Full version: Grattis!
Sidor: 1, 2, 3
Gillan
Grattis Netha och Magdis och om det finns nån mer som bytt nick yahoo.gif biggrin.gif
AnitaO
Grattis på dig själv du, och grattis på mig yahoo.gif
Lady Hamilton
Ja Grattis Grattis! Men jag var faktiskt tvungen att gå in och kolla vem "Netha" var för det kunde jag inte gissa (förutom att en med snarlikt namn bytt) Men Magdis var ina problem med att veta vem det är cool.gif
Magdis
Grattis på oss allihop! smile.gif thumbsup.gif
aanderss
CITAT (Magdis @ 28-02-2007, 20:16) *
Grattis på oss allihop! smile.gif thumbsup.gif

hur gjorde ni för att byta nick?
Gillan
CITAT (AnitaO @ 28-02-2007, 20:14) *
Grattis på dig själv du, och grattis på mig yahoo.gif

Hihihi, det var ju det jag var ute efter förstår du väl blush.gif tongue.gif Grattis på oss också!
laugh.gif laugh.gif wub.gif
Lady Hamilton
CITAT (aanderss @ 28-02-2007, 20:17) *
hur gjorde ni för att byta nick?

Vi pratade med Göran laugh.gif
aanderss
CITAT (Lady Hamilton @ 28-02-2007, 20:24) *
Vi pratade med Göran laugh.gif

jaha på så sätt
Lady Hamilton
Och ett stort Grattis till Pia L wub.gif
Pia L
Tack så mycket Ladyn, det känns riktigt härligt yahoo.gif Och grattis till er andra också, men jag skickade pm till Ingemar rolleyes.gif
AnitaO
CITAT (Lady Hamilton @ 28-02-2007, 20:27) *
Och ett stort Grattis till Pia L wub.gif

*vinkar* smile.gif
Gillan
Stor välkommenkram till Pia wub.gif
Piccante
Jag fick byta nick! åh vad jag är glad för det biggrin.gif
Gossen Ruda
Fast nu känner man ju inte igen vissa personer. Jag vill nog inte byta.
Gillan
Grattis Markus! biggrin.gif
Magdis
Nej du har ju så bra namn ju. Jag är ju magdis så jag ville heta magdis men det var taget förut.

CITAT (Gossen Ruda @ 28-02-2007, 20:55) *
Gillan
Tror nog du känner igen de flesta Ruda, men det ger sig efter hand smile.gif
Piccante
CITAT (Gossen Ruda @ 28-02-2007, 20:55) *

Det kan ju iofs ställa till det, att man blir osäker på vem som är vem nu. Jag skrev in mitt gamla nick på min profil för säkerhets skull.
yla
mej känner du nog igen fast jag också passade på o byta
grattis till oss alla
*Stintan*
Grattis på er allihop nu får man ju lov o tänka också.

Hmm man kanske skulle byta
LadyG
Grattis alla namnbytare smile.gif

Det sa bli spännande att se hur många man identifierar fel nu biggrin.gif
karjo
Grattis allihop! Jag tror jag vet vilka som döljer sig bakom de nya nicken... Men Pia L... Vad hette du innan?
God natt!:)
faith
CITAT (Pia L @ 28-02-2007, 20:30) *
Tack så mycket Ladyn, det känns riktigt härligt yahoo.gif Och grattis till er andra också, men jag skickade pm till Ingemar rolleyes.gif

Vem var du innan då?

Ni som byter nick, kan ni inte skriva i den här tråden eller starta en tråd just för detta ändamål, och berätta när ni byter nick och vad ni hette innan? Det kommer att bli svårt att hänga med annars tror jag. I alla fall om namnet ändras väldigt mycket. Ett tips från mig. smile.gif
Lady Hamilton
Men MIG kände du väll igen? devil.gif
Magdis
Lady Hamilton o jag hade inte ändrat så mycket i våra iallafall....jag tog bort lite o hon la till lite. biggrin.gif
pejori
CITAT (yla @ 28-02-2007, 21:00) *
mej känner du nog igen fast jag också passade på o byta
grattis till oss alla

bra att du skrivit ditt tidigare namn i din signatur, för dom som inte vet...kan vara svårt annars att veta vem som är vem blush.gif
grattis alla som fått det nick ni vill ha thumbsup.gif
faith
CITAT (Lady Hamilton @ 28-02-2007, 22:02) *
Men MIG kände du väll igen? devil.gif

Jodå, det gjorde jag allt. smile.gif Du ändrade inte så mycket, och man känner igen dig på din signaturbild och så. Men sedan finns det de som inte har några unika kännetecken och om de då ändrar namn till något helt annat, ja då är det svårt att hänga med. Pia L vet jag t ex inte vem det är, vad hon hette förut.
Elisabeth P
Kan det möjligen vara copycat biggrin.gif

Står så på kamerabilden på hennes profil.

Lisa
fruberglund
Nä usch, nu har man ju inte koll på nån tongue.gif
Göran Carlsson, Odla.nu
Ni som har bytt namn, kan ni inte skriva ert gamla namn i signaturen ett tag så man vet vem som är vem tills man har lärt sig det nya namnet. Jag såg att yla/oldwolfie gjort det och det var ju en bra idé! smile.gif
evelina
Grattis till er allihopa ! rolleyes.gif wub.gif
Biggan_
Tack för gratulationerna! biggrin.gif
Jag blev döpt i morse! sleeping.gif
Är väl i stort sett ganska lik mej från förr! rolleyes.gif
Betty
Grattis alla namnbytta! thumbsup.gif
Gillan
Tack alla Grattare.......nu har jag lagt till Evgeni efter mitt nya........inte för att jag tror att det var nån som undrade om mitt, men ändå tongue.gif
kristerh
Grattis till alla er som bytt, men jag skulle tycka det var kul om ni åtminstonde talar om vilka era gamla nick var g.gif
så man vet vem man pratar med menar jag...
Magdis
Nu kan väl ingen undra över vem jag är iallafall? smile.gif
LadyG
CITAT (Magdis @ 01-03-2007, 12:00) *
Nu kan väl ingen undra över vem jag är iallafall? smile.gif

Du är ett föredöme smile.gif
AnitaO
CITAT (kristerh @ 01-03-2007, 11:55) *
Grattis till alla er som bytt, men jag skulle tycka det var kul om ni åtminstonde talar om vilka era gamla nick var g.gif
så man vet vem man pratar med menar jag...

Har bara bytt ut "Gg" mot "O" .... ville helst ha bara Anita, men de var upptaget smile.gif
Piccante
CITAT (AnitaO @ 01-03-2007, 14:25) *
Har bara bytt ut "Gg" mot "O" .... ville helst ha bara Anita, men de var upptaget smile.gif

Grattis till namnbytet Anita. Tycker AnitaO låter mycket bättre faktiskt. Gg gav mig fel associationer hela tiden. Du vet väl att GG är förkortning för Göteborg inom sjöfart? precis som LL är Lysekil osv. Jag placerade alltid dig på fel ort när jag läste det gamla namnet laugh.gif
Elisabeth P
Även jag har fått byta namn yahoo.gif
Har ju aldrig kallats för något annat än Elisabeth
AnitaO
CITAT (Markus_H @ 01-03-2007, 14:33) *
Grattis till namnbytet Anita. Tycker AnitaO låter mycket bättre faktiskt. Gg gav mig fel associationer hela tiden. Du vet väl att GG är förkortning för Göteborg inom sjöfart? precis som LL är Lysekil osv. Jag placerade alltid dig på fel ort när jag läste det gamla namnet laugh.gif

Har jag aldrig tänkt på biggrin.gif
Gg var första och sista bokstaven i mitt gamla efternamn.
Anma
Jag går mot strömmen jag, de flesta namnbytare byter till sitt förnamn medan jag byter bort det... giggle.gif
Anma har jag kallats av många så nu fick det bli det! yes.gif

Fd Anne R
Lady Hamilton
Och nu är det MINST två till som bytt anvädar namn senaste dygnet........men de har ännu inte (vad jag vet) presenterat sig med de "nya" namnen
Ciczi
Ja jag är kanske en av dem?

JAg bytte från ciczi till Ciczi... en petitess men ändå... tongue.gif biggrin.gif

Ciczi
faith
CITAT (Lady Hamilton @ 10-03-2007, 23:05) *
Och nu är det MINST två till som bytt anvädar namn senaste dygnet........men de har ännu inte (vad jag vet) presenterat sig med de "nya" namnen

Lady Hamilton, jag tycker om att du har den söta åsnan som avatar igen. wub.gif
Lady Hamilton
CITAT (faith @ 10-03-2007, 23:37) *
Lady Hamilton, jag tycker om att du har den söta åsnan som avatar igen. wub.gif

thanks.gifkompiskram.gif Ja det visade sig att det var många här på Odla som önskade att jag tog "tillbaka" Ior som avatar wub.gif Så nu har jag tänkt att ha den kvar..........(MEN.....jag skulle hellst velat haft en Tomte santa.gif devil.gif giggle.gif som avatar)

CITAT (Ciczi @ 10-03-2007, 23:20) *
Ja jag är kanske en av dem?

JAg bytte från ciczi till Ciczi... en petitess men ändå... tongue.gif biggrin.gif

Ciczi

innocent.gif Nä de två som jag menade har bytt "totalt" går inte att gissa vilka de är OM man inte "känner" dem.........
Ciczi
det vet jag att du avsåg... biggrin.gif

och vad kul att Ior är tillbaka... smile.gif

Ciczi
Berith
CITAT (Lady Hamilton @ 10-03-2007, 23:54) *
innocent.gif Nä de två som jag menade har bytt "totalt" går inte att gissa vilka de är OM man inte "känner" dem.........

Har man sagt A får man säga B tycker jag. rtfm.gif Om inte för annat, så i alla fall för att ge oss andra möjligheten att avgöra om det är några som ska ingå i bekantskapskretsen eller om det är några man ska bojkotta. g.gif
Ciczi
CITAT (Berith @ 11-03-2007, 09:26) *
Har man sagt A får man säga B tycker jag. rtfm.gif Om inte för annat, så i alla fall för att ge oss andra möjligheten att avgöra om det är några som ska ingå i bekantskapskretsen eller om det är några man ska bojkotta. g.gif

confused.gif

Ciczi
pejori
CITAT
Om inte för annat, så i alla fall för att ge oss andra möjligheten att avgöra om det är några som ska ingå i bekantskapskretsen eller om det är några man ska bojkotta.
g.gif w00t.gif w00t.gif du är för rolig du innocent.gif w00t.gif

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon