannele är frustrerande med sitt grävande i " forntrådar". Men kan hon inte få kredit när hon gör en ny tråd? Nää, då ska hon mobbas för gamla meriter  :wacko: Lite korrigering av fakta bara ..... Hannele gjorde en ny tråd i "småprat", där hon länkade till en gammal "forntråd" som hon hade väckt upp i "småprat om trädgård" för att ingen skulle missa att hon hade gjort det  Men snälla! Hon ville väl bara göra oss uppmärksamma på att en sån tråd fanns i " småprat om trädgård ". Jag tror ärligt talat att inte alla läser där alltid. Tolka inte allting hon gör/säger så negativt
CITAT (Evgeni @ 27-01-2007, 08:04) CITAT (AnitaGg @ 27-01-2007, 08:01) CITAT (Evgeni @ 27-01-2007, 07:32) Bara för att klargöra; Jag tycker också att Hannele är frustrerande med sitt grävande i " forntrådar". Men kan hon inte få kredit när hon gör en ny tråd? Nää, då ska hon mobbas för gamla meriter  Lite korrigering av fakta bara ..... Hannele gjorde en ny tråd i "småprat", där hon länkade till en gammal "forntråd" som hon hade väckt upp i "småprat om trädgård" för att ingen skulle missa att hon hade gjort det  Men snälla! Hon ville väl bara göra oss uppmärksamma på att en sån tråd fanns i " småprat om trädgård ". Jag tror ärligt talat att inte alla läser där alltid. Tolka inte allting hon gör/säger så negativt  Ärligt talat Gillan ..... Om du vill tipsa om en film som har premiär. Söker du då upp en 2 år gammal tråd i "småprat om trädgård" och skriver om den, och sen startar du ett nytt ämne i "småprat" där du länkar till den gamla tråden? Skulle inte tro det
CITAT (AnitaGg @ 27-01-2007, 08:08) CITAT (Evgeni @ 27-01-2007, 08:04) CITAT (AnitaGg @ 27-01-2007, 08:01) CITAT (Evgeni @ 27-01-2007, 07:32) Bara för att klargöra; Jag tycker också att Hannele är frustrerande med sitt grävande i " forntrådar". Men kan hon inte få kredit när hon gör en ny tråd? Nää, då ska hon mobbas för gamla meriter  Lite korrigering av fakta bara ..... Hannele gjorde en ny tråd i "småprat", där hon länkade till en gammal "forntråd" som hon hade väckt upp i "småprat om trädgård" för att ingen skulle missa att hon hade gjort det  Men snälla! Hon ville väl bara göra oss uppmärksamma på att en sån tråd fanns i " småprat om trädgård ". Jag tror ärligt talat att inte alla läser där alltid. Tolka inte allting hon gör/säger så negativt  Ärligt talat Gillan ..... Om du vill tipsa om en film som har premiär. Söker du då upp en 2 år gammal tråd i "småprat om trädgård" och skriver om den, och sen startar du ett nytt ämne i "småprat" där du länkar till den gamla tråden? Skulle inte tro det  Nej, jag skulle förmodligen aldrig göra det, men nu är ju Hannele sån att hon faktiskt gör det. Och det är ju en aktuell film, och tråden var dessutom inte hundra sidor lång. Varför inte bara passa på att njuta av det hon säger och tipset hon ger? Och i " trädgårdsprat " var det ju ingen som hoppade på henne. Nääe, bara här i småtjafs Man behöver inte alltid vara så subjektiv.Att vara objektiv förhöjer vardagen ganska många grader
CITAT (Evgeni @ 27-01-2007, 08:16) småtjafs Man behöver inte alltid vara så subjektiv.Att vara objektiv förhöjer vardagen ganska många grader  Småtjafs? Är det så du ser på det? Vore intressant att få veta vad dina "objektiva" ögon anser. Var startade provokationen som du ser det?
herkules
27-01-2007, 08:32
fast han ola rap....(vad han nu heter) är rätt snygg!
Ok, det kanske blev en höna av en fjäder. Men allvarligt talat så är Hannele väldigt snabb på att hugga på andra vad det gäller att skriva i "fel" tråd, om "fel" saker, i "fel" avdelning, och sedan sätter hon en massa sådanahär efter: Jag vet flera som har känt sig påhoppade av henne, som faktiskt blivit ledsna. Därför blir det nog lätt att de som "törs" konfrontera henne gör det lite extra mycket.
CITAT (herkules @ 27-01-2007, 08:32) fast han ola rap....(vad han nu heter) är rätt snygg!  Ja, visst är han! Även fast han egentligen är för smal för min smak. (gillar killar med breda axlar och muskliga armar jag....  )
CITAT (AnitaGg @ 27-01-2007, 08:22) CITAT (Evgeni @ 27-01-2007, 08:16) småtjafs Man behöver inte alltid vara så subjektiv.Att vara objektiv förhöjer vardagen ganska många grader  Småtjafs? Är det så du ser på det? Vore intressant att få veta vad dina "objektiva" ögon anser. Var startade provokationen som du ser det? Att jag skrev "småtjafs" var mer menat som ironi/skämt. Och jag är inte ute efter att starta nåt bråk Anita. Jag tycker bara att det ibland kunde få vara på sin plats med lite större ödmjukhet här. Och jag är inte ute efter att lämna ut nån speciell, så vart provokationen startade tror jag nog, om du använder dina " objektiva", att du kan se själv. Nu har jag tjafsat färdigt här. Jag tillhör de här som har väldigt svårt för att hålla truten när jag tycker/tänker nåt. Och för det mesta är jag stolt över det  . Lite sorgligt bara att det sitter massor med andra " där ute " som tycker lika dant och inte vågar "öppna truten" i rädsla av att göra bort sig och kanske inte får tillhöra den innersta kretsen längre
CITAT (Evgeni @ 27-01-2007, 08:38) CITAT (AnitaGg @ 27-01-2007, 08:22) CITAT (Evgeni @ 27-01-2007, 08:16) småtjafs Man behöver inte alltid vara så subjektiv.Att vara objektiv förhöjer vardagen ganska många grader  Småtjafs? Är det så du ser på det? Vore intressant att få veta vad dina "objektiva" ögon anser. Var startade provokationen som du ser det? Att jag skrev "småtjafs" var mer menat som ironi/skämt. Och jag är inte ute efter att starta nåt bråk Anita. Jag tycker bara att det ibland kunde få vara på sin plats med lite större ödmjukhet här. Och jag är inte ute efter att lämna ut nån speciell, så vart provokationen startade tror jag nog, om du använder dina " objektiva", att du kan se själv. Nu har jag tjafsat färdigt här. Jag tillhör de här som har väldigt svårt för att hålla truten när jag tycker/tänker nåt. Och för det mesta är jag stolt över det  . Lite sorgligt bara att det sitter massor med andra " där ute " som tycker lika dant och inte vågar "öppna truten" i rädsla av att göra bort sig och kanske inte får tillhöra den innersta kretsen längre  Jag vet precis när provokationen startade, var bara intresserad av att höra vad du tyckte. Det som Leia skriver är väldigt bra. Vi är några stycken som är väldigt van att bli påhoppade av Hannele efterföljt av såna här
Fialotta
27-01-2007, 09:06
Inne gäng eller inre krets??? Ursäkta men nu vet inte jag om det finns ett sånt gäng...det är väl hur man själv läser eller gör det till bakom sin dator.
Jag ser nog mer att vissa vill ha kul o andra vill kanske inte de....eller?
CITAT (maudan @ 27-01-2007, 09:06) Jag ser nog mer att vissa vill ha kul o andra vill kanske inte de....eller? Håller med om det
CITAT (Leia @ 27-01-2007, 08:36) Ok, det kanske blev en höna av en fjäder. Men allvarligt talat så är Hannele väldigt snabb på att hugga på andra vad det gäller att skriva i "fel" tråd, om "fel" saker, i "fel" avdelning, och sedan sätter hon en massa sådanahär efter:  :wacko: :wacko: Jag vet flera som har känt sig påhoppade av henne, som faktiskt blivit ledsna. Därför blir det nog lätt att de som "törs" konfrontera henne gör det lite extra mycket. Förlåt Leia, inte min mening att missa det du skrev. Det du skriver, säger ju en hel del, men , varför inte ta det på rätt ställe i rätt tråd då? Jag har själv blivit påhoppad av Hannele vid ett antal tillfällen. Speciellt i början då jag var ny här, totalt novis vid datorn och ännu novisare i forumvärlden. och då gjorde det riktigt ont ska jag säga. Idag har jag återtagit det självförtroende som jag har i den " verkliga " världen, och kan bortse från en del av vad som sägs. I just den här tråden var det inte befogat att hoppa på henne tycker jag. Även mina mest älskade vänner har sina dalar, men respekten förtjänar de ändå
Eva i Skåne
27-01-2007, 09:59
Tack för filmtipset Hannele!
Den filmen hoppas jag kunna locka mannen med att se. En trädgårdsfilm mitt i vintereländet. Waauu!
CITAT (Reserv @ 26-01-2007, 23:34) 16.54 Hannele Kan du läsa mer om här. 18.04 Hannele Lycka är att kunna skriva i en gammal tråd utan att någon hoppar på en och klagar. Kom inte och säg att hon helt oskyldigt skriver det här, ingen brydde sig att komentera det första inlägget hon gjorde, därför skulle hon dra uppmärksamheten till att hon öppnat ytterligare en gammal tråd......varför???  Gillan, om du läser tråden en gång till så ser du redan från dom två första inläggen vem som ville provocera. Ingen vart provocerad av hennes första inlägg, så därför behövde hon förtydliga va´hon hade gjort Och Fenja, om jag ska öppna Godnattråden och hamnar i den här så bad jag om ursäkt för jag hade redan skrivit gonatt och skulle just skicka men hann radera så jag skrev om det....det gör väl inte mig till forumpolis heller??
niklaswik
27-01-2007, 10:14
Komiskt att det inte är "ungtuppar" på forumet som bråkar utan nästan alltid så kallade "50 plussare"... Ni kan alltid lura fram ett skratt, tack!
En stor eloge till faith, Gillan och Eva i den här tråden. För inte så länge sen såg jag filmen Kalenderflickorna med bl.a. Helen Mirren. En film som Hannele tipsat om och gjort reklam för i flera år. Tack för det tipset!
Hannele
27-01-2007, 10:25
CITAT (Leia @ 27-01-2007, 08:36) Men allvarligt talat så är Hannele väldigt snabb på att hugga på andra vad det gäller att skriva i "fel" tråd, om "fel" saker, i "fel" avdelning, Leia, kan du berätta om en händelse, där jag klagar på att någon skriver i fel tråd? Det är inte jag som är polis här på odla, jag vill själv skriva, du har totalt missuppfattat allting. CITAT (AnitaGg @ 27-01-2007, 08:01) en gammal "forntråd" som hon hade väckt upp i "småprat om trädgård" för att ingen skulle missa att hon hade gjort det ;) Ska vi ha en tråd för varje trädgårdsfilm, det finns ungefär en film per år. Hur smart är det?
CITAT (Berith @ 27-01-2007, 10:22) En stor eloge till faith, Gillan och Eva i den här tråden.  Det är bra personer. Tycker jag också. Personligen är jag bara lite trött på att "vända andra kinden till" Synd att inte alla ser påhoppen åt andra hållet
CITAT (Hannele @ 27-01-2007, 10:25) Ska vi ha en tråd för varje trädgårdsfilm, det finns ungefär en film per år. Hur smart är det?  Näe, det går bra att starta en ny tråd i olika avdelningar om samma film, glöm inte att tipsa i prydnadsväxter och träd och buskavdelningen
Hannele
27-01-2007, 10:28
CITAT (Eva i Skåne @ 27-01-2007, 09:59) Tack för filmtipset Hannele!
Den filmen hoppas jag kunna locka mannen med att se. En trädgårdsfilm mitt i vintereländet. Waauu! Du förstod mitt inlägg, jag tycker inte den var så svår.
CITAT (Hannele @ 27-01-2007, 10:28) CITAT (Eva i Skåne @ 27-01-2007, 09:59) Tack för filmtipset Hannele!
Den filmen hoppas jag kunna locka mannen med att se. En trädgårdsfilm mitt i vintereländet. Waauu! Du förstod mitt inlägg, jag tycker inte den var så svår.  jag tyckte inte heller att första inlägget va´svårt att förstå, men andra.....när jag väl öppnade tråden
CITAT (Hannele @ 27-01-2007, 10:25) Det är inte jag som är polis här på odla, jag vill själv skriva, du har totalt missuppfattat allting.  Vilken imponerande mängd inlägg ni tio hinner med på en dag! Jag gissar att det behövs trådar som denna för att komma upp i den statistiken dock.
CITAT (Hannele @ 27-01-2007, 10:25) CITAT (Leia @ 27-01-2007, 08:36) Men allvarligt talat så är Hannele väldigt snabb på att hugga på andra vad det gäller att skriva i "fel" tråd, om "fel" saker, i "fel" avdelning, Leia, kan du berätta om en händelse, där jag klagar på att någon skriver i fel tråd? jag minns en tråd som Bettson startade om handväskor, som det sedan blev en del prat om avloppsrensning i senare. Om jag inte minns fel så skrev både Bettson och Pejori (tror jag att det var) att de rensade avloppen hemma, men när jag också skrev att jag gjorde det så tyckte du att jag var korkad som skröt om avloppsrensning i en tråd som handlade om damväskor. Och sedan kom din berömda: Tydligen var det helt ok att vissa bytte ämne (de som var både äldre till ålder och funnits längre på Odla kanske, vad vet jag?) men det är inte ok om andra gör det. Det här är ju´inte bara jag som råkat ut för. Jag vet flera som kännt sig "påhoppade" av dig. Ofta ganska nya medlemmar tyvärr. Nog om detta, jag lämnar diskutionen här eftersom jag tror att det är just detta Hannele vill uppnå, tror hon njuter av att provocera och reta andra. Hädanefter kommer jag som någon skrev scrolla förbi sarkastiska inlägg och bara bry mig om de vänliga, roliga inläggen.
Hannele
27-01-2007, 11:08
CITAT (Fenja @ 26-01-2007, 20:57) CITAT (Hannele @ 26-01-2007, 18:04) Lycka är att kunna skriva i en gammal tråd utan att någon hoppar på en och klagar. :wub: Har säkert en hel del att göra med att det var just i en annan avdelning, men andra besökare... Mvh Fenja Precis, för det kändes verkligen bra.
CITAT (maudan @ 27-01-2007, 09:06) Inne gäng eller inre krets??? Ursäkta men nu vet inte jag om det finns ett sånt gäng...det är väl hur man själv läser eller gör det till bakom sin dator.
Jag ser nog mer att vissa vill ha kul o andra vill kanske inte de....eller? Du brukar vara mera uppmärksam än så Maudan! Titta bara på vilka som florerar i alla trådar där någon som inte är med i innegänget vågar öppna munnen. Det som sker i den här tråden är inget annat än ren och skär mobbing och det blir inget annat för att man försöker att kalla det något annat. Det här är bara ytterligare ett exempel på hur drevet går. Evgeni, tack för alla kloka ord! Mvh Fenja
Fialotta
27-01-2007, 12:51
CITAT (Fenja @ 27-01-2007, 12:43) CITAT (maudan @ 27-01-2007, 09:06) Inne gäng eller inre krets??? Ursäkta men nu vet inte jag om det finns ett sånt gäng...det är väl hur man själv läser eller gör det till bakom sin dator.
Jag ser nog mer att vissa vill ha kul o andra vill kanske inte de....eller? Du brukar vara mera uppmärksam än så Maudan! Titta bara på vilka som florerar i alla trådar där någon som inte är med i innegänget vågar öppna munnen. Det som sker i den här tråden är inget annat än ren och skär mobbing och det blir inget annat för att man försöker att kalla det något annat. Det här är bara ytterligare ett exempel på hur drevet går. Evgeni, tack för alla kloka ord! Mvh Fenja Nej...jag orkar fan inte vara uppmärksam längre Fenja...jag har somnat till.
CITAT (AnitaGg @ 27-01-2007, 10:28) CITAT (Berith @ 27-01-2007, 10:22) En stor eloge till faith, Gillan och Eva i den här tråden. :wub: Det är bra personer. Tycker jag också. Personligen är jag bara lite trött på att "vända andra kinden till" Synd att inte alla ser påhoppen åt andra hållet  Jag ser påhoppen från båda sidor. Det finns ett engelskt uttryck som är väldigt bra som lyder "Two wrongs don't make a right" som är ganska så tänkvärt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|