Full version: klagomuren
Sidor: 1, 2, 3
Netha
CITAT (Tezzla @ 11-09-2007, 22:39) *
Jag klagar på att mina ögon kliar och rinner. Får väl börja med ögondroppar igen. Blääää!

Artelac för torra ögon?
Blomstertanten
CITAT (Netha @ 11-09-2007, 22:37) *
Aha.. jag förstår ändå inte.
Men det kan väl inte heller vara meningen att man ska förstå allting.... eller confused.gif

Nä, det är inte nödvändigt att du förstår eftersom det inte handlar om dej tongue.gif
Men personen i fråga förstår förhoppningsvis ! smile.gif
Tezzla
CITAT (Netha @ 11-09-2007, 22:44) *
Artelac för torra ögon?

Nä, allergidroppar får det bli, tyvärr. Dumma ögon! sad.gif
Netha
CITAT (Blomstertanten @ 11-09-2007, 22:45) *
Nä, det är inte nödvändigt att du förstår eftersom det inte handlar om dej tongue.gif
Men personen i fråga förstår förhoppningsvis ! smile.gif

Jamen förrstår jag ju. tongue.gif

aanderss
jag klagar på att jag är trött
Tosan
CITAT (aanderss @ 11-09-2007, 22:38) *
jag klagar på att ni klagar för lite laugh.gif

Don´t get me started... tongue.gif
Cacki
Och jag vill klaga på att jag får träsmak i baken bara för att jag inte kan slita mej från forumet i tid! angry.gif
(Obs! Inget fel på stolen, den är egentligen väldigt ergonomisk)
pejori
och jag vill klaga på alla oseriösa säljare ranting.gif ranting.gif ranting.gif
"svärdottern" kom glad i hågen och berättade att hon äntliiigen hittat sin drömhund till ett överkomligt pris. bravo.gif
"bara" 2500 för en liten chihuahua-valp på grund av utlandsjobb.
lät ok tyckte jag och gav tillstånd för en hund till i huset slap.gif
efter en del trixade via mail, började jag bli misstänksam, då hunden skulle skickas med flyg och transporten betalas i förskott fear.gif
går in på min mail och svarar på tre av varandra oberoende mail om chihuahua-valpar... och se där...alla tre hundägarna är volotärer i cameroon och har "sin "valp där...alla tre säljer efter förskottsinbet. av 2500 kr rtfm.gif nono.gif
mailade sidans ansvariga, som blixtsnabbt tog bort tio annonser och la ut en varning under övriga djur bravo.gif bravo.gif
men när svärdottern gråtande säger." jag kommer aaaaaldrig att få min dömhund"..."jag får aaaldrig råd med en "riktig valp" och ser hennes rinnande tårar är förödande, samtidigt som jag vet att det är jag som gjort henne ledsen...samtidigt vet jag att hon sparat ett par tusen och att hon ändå blivit ledsen i slutändan och betydligt fattigare.
Pirum
Ja, fy för hundlurendrejare sad.gif Oavsett om de verkligen HADE skickat hundar (troligen inte) eller ej så hade ju din svärdotter råkat illa ut. Antingen som hundsmugglare, eller som köpare som blåsts på pengar och ej fått hund.
pejori
det räcker att tio gått på den bluffen, så har dom tjänat 25000kr. ranting.gif
annonserna ligger ute i både Sverige och i Norge.
Att tre av varanndra oberoende säljare "skänker bort" sin chihuahua-valp för en symbolisk summa och att alla ska jobba i cameroon, vad är oddsen för det tro? nono.gif
Berith
CITAT (Blomstertanten @ 11-09-2007, 22:28) *
Lika bra att ånga på med klagomål nu när jag fått upp farten tongue.gif

Vill klaga på de som skriver en sak i ett inlägg o sen när man vill reda ut vad de menar via pm inte ens verkar bry sej om att öppna o läsa ! thumbdown.gif Ännu mindre svarar !!! sleep.gif

Testa mej, jag svarar alltid på PM! tummenupp.gif
Gossen Ruda
Beträffande hunderbjudandet så bör man alltid tänka tanken att om det verkar för bra för att vara sant så är det oftast inte sant utan bluff.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon