Full version: Dagen ros
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AnnammA
CITAT (Eva-Helene @ 04-11-2007, 09:48) *
Den rosen hänger jag med på!

Också jag!
Lillja
CITAT (Lars-Olof Arvids @ 01-11-2007, 15:47) *
Dagens rosor till Kerstin och Tosan som kommer så bra överens trots olika åsikter i den känsliga rovdjursfrågan. rose.gif rose.gif

Olle

Jag hänger på där oxå o sen är ni så duktiga ,jag förstår dig
Tosan när det gäller rovdjuren jag var gift med en same från
Karesuando så jag har hört hur pratet gått (däremot kan de ju
hålla renarna borta från kusten de är ju min åsikt) sen vill jag
ge en ros till alla ensamma o sjuka o alla hjältar inom sjukvården
o alla som stretar på i vardagen ingen nämnd o ingen glömd. rose.gif rose.gif rose.gif
Tosan
Tack.
Jo det är en både svår och känslig fråga, både rovdjuren och renhållningen
Krolliljan
Jag vill ge en ros till Kathy för alla roliga och intressanta filmpklipp som hon letar upp. rose.gif
vindspel
En ros till Anders som får stå ut med knäppa mig... rose.gif
Pinglan
Jag vill ge en Ros till Malin72 för att hon alltid finns, både som en bra vän och för att hon hjälper mig med min trädgård så den ser bra ut.
pejori
dagens största ros till alla som slutar att röka....bravo tummenupp.gif tummenupp.gif
Berith
Dagens ros till alla som markerar ett utplockat citat. tummenupp.gif
Kathy
CITAT (Krolliljan @ 22-11-2007, 11:48) *
Jag vill ge en ros till Kathy för alla roliga och intressanta filmpklipp som hon letar upp. rose.gif

Nämen.....en ros till mig! blush.gif
Vad rörd jag blir.....rart av dig!
Berith
CITAT (Berith @ 27-12-2007, 06:50) *
Dagens ros till alla som markerar ett utplockat citat. tummenupp.gif

Dagens ros igen! till alla som citerar och visar tydligt att ni har plockat ut en bit ur ett inlägg. tummenupp.gif
malin72
CITAT (Pinglan @ 23-11-2007, 10:31) *
Jag vill ge en Ros till Malin72 för att hon alltid finns, både som en bra vän och för att hon hjälper mig med min trädgård så den ser bra ut.

blush.gif nämen den hade jag missat shy.gif ..skickar tillbaka en då eftersom att hon finns där för mig med :rose:
Aqvakul
Dagens ros vill jag ge till Berith. Du är suveränt roligast på odla.nu! rose.gif blomma.gif
Gudrun i Göteborg
CITAT (aq42 @ 08-01-2008, 22:09) *
Dagens ros vill jag ge till Berith. Du är suveränt roligast på odla.nu! rose.gif blomma.gif

Instämmer med aq42. Berith, du ger mig många skratt. Jag tror inte vi har "träffats" men jag har många gånger lett brett åt dina inlägg. smiley_small_hug.gif
cic
Jag vill också ge en ros till Berith. Rolig och omtänksam. Man kan alltid räkna med att få en trostar.gif och en kompiskram.gif av henne när man behöver det mest.

Du är bäst Berith! smiley_small_hug.gif

rose.gif
Berith
Nejmenojjösses! w00t.gif Nu blir jag generad... blush.gif Slank ju bara in här i tråden för att kolla lite, och vad ser jag då... blush.gif

thanks.gif alla! För alla rose.gif och kompiskram.gif det är alldeles för mycket! Eller...? g.gif Joo! Eller kanske inte... dunno.gif

Jag blev i alla fall väldigt yahoo.gif och skickar massor med rose.gif och kompiskram.gif tillbaka! Hur tror ni att det vore här på forumet utan er?

blush.gif
Kathy

Min Dagens Ros....

....vill jag ge till Azola.
Azola
Nä men.... ohh så vacker, Stort Tack snälla du! Vad har jag gjort för att förtjäna denna skönhet? wink.gif
Då passar jag på att skicka tillbaka en ros till dig och dina familj för att vi fått följa äventyret med Lilleman och för alla mysiga bilder på " dunbollarna Hugo & Icaros!! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif

Kathy
CITAT (Azola @ 09-01-2008, 19:21) *
Nä men.... ohh så vacker, Stort Tack snälla du! Vad har jag gjort för att förtjäna denna skönhet? wink.gif ...//.....

För att du är du. wink.gif
tettan
hej jag vill ge ett jättefång med rosor till Helen i Piteå som varje dag delar med sej av sina erfarenheter vad gäller sådd
helt fantastiskt!!! jag är så himla glad å skriver varje dag så pennan glöder
tack Helen
vindspel
Jag vill ge en ros till Skogstroll som jag tycker är den snällaste och vänligaste på hela odla.

ros " louise odier"

smiley_small_hug.gif
Magdis
Och en ros till Vindspel också tycker jag eftersom hon varit så ambitiös och försökt komma fram till lösningar för att förbättra debattklimatet här. rose.gif
Kathy

Dagens Ros vill jag ge till....

ingrid fuxwall....
Eva-Helene
Vill också sända en bukett rose.gif och en trostar.gif till Ingrid. Håller tummarna......
Lars-Olof Arvids
Ett fång rosor till Ingrid härifrån också. rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif
Jag tänker också på dig och håller alla tummar.

Olle
anna_rispan
Jag vill ge en ros till LadyG. Bara för att jag kan och vill.

rose.gif
Blomstersmurfen
Det största fånget man kan bära av underbara rosor vill jag också ge ingrid fuxvall

[attachment=12458:DSCN1633.JPG]

smiley_small_hug.gif
Aqvakul
[attachment=12459:ros5.jpg]

Ingrid! Jag tänker på dig och håller tummarna.
Gunilla T
Dagens ros vill jag ge till snigeln..för att han alltid vill väl, för hans empatiska förmåga och ödmjukhet. Han har humor och är mänsklig...kan bli arg ibland , men håller hela tiden en rak linje.
Bettis
Håller med alla tidigare inlägg, tänker på dig och vad du får gå igenom, håller alla tummarna för er.

Aqvakul
CITAT (Gunilla T @ 29-01-2008, 16:31) *
Dagens ros vill jag ge till snigeln..för att han alltid vill väl, för hans empatiska förmåga och ödmjukhet. Han har humor och är mänsklig...kan bli arg ibland , men håller hela tiden en rak linje.

jag? blush.gif
Gunilla T
CITAT (aq42 @ 29-01-2008, 16:34) *
jag? blush.gif

Japp!
skogstroll
CITAT (vindspel @ 29-01-2008, 10:50) *
Jag vill ge en ros till Skogstroll som jag tycker är den snällaste och vänligaste på hela odla.

ros " louise odier"

smiley_small_hug.gif

men gud vad snäll du är!!! blomma.gif kram1.gif

Jag vill ge en ros (var) till Vindspel som verkligen vill väl i vårt ibland lite hårda forumsklimat och till Kathy som skickade en sån jättefin kattleksak till min kisse!! kram1.gif

[attachment=12461:untitled.JPG]
aanderss
en ros till vidspel
vindspel
thanks.gif Magdis och Aanderss för rosen, ska vårda den ömt wub.gif
aanderss
de var så lite så
ylvahi
vill jag ge till alla glada odlaiter som gör att man slipper ha tråkigt på kvällarna

rose.gif rose.gif rose.gif :

Monaxe
Jag vill ge en ros till alla trevliga människor i chatten, ni vet vilka ni är whistling.gif
ingrid fuxwall
CITAT (ylvahi @ 29-01-2008, 21:16) *
vill jag ge till alla glada odlaiter som gör att man slipper ha tråkigt på kvällarna
rose.gif rose.gif rose.gif :

Kan inte annat än att instämma - hur skulle jag kunna överleva utan ER!
aanderss
vill ge en ros till alla som inte bråkar
Bettis
CITAT (aanderss @ 29-01-2008, 22:20) *
vill ge en ros till alla som inte bråkar

tummenupp.gif
Kathy
CITAT (ingrid fuxwall @ 29-01-2008, 22:14) *
Kan inte annat än att instämma - hur skulle jag kunna överleva utan ER!

Du har väl inte missat din rosbukett, ingrid? wink.gif
tettan
INGA FRÅN NÄRKE en stor bukett rosor från mej för att du engagerade dej
vindspel
En ros till Lilla Birka som förgyller tillvaron här :

smiley_small_hug.gif
Aqvakul

CITAT (vindspel @ 30-01-2008, 21:47) *
En ros till Lilla Birka som förgyller tillvaron här :

smiley_small_hug.gif

Hänger gärna på.....

[attachment=12544:ros5.jpg]

Du är go, Lilla Birka! kompiskram.gif
Lilla Birka
w00t.gif wub.gif biggrin.gif nej men..... åh, shy.gif blush.gif tack!

CITAT (Lilla Birka @ 30-01-2008, 21:53) *
w00t.gif wub.gif biggrin.gif nej men..... åh, shy.gif blush.gif tack!

jag fattar ingenting, men väldigt glad blev jag!
Miamamma
CITAT (aq42 @ 30-01-2008, 21:52) *
Hänger gärna på.....

[attachment=12544:ros5.jpg]
Du är go, Lilla Birka! kompiskram.gif

Jag håller med!!!! smiley_small_hug.gif
Lilla Birka
Rosor tillbaka till er, för ni förgyller även min tillvaro!
Wilmer
Jag vill ge dagens vackraste ros till *Ulrica* som fixade ihop träffen i Älvängen i lördags!! Hurra va du e bra!

Ni andra som var där får smårosor för det var så kul att se er alla.

Kicki
Kathy

Dagens Ros vill jag ge till Fenja.

Bettis
CITAT (Kathy @ 06-02-2008, 17:02) *
Dagens Ros vill jag ge till Fenja.

Du hann före, jag vill också ge Fenja en ros (lånar lite av din) flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon