Sidor: 1, 2
stina
CITAT (Magdis @ 05-08-2007, 14:03) *
Jamen du hade ju ett par bra alternativ ju. smile.gif Jag antar att du kanske bl.a tänker på sommartråden 2005 då det visades den ena kroppsdelen efter den andra som jag sedan satte ihop till en klippdocka...den genomsnittlige Odlaiten? Sånt tycker jag är humor.

Sedan har jag ju själv visat magen i tid och otid medan Lilleman låg i den. giggle.gif

Så det är väl mitt svar på frågan.

Å jag har visat magen utan någon Lilleman i. Jag är nog pervers.... coolgleam.gif
Berith
CITAT (vindspel @ 05-08-2007, 13:57) *
Varför lever vi, varför är himlen blå??????????? Måste du har svar??????????
Vill du ha ett svar som t.ex. därför alla är perversa eller exebisionister (fick jag stavningen rätt?). SUCK

Finns det någon annan som vill lägga in en bild?
Jag har ingnen på lager, får väl göra en...

Du behöver inte låta så arg. (Tar raddan med ? som ilska, har väl med netikett att göra tror jag. dunno.gif ) Nej, jag måste inte ha svar, jag bara undrade. Av ren nyfikenhet.

Och Magdis har svarat i sitt inlägg under ditt varför hon la in dom bilderna som hon gjorde. Och FB har väl nån annan anledning, även om han kanske inte delger oss den. (Tog bara honom som exempel för att han la in en bild ganska nyss.)

Som sagt, jag frågade bara av nyfikenhet. 000.gif
Farbror Blå
CITAT (stina @ 05-08-2007, 14:20) *
Å jag har visat magen utan någon Lilleman i. Jag är nog pervers.... coolgleam.gif

å det var alldeles för längesen;)
Magdis
CITAT (stina @ 05-08-2007, 14:20) *

Hihi! Det är du säkert! a0a.gif
stina
CITAT (Berith @ 05-08-2007, 14:21) *
Du behöver inte låta så arg. (Tar raddan med ? som ilska, har väl med netikett att göra tror jag. dunno.gif ) Nej, jag måste inte ha svar, jag bara undrade. Av ren nyfikenhet.

Och Magdis har svarat i sitt inlägg under ditt varför hon la in dom bilderna som hon gjorde. Och FB har väl nån annan anledning, även om han kanske inte delger oss den. (Tog bara honom som exempel för att han la in en bild ganska nyss.)

Som sagt, jag frågade bara av nyfikenhet. 000.gif

Och jag visade min mage bara för att jag var så himla stolt över hur mycket jag gått ner i vikt - brallorna var gigantiska! smile.gif

Känns det som om du fått svar på din fråga?

CITAT (Magdis @ 05-08-2007, 14:22) *
Hihi! Det är du säkert! a0a.gif

naughty.gif
Berith
CITAT (stina @ 05-08-2007, 14:23) *
Och jag visade min mage bara för att jag var så himla stolt över hur mycket jag gått ner i vikt - brallorna var gigantiska! smile.gif

Känns det som om du fått svar på din fråga?

tummenupp.gif Kul!

Japp.
Magdis
Jag tyckte vi hade vansinnigt kul på den tiden då vi gjorde den där besynnerliga klippdockan....tyvärr är det nog omöjligt att göra om en sån grej o få det lika roligt igen. Men den här tråden är kanske ett försök att blåsa lite liv i den typen av humor igen. Det är vad jag tror.
Farbror Blå
CITAT (anna_rispan @ 05-08-2007, 12:18) *
ser i allafall ut som nåt slags konst.

KONSTigt giggle.gif

CITAT (Magdis @ 05-08-2007, 14:27) *
Jag tyckte vi hade vansinnigt kul på den tiden då vi gjorde den där besynnerliga klippdockan....tyvärr är det nog omöjligt att göra om en sån grej o få det lika roligt igen. Men den här tråden är kanske ett försök att blåsa lite liv i den typen av humor igen. Det är vad jag tror.

jaa den var himla kul=) fast det är väl alltid värt ett försök?=)
Eva-Helene
CITAT (Magdis @ 05-08-2007, 14:27) *

Vad jag blir nyfiken på att se den klippdockan! Kan du inte lägga in bilden på den här? Snälla!
Farbror Blå
CITAT (Eva-Helene @ 05-08-2007, 14:35) *
Vad jag blir nyfiken på att se den klippdockan! Kan du inte lägga in bilden på den här? Snälla!

haha nu vaar det nån som blev nyfiken giggle.gif
Eva-Helene
CITAT (Farbror Blå @ 05-08-2007, 14:39) *
haha nu vaar det nån som blev nyfiken giggle.gif

Jag är ALLTID nyfiken! (bara så ni vet)(men har inget behov av att skvallra)
Berith
CITAT (Farbror Blå @ 05-08-2007, 14:12) *
å jag hade kalsongerna på=)

Såg först nu att FB också svarat varför. tummenupp.gif
Magdis
Tyvärr tog jag bort hela mappen med de sparade bilderna och klippdockan nyligen när vi bytte dator. Typiskt va? Här har jag haft den kvar ända sen sommaren 2005 o så när nån vill se det så har jag JUST tatt bort det!! sad.gif
Eva-Helene
CITAT (Magdis @ 05-08-2007, 15:16) *
Tyvärr tog jag bort hela mappen med de sparade bilderna och klippdockan nyligen när vi bytte dator. Typiskt va? Här har jag haft den kvar ända sen sommaren 2005 o så när nån vill se det så har jag JUST tatt bort det!! sad.gif

Precis den sortens "tur" jag brukar ha!!! Minns nå´n vad tråden hette? Så jag kan "jaga rätt på" den? (jag nördig!?? nä, hur kan nå´n tro det???)
Magdis
Tråden hette "I slutet av sommaren" har jag för mig. Dessvärre finns det väl inga bilder alls kvar i den eftersom de flesta tagit bort dem ur sina album.
Biggan_
CITAT (Eva-Helene @ 05-08-2007, 17:19) *
Precis den sortens "tur" jag brukar ha!!! Minns nå´n vad tråden hette? Så jag kan "jaga rätt på" den? (jag nördig!?? nä, hur kan nå´n tro det???)

Här är tråden i slutet av sommaren Jag har precis suttit och läst i den och jag garanterar att man kan inte hålla sej för skratt, den är nästan lika rolig nu som när vi höll på och tramsade i den. Synd att bilderna är borta.
Farbror Blå
Ja synd det där, det var en tokrolig upplevelse den tråden giggle.gif
Magdis
Ja det var ju ett elände att inte bilden fanns kvar på klippdockan...den såg lite ut som Tutanchamon minns jag. rotfl.gif
Eva-Helene
CITAT (Magdis @ 06-08-2007, 11:07) *
Ja det var ju ett elände att inte bilden fanns kvar på klippdockan...den såg lite ut som Tutanchamon minns jag. rotfl.gif

Varför inte göra en ny? naughty.gif flirting.gif
Alba
Jag har då i alla fall missat klippdockan.

Gärna en ny Magdis.
Magdis
Javisst, jag gör gärna en ny klippdocka om det kommer in nya kroppsdelar. giggle.gif
Biggan_
CITAT (Magdis @ 06-08-2007, 17:14) *
Javisst, jag gör gärna en ny klippdocka om det kommer in nya kroppsdelar. giggle.gif

Min rumpa är kvar i tråden, om du nu har användning av den! unsure.gif unsure.gif rotfl.gif
Magdis
CITAT (Biggan_ @ 06-08-2007, 18:36) *
Min rumpa är kvar i tråden, om du nu har användning av den! unsure.gif unsure.gif rotfl.gif

Okej, det var bra att veta. biggrin.gif Jag gillar återvinning! giggle.gif
Biggan_
tummenupp.gif
CITAT (Magdis @ 06-08-2007, 18:41) *
Okej, det var bra att veta. biggrin.gif Jag gillar återvinning! giggle.gif
Piccante
CITAT (Magdis @ 06-08-2007, 17:14) *

Hmmm fattar inte confused.gif var inte på odla på den tiden. Klippte o klistrade du ihop kroppsdelar??? Kan alltid bidra med ett par ben wink.gif Kanske hittar fler delar om jag letar i mina album.

[attachment=6001:ben1375.jpg]

Eller vore det bättre kanske med en bild där jag står upp och inte sitter ned?
Tobb
Oj, måste ha märkt träden fel. Borde ha skrivit:

Bara odlaiter i trädgården, -Alltid retar det någon?
vindspel
eller alltid roar det någon coolgleam.gif
Magdis
Tack för benen Markus! cool.gif Får jag in mer material ska jag nog få ihop till en ny klipp-Odlait. giggle.gif

Ja det stämmer att jag klippte o klistrade...kanske inte klippte så mycket iofs men vände o vred, förminskade eller förstorade o satte ihop. smile.gif
stina
http://www.odla.nu/forums/index.php?act=at...ost&id=1447

Försöker bidra med en tidigare använd bild i tråden "dagens outfit"

Får se om det funkar....

Asch, lyckades bara få in en länk....
Farbror Blå
CITAT (stina @ 06-08-2007, 21:20) *
http://www.odla.nu/forums/index.php?act=at...ost&id=1447

Försöker bidra med en tidigare använd bild i tråden "dagens outfit"

Får se om det funkar....

Asch, lyckades bara få in en länk....

snygga armmuskler rolleyes.gif
stina
CITAT (Farbror Blå @ 07-08-2007, 19:15) *
snygga armmuskler rolleyes.gif

Den ödmjukes svar: Asch inte heller.... blush.gif

Den kaxiges svar: Ska jag spänna också???? flirting.gif

Skämt å sido - tack! smile.gif
Farbror Blå
[quote name='stina' date='07-08-2007, 19:56' post='645374']

ja gärna, få se då=)
stina
CITAT (Farbror Blå @ 07-08-2007, 20:11) *
CITAT (stina @ 07-08-2007, 19:56) *

ja gärna, få se då=)

Blyg! coolgleam.gif
Farbror Blå
CITAT (stina @ 07-08-2007, 20:15) *
Blyg! coolgleam.gif

fegis flirting.gif
stina
CITAT (Farbror Blå @ 07-08-2007, 20:22) *
fegis flirting.gif

-cry-.gif
Alba

Nej nej nej......spräng inte min dator giggle.gif
stina
CITAT (Alba @ 07-08-2007, 20:52) *
Nej nej nej......spräng inte min dator giggle.gif

rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif

OK - lovar att låta bli! biggrin.gif
Magdis

Jaaa! På den förre klipp-Odlaiten hade vi Farbror Blås spända biceps så nu skulle det vara kul med Stinas! smile.gif
Berith
Jaa vad ska man säga? dunno.gif

Farbror Blå
CITAT (Berith @ 08-08-2007, 09:14) *

hah berith vilken bilöd du hittat, för det där är väl inte du wink.gif
vindspel
Slöfocken jag i hamocken

Tog bort bilden
Farbror Blå
CITAT (vindspel @ 09-08-2007, 15:06) *
Slöfocken jag i hamocken

mysigt det såg ut=)
Tobb

Snygg tatuering berith smile.gif 000.gif Var gjorde du den någonstans?
Berith
Syns det inte att den sitter på magen? naughty.gif
Biggan_
CITAT (Berith @ 24-08-2007, 07:27) *
Syns det inte att den sitter på magen? naughty.gif

giggle.gif rotfl.gif
Pjater

Haha, har en tatto tidning med en kille som gjort en höna bakifrån som tittar fram vid naveln som ser ut så med giggle.gif
Thuss
Kroppsdelar i sommarvärmen.. cool.gif
[attachment=6880:Kroppsdelar_aug_07.JPG]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon