|
Grattis Netha och Magdis och om det finns nån mer som bytt nick
Grattis på dig själv du, och grattis på mig
Lady Hamilton
28-02-2007, 20:16
Ja Grattis Grattis! Men jag var faktiskt tvungen att gå in och kolla vem "Netha" var för det kunde jag inte gissa (förutom att en med snarlikt namn bytt) Men Magdis var ina problem med att veta vem det är
Grattis på oss allihop!
aanderss
28-02-2007, 20:17
CITAT (Magdis @ 28-02-2007, 20:16)  Grattis på oss allihop!  hur gjorde ni för att byta nick?
Lady Hamilton
28-02-2007, 20:24
CITAT (aanderss @ 28-02-2007, 20:17)  hur gjorde ni för att byta nick? Vi pratade med Göran
aanderss
28-02-2007, 20:27
CITAT (Lady Hamilton @ 28-02-2007, 20:24)  Vi pratade med Göran  jaha på så sätt
Lady Hamilton
28-02-2007, 20:27
Och ett stort Grattis till Pia L
Tack så mycket Ladyn, det känns riktigt härligt  Och grattis till er andra också, men jag skickade pm till Ingemar
CITAT (Lady Hamilton @ 28-02-2007, 20:27)  Och ett stort Grattis till Pia L  *vinkar*
Stor välkommenkram till Pia
Piccante
28-02-2007, 20:52
Jag fick byta nick! åh vad jag är glad för det
Gossen Ruda
28-02-2007, 20:55
Fast nu känner man ju inte igen vissa personer. Jag vill nog inte byta.
Grattis Markus!
Nej du har ju så bra namn ju. Jag är ju magdis så jag ville heta magdis men det var taget förut. CITAT (Gossen Ruda @ 28-02-2007, 20:55)  Fast nu känner man ju inte igen vissa personer. Jag vill nog inte byta.
Tror nog du känner igen de flesta Ruda, men det ger sig efter hand
Piccante
28-02-2007, 21:00
CITAT (Gossen Ruda @ 28-02-2007, 20:55)  Fast nu känner man ju inte igen vissa personer. Jag vill nog inte byta. Det kan ju iofs ställa till det, att man blir osäker på vem som är vem nu. Jag skrev in mitt gamla nick på min profil för säkerhets skull.
mej känner du nog igen fast jag också passade på o byta grattis till oss alla
*Stintan*
28-02-2007, 21:11
Grattis på er allihop nu får man ju lov o tänka också.
Hmm man kanske skulle byta
Grattis alla namnbytare  Det sa bli spännande att se hur många man identifierar fel nu
Grattis allihop! Jag tror jag vet vilka som döljer sig bakom de nya nicken... Men Pia L... Vad hette du innan? God natt!:)
CITAT (Pia L @ 28-02-2007, 20:30)  Tack så mycket Ladyn, det känns riktigt härligt  Och grattis till er andra också, men jag skickade pm till Ingemar  Vem var du innan då? Ni som byter nick, kan ni inte skriva i den här tråden eller starta en tråd just för detta ändamål, och berätta när ni byter nick och vad ni hette innan? Det kommer att bli svårt att hänga med annars tror jag. I alla fall om namnet ändras väldigt mycket. Ett tips från mig.
Lady Hamilton
28-02-2007, 22:02
Men MIG kände du väll igen?
Lady Hamilton o jag hade inte ändrat så mycket i våra iallafall....jag tog bort lite o hon la till lite.
CITAT (yla @ 28-02-2007, 21:00)  mej känner du nog igen fast jag också passade på o byta grattis till oss alla bra att du skrivit ditt tidigare namn i din signatur, för dom som inte vet...kan vara svårt annars att veta vem som är vem grattis alla som fått det nick ni vill ha
CITAT (Lady Hamilton @ 28-02-2007, 22:02)  Men MIG kände du väll igen? Jodå, det gjorde jag allt.  Du ändrade inte så mycket, och man känner igen dig på din signaturbild och så. Men sedan finns det de som inte har några unika kännetecken och om de då ändrar namn till något helt annat, ja då är det svårt att hänga med. Pia L vet jag t ex inte vem det är, vad hon hette förut.
Elisabeth P
28-02-2007, 22:31
Kan det möjligen vara copycat Står så på kamerabilden på hennes profil. Lisa
fruberglund
28-02-2007, 23:13
Nä usch, nu har man ju inte koll på nån
Göran Carlsson, Odla.nu
01-03-2007, 00:51
Ni som har bytt namn, kan ni inte skriva ert gamla namn i signaturen ett tag så man vet vem som är vem tills man har lärt sig det nya namnet. Jag såg att yla/oldwolfie gjort det och det var ju en bra idé!
evelina
01-03-2007, 06:18
Grattis till er allihopa !
Biggan_
01-03-2007, 07:56
Tack för gratulationerna! Jag blev döpt i morse! Är väl i stort sett ganska lik mej från förr!
Grattis alla namnbytta!
Tack alla Grattare.......nu har jag lagt till Evgeni efter mitt nya........inte för att jag tror att det var nån som undrade om mitt, men ändå
kristerh
01-03-2007, 11:55
Grattis till alla er som bytt, men jag skulle tycka det var kul om ni åtminstonde talar om vilka era gamla nick var så man vet vem man pratar med menar jag...
Nu kan väl ingen undra över vem jag är iallafall?
CITAT (Magdis @ 01-03-2007, 12:00)  Nu kan väl ingen undra över vem jag är iallafall?  Du är ett föredöme
CITAT (kristerh @ 01-03-2007, 11:55)  Grattis till alla er som bytt, men jag skulle tycka det var kul om ni åtminstonde talar om vilka era gamla nick var så man vet vem man pratar med menar jag... Har bara bytt ut "Gg" mot "O" .... ville helst ha bara Anita, men de var upptaget
Piccante
01-03-2007, 14:33
CITAT (AnitaO @ 01-03-2007, 14:25)  Har bara bytt ut "Gg" mot "O" .... ville helst ha bara Anita, men de var upptaget  Grattis till namnbytet Anita. Tycker AnitaO låter mycket bättre faktiskt. Gg gav mig fel associationer hela tiden. Du vet väl att GG är förkortning för Göteborg inom sjöfart? precis som LL är Lysekil osv. Jag placerade alltid dig på fel ort när jag läste det gamla namnet
Elisabeth P
01-03-2007, 15:43
Även jag har fått byta namn Har ju aldrig kallats för något annat än Elisabeth
CITAT (Markus_H @ 01-03-2007, 14:33)  Grattis till namnbytet Anita. Tycker AnitaO låter mycket bättre faktiskt. Gg gav mig fel associationer hela tiden. Du vet väl att GG är förkortning för Göteborg inom sjöfart? precis som LL är Lysekil osv. Jag placerade alltid dig på fel ort när jag läste det gamla namnet  Har jag aldrig tänkt på  Gg var första och sista bokstaven i mitt gamla efternamn.
Jag går mot strömmen jag, de flesta namnbytare byter till sitt förnamn medan jag byter bort det... Anma har jag kallats av många så nu fick det bli det! Fd Anne R
Lady Hamilton
10-03-2007, 23:05
Och nu är det MINST två till som bytt anvädar namn senaste dygnet........men de har ännu inte (vad jag vet) presenterat sig med de "nya" namnen
Ja jag är kanske en av dem? JAg bytte från ciczi till Ciczi... en petitess men ändå...  Ciczi
CITAT (Lady Hamilton @ 10-03-2007, 23:05)  Och nu är det MINST två till som bytt anvädar namn senaste dygnet........men de har ännu inte (vad jag vet) presenterat sig med de "nya" namnen Lady Hamilton, jag tycker om att du har den söta åsnan som avatar igen.
Lady Hamilton
10-03-2007, 23:54
det vet jag att du avsåg...  och vad kul att Ior är tillbaka...  Ciczi
CITAT (Lady Hamilton @ 10-03-2007, 23:54)   Nä de två som jag menade har bytt "totalt" går inte att gissa vilka de är OM man inte "känner" dem......... Har man sagt A får man säga B tycker jag.  Om inte för annat, så i alla fall för att ge oss andra möjligheten att avgöra om det är några som ska ingå i bekantskapskretsen eller om det är några man ska bojkotta.
CITAT (Berith @ 11-03-2007, 09:26)  Har man sagt A får man säga B tycker jag.  Om inte för annat, så i alla fall för att ge oss andra möjligheten att avgöra om det är några som ska ingå i bekantskapskretsen eller om det är några man ska bojkotta.  Ciczi
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|