Full version: Grattis!
Sidor: 1, 2, 3
anna_rispan
Kathy är ett nytt namn men verkade vara en gammal bekant.....
Gillan
[
Farbror Blå
CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 09:44) *
Du tog orden ur min mun nu anna, var precis på väg att säga GRATTIS till Kathy..................fd................... giggle.gif

måste vi som inte hajar så snabbt gissa själva??
anna_rispan
Nej jag väntar på att namnbytarna ska presentera sig här. jag kanske tror fel.
Lady Hamilton
ninja.gif
CITAT (Berith @ 11-03-2007, 09:26) *
Har man sagt A får man säga B tycker jag. rtfm.gif Om inte för annat, så i alla fall för att ge oss andra möjligheten att avgöra om det är några som ska ingå i bekantskapskretsen eller om det är några man ska bojkotta. g.gif

Det var ***** och Fialotta som jag tänkte på............

***** var ett namn som bara "dök upp" i min vänner lista.........så därför var jag ju tvungen och kolla vem det var....eftersom vi är vänner blushing.gif

****** har tagit bort namnet med hänsyn till anvädaren
Berith
CITAT (Ciczi @ 11-03-2007, 09:31) *
confused.gif

Ciczi

Ja jag tänkte på om det var några troll som kommit tillbaka under andra namn. Är väl inte så konstigt om man vill veta? dunno.gif
Ciczi
okej då berith... då förstår jag... är lite trött efter en sömnlös natt så jag fattar nog trögt....

Ciczi
pejori
nä det är det inte...förstår precis vad du menar thumbsup.gif
har ett "troll" med endast tre inlägg blockerad efter pm-bombning förra året här rtfm.gif whistling.gif
Gillan
Bara ni inte ger er på Dealer, så är jag nöjd blushing.gif .............h*n är väldigt snäll och försynt wub.gif
Farbror Blå
jag presenterar mej då
Jag är farbror Blå, förut gick jag under namnet

Tant Grön rolleyes.gif
pejori
CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 10:02) *
Bara ni inte ger er på Dealer, så är jag nöjd blushing.gif .............h*n är väldigt snäll och försynt wub.gif

och inte ***** heller...jättefin tjej är hon flirting.gif flirting.gif
ändrade lite för säkerhets skull innocent.gif
Gillan
CITAT (Farbror Blå @ 11-03-2007, 10:03) *
jag presenterar mej då

Tant Grön rolleyes.gif

Men det måste väl vara så där 100 år sedan i alla fall?

CITAT (pejori @ 11-03-2007, 10:04) *
och inte ****** heller...jättefin tjej är hon flirting.gif flirting.gif

Ja,ja..................eller nej,nej..............jag menar.........hon är helt okej den tjejen giggle.gif
Farbror Blå
jag presenterar mej då

Tant Grön rolleyes.gif

äsch varför inte dra till med denna uppenbara lögn en gång till, så kansike den går in hos tanterna thumbsup.gif
Gillan
CITAT (Farbror Blå @ 11-03-2007, 10:06) *
jag presenterar mej då

Tant Grön rolleyes.gif

laugh.gif laugh.gif ......nog för att vi kan kallas tröga här ibland Blå, men inte så tröga att du måste säga det två ggr shy.gif wub.gif
Biggan_
CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 10:14) *
laugh.gif laugh.gif ......nog för att vi kan kallas tröga här ibland Blå, men inte så tröga att du måste säga det två ggr shy.gif wub.gif

giggle.gif giggle.gif giggle.gif
anna_rispan
Okej, är Dealer också en gammal bekant eller??
Gillan
CITAT (anna_rispan @ 11-03-2007, 10:19) *
Okej, är Dealer också en gammal bekant eller??

Hmm, hur ska jag svara på det då g.gif ..................för mig är det en gammal bekant...............för er andra är h*n nog ganska ny ja............nu får ni som inte vet gissa giggle.gif
anna_rispan
Men Fialotta då???
Jag hoppas hjärtinnerligt att man får veta vilka de är nån dag... blushing.gif
cic
Jag blir bara förvirrad av era namnbyten. wacko.gif Förutom när man gjort som tex gillan och biggan, har samma avatar och signatur så man direkt vet vem det är.

Annars håller jag med Berith. Bra att veta att det inte är "troll".. Och det borde ju ligga i namnbytarnas intresse att vi andra ska veta vilka ni är. Eller? smile.gif
Gillan
Förhoppningsvis så presenterar de som bytt namn sig själva som de flsta andra av oss gjort yes.gif
Lady Hamilton
CITAT (anna_rispan @ 11-03-2007, 10:25) *
Men Fialotta då???
Jag hoppas hjärtinnerligt att man får veta vilka de är nån dag... blushing.gif

Om du går in på medlemslistan och sedan in på deras profiler så kanske du kan "räkna ut" vilka de är?? (eller kolla en del av deras inlägg)
I mitt fall hade jag ett namn ******** i min vänner lista och plötsligt så står det ***** där??? Så för mig var det ju "bara" gå in o läsa senaste Pm för att förstå vem ***** är..............

med hänsyn till anvädaren har jagtagit bort namnet på *****
anna_rispan
ja det är väl bara o ha tålamod. smile.gif
Gillan
CITAT (Lady Hamilton @ 11-03-2007, 10:30) *
Om du går in på medlemslistan och sedan in på deras profiler så kanske du kan "räkna ut" vilka de är?? (eller kolla en del av deras inlägg)
I mitt fall hade jag ett namn ******** i min vänner lista och plötsligt så står det ***** där??? Så för mig var det ju "bara" gå in o läsa senaste Pm för att fördtå vem ***** är..............

Likadant här yes.gif
anna_rispan
hehe, okej, den ena har jag klurat ut nu. Men varför. det var väl ett jättebra nick förut?? jaja, bara det känns bra med det nya så. wub.gif grattis till namnbytet...
Gillan
Dealer är ingen som bytt namn..........är helt ny här
Berith
CITAT (cic @ 11-03-2007, 10:28) *
Jag blir bara förvirrad av era namnbyten. wacko.gif Förutom när man gjort som tex gillan och biggan, har samma avatar och signatur så man direkt vet vem det är.

Annars håller jag med Berith. Bra att veta att det inte är "troll".. Och det borde ju ligga i namnbytarnas intresse att vi andra ska veta vilka ni är. Eller? smile.gif

Precis. Och att jag är misstänksam beror helt och hållet på att det varit "o-trevliga" personer här tidigare som ställt till det i olika trådar. För visst har vi det lugnt och skönt här nu? kompiskram.gif
anna_rispan
CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 10:35) *
Dealer är ingen som bytt namn..........är helt ny här

din man? din kusin?
Lady Hamilton
eller är det kanske brevbäraren Gillan??? giggle.gif
cic
CITAT (Berith @ 11-03-2007, 10:36) *
Precis. Och att jag är misstänksam beror helt och hållet på att det varit "o-trevliga" personer här tidigare som ställt till det i olika trådar. För visst har vi det lugnt och skönt här nu? kompiskram.gif

yes.gif
Ophelia
CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 10:02) *

Nja...Dealer får nog finna sig i att en vacker dag är hans lada utstädad och fin giggle.gif
Gillan
CITAT (Ophelia @ 11-03-2007, 10:44) *
Nja...Dealer får nog finna sig i att en vacker dag är hans lada utstädad och fin giggle.gif

Amen! säger Gillan, tackar och niger giggle.gif
anna_rispan
CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 10:47) *
Amen! säger Gillan, tackar och niger giggle.gif

så då är Dealer Gillans man eller????
Gillan
CITAT (anna_rispan @ 11-03-2007, 10:48) *
så då är Dealer Gillans man eller????

Svaret får du i kväll.......................nu ska jag snart på 1-årskalas och äta tårta..........vink,vink giggle.gif
pejori
CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 10:23) *
Hmm, hur ska jag svara på det då g.gif ..................för mig är det en gammal bekant...............för er andra är h*n nog ganska ny ja............nu får ni som inte vet gissa giggle.gif

jag vet ...jag vet yahoo.gif

CITAT (Gillan @ 11-03-2007, 10:31) *
Likadant här yes.gif

CITAT (Lady Hamilton @ 11-03-2007, 10:30) *
I mitt fall hade jag ett namn ******** i min vänner lista och plötsligt så står det **** där??? Så för mig var det ju "bara" gå in o läsa senaste Pm för att fördtå vem ****är..............

gjorde samma jag thumbsup.gif
Lady Hamilton
giggle.gif
CITAT (pejori @ 11-03-2007, 11:12) *

titti49zon6
och jag vet också vem Dealer är bravo.gif

har fö. ändrat lite i min nick men bara tillagt zon6, kan vara bra att veta vilken zon man odlar i
om man ställer frågor idea.gif
Kathy
CITAT (pejori @ 11-03-2007, 11:13) *
gjorde samma jag thumbsup.gif

Snälla....det finns skäl till namnbytet och det finns starka skäl till att jag ligger lågt på odla just nu unsure.gif . Jag har pm:at till mina vänner som funderar. blush.gif
malin72
confused.gif nä jag är inte mycket för gissnings lekar så jag tar det för vad det är,har man bytt namn och inte vill gå ut med det så....ja då är det så, kan ju finnas saker som man inte har någon aning om varför man väljer att inte "visa" sig unsure.gif
jag tycker i så fall att det är väldigt tråkigt att det känns så här
mellow.gif

pssssssssssst sen vill jag bara säga att jag tycker att stämmningen är mycket trevligare här igen tummenupp.gif
vårkänslor och blomlängtan kanske giggle.gif
pejori
CITAT (Lady Hamilton @ 11-03-2007, 10:41) *
eller är det kanske brevbäraren Gillan??? giggle.gif

OOOO en hemlig beundrare giggle.gif bravo.gif duh.gif yes.gif
ååå vad jag gillar dom nya gubbarna w00t.gif

CITAT (Kathy @ 11-03-2007, 11:29) *
Snälla....det finns skäl till namnbytet och det finns starka skäl till att jag ligger lågt på odla just nu unsure.gif . Jag har pm:at till mina vänner som funderar. blush.gif

har rättat till mitt misstag där kathy...sorry för övertrampet ska inte göra om det no.gif nono.gif blush.gif
Alba

raderat
Snöflinga
Har inte den blekaste .... antagligen är det Reserv som har bytt eftersom jag ej sett till honom eller confused.gif I alla fall känns det lite småtråkigt att inte veta dunno.gif
anna_rispan
CITAT (Snöflinga @ 11-03-2007, 16:39) *
Har inte den blekaste .... antagligen är det Reserv som har bytt eftersom jag ej sett till honom eller confused.gif I alla fall känns det lite småtråkigt att inte veta dunno.gif

nej det tro jag inte. kollar man i medlemslistan så ser man att reserv har varit inne nyligen.
Alba
Jag och några till har pratat med Reserv på chatten idag.
Han har inte längre någon lina till sitt hus. Efter stormen repas den ej och han kommer inte att få någon ny.
Han längtar efter alla på Odla.
anna_rispan
CITAT (Alba @ 11-03-2007, 16:43) *
Jag har pratat med Reserv på chatten idag.
Han har inte längre någon lina till sitt hus. Efter stormen repas den ej och han kommer inte att få någon ny.
Reserv längtar efter alla på Odla sa han.

ursäkta en tekniknovis. vad menas med lina? vad menas med att iinte få någon ny? är lina bredband o utan så är det modem som gäller?? eller får han inte ens telefon???
pejori
CITAT (anna_rispan @ 11-03-2007, 16:45) *
ursäkta en tekniknovis. vad menas med lina? vad menas med att iinte få någon ny? är lina bredband o utan så är det modem som gäller?? eller får han inte ens telefon???

han har inte fast telefoni heller nej...
allt är brutet
anna_rispan
shit!! då skulle jag krevera! skulle inte palla utan kontakt med ovärlden! men menar de allvar med att det inte tänker repareras??
pejori
CITAT (anna_rispan @ 11-03-2007, 17:07) *
shit!! då skulle jag krevera! skulle inte palla utan kontakt med ovärlden! men menar de allvar med att det inte tänker repareras??

dom reparerar om han själv betalar det...ca 10-20.000 ungefär går det på.
men han har mobil tel. som tur är
Biggan_
CITAT (pejori @ 11-03-2007, 17:10) *
dom reparerar om han själv betalar det...ca 10-20.000 ungefär går det på.
men han har mobil tel. som tur är

Hälsa från mej Pejjan om du snackar med honom, pleeeease! kompiskram.gif
pejori
CITAT (Biggan_ @ 11-03-2007, 18:14) *
Hälsa från mej Pejjan om du snackar med honom, pleeeease! kompiskram.gif

ska göra det, jag lovar thumbsup.gif
Gillan
Sorry, blev helfel här dunno.gif blushing.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon