Sidor: 1, 2
malin72
smile.gif
Lady Hamilton
Japp! Lördag blir den dag jag besöker mässan smile.gif
malin72
och jag kommer att vara där jag med smile.gif
kerstin z5-6
jag med ohmy.gif
Lady Hamilton
Men nog måste vi väll bli fler än 3st wub.gif Visserligen kommer jag "som två" så igentligen är vi då 4 men nog borde det finnas fler som är intresserade
malin72
jag har också med mig en ev två den ena är grannen pinglan smile.gif
Maggan H
Jag och dottern kommer också, ska boka flyget så fort jag får grönt från syrran, som får ställa upp som hotell. Vi planerar åka på fredagen och hem på söndagen, men hur många dagar på mässan får vi se vad vi mäktar med.... tongue.gif
Eleanor
Jag kommer till mässan på söndan tillsammans med en hel hög från Forshaga Hemträdgårdsförening. Har inte sett till nån odla-knapp där de 2 år jag har haft knapp men i år kan man ju hoppas!!!
malin72
CITAT (Eleanor @ 07-02-2007, 10:21)
Jag kommer till mässan på söndan tillsammans med en hel hög från Forshaga Hemträdgårdsförening. Har inte sett till nån odla-knapp där de 2 år jag har haft knapp men i år kan man ju hoppas!!!

smile.gif det finns en tråd för arje dag så leta efter sö tråden ligger lite längre ner wub.gif wub.gif
Maggan H
Nu har vi bokat! Åker upp fredag morgon och hem söndag kväll, så man vet aldrig om man hamnar där tre dar i sträck... biggrin.gif

Fast det blir nog lör-sön, fredan går nog åt i stan, dottern ska säkert shoppa bebiskläder, för jag ska bli mormor! wub.gif
Lady Hamilton
CITAT (Margareta Hansson @ 07-02-2007, 21:20)
.......Fast det blir nog lör-sön,.......

Självklart att du skall vara där på Lördagen..jag vill ju träffa dig och förhoppningsvis har jag dina sticklingar med mig.

Synd men jag tror inte att Evgeni skall dit........annars hade jag "banne mig" dragit dit min 50-liters Pepino.......vilken min hon skulle göra
Hade varit kul att se........

Men , nä, jag lovar att vara snäll istället
Maria_z5
Jag kommer och tar med mig min lille son och min lite större mamma. tongue.gif

/Maria
ljusblo
unsure.gif Jag vill också.... är det huvudstaden som jag ska ta mig till...??
Fialotta
Kommer att besöka mässan på Lördagen smile.gif
Lady Hamilton
CITAT (ljusblo @ 08-02-2007, 12:58)
unsure.gif Jag vill också.... är det huvudstaden som jag ska ta mig till...??

Ja det Älvsjömässan vi talar om I alla 'jag kommer att vara på mässan på' trådarna to,fr, lö och sö
Maggan H
CITAT (Hamilton @ 07-02-2007, 22:02)

laugh.gif Självklart att du skall vara där på Lördagen..jag vill ju träffa dig och förhoppningsvis har jag dina sticklingar med mig.

Synd men jag tror inte att Evgeni skall dit........annars hade jag "banne mig" dragit dit min 50-liters Pepino.......vilken min hon skulle göra

Minst lör-söndag blir, vill inte missa söndan heller när de 'kastar' grejor o plantor efter en... laugh.gif

Ehhrmm, 50 liters??? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Ja gör det, det skulle jag vilja se! Det är ju inget man stoppar i fickan precis.... tongue.gif Hon kommer kanske om du lovar ta med den!
Helen i Piteå Zon 5
Och alla vi som inte åker hoppas att få se massor av foton från mässan, forumfolk och föreläsningarna biggrin.gif biggrin.gif för fota kommer ni väl att göra ni som ska dit wub.gif
Gillan
CITAT (Hamilton @ 07-02-2007, 22:02)

laugh.gif Självklart att du skall vara där på Lördagen..jag vill ju träffa dig och förhoppningsvis har jag dina sticklingar med mig.

Du menar alltså, att det enda jag behöver göra, är att komma dit?............Jag kommer! ..............Utan tvekan laugh.gif laugh.gif wub.gif ........men jag vill inte se dig där utan pepinon tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif
titti49zon6
Tror att jag måste boka en resa till mässan wub.gif
vill inte missa när Hamilton kommer släpande på sin stora
pepinokruka biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Lady Hamilton
Oj! Hur skall jag ta mig ur detta då?

Jo........ äh....nu är det så här att på min biljett så står det TYVÄRR...... att vi bör medtaga så lite bagage som möjligt.........

för att vi på hemresan skall få plats med allt som inhandlats..... följer man inte den regeln...... är det stor risk att man måste gå hem...............
Och DET vill ni väll inte?.............
Godtar ni inte denna "ursäkt" kvar står bara ett alternativ........
Elisabeth P
laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Synd att jag bor så långt ifrån laugh.gif hade så gärna viljat vara där

Lisa
Henrik_
Jo den bör man väl gå på i år igen.. men vilket datum är den?
Stussi
Ska också dit på lördagen, ska minsann hålla utkik efter Odla-knappar! smile.gif
titti49zon6
Ok, Lady Hamilton jag godtar din ursäkt även om jag har bokat resa biggrin.gif
kommer till storsta´n på onsdag och åker hem måndag kväll
vet inte vilken eller vilka dagar jag går på mässan men mest troligt
fredag och lördag rolleyes.gif
tar på min odlarknapp
Gillan
CITAT (Hamilton @ 15-02-2007, 15:49)
Oj! Hur skall jag ta mig ur detta då?

Jo........ äh....nu är det så här att på min biljett så står det TYVÄRR...... att vi bör medtaga så lite bagage som möjligt.........

för att vi på hemresan skall få plats med allt som inhandlats..... följer man inte den regeln...... är det stor risk att man måste gå hem...............
Och DET vill ni väll inte?.............
Godtar ni inte denna "ursäkt" kvar står bara ett alternativ........

Jaa, du ladyn, jag har inte en aning om hur du ska ta dig ur denna fälla? rolleyes.gif I vilket fall som helst, så kommer jag på Lördagen, och jag ser fram emot att få träffa denna fantastiska pepino! laugh.gif laugh.gif laugh.gif ........försök inte smita nu.............. tongue.gif
Lady Hamilton
Men jag kan ta med och visa 'barnen' wub.gif Jag har ju tagit sticklingar som bl.a. Malin skall få.......räcker det inte med att du får 'tjuvkika' på dem? smile.gif
malin72
CITAT (Hamilton @ 15-02-2007, 21:31)
Men jag kan ta med och visa 'barnen'  :wub:  Jag har ju tagit sticklingar som bl.a. Malin skall få.......räcker det inte med att du får 'tjuvkika' på dem?  :)

viskar lite Hamilton du kan ju fråga Evgeni om det räcker med ett kort,du hade ju kort på kängurun med levande bevis vid sidan tongue.gif fråga snällt om du kan göra så,jag vill ju att du ska komma på lö, klart att du måste få en retur billet hem laugh.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif
Lady Hamilton
Tack Malin för tipset, jag skall testa det. Och det känns skönt att du 'tror' på mig och vill mig väl så jag även får åka med bussen hem
malin72
CITAT (Hamilton @ 15-02-2007, 22:38)
Tack Malin för tipset, jag skall testa det. Och det känns skönt att du 'tror' på mig och vill mig väl så jag även får åka med bussen hem

tongue.gif tongue.gif tongue.gif

men Hamilton...hur får du in gubbarna som är från tex msn...vissa smil gubbar finns ju på animerade sidor men dom andra som jag ser att du har dom har jag på msn unsure.gif unsure.gif unsure.gif hur får du in dom????
Lady Hamilton
Jag sparar ner 'gubbarna' på datorn i mina bilder, sedan lägger jag in dem i mitt album här på Odla wub.gif (men jag var tvungen att göra albumet privat pga olika anledningar)
malin72
CITAT (Hamilton @ 15-02-2007, 23:00)
Jag sparar ner 'gubbarna' på datorn i mina bilder, sedan lägger jag in dem i mitt album här på Odla wub.gif (men jag var tvungen att göra albumet privat pga olika anledningar)

men om man går till dom gubbarna och hö klickar står det ju bara kopiera, klipp ut mm inte spara som..... unsure.gif unsure.gif wub.gif
Lady Hamilton
På denna sida kan jag hö-klicka och spara som unsure.gif

Kanska denna är bättre

Även denna sida fungerar för mig
malin72
CITAT (Hamilton @ 15-02-2007, 23:11)
På denna sida kan jag hö-klicka och spara som  :unsure:

Kanska denna är bättre

jo det kan jag med...tänkte mera på just dom man har i msn wink.gif unsure.gif äsch ska inte sitta här och ta upp tråden med detta,ska fnula vidare,vissa sidor har jag med där jag brukar ta gubbs från men just vissa på msn vill jag ha hm ja ja rolleyes.gif

men laugh.gif laugh.gif laugh.gif där fanns ju massor kan u inte språket men eftar att ha klickat hittade jag ju massor tongue.gif tack tack wub.gif wub.gif
Lady Hamilton
Hoppas att vi blir flera som kommer att träffas wub.gif För även om vi bestämmer tid o plts för träff så innebär det ju inte att alla sedan 'måste' umgås resten av tiden. Tycker bara att det är kul att få se äkta Odlaiter 'live' laugh.gif Och säga Hej!
De enda som jag kommer att avkräva någon form av "sällskap" är Malin, Margaretha o *Geniet* (om hon dyker upp) För vi har lite 'otalt' med varandra laugh.gif laugh.gif
malin72
CITAT (Hamilton @ 17-02-2007, 17:24)
De enda som jag kommer att avkräva någon form av "sällskap" är Malin,

tongue.gif tongue.gif wub.gif wub.gif jodå jag har också vissa jag kommer avkräva sällskap förhoppningsvis av form av tex en fika så nu vet du att vi ska fika laugh.gif laugh.gif laugh.gif
malin72
puttar upp lite för snart e det dags bravo.gif
Lady Hamilton
CITAT (malin72 @ 18-02-2007, 00:44) *
tongue.gif tongue.gif wub.gif wub.gif jodå jag har också vissa jag kommer avkräva sällskap förhoppningsvis av form av tex en fika<span style='color:gray'> så nu vet du att vi ska fika</span> laugh.gif laugh.gif laugh.gif

tummenupp.gif Självklart
malin72
yahoo.gif lääääääängtar till mässan giggle.gif
Pia L
Det är väl bäst att jag skriver här då, jag ska gå på lördagen och kommer tillsammans med Hamilton, jag får hoppas att hon inte handlar lika mycket som förra året då jag fick åka som bagage hem whistling.gif
Lady Hamilton
''

Pia L
Aj tusan duh.gif Det hade jag alldeles glömt flirting.gif Lady Hamilton är den bästa vän man kan tänka sig att få ha rolleyes.gif
Men allvarligt, jag tror nästan det ligger en liten sanning där ladyn yes.gif

Åh, vad jag tycker om alla små gubbar, märks det? tongue.gif
Lady Hamilton
''
Pia L
Tack raring wub.gif
Netha
Den bilden tror jag att vi fick se i forumet ifjol... eller minns jag fel?

Fast då var den i mindre format.
Pia L
Men GUUUUD!! blink.gif Det SYNS ju hur stor jag är crying.gif
Netha
CITAT (Pia L @ 03-03-2007, 21:36) *
Men GUUUUD!! blink.gif Det SYNS ju hur stor jag är crying.gif

Stor?... jag skulle inte få plats i det lilla utrymmet. laugh.gif
kerstin z5-6
Tydligen är de öppna föredragen ute nu på hemsidan
Jag föreläser kl 15 lördag -det finns massor av intressanta personer att lyssna på
tex Henrik Z från Botan GBG
Maria_z5
Det blir svårt att hinna med allt spännande!
Träffa odlaiter, lyssna på Kerstin, shoppa och titta. biggrin.gif help.gif
Det ska bli så roligt att träffa er!

/Maria
malin72
åh vad kul att vi har en tid nu till ditt föredrag kerstin...då måste vi tänka på fika tider mm snart då flirting.gif före eller efter föredraget....efter kanske e bättre när det nervösa släppt g.gif men jag ska vara där innan och sitta så här och lyssna på dig bravo.gif tummenupp.gif
AndreasBlomquist
Jo, nu har även jag bestämt mig för att jag åker till mässan på lördagen. Detta året åker jag utan sambo som inte är trädgårdsintresserad så jag kan få spendera mer än 5 timmar på mässan..
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon