Sidor: 1, 2, 3, 4
storm
Du har väl persiennerna nere,det kan ju vara en advokat som sitter med kikaren i högsta hugg.
Blomstertanten
CITAT (storm @ 26-08-2007, 21:46) *
Du har väl persiennerna nere,det kan ju vara en advokat som sitter med kikaren i högsta hugg.

har faktiskt klätt på mej eftersom jag inte är det minsta Hollywoodsnygg ! sleep.gif
storm
Ja så fönster gluttare får skylla sig själv whist.gif
Blomstertanten
Artikel ur dagens Nerikes Allehanda om naken granne som förstör utsikten finns att läsa här
Naken granne förstör utsikten

Nu kommer det fram nya fakta ! Inte nog med att grannen går runt naken i sin lägenhet utan kvinnan som blir störd av det röker på sin balkong !!! nono.gif
Då uppkommer frågan : Vem stör mest egentligen ? Kvinnan som röker på sin balkong (det är då hon ser grannen ) Eller mannen som är naken i sin lägenhet ?
g.gif
Gossen Ruda
CITAT (Ralf @ 24-08-2007, 07:32) *
Ja jag har samma problem, den hänger o dinglar hit o dit hela tiden o slår i överallt när jag går runt.

Det går att fixa. Häng upp lite bilder på galanta damer så brukar stabiliteten öka. Varning dock för att stå för nära när man stänger kylskåpsdörrar och liknande. Klämrisk! whistling.gif
Blomstertanten
CITAT (Gossen Ruda @ 05-09-2007, 07:44) *
Det går att fixa. Häng upp lite bilder på galanta damer så brukar stabiliteten öka. Varning dock för att stå för nära när man stänger kylskåpsdörrar och liknande. Klämrisk! whistling.gif

Eller se till att bo granne med en kvinna som går runt naken hemma utan att fälla ner persienerna ! tongue.gif
mamamaggan
Oj oj oj oj !!!!!!!! Hur ser kvinnan ut ? Hur är hon klädd ? Har hon fula gardiner ? Fula blommor på balkongen ? Grannen kanske kan göra en motanmälan ??????

Men vilka problem en del har !!!!!!!!!!!!! Har de inget annat att ägna sig åt ?

Hur vore det om någon anmälde att " min granne , som har en väldigt ful näsa , går ut utan att täcka över den och det inträffar dessutom att h*n går ut exakt samtidigt med mig så jag måste se den fula näsan".
Ralf
CITAT (Blomstertanten @ 05-09-2007, 07:54) *
Eller se till att bo granne med en kvinna som går runt naken hemma utan att fälla ner persienerna ! tongue.gif

CITAT (Gossen Ruda @ 05-09-2007, 07:44) *

Näe då kanske jag bara börjar jagar efter unga kvinnor o då säger säkert nån till mig
-fy på dej, springa efter kvinnor i din ålder!
-dom är inte i min ålder!!
MrNorth
CITAT
Dotterns rum var det enda som vätte åt grannens håll. Varje gång som tonårsdotten kom hem (13) år så började granngubben masturbera i sitt sovrum framför fönstret. Han viftade och ville ha ögonkontakt också. Inte speciellt kul för en 13 åring.

Hade inte det enklaste och billigaste för henne varit att dra ner persiennerna eller rullgardinen? Då slapp hon ju se snubben?

Aldrig att jag hade lagt en spänn för att nån översexuell dåre till granne försöker kåta upp ens tonårsbarn. Ett allvarligt snack hade varit mer på sin plats. Ev hota om en polisanmälan? Sånt brukar väl avskräcka de flesta sexbrottslingar? Jag hade varit förbannat i vilket fall som helst men inte offrat en krona.

Är det inte typ olagligt för vuxna att visa sej nakna för barn under 15 i en webbkamera? Är inte detta samma sak? Fönster - webbkamera, vad är skillnaden?

upp till kamp!
Henrik
Ralf
Ny även med i rikspressen

http://orebro.expressen.se/Nyheter/1.82697...pa-naken-granne
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon