Full version: Grattis!
Sidor: 1, 2, 3
Alba
Men var tog Stefan S vägen innocent.gif dunno.gif wacko.gif
Gillan
Okej Gott folk.................här kommer det!...................Det är min man kram1.gif giggle.gif
pejori
CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 19:21) *
Okej Gott folk.................här kommer det!...................Det är min man kram1.gif giggle.gif

visste jag ju yahoo.gif yahoo.gif
anna_rispan
Gillan: jag hade rätt!!!! det var din man!!
pejori
CITAT (Alba @ 11-03-2007, 19:14) *
Men var tog Stefan S vägen innocent.gif dunno.gif wacko.gif biggrin.gif biggrin.gif

whistling.gif kan man undra ja g.gif g.gif g.gif
Netha
CITAT (pejori @ 11-03-2007, 19:29) *

Redigerat
äsch... kikade i medl.listan
Biggan_
CITAT (pejori @ 11-03-2007, 18:27) *
ska göra det, jag lovar thumbsup.gif

thanks.gif
Kajsa i Arvika
Vill bara berätta att jag varit i kontakt med Göran och om allt klaffar kommer Morinablomman att försvinna -cry-.gif och Kajsa i Arvika att uppstå istället shy.gif fall att det är någon som undrar... flirting.gif
Gillan
Vad skoj Morina/Kajsa! Grattis i förskott då yaay.gif
pejori
CITAT (Morinablomman @ 11-03-2007, 19:54) *
Vill bara berätta att jag varit i kontakt med Göran och om allt klaffar kommer Morinablomman att försvinna -cry-.gif och Kajsa i Arvika att uppstå istället shy.gif fall att det är någon som undrar... flirting.gif

ok..tack för info..
du kan skriva i din signatur fd. morinablomman om du känner för det flirting.gif

snabba ryck kajsa...
Alba
CITAT (Morinablomman @ 11-03-2007, 19:54) *

Jag som precis lärt mig koppla ihop Morinablomman med den gulliga hunden. biggrin.gif
Nu måste jag lära om yes.gif
Inte lätt lära gamla hundar sitta laugh.gif
Grattis och välkommen hit som Kajsa yaay.gif
faith

CITAT (pejori @ 11-03-2007, 19:29) *

rolleyes.gif
Gillan
CITAT (faith @ 11-03-2007, 21:07) *
rolleyes.gif

Hmmm, och vad vet faith måntro, som inte vi andra vet g.gif .............fast säg nu för jösse namn inget! Det kan gå käpprakt åt pipsvängen har vi ju fått lära oss idag duh.gif blushing.gif blushing.gif
faith
CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 21:33) *
Hmmm, och vad vet faith måntro, som inte vi andra vet g.gif .............fast säg nu för jösse namn inget! Det kan gå käpprakt åt pipsvängen har vi ju fått lära oss idag duh.gif blushing.gif blushing.gif

Jag vet inget, däremot har jag mina funderingar och har haft hela tiden. Men dessa behåller jag för mig själv, är nog bäst så. happy.gif
pejori
CITAT (faith @ 11-03-2007, 21:43) *
Jag vet inget, däremot har jag mina funderingar och har haft hela tiden. Men dessa behåller jag för mig själv, är nog bäst så. happy.gif

ja det är det nog, för insinuationerna är tokfel nono.gif duh.gif
faith
CITAT (pejori @ 11-03-2007, 22:15) *
ja det är det nog, för insinuationerna är tokfel nono.gif duh.gif

Fast du vet ju inte vad jag tänker så hur kan du säga att det är fel? huh.gif
pejori
CITAT (faith @ 11-03-2007, 22:41) *
Fast du vet ju inte vad jag tänker så hur kan du säga att det är fel? huh.gif

kanske för att Stefan_S är just Stefan_S rolleyes.gif
pejori
CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 21:33) *

ja jädrar så det blev crying.gif dunno.gif dunno.gif duh.gif duh.gif
faith
CITAT (pejori @ 11-03-2007, 23:05) *
kanske för att Stefan_S är just Stefan_S rolleyes.gif

Nåja, du vet fortfarande inte mina tankar. rolleyes.gif
cic
Vilken rörig tråd.. confused.gif wacko.gif

smile.gif
Berith
sudddda suddddddda sudddddddddda

crying.gif ett helt onödigt inlägg som säkert inte gjorde nån glad
pejori
jösses!!!det är bara namn!!!
mäniskan är samma ändå, så om det nu dyker upp ett nytt namn, är väl det inte hela värden heller!!!
vilka världsproblem alltså. angry.gif angry.gif crazy.gif

prata med folk och strunta i vem som är vem, vill man inte prata med nån man inte känner, så låter man väl bli? nono.gif rtfm.gif fear.gif
jorden går inte under för det.
Gillan
-cry-.gif Inte vara såna nu "go vänner ". Att tråden blev rörig berodde ju på att vi började spekulera i nåt som vi kanske inte borde gjort. Det kan ju finnas olika anlednigar till varför man byter namn. Att jag passade på när jag äntligen fick schansen är väl inte så förvånande för de flesta. Jag har ju undertecknat men Gillan väldigt länge innan och dessutom tjatat om det ett antal ggr giggle.gif Och förhoppningsvis så kommer, de som inte redan gjort det, att presentera sig när det känns rätt för dem. yes.gif

Försök göra så här nu så kanske det känns bättre trostar.gif kram2.gif kram1.gif . I alla fall får ni såna av mig yes.gif
Pia L
Mitt för och efternamn har alltid stått i mitt album, så det är inte heller konstigt, och vad min lilla vidkatt heter ser ni alla wub.gif
Berith
CITAT (pejori @ 12-03-2007, 10:36) *
----
prata med folk och strunta i vem som är vem, vill man inte prata med nån man inte känner, så låter man väl bli? nono.gif rtfm.gif fear.gif
jorden går inte under för det.

duh.gif Och det är ju det jag sagt hela tiden, att jag gärna vill veta vem jag pratar med.

Fast jag har väl missuppfattat hela tråden, kanske... whist.gif
pejori
CITAT (Gillan @ 12-03-2007, 11:00) *
-cry-.gif Inte vara såna nu "go vänner ". Att tråden blev rörig berodde ju på att vi började spekulera i nåt som vi kanske inte borde gjort. Det kan ju finnas olika anlednigar till varför man byter namn. Att jag passade på när jag äntligen fick schansen är väl inte så förvånande för de flesta. Jag har ju undertecknat men Gillan väldigt länge innan och dessutom tjatat om det ett antal ggr giggle.gif Och förhoppningsvis så kommer, de som inte redan gjort det, att presentera sig när det känns rätt för dem. yes.gif

Försök göra så här nu så kanske det känns bättre trostar.gif kram2.gif kram1.gif . I alla fall får ni såna av mig yes.gif

det är lätt hänt, att man börjar med ett namn, som man sedan av olika andledningar inte kan eller vill ha kvar.
eller som en del märkt, man får ett smeknamn, som känns mera rätt.
då byter man bara...dom som vill har skrivit till sitt gamla i sin signatur, dom som inte gjort det, har sina skäl.

CITAT (Berith @ 12-03-2007, 11:12) *
duh.gif Och det är ju det jag sagt hela tiden, att jag gärna vill veta vem jag pratar med.

Fast jag har väl missuppfattat hela tråden, kanske... whist.gif

nä det har du inte berith.
men dom du pratar med och som du känner dej kompis med, hör säkert av sig i pm om dom byter namn thumbsup.gif

ja ja ja ja...då får ni väl några då, kompiskram.gif kompiskram.gif kram1.gif kram2.gif tänk på att jag inte fått kaffet innan jag skrev ju blushing.gif blushing.gif blushing.gif
Hannele

Det kan man undra. coolgleam.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon