Sidor: 1, 2
Tobb
Jag pratade med en tjej igår som visade en lite småbusig bild på henne i sin trädgård och jag blev inspirerad till att göra en liknande snäll bild.
Så visade jag henne min bild sedan, och hon tyckte att jag skulle posta den här på forumet. Även om jag kanske inte vågar göra det i det första jag skriver på denna tråd så kanske senare...

Men nu så alla odlaiter, ut i trädgården och ta busiga bilder med fina motiv på er själva shy.gif Absolut inget som får synnas om vi säger så wink.gif
Någon som vågar ta upp min utmaning??? flirting.gif

Jag vet att det säkert finns några som kommer att göra det rolleyes.gif

Hoppas ingen tar illa upp, för det är bara menat som en kul grej trostar.gif

Åldersgräns 18år!
dahla
Så... som trådskapare lär du väl vara först ut och visa på vilken nivå "ribban" ligger nu då smile.gif
TantGredelin

Min skugga i gräset.JPG

Menar du såna här bilder, inget syns...
Alba
Ja Tobb....var ligger ribban ?

Tobb
OK, bli itne chockade nu! giggle.gif
Blev inspererad av en annan medlem här förut, hoppas den inte är opassande? whist.gif
[attachment=3784:IMG_6309_reda.jpg]

shy.gif yaay.gif
Cathis
Det kallar jag en riktig trädkramare giggle.gif
malin72
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif a0a.gif

ja nu ser vi ju vart ribban ska ligga ohmy.gif a0a.gif
dahla
Det visade ju inte mer än livets träd smile.gif Jag ska nog INTE visa bilder på mig med lien i högsta hugg... blush.gif
TantGredelin
En så här varm dag kan det blomma på oväntade ställen...
[attachment=3789:Trädgård...lder_002.jpg]
dahla
CITAT (TantGredelin @ 08-06-2007, 20:45) *
En så här varm dag kan det blomma på oväntade ställen...

Hur många blommor får plats där då? smile.gif
HelenN
Coooolt......såna bilder skulle nog inte jag våga vara med på!!!! Men giggle.gif det var ju en coool idé!
Tosan
Hmmm undrar vad grannarna skulle säga om jag började springa runt naken i trädgårn och fota giggle.gif Men helt klart en jättekul bild! Tordes jag så skulle jag med happy.gif
dahla
CITAT (Tosan @ 08-06-2007, 22:01) *
Hmmm undrar vad grannarna skulle säga om jag började springa runt naken i trädgårn och fota giggle.gif Men helt klart en jättekul bild! Tordes jag så skulle jag med happy.gif

Naken måste man ju inte vara och man behöver ju absolut inte visa varesig det ena eller det andra... och absolut inte ansiktet om man inte vill det... låt den konstnärliga ådran pumpa nu wink.gif
Tosan
CITAT (dahla @ 08-06-2007, 22:04) *
Naken måste man ju inte vara och man behöver ju absolut inte visa varesig det ena eller det andra... och absolut inte ansiktet om man inte vill det... låt den konstnärliga ådran pumpa nu wink.gif

Det är nog det som är problemet, jag har ingen konstnärlig ådra laugh.gif
Magdis
Den här tog jag för två somrar sen o den verkar ju passa ypperligt i den här tråden. giggle.gif
[attachment=3792:skogsrå.jpg]
Tobb
Riktigt bra bilder ni har tagit TG och magdis smile.gif Ni förstod hur jag tänkte happy.gif
yla
en bild tagen i hamoken fniss lite hud o en kompis som ville vara me

*Stintan*
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
anna_rispan
Fotoinspiration kan man inte få för mycket av! Jag får en massa idéer iallafall. Dessvärre lär jag inte lyckas fånga nån av dem på bild.
Hannele
Visst är naturen underbar, bar.

[attachment=3853:116erotik.jpg]
Magdis
Kolla här vad de härmas! giggle.gif
Aftonbladet
Tobb
Jag visade ju tom mer än henne happy.gif dunno.gif
Leia
CITAT (Magdis @ 10-06-2007, 21:37) *
Aftonbladet

Men visst var det fånigt att de stoppade den kvinnliga bilden! Den var ju´mycket vackrare.
Magdis
CITAT (Leia @ 11-06-2007, 15:15) *
Men visst var det fånigt att de stoppade den kvinnliga bilden! Den var ju´mycket vackrare.

Ja det är ju urfånigt! Hon visade ju ingenting alls. Det är ju dagligen bilder på kvinnor i bikini i alla möjliga media och de visar ju lika mycket i så fall.
Airamya
"Näcken fick godkänt eftersom han spelar fiol"

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
niklaswik
Exakt.. Det där har varit något av en följetong här i lokaltidningen med diverse artiklar och insändare... herr Kock som påstås ha varit den som stoppat bilden säger själv att han INTE har gjort det så det verkar som om ingen har sagt att den är opassande och ändå har den blivit det. Håhå jaja. Värre saker kan man ju oroa sig för.
Farbror Blå
vilken rolig tråd=)
Magdis
CITAT (Airamya @ 12-06-2007, 09:19) *
"Näcken fick godkänt eftersom han spelar fiol"

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

a0a.gif rotfl.gif a0a.gif
Ja det var ju en relevant orsak! Ungefär lika logisk som skämtet "Vad är det för skillnad mellan en elefant? Den kan varken cykla!" rotfl.gif
Farbror Blå
hmm min trädgård är öppen åt alla håll för insyn..
Magdis
CITAT (Farbror Blå @ 13-06-2007, 11:52) *
hmm min trädgård är öppen åt alla håll för insyn..

Och...med det vill du ha sagt....?? confused.gif naughty.gif
Pirum
Fast grejen var väl att Näcken var aktiv, och gjorde något som ansågs relevant, medan Skogsrået var passivt och helt objektifierad...fast frågan är om inte skogsrået var rätt aktivt också - det ingår väl i skogsrås arbete att vara naken, eller åtminstone ha intressant utseende.
Tosan
CITAT (Pirum @ 13-06-2007, 16:37) *
Fast grejen var väl att Näcken var aktiv, och gjorde något som ansågs relevant, medan Skogsrået var passivt och helt objektifierad...fast frågan är om inte skogsrået var rätt aktivt också - det ingår väl i skogsrås arbete att vara naken, eller åtminstone ha intressant utseende.

Skogsrået förför ju enfaldiga karlar så de går bort sig i skogen, så jag tycker nog inte hon var mera passiv än näcken, som spelar för att förföra kvinnor...
Biggan_
CITAT (Magdis @ 13-06-2007, 12:43) *

rotfl.gif
Farbror Blå
CITAT (Magdis @ 13-06-2007, 12:43) *

Bara att det nog blir svårt att ta liknande bilder hemma i min trädgård...
Farbror Blå
[attachment=5910:ForsetShrubbig.jpg]Duger denna bilden då?

anna_rispan
ser i allafall ut som nåt slags konst.
Berith
Nu blir det väl hoppajämfotaavfrustreringreaktion kan jag tro... Men jag tar mod till mej iaf och frågar varför en del så gärna vill visa sej nakna (eller halvnakna) på nätet? Förstår inte sånt alls...
Hannele
CITAT (Magdis @ 10-06-2007, 21:37) *
Aftonbladet

Tja, det är inne nu, alla har gjort det; http://www.1.6miljonerklubben.com/kalender/
Margareta Winberg, Barbro Svensson, Arja Saijonmaa, Lena Liljeroth, Marianne Bernadotte... rose.gif
vindspel
CITAT (Berith @ 05-08-2007, 12:34) *
Nu blir det väl hoppajämfotaavfrustreringreaktion kan jag tro... Men jag tar mod till mej iaf och frågar varför en del så gärna vill visa sej nakna (eller halvnakna) på nätet? Förstår inte sånt alls...

Om man inte tycker om tråden så kan man väl låta bli och behöver inte kommentera, Jag tycker den är rolig och oskyldig. Om du vill vara med så kan du ju visa en bild när en mygga biter dig dunno.gif
Berith
CITAT (vindspel @ 05-08-2007, 12:49) *
Om man inte tycker om tråden så kan man väl låta bli och behöver inte kommentera, Jag tycker den är rolig och oskyldig. Om du vill vara med så kan du ju visa en bild när en mygga biter dig dunno.gif

Varför skulle jag visa när en mygga biter mej??

Och så var det inte frågan om om jag tycker om tråden eller inte. slap.gif Undrade bara varför en del medlemmar här tycker det är så roligt/spännande/intressant med att visa upp sej halvnakna på forumet. För jag antar att det är så dom tycker, annars skulle dom väl inte göra det?
Eva-Helene

CITAT (Berith @ 05-08-2007, 12:57) *
Undrade bara varför en del medlemmar här tycker det är så roligt/spännande/intressant med att visa upp sej halvnakna på forumet. För jag antar att det är så dom tycker, annars skulle dom väl inte göra det?

Vad skulle du säga om dom visade kort på sig själva iförda bikini/badbyxor? Det är ju vanligt att folk har den munderingen när dom är i trädgården. Hittills har ingen visat mer än så av sig själv.
Magdis
Hihi...jag antar att jag inte behöver ta åt mig då eftersom jag var klädd i både bikini och en björk. tongue.gif
vindspel
CITAT (Berith @ 05-08-2007, 12:57) *
Varför skulle jag visa när en mygga biter mej??

Och så var det inte frågan om om jag tycker om tråden eller inte. slap.gif Undrade bara varför en del medlemmar här tycker det är så roligt/spännande/intressant med att visa upp sej halvnakna på forumet. För jag antar att det är så dom tycker, annars skulle dom väl inte göra det?

Menar att det finns folk, bland annat mig, som tycker om att ta foto. Om man tar en bild där en mygga biter dig så visas ju bara lite hud.........
Berith
CITAT (Eva-Helene @ 05-08-2007, 13:07) *
Vad skulle du säga om dom visade kort på sig själva iförda bikini/badbyxor? Det är ju vanligt att folk har den munderingen när dom är i trädgården. Hittills har ingen visat mer än så av sig själv.

Jag skulle fortfarande undra varför.
Berith
CITAT (vindspel @ 05-08-2007, 13:16) *
Menar att det finns folk, bland annat mig, som tycker om att ta foto. Om man tar en bild där en mygga biter dig så visas ju bara lite hud.........

Ok, antar att du menar att det då är myggan som är motivet, och därmed den egentliga anledningen till att visa just den bilden. g.gif

Detta är ju inte första tråden som handlar om att visa bilder på sej själv, mer eller mindre påklädda. Undrade bara varför en del av er gör det, lägger ut såna bilder. Herreguuud, jag ska väl inte behöva skicka med svarsalternativ! giggle.gif "Jag ville bara visa att jag bytt trosor sen förra bilden." "Jag har ingen hemma som tittar på mej när jag är lättklädd crying.gif men här vet jag att iaf nån ser mej."
Magdis
CITAT (Berith @ 05-08-2007, 13:35) *
Detta är ju inte första tråden som handlar om att visa bilder på sej själv, mer eller mindre påklädda. Undrade bara varför en del av er gör det, lägger ut såna bilder. Herreguuud, jag ska väl inte behöva skicka med svarsalternativ! giggle.gif

Varför inte starta en omröstning? smile.gif
Berith
CITAT (Magdis @ 05-08-2007, 13:42) *
Varför inte starta en omröstning? smile.gif

slap.gif Men så funkar det väl inte! Att den som frågar ska ge svaren. I så fall vet jag absolut varför det dyker upp såna här trådar och bilder lite titt som tätt. Och varför vissa är med varje gång. yes.gif
vindspel
CITAT (Berith @ 05-08-2007, 13:48) *
slap.gif Men så funkar det väl inte! Att den som frågar ska ge svaren. I så fall vet jag absolut varför det dyker upp såna här trådar och bilder lite titt som tätt. Och varför vissa är med varje gång. yes.gif

Varför lever vi, varför är himlen blå??????????? Måste du har svar??????????
Vill du ha ett svar som t.ex. därför alla är perversa eller exebisionister (fick jag stavningen rätt?). SUCK

Finns det någon annan som vill lägga in en bild?
Jag har ingnen på lager, får väl göra en...
Magdis
Jamen du hade ju ett par bra alternativ ju. smile.gif Jag antar att du kanske bl.a tänker på sommartråden 2005 då det visades den ena kroppsdelen efter den andra som jag sedan satte ihop till en klippdocka...den genomsnittlige Odlaiten? Sånt tycker jag är humor.

Sedan har jag ju själv visat magen i tid och otid medan Lilleman låg i den. giggle.gif

Så det är väl mitt svar på frågan.
Farbror Blå
å jag hade kalsongerna på=)
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon