|
AnnammA
21-08-2007, 09:26
Även om jag egentligen gillar hösten, vill jag klaga på att det börjar kännas som om hösten knackar på - och sommaren , den kom ju av sig...
hälsn
AnnA
Lotusblomman
21-08-2007, 09:29
Och jag vill klaga på det faktum att det är så otroligt dåligt med trädgårdsprogram på TV nuförtiden. Någon klagade på ett dåligt program men jag har inte ens sett ett dåligt  När man mest behöver programmen är de inte där...
Jag vill klaga på att när jag för en gångs kommer mig ut i blåbärsskogen (Jejjas förtjänst) så har naturligtvis alla högstadieklasser i skolan närmast blåbärsskogen nån sorts "kick off" i skogen. Ett himla oljud när en stor samling högstadieelever rusar runt kors och tvärs mellan ett antal stationer med olika aktiviteter hela tiden. Det efterlängtade lugnet infann sig inte under de timmar vi befann oss i skogen, klasserna var klara med sitt samtidigt som vi var klara med vårt... Dessutom vill jag klaga på att min kropp inte är byggd för bärplockning, det är alldeles för långt ner till marken när man mäter 180 cm i strumplästen... Eller borde jag ha skrivit det här i Gnälltråden?  Klaga om du har några invändningar...
Mmm, såna där högstadieelever kan vara störande när de är högljudda. Och när är de inte det? Nu, och 4 veckor framöver, ska högstadieelver ha nollning innan de börjar Chalmers på allvar, hoppas de inte blir alltför störande. Tycker faktiskt det blivit bättre på senare år.
Om jag skulle klaga... Ja då skulle det nog vara över alla skenheliga, falska människor som hellre trampar på lik än erkänner sitt eget deltagande.
Bettson
21-08-2007, 22:25
Ska jag klaga så är det för att folk är så himla otacksamma. Själv har jag haft två veckors semester sammanhängande för första gången sedan jag startade firman. Barnen beslagtog firmatelefonen och datasladden och sa att nu morsan är det semester. Jag har aldrig njutit av något så mycket i hela mitt liv, ändå är det i andras ögon ingen spännande semester. Var och hälsade på släkten en vecka sedan började maken att jobba. Själv renoverade jag hallen klart. Och nu njuter jag av att komma hem. Så börjar man då att jobba. 168 fax och 84 mail, en telefon som ringer i ett. Visst det är priset för semestern. Men jag känner mig fortfarande nöjd. Så möter man då alla dessa gnällspikarsom haft 4-5 veckors semester. Gnäller som fasen för att det varit dåligt väder, Gnäll över semestertrippen till malta. Gnäll över att nya fyramiljonersvillans trädgård inte är uppvuxen osv. Hur kan man gnälla över sådant. Hade jag råd och tid att åka till Malta så skulle jag var själaglad. Dåligt väder, för farao vilken lyx att få vara ledig. Vad spelar då vädret för roll. Gnäll över nya villan. Herregud har bott i ett renoverngsobjek ti sju år nu. Är inte färdig än. En del har vi fått renovera två gånger dessutom pga branden. Näe sjung och var glad, det kunde vatt värre
Blomstertanten
21-08-2007, 22:50
Gloria ????
Finns det verkligen människor som går om kring med en sån här På riktigt ???
CITAT (Blomstertanten @ 21-08-2007, 23:50)  Gloria ????
Finns det verkligen människor som går om kring med en sån här På riktigt ???  Oooo ja! Visst finns det det
Nu vill jag KLAGA på bilister igen!! I dag när jag körde inne i en rondell (enkelfilig) med hästkärra (häst i)på släp, kastade sig en långtradare med släp ut framför mitt ekipage och sniglade runt så jag fick stå på bromsen. Som tur var körde jag ganska långsamt annars hade jag haft pållen i baksätet och långtradar chaffisen hade blivit strypt! Vadå hänsyn o samspel i trafiken?? Dessutom hade jag "rätten" på min sida (men vad hade det hjälpt om pållen blivit skadad). Wilma ilsken
vindspel
01-09-2007, 08:11
Idag har jag ngt att klaga på. Jag vill klaga på alla som klagar Jag menar i vardagen. Så ska man prata, och vad hör man - jag är så tröt på.... och så är jag förbannad på........ för att inte tala om....... Alla som ser glaset halvtomt. Varför inte se det halvfullt och med lite ironi, sprida lite värme och glädje omkring sig eller som di Leva skulle sagt "kosmisk energi". kram på er alla
Krolliljan
01-09-2007, 08:32
CITAT (vindspel @ 01-09-2007, 09:11)  Idag har jag ngt att klaga på. Jag vill klaga på alla som klagar Jag menar i vardagen. Så ska man prata, och vad hör man - jag är så tröt på.... och så är jag förbannad på........ för att inte tala om....... Alla som ser glaset halvtomt. Varför inte se det halvfullt och med lite ironi, sprida lite värme och glädje omkring sig eller som di Leva skulle sagt "kosmisk energi". kram på er alla
ööhhh... vill klaga på svärföräldrarna som kommer med riktigt stora och smått taskiga pekpinnar om vårt bröllop nästa sommar. Enligt dem ska vi inte bjuda den och den och den... JA ni fattar och, man måste vara ekonomisk och ha pappdukar och...
Ler och låssas som det regnar och sedan gör jag som jag vill och passar inte det svärföräldrarna så kan det va så...Deras bekymmer inte mitt. De får faktiskt acceptera att det är vårt bröllop och itne deras.
Ciczi
Sailor Pluto
02-09-2007, 13:37
CITAT (Ciczi @ 02-09-2007, 10:47)  ööhhh... vill klaga på svärföräldrarna som kommer med riktigt stora och smått taskiga pekpinnar om vårt bröllop nästa sommar. Enligt dem ska vi inte bjuda den och den och den... JA ni fattar och, man måste vara ekonomisk och ha pappdukar och...
Ler och låssas som det regnar och sedan gör jag som jag vill och passar inte det svärföräldrarna så kan det va så...Deras bekymmer inte mitt. De får faktiskt acceptera att det är vårt bröllop och itne deras.
Ciczi Jobbigt, bra att du inte tar åt dej !
anna_rispan
02-09-2007, 13:44
grrr, jag är frustrerad över en situation jag inte vet hur jag kan påverka. vilken tråd ska man börja dra i för att reda ut en härva!!!!!
Sailor Pluto
02-09-2007, 14:28
Är det en härva så spelar det ingen roll var man börjar dra, det blir alltid en massa trasslande för att reda ut den i alla fall .
anna_rispan
02-09-2007, 16:36
Nej säg inte så. Då känns det ju ännu mer hopplöst ju.
CITAT (anna_rispan @ 02-09-2007, 14:44)  grrr, jag är frustrerad över en situation jag inte vet hur jag kan påverka. vilken tråd ska man börja dra i för att reda ut en härva!!!!! Om det är en helt vanlig garnhärva så blir det bäst om du börjar dra i den yttre tråden. Men jag antar att det inte är ett riktigt så enkelt problem du har stött på... Men du, försök att behålla lugnet, det blir sällan bra om man är frustrerad redan från början när man ska börja nysta upp en härva - vilken sort det än är.
skogstroll
02-09-2007, 16:56
Jag vill klaga på sura gubbar
anna_rispan
02-09-2007, 16:59
CITAT (Betty @ 02-09-2007, 17:52)  Om det är en helt vanlig garnhärva så blir det bäst om du börjar dra i den yttre tråden. Men jag antar att det inte är ett riktigt så enkelt problem du har stött på... Men du, försök att behålla lugnet, det blir sällan bra om man är frustrerad redan från början när man ska börja nysta upp en härva - vilken sort det än är.  tack! det var kloka ord. men det är kanske inte så tokigt att börja med den yttre tråden så att säga. och sen arbeta sig inåt...hmmm. jag försöker vara lugn.
Jag vill klaga på det sura vädret...
anna_rispan
02-09-2007, 17:02
mm, det är inga klara höstiga dagar som början av september bjuder på direkt.  allt går emot nu.
Och jag vill klaga på att potatisen är jätteäcklig! Jag köper potatis och i en affär är den tvättad med följd att den angrips av nåt äckelpäckel -  I en annan affär är den dock inte tvättad, men alldeles brun och konstig inuti -  Och båda sorterna är avlånga, och lite gulaktiga. Smakar ----!! Ska det behöva vara så??
niklaswik
04-09-2007, 12:15
Jag slänger in ett stort klagomål på såna som absolut ska förbi oss lastbilar (och i vissa fall kanske även personbilar men oftast lastbilar eftersom vi kör så förfärligt sakta..) PRECIS där 2 filer går ihop till 1 på en s.k. 2+1-väg... Det är så man får nästan gå ut i gruset medan dom slickar vajerräcket ibland. Allra värst är det när dom gör det trots att dom VET att det ligger fler lastbilar framför så dom ändå måste sakta ner till min fart direkt. Brukar roa mig med att räkna hur många sekunder dom tjänar på denna idioti, och sällan är det mer än 15 sekunder.
För att göra en lång historia kort så klagar jag alltså på människor som riskerar sin och andras hälsa för att tjäna 10-15 sekunder.
CITAT (niklaswik @ 04-09-2007, 13:15)  Jag slänger in ett stort klagomål på såna som absolut ska förbi oss lastbilar (och i vissa fall kanske även personbilar men oftast lastbilar eftersom vi kör så förfärligt sakta..) PRECIS där 2 filer går ihop till 1 på en s.k. 2+1-väg... Det är så man får nästan gå ut i gruset medan dom slickar vajerräcket ibland. Allra värst är det när dom gör det trots att dom VET att det ligger fler lastbilar framför så dom ändå måste sakta ner till min fart direkt. Brukar roa mig med att räkna hur många sekunder dom tjänar på denna idioti, och sällan är det mer än 15 sekunder. För att göra en lång historia kort så klagar jag alltså på människor som riskerar sin och andras hälsa för att tjäna 10-15 sekunder. Åh vad jag håller med dig... Så fort man färdas i ett ekipage större än en Volvo så bara måste de förbi till vilket pris som helst... Har sett många, många idiotiska omkörningar, framför allt när jag åkt lastbil eller dragit släp *suck*
Felicia
04-09-2007, 12:50
CITAT (niklaswik @ 04-09-2007, 13:15)  Jag slänger in ett stort klagomål på såna som absolut ska förbi oss lastbilar (och i vissa fall kanske även personbilar men oftast lastbilar eftersom vi kör så förfärligt sakta..) PRECIS där 2 filer går ihop till 1 på en s.k. 2+1-väg... Det är så man får nästan gå ut i gruset medan dom slickar vajerräcket ibland. Allra värst är det när dom gör det trots att dom VET att det ligger fler lastbilar framför så dom ändå måste sakta ner till min fart direkt. Brukar roa mig med att räkna hur många sekunder dom tjänar på denna idioti, och sällan är det mer än 15 sekunder. För att göra en lång historia kort så klagar jag alltså på människor som riskerar sin och andras hälsa för att tjäna 10-15 sekunder. Håller med att det är irriterande med dom som gör vansinnes-omkörningar men vill även tillägga ett klagomål på dom som kör sakta och inte kan se att ligger massor med bilar bakom som ej kan komma förbi. När man åker efter smala, krokiga vägar så kan det var stört omöjligt att komma förbi och är det sen vinter med snö-rök så får man ju bara ligga efter i hur låg hastighet som helst. En sak om man inte ha en tid att passa men när man ska till jobbet eller annat så är det så himla irriterande detta. Jag har drygt 8 mil till jobbet enkel väg så det händer ofta.. Norska lastbilar har däremot brukat bromsa in och släppa förbi och då blir man glad
Håller med om att hastighetsskillnader (eller önskan om sådana) kan vara irriterande. Men oftast är det ju inte den som kör långsamt som stressar bakomvarande, utan de bakomvarande som märker att de är stressade... Jag kör ofta ganska långsamt, enligt andra, och det gör jag för att jag inte tycker att det känns säkert att köra snabbare (regn, mörker, ingen vägren, whatever). Släpper gärna förbi folk, brukar stanna på busshållplatser, avfarter, etc. Men, folk som ligger alltför nära och trycker gör att jag inte kan stanna säkert...speciellt inte på vägar jag inte känner väl. Så då måste jag fortsätta ligga på vägen och "bromsa"... Dessutom, om avståndet till bilen bakom är för kort så måste man hålla längre avstånd till bilen framför - det verkar reta upp folk extra mycket. Jag vill klaga på folk som inte håller avstånd alltså.
anna_rispan
04-09-2007, 19:17
okej då passar jag på att klaga på folk som inte blinkar ur rondellen!! hur fasen ska jag kunna planera min körning när de i rondellen inte visar om de ska ut??
och ett stort klag på de som inte håller hastighetsgränser. åt båda hållen. det är inte så sjysst att åka i 65 km/h när det är en 90 väg. Visst jag ser det som ligger närmast bakom men någon längre bort på vägen kanske håller 90 och kommer då i fatt den lilla snigelkaravanen som den första långsamåkaren startat. och då är det inte så skoj att vara den som får en överraskad och kanske tutande bilist i arslet.
klag klag!
Då vill jag klaga på den vattenfall bil som kastade sig ut framför mig på en ett+två väg trots att INGEN bil kom bakom mig. (HAN kunde inte vänta typ en sekund). På denna slags väg finns ingen vägren, så man måste nita för att bil skrället kör ut framför en (90 väg). Ja, om man inte vill knyckla in fronten i deras kofångare... (Dessutom..... lyckades han inte klämma upp sin bil i 90 på 90 vägen, men väl på 70 vägen)! Är jag en IDIOT magnet i trafiken eller har folk helt tappat förståndet, för detta händer mer än ofta.
Grrrrrrrrrrrrr Wilma
Då vill jag klaga på de tradarchaffisar som brassar på som vanligt fast det är dåligt väglag och skrämmer vettet ur personbilsförare. Må så vara att de har tunga fordon som inte påverkas lika mycket av snöslask och vattensamlingar och att de har pressat tidsschema men ändå. Vi är många som ska få plats på vägarna så det vore tacksamt om lite hänsyn visades till oss i små personbilar och som kanske inte är lika rutinerade förare som yrkeschauffisarna. (Lite motvikt till niklaswiks inlägg.)
mamamaggan
08-09-2007, 20:06
Klagar på den dåliga servicen hos MasterCard ,Eniro och Telia. För det första så var vi igår och skulle ta ut pengar på vårt Swedbank MasterCard. Funkar inte. Fattar ingenting?! Hem och kolla på nätet vart man vänder sig i sådan här situation. Hittar inget nummer förutom när man ska spärra kort .Hittar ett nummer på fakturan som jag ringer. " Vi har öppet vardagar mellan 9 - 18. Välkommen åter! Klick! " . Jaha , man kanske kan maila och få veta vad det är för fel? Jo då det kunde man men inte heller det besvaras under helgen. Kan iaf kolla saldot och jodå , det finns pengar på " kontot " .Varför finns det ingen SERVICE?????????????? I dag försökte vi igen att använda kortet men det funkar fortfarande inte ! Letade på Eniro efter ett telefonnummer. Personen verkar inte finnas ?????????? Men , jag vet ju att h*n finns och bor i den staden och har inte hemligt nummer. OK gör ett test! Söker på mitt eget namn på min hemort . Jag finns inte ?!!!!! Söker på min man , han finns inte!!!! Jaha får väl göra en felanmälan då. Vad tror ni händer??? Går inte att få telefonkontakt under helgen. Men så hittar jag en mailadress. Fyller i formuläret och klickar på skicka. Vad händer då ???? Ditt meddelande kan inte skickas , tekniskt fel. Vill de verkligen inte veta , även på helger, att det är fel på deras sökfunktion? Tänker i min enfald att Eniro är ju " kopplat " till Telia ( man kan ju se det så iaf ) . Ringer Telia. Och det vet ni väl alla hur det är där. Man hamnar i en oändlig loop av meddelanden och " Säg med egna ord vad det är för fel ". Kommer aldrig fram till en mänsklig röst trots flera försök på olika sätt. Jaha nu sitter jag här frustrerad och f-bannad . Var tog servicen vägen ? Det låter så bra när man bestämmer sig för att t ex använda ett MasterCard men vart i hela världen vänder jag mig en helg när det inte funkar ? Vill verkligen inte Eniro veta om det är fel på deras site? Vill inte Telia veta om det är fel på underleverantörers service till deras kunder ?
vindspel
08-09-2007, 21:18
CITAT (mamamaggan @ 08-09-2007, 21:06)  Klagar på den dåliga servicen hos MasterCard ,Eniro och Telia. För det första så var vi igår och skulle ta ut pengar på vårt Swedbank MasterCard. Funkar inte. Fattar ingenting?! Hem och kolla på nätet vart man vänder sig i sådan här situation. Hittar inget nummer förutom när man ska spärra kort .Hittar ett nummer på fakturan som jag ringer. " Vi har öppet vardagar mellan 9 - 18. Välkommen åter! Klick! " . Jaha , man kanske kan maila och få veta vad det är för fel? Jo då det kunde man men inte heller det besvaras under helgen. Kan iaf kolla saldot och jodå , det finns pengar på " kontot " .Varför finns det ingen SERVICE?????????????? I dag försökte vi igen att använda kortet men det funkar fortfarande inte ! Letade på Eniro efter ett telefonnummer. Personen verkar inte finnas ?????????? Men , jag vet ju att h*n finns och bor i den staden och har inte hemligt nummer. OK gör ett test! Söker på mitt eget namn på min hemort . Jag finns inte ?!!!!! Söker på min man , han finns inte!!!! Jaha får väl göra en felanmälan då. Vad tror ni händer??? Går inte att få telefonkontakt under helgen. Men så hittar jag en mailadress. Fyller i formuläret och klickar på skicka. Vad händer då ???? Ditt meddelande kan inte skickas , tekniskt fel. Vill de verkligen inte veta , även på helger, att det är fel på deras sökfunktion? Tänker i min enfald att Eniro är ju " kopplat " till Telia ( man kan ju se det så iaf ) . Ringer Telia. Och det vet ni väl alla hur det är där. Man hamnar i en oändlig loop av meddelanden och " Säg med egna ord vad det är för fel ". Kommer aldrig fram till en mänsklig röst trots flera försök på olika sätt. Jaha nu sitter jag här frustrerad och f-bannad . Var tog servicen vägen ? Det låter så bra när man bestämmer sig för att t ex använda ett MasterCard men vart i hela världen vänder jag mig en helg när det inte funkar ? Vill verkligen inte Eniro veta om det är fel på deras site? Vill inte Telia veta om det är fel på underleverantörers service till deras kunder ? Har du ringt :Genom Kortservice Självbetjäning kan du bl a få saldobesked dygnet runt. Din kod till Kortservice hittar du på ditt kontoutdrag. Telefonnumret till Kortservice är 08–737 11 00.
mamamaggan
08-09-2007, 21:32
Tack vindspel ! Har redan ringt det numret och det enda jag kan göra där är som sagt att få reda på mitt saldo men jag kan inte få reda på varför kortet inte funkar. Får vänta till på måndag kl 9.00 när deras kundservice öppnar.
Kanske har de haft något fel i sina system. Dotter upptäckte igår att drygt tretusen kr försvunnit från lönekontot och sjutusen kr från huskontot. Några oroliga stunder senare, såg hon på bankens hemsida att ett antal kunder råkat ut för "oriktiga" avdrag. Idag fanns pengarna på kontot igen.  Men visst börjar man fundera på vad som skulle hända om banken råkade ut för storkrasch... Vad händer om hela systemet brakar ihop? Hur kan vi kunder bevisa att vi hade det vi har? Fast en sån krasch kanske inte kan hända i vårt moderna teknikstyrda samhälle... eller?
mamamaggan
08-09-2007, 21:55
Oj , sånt vill man inte vara med om.
Jo jag har också funderat på om det är något stort fel. Efter oss i kön i går stod en kille som varit runt på flera olika uttagsautomater och försökt få ut pengar med sitt kort. Det var ett annat mot vad vi har men det funkade inte heller.
Vem vet om det inte kan hända ?! Ibland är det så sårbart att det är ofattbart.
Och så kan man inte felanmäla för att det är helg !!!!!!!! Helt idiotiskt.
En annan av döttrarana hade storhandlat på ICA... när hon drog sitt VISA kom medd upp att täckning saknas. Pinsamt att stå där och inte ha kontanter med sig.... lämna varorna och gå.  Besök på banken som låg bara ett stenkast ifrån... Jepp... det hade uppstått problem och ingen av deras kunder kunde betala med kort. Dotter gjorde kontantuttag på banken, gick tillbaks till ICA... då fick hon höra att flera kortbetalare råkat ut för samma.
mamamaggan
08-09-2007, 22:14
OK då är det nog något rejält fel. Kanske någon som hackat sig in i bankens system. Man har kanske " stängt av " möjligheterna att använda vissa kort.
Vår ena son blev av med pengar på sitt bankkonto för flera år sedan. När man kollade så var det någon i Australien som använt hans kortnummer för att göra inköp i USA via Internet. Banken var medvetna om att det fanns personer som kunde " räkna ut " giltiga kortnummer så han fick " tillbaka " sina pengar omgående.
Det är just såna gånger, då pengar bara försvinner ur konton som man börjar fundera på om systemet är så säkert som det borde vara. Tur är iaf att bankerna hitintills står för kostnaden och man får igen sina försvunna slantar. Men vem vet hur länge det dröjer innan de lägger över ansvaret på kunderna och vi står där och ska själv bevisa att något fel begåtts.
mamamaggan
08-09-2007, 22:27
CITAT (Netha @ 08-09-2007, 23:17)  Det är just såna gånger, då pengar bara försvinner ur konton som man börjar fundera på om systemet är så säkert som det borde vara. Tur är iaf att bankerna hitintills står för kostnaden och man får igen sina försvunna slantar. Men vem vet hur länge det dröjer innan de lägger över ansvaret på kunderna och vi står där och ska själv bevisa att något fel begåtts. Det kan man nog befara att det kommer den tiden också. Man ska aldrig upphöra att förvånas över något när det gäller banker.
Gossen Ruda
09-09-2007, 21:41
Plockar upp den här tråden för jag vill klaga lite. På min rygg. Höll på med att gräva ett dräneringsdike runt komposten på landet igår. Ibland kommer det en massa vatten uppifrån berget och fyller nederdelen av komposten som ligger 2 dm under marknivån. Inte så bra.
Naturligtvis hittade jag en del stenar under grävandet. För att lyfta upp dessa brukar jag använda en timmersax, ett utmärkt redskap. Jag hade lyft upp ett par stenar när jag skulle lyfta upp en jäkel. Jag stod lätt framåtböjd och lyfte med armarna när saxen släppte. Det är inga problem normalt att lyfta med ryggen krökt men jag får aldrig räta på ryggen med belastning för jag har en punkt som skriker då.
Men tack vare att saxen släppte ryckte jag till, rätade ryggen och passerade den onda punkten. Det var som om någon stack in ett glödgat spjut i ryggen. Så det var bara att kravla mig in till sängen och räta på den stackars ryggen. Gångstilen påminde om Quasimodos. På vägen passerade jag medicinförrådet och tog 500 mg Naprosyn.
Efter en timme hade ryggen lugnat ner sig något så jag kunde gå upprätt men att göra något arbete var det inte tal om. Det blev en lugn em och kväll. Sen ytterligare en dos Naprosyn till natten och en sömntablett. På morronen var det bättre och efter ytterligare Naprosyn kunde jag fortsätta med arbetet under stor försiktighet. Nu på kvällen är det ännu bättre så natten blir nog lugn.
Så kan det gå när inte haspen är på. Sänder en tacksamhetens tanke till att Naprosyn finns, den medicinen har hjälpt mej många gånger. Det räcker med en eller ett par dagars medicinering så försvinner led eller muskelvärk direkt.
Blomstertanten
10-09-2007, 08:26
Måste bara få klaga på att jag inte fått mitt köksfönster ännu ! Ett par dagar har snart blivit 2 veckor !!!! Nu regnar det dessutom in och ingen går att nå på telefon !
du får jaga hyresvärden i morgon BT ...börja tidigt, och ge dej inte...bli  och visa honom  där det står fönster
Blomstertanten
10-09-2007, 23:26
Fick tag i nån till slut ! Så nu har de tejpat fast lite byggplast, inte snyggt men fyller sin funktion för jag slipper ha blött på golvet !
CITAT (Blomstertanten @ 11-09-2007, 00:26)  Fick tag i nån till slut ! Så nu har de tejpat fast lite byggplast, inte snyggt men fyller sin funktion för jag slipper ha blött på golvet ! Då får du hoppas på varma dagar ett tag då...är dom ute och trampar sanden till rutan eller?
Blomstertanten
11-09-2007, 21:28
Lika bra att ånga på med klagomål nu när jag fått upp farten Vill klaga på de som skriver en sak i ett inlägg o sen när man vill reda ut vad de menar via pm inte ens verkar bry sej om att öppna o läsa !  Ännu mindre svarar !!!
aanderss
11-09-2007, 21:29
jag klagar på att jag har träningsvärk i benen
CITAT (Blomstertanten @ 11-09-2007, 22:28)  Lika bra att ånga på med klagomål nu när jag fått upp farten Vill klaga på de som skriver en sak i ett inlägg o sen när man vill reda ut vad de menar via pm inte ens verkar bry sej om att öppna o läsa !  Ännu mindre svarar !!!   Finns det såna?
Blomstertanten
11-09-2007, 21:35
Ja tydligen ! Och det handlar inte om att personen i fråga inte varit inloggad här !
CITAT (Blomstertanten @ 11-09-2007, 22:35)  Ja tydligen ! Och det handlar inte om att personen i fråga inte varit inloggad här ! Aha.. jag förstår ändå inte. Men det kan väl inte heller vara meningen att man ska förstå allting.... eller
aanderss
11-09-2007, 21:38
jag klagar på att ni klagar för lite
Jag klagar på att mina ögon kliar och rinner. Får väl börja med ögondroppar igen. Blääää!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|