Sidor: 1, 2
Maria_z5
Hej på er!

Kan vi träffas före Kerstins föredrag säg ca 13:30 och fika eller luncha vi behöver nog ha lite tid på oss med tanke på köer till restauranger och in på föreläsningen. thumbsup.gif

Vad tycker ni?

/Maria
malin72
ja det kan ju vara en väldig kö till fiket mm så en tid om vi ska fika tillsammans kan ju vara bra flirting.gif

men Kerstin en liten fråga,vill du fika med oss??? shy.gif och isåfall vill du göra det innan och få peppning kompiskram.gif eller efter när det kanske ´lugnare för magen whist.gif blush.gif
kerstin z5-6
Haha det får nog bli efter i så fall , jag kanske inte kan prata om jag har en bulle i halsen LOL
Gärna !
malin72
CITAT (kerstin z5-6 @ 08-03-2007, 16:49) *
Haha det får nog bli efter i så fall , jag kanske inte kan prata om jag har en bulle i halsen LOL
Gärna !

ja det var det jag tänkte vi vill ju inte att du ska se ut så här när du pratar rosor sick.gif whist.gif
ok då tar vi en fika efter Kerstins föredrag tummenupp.gif då är en träff bokad eller dunno.gif vad säger ni andra
Lady Hamilton
Jag är "formbar" tummenupp.gif Och hakar på det ni andra "hittar på" Vi som har privata "affärer" föreslår jag att vi kontaktar varandra via mobiler på plats och bestämmer "direkta" mötesplatser så allt sådan är "bortgjort" ganska snabbt Så är vi "fria" sedan att följa/deltaga i de ev. aktiviteter som övriga medlemmar hittar på thumbsup.gif

Som exempel menar jag att du o jag Malin träffas och gör våra "affärer". Skiljs åt för att sedan åter träffas vid någon av aktiviteterna/tiderna som är för planerade.
Ophelia
Vet ni vad! Jag tror jag kommer på lördag istället för på torsdag. Ska nog ta med mig en kompis då. Blir så sugen att träffa er alla flirting.gif
kerstin z5-6
bravo.gif Kul Ofelia smile.gif vi ses
Maria_z5
Hej!!

Det låter bra att träffas efter, jag kommer visserligen ha ett helt koppel med mamma, svärmor och syster dit men de får klara sig själva när vi ses! biggrin.gif Rickard (min lille son) får stanna hemma med sin morfar under dagen.
Fika efter föredraget...

/Maria
cala98
Jag ska oxå dit på lördag, för första gången. Vad ska man inte missa? Vad är viktigast för er? Ge mig tips! Jag har 4 timmar tills bussen går hem igen
Eva 33c
Nu har jag precis bestämt mig för lördagen.
Men om träffen blir efter Kerstins fördrag , (hur länge håller du på, 30-60min?) så blir det nog lite sent för mig tyvärr. Ska samordna resan hem med make och dotter som ska "göra Stockholm" tillsammans under tiden.
Eller kan man tänka sig en träfftid och plats till? Det behöver ju inte bli en fika ihop utan bara lite "hälsning" ?
Annars tar jag väl min "knapp" på mig och hoppas på tur....
kerstin z5-6
Enligt de sista uppgifterna ska jag prata kl 15 och i ca 25 min max -efter mej kommer Tomat Truedsson .. och man får INTE överskida tiden .. dunno.gif
Så nu håller jag på med "kill your darlings .. sorterar bort o sorterar bort .. bilder o text...
Tur jag inte är så långsam i talet som de längre i norr - baaagggaaasshluuucka ....LOL
Lady Hamilton
Ja Eva 33c jag håller med dig om att det skulle vara bra med flera "träff tider" så att de som vill har chans att träffas och samtidigt så har man då även själv möjlighet att välja själv vad man vill vara med på. Men eftersom jag redan har ställt till med att jag "måste" träffa "halva odla" privat så är inte jag rätt person att föreslå tider Men kan vi inte göra som i Skåne tråden? Vi skriver vilka namn som är intresserade att träffas och sedan kopierar vi in namnen eftersom Och då kan även någon "driftig" person föreslå te.x. 11-13-15 eller 12-14-16 som träff tider "någon stans"
Maria_z5
Kan vi inte säga ojämna timmar vid Impectas monter? huh.gif

Känns lite bökigt med en lista?

/Maria
Lady Hamilton
Det är Ok för mig tummenupp.gif Tycker att det låter som ett kanon förslag! Förutom att jag GARANTERAT inte kommer att vara där 15.00-då jag är och hör på Kerstin wub.gif Men som sagt var ju fler "tider" desto bättre och ju fler som kan ha chans att träffas och man har då chans att välja lite själv när/om man vill träffa några "Odlaiter"
malin72
japp flera tider ska det självklart bli och en fika garanterad efter Kerstins föredrag.... tummenupp.gif
jag antar att flera har tex bussar och annat som väntar,vissa har väl bara några timmar på sig och det gäller nog alla dagar....

tänkte att vi kan bestämma tider mm kanske helgen före eller så unsure.gif då vet nog dom flesta vilka tider som gäller för dom yes.gif

men tex kl 12,14,ca 15.30 fika med Kerstin kanske 17 om några är kvar då....men vi fnular vidare med tider och vilken plats vi tar g.gif då kan man ju springa runt i ett par timmar sen susa förbi stället vi sagt och sen vidare igen sweatingbullets.gif kompiskram.gif
Eva 33c
CITAT (Maria_z5 @ 11-03-2007, 23:17) *
Kan vi inte säga ojämna timmar vid Impectas monter? huh.gif

Känns lite bökigt med en lista?

/Maria

Låter konkret och bra tycker jag.
Mässan öppnar 9, så tiderna skulle kunna vara

11, 13, (17?) vid Impectas monter
ca 15:30 vid Stora Scenen och "efter Kerstins föredrag" och en fika tillsammans för den som vill.
smile.gif ...eller?
malin72
laugh.gif laugh.gif ja just det jag tänkte att dom öppnade som på to kl 10 blush.gif
Maria_z5
CITAT (Eva 33c @ 12-03-2007, 10:11) *
Låter konkret och bra tycker jag.
Mässan öppnar 9, så tiderna skulle kunna vara

11, 13, (17?) vid Impectas monter
ca 15:30 vid Stora Scenen och "efter Kerstins föredrag" och en fika tillsammans för den som vill.
smile.gif ...eller?

tummenupp.gif
Funkar för mig fast det är två veckor kvar. flirting.gif

/Maria
malin72
som det är nu så är vi 16 ev 17 som ska till mässan på lö (la till pinglan som ska med).......är det inte flera som kommer av oss odliater unsure.gif flirting.gif
Eva 33c
Du kan lägga till mig med, jag har ju precis bestämt att det blir lördagen, så jag finns inte med i någon "omröstnings-tråd" yes.gif
malin72
CITAT (Eva 33c @ 13-03-2007, 11:45) *
Du kan lägga till mig med, jag har ju precis bestämt att det blir lördagen, så jag finns inte med i någon "omröstnings-tråd" yes.gif

jo då du var inräknad thumbsup.gif men jag tänkte på en sak det där med era tider som kommer längre ifrån busstider
mm.......när kan man passa på att tex träffa dig då????? vilka timmar är du där
dunno.gif smile.gif
Eva 33c
Jag kommer nog att vara på mässan mellan 10 och 15 gissar jag. Så 11 och 13 passar mig bra. Jag kan tänka mig ta en tur förbi träffpunkte (impecta?) vid båda tiderna för att se om någon mer är där!
Maria_z5
Vi kommer nog att ses vid impecta ska du se wink.gif om inte annnat så efter rosföredraget.

/Maria
titti49zon6
Jag kommer garanterat på lördag, Malin ska ju bära mig på ryggen wink.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
malin72
CITAT (titti49zon6 @ 14-03-2007, 15:57) *
Jag kommer garanterat på lördag, Malin ska ju bära mig på ryggen wink.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

"fniss" en extra lapp hit eller dit yahoo.gif
wolkenkrabber
Ajja idag vart resan bokad... Jag kommer på lördag...
Maria_z5
Jättekul W hoppas vi ses då.

/Maria
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon