|
Ophelia
29-03-2007, 16:43
Förträffligt. Får min syster på besök idag. Ska inte till jobbet i morgon och får gäster mot kvällen och ska till mässan på lördag.
aanderss
29-03-2007, 16:44
CITAT (Ophelia @ 29-03-2007, 17:43)  Förträffligt. Får min syster på besök idag. Ska inte till jobbet i morgon och får gäster mot kvällen och ska till mässan på lördag. trevligt ju
Ophelia
29-03-2007, 17:25
CITAT (aanderss @ 29-03-2007, 17:44)  trevligt ju Ja...det kan jag nog tycka.
så glad! jag har sökt efter stallgödsel att köpa och igår ringde en tjej och sa att jag fick ta hur mycket jag vill i hennes stall. inte ville hon ha pengar heller fast jag frågade flera gånger. En del människor är bara så snälla och gulliga.  Så glad man blir av snälla människor. måste odla lite blommor eller nåt till henne....
På gott humör! Det blir ingen strejk och ett riktigt bra avtal har slutits mellan Handelsanställdas förbund och Svensk handel. (Den som av någon anledning kommer över en Jönköpings Posten kan se min nuna där i morgon.) Jag har bara haft goa kunder idag och efter jobbet drack jag kaffe på en uteservering i solen.  Och så är jag ledig i helgen!
Felicia
30-03-2007, 21:00
Jätte-trött efter en slitig, stressig arbetsvecka men glad ändå att det är fredag och man får ta igen sig helgen. Och så blir det en kortvecka nästa vecka. Jobbar bara måndag och tisdag, sen har jag påskledigt och då ska vi upp till stugan i fjället
Ophelia
31-03-2007, 09:57
Kunde må bättre. Skulle på mässan men har blivit dålig igen, har så ont i magen Ska nog börja ta detta på mer allvar tror jag.
djingis
31-03-2007, 10:37
Idag så känns mina armar som om de satt på en orangutang- låååånga. Jag har varit och kört 2 lass hö tillsammans med min far. Så nu har jag nog hö till betet kommer igång
Irene_L
31-03-2007, 10:42
Men vad tråkigt Ophelia att du inte mår bra! Ja det är nog bäst att du kollar upp det. Själv har jag mycket ont i kroppen idag eftersom jag var på mässan igår. Så det blir att ta det väldigt lugn idag.
Mår som jag gjort alla dagar sedan flera månader; snorig och har ont och domningar i axlarna.
ninnisky
31-03-2007, 13:12
CITAT (Magdis @ 31-03-2007, 10:23)  Mår som jag gjort alla dagar sedan flera månader; snorig och har ont och domningar i axlarna. Tycker du ska ta kontakt med vårdcentralen nu när du haft det så länge! De små barna behöver en frisk mamma.  Mår ganska bra fast mina artrosknän och tår bråkar med mig idag! Inget trädgårsjobb idag
Jag mår jättebra idag .... solen skiner och vi har precis kommit hem från en miniweekend på hotell med god mat och shopping.
Björken
31-03-2007, 13:39
Jag mår bra, knappt man vågar säga det.
Vädret underbart, solen strålar och blommorna kommer en efter en. Vad gör det då att skavankerna finns där som alla andra dagar. Glädjen för vårens ankomst som alla fåglarna sjunger sin lovsång till just nu uppväger allt för mig.
En kram skickar jag med till alla er andra som inte mår lika förträffligt som jag gör och hoppas att ni snart piggnar till och kan njuta av vårens ankomst.
[size="3"][/size][color="#2E8B57"][/color]Jag har haft en lång period när det har kännts som att jag bara jobbat och sovit!!! Nu har jag några lediga dar...njuter..njuter....var på trädgårdsmässan i torsdags...har städat balkongen och planterat tre lådor med minipenseer,förgätmigej och hyacinter. Det är så vackert...och så ljuvligt med hyacintdoften som letar sej sig in genom min öppna balkongdörr! Och...i morgon ska jag sätta spaden i jorden på min nya odlingslott! Just nu är allt som det ska vara!
CITAT (Magdis @ 31-03-2007, 12:23)  Mår som jag gjort alla dagar sedan flera månader; snorig och har ont och domningar i axlarna. Magdis: En tur till kiropraktorn kanske med dina domningar i armarna? När jag har det fixar kiropraktorn det med ett par knak! Det kommer från nacken.
CITAT (Ophelia @ 31-03-2007, 10:57)  Kunde må bättre. Skulle på mässan men har blivit dålig igen, har så ont i magen Ska nog börja ta detta på mer allvar tror jag. Åh så synd Ophelia - kunde du inte åka till mässan.
Felicia
31-03-2007, 19:07
Jag mår riktigt bra idag, la mig tidigt igår kväll och tog sovmorgon imorse så jag känner mig pigg och utvilad nu. Har städat, donat och gjort bort såna där tråkiga saker idag så nu kan jag bara sitta och slappa ikväll
CITAT (Ophelia @ 31-03-2007, 10:57)  Kunde må bättre. Skulle på mässan men har blivit dålig igen, har så ont i magen Ska nog börja ta detta på mer allvar tror jag. Nä, men vännen ! Inte konstigt att vi inte kunde hitta dig då  . Som vi tittade efter dig! Hoppas du mår bättre nu, eller att du åtminstonde ser till att bliiiii bättre
Ophelia
01-04-2007, 10:20
Jag mår bättre idag efter ny medicin men är grymt ledsen att jag inte kunden komma. Insåg det orimliga efter kallsvettats av värken innan jag skulle åka Mässan har en stor betydelse för mig och det är verkligen tråkigt. Förhoppningsvis kommer jag att få bukt med magen efter jobbytet men uppenbarligen blev det för mycket just nu med nytt jobb, flytt, födelsedag och mässa.
Ophelia! Själv är jag en smula bakfull, men för det brkar man aldrig få några sympatier.. Men det var kul igår i alla fall!
Jag har krattat så mycket idag så jag har fått ont i nederdelen av ryggen.
Inga från Närke
01-04-2007, 20:29
Jag mår jättebra, behöver inte upp imorgon för att gå till jobbet. Gjorde min sista arbetsdag i fredags så nu kommer jag vara hemma och sköta det på heltid istället. Sedan har vi ju vår goa lilla svarta knytet Nemo, vår lilla hundvalp som jag kommer att få mycket glädje av hoppas jag.
Idag har vi varit ute nästan hela dagen och krattat och rensat. Har varit en strålande dag, får hoppas det håller i sig i morgon också.
Ophelia
02-04-2007, 18:17
Ingen magvärk. Undviker "farlig" mat, medicinerar och mår väldigt bra Har hoppat av några hållplatser för tidigt och promenerat hem, så skönt och trevligt
Ophelia
03-04-2007, 16:28
CITAT (Inga från Närke @ 01-04-2007, 21:29)  Jag mår jättebra, behöver inte upp imorgon för att gå till jobbet. Gjorde min sista arbetsdag i fredags så nu kommer jag vara hemma och sköta det på heltid istället. Sedan har vi ju vår goa lilla svarta knytet Nemo, vår lilla hundvalp som jag kommer att få mycket glädje av hoppas jag.
Idag har vi varit ute nästan hela dagen och krattat och rensat. Har varit en strålande dag, får hoppas det håller i sig i morgon också. Låter helt underbart Pension kanske??
Kajsa i Arvika
04-04-2007, 16:35
Idag mår jag faktiskt fantastiskt underbart bra!!! stor kram till alla goa odlaiter!!!!
Ophelia
04-04-2007, 17:24
CITAT (Kajsa i Arvika @ 04-04-2007, 17:35)  Idag mår jag faktiskt fantastiskt underbart bra!!! stor kram till alla goa odlaiter!!!!   tbx och till alla odlaiter
aanderss
11-04-2007, 18:57
mår som vanligt
lottapotta
11-04-2007, 20:44
Jag mår ONÖDIGT bra!
Just nu mår jag toppen, nyss hemkommen efter en underbar kväll tillbringad med vännerna i kyrkan.
aanderss
12-05-2007, 18:34
har en släng utan allergi just nu men annars mår jag prima!!!!!!!!!!
Felicia
12-05-2007, 19:19
Känns ganska bra faktiskt. Har haft fullt upp idag, började 7.30 med morgonpromenad, sen har jag putsat fönster och storstädat, varit och handlat. tvättat kläder mm så det känns riktigt bra nu att sätta sig ner, nöjd med att fått nåt gjort idag. Nu blir det tv-tittande, lite gott vin och tilltugg
mamamaggan
12-05-2007, 22:47
Mår egentligen inte bra , har ont ont ont , men ska resa bort i morgon och det lättar upp iaf. Kommer att ha ännu mer ont när jag kommer hem men va f-n det är smällar man får ta!
aanderss
14-05-2007, 21:57
här är de prima liv
aanderss
15-05-2007, 17:15
CITAT (aanderss @ 14-05-2007, 22:57)  här är de prima liv  håller med din aanderss
Jag mår toppen! Potatisen är satt (i pallkrage), jordgubbarna omplanterade (behövdes verkligen), jag har knoppar för första gången i min magnolia och igår sprang jag 2 mil för första gången i mitt liv.
Hej. Idag mår jag jättebra har varit på min odlingslott o grävt hela dagen det är ju så fint väder, sen har jag varit ledig hela veckan från jobbet behövde det, det är jobbigt med skiftgång man blir ju så trött.
Farbror Blå
17-05-2007, 18:27
har klämt en del godis och kola och mår lite skumt i magen
Är inte sams med min hjärtevän. Känner mig väldigt ledsen just nu. Hoppas det går över och allt blir bra..
Jag känner mig härligt trött!!
Har klippt gräs i 3 timmar, fikat med vänner på terrassen, vattnat pilkojan.
Den dagliga trädgårdsvandringen har jag också hunnit med.
Familjen har också firat att garageporten har kommit upp, det blev alkoholfritt jordgubbsvin.
SaraB
Biggan_
17-05-2007, 21:39
CITAT (cic @ 17-05-2007, 19:28)  Är inte sams med min hjärtevän. Känner mig väldigt ledsen just nu. Hoppas det går över och allt blir bra.. Det hoppas jag också, sånt där är jobbigt
aanderss
18-05-2007, 22:24
b r a
sqrulan
18-05-2007, 22:29
------
CITAT (cic @ 17-05-2007, 19:28)  Är inte sams med min hjärtevän. Känner mig väldigt ledsen just nu. Hoppas det går över och allt blir bra.. Nu är vi sams igen!  Vi var väl egentligen inte riktigt ovänner, bara lite oense.. Men det är mysigt att vara kär!
Rackarns trött och viruspåverkad, men annars mår jag riktigt mummigt själagott.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|