Full version: Dagen ros
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Magdis
En stor bukett rosor till Irene L för att hon var så snäll och skickade frön från den läckra mörklila pionvallmon! rose.gif thanks.gif
Irene_L
thanks.gif Magdis! Vad roligt att dom har kommit fram...hoppas att dom gror bra sen i vår.
kompiskram.gif
Lilla Birka
En stor ros till Gossen Ruda som gav ett vettigt svar på min fråga om lasermusen! blomma.gif rose.gif
Gossen Ruda
En får tacke, man gör så gott man kan. blush.gif
Myosotis
Dagens ros till rose.gif CillaM rose.gif som körde hela vägen hit idag för att hämta hem en av de hemlösa katterna som hon nu ska ta hand om trots att hon redan har en massa katter och utöver att hon redan har sponsrat en kastration av en av de andra katterna!! [attachment=25397:rosen.gif]
netaave
Ger en vacker rosbukett i höstens färger till alla som känner sig lite nere idag. Kram på er!
Gunilla T
CITAT (Myosotis @ 07-10-2008, 18:34) *
Dagens ros till rose.gif CillaM rose.gif som körde hela vägen hit idag för att hämta hem en av de hemlösa katterna som hon nu ska ta hand om trots att hon redan har en massa katter och utöver att hon redan har sponsrat en kastration av en av de andra katterna!! [attachment=25397:rosen.gif]

Så glad jag blir - tänk att det finns så underbara människor! En hel bukett rosor från mig också!
Aqvakul
CITAT (Myosotis @ 07-10-2008, 18:34) *

Instämmer helhjärtat! rose.gif
pejori
CITAT (Gunilla T @ 07-10-2008, 19:02) *
Så glad jag blir - tänk att det finns så underbara människor! En hel bukett rosor från mig också!

Instämmer jag också... tummenupp.gif tummenupp.gif
Och ett jättefång rosor till dej myosotis, som tagit på dej detta jättejobb och räddat så många katter från svält/skjutdöden som du gjort rose.gif rose.gif rose.gif

Tackar så hjärtligt netaave för rosen... tummenupp.gif
Den behövs i höstmörkret. smiley_small_hug.gif
Ladyn räknar ner till julen....Jag räknar ner till våren giggle.gif giggle.gif
MariaS
Vill ge Aquakul en fång rosor, för att han nu i ett helt år har förgyllt vår tillvaro här på forumet. blomma.gif kompiskram.gif
Aqvakul
CITAT (MariaS @ 07-10-2008, 22:30) *
Vill ge Aquakul en fång rosor, för att han nu i ett helt år har förgyllt vår tillvaro här på forumet. blomma.gif kompiskram.gif

Tveksamt hur välförtjänt det är, men jag tar tacksamt emot dem som en språngbräda ur ett tillfälligt depp.
thanks.gif thanks.gif yahoo.gif
pejori
CITAT (Aqvakul @ 07-10-2008, 22:34) *
Tveksamt hur välförtjänt det är, men jag tar tacksamt emot dem som en språngbräda ur ett tillfälligt depp.
thanks.gif thanks.gif yahoo.gif

Inte deppa...Nästa år blir ännu bättre/värre kompiskram.gif kompiskram.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif
Irene_L
En stor ros till Alba för att hon lärt mig hur jag ska göra för att kunna sätta in bilder från mitt album till en tråd. I svarsrutan finns det två blå pilar högst upp till höger. Jag klickade på den ..det laddade och sen kunde jag ta hem min bild från albumet.

röd okänd ros.JPG

Sen testade jag att göra likadant när jag ska klistra in en bild här på Odla. Det har inte gått att göra så för mig och jippie..det funkar

Den här bilden har jag kopierat och klistrat in från ett tidigar inlägg av alba.
Eva-Helene
Ett fång rosor vill jag ge till:

Gosan72 och JPB för att dom bryr sig och för att dom är såna toppengrannar thanks.gif

Kajsa i Arvika för att hon bryr sig och ger sig tid att surra en stund när jag behöver det som bäst blomma.gif

zaaritha för att hon bryr sig kompiskram.gif
Nostalgia
Inte en utan många rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif

Vill jag ge till Gossen Ruda, varför vet han själv smiley_small_hug.gif

[attachment=26243:tåg.jpg]
aanderss
en stor ros rill MARIA S
Meriona
Oj en sån gammal tråd!

Men en vacker gul (gilar inte röda) till Wilmer för att hon köpt getost till mig. wub.gif
MariaS
CITAT (aanderss @ 25-11-2009, 21:44) *
en stor ros rill MARIA S

OJ! blush.gif thanks.gif

Hjälper gärna till igen om det behövs!
Wilmer
CITAT (Meriona @ 25-11-2009, 22:00) *
Oj en sån gammal tråd!

Men en vacker gul (gilar inte röda) till Wilmer för att hon köpt getost till mig. wub.gif

Ojoj, här får man ros på kvällskvisten smiley_small_hug.gif Nu får jag allt se till att inte mumsa i mig din ost också giggle.gif
Alexander-VG-zon3
en ros till alla jag älskar och tycker om TACK för att ni finns och ni vet vilka ni är, ni finns både på odla och i verkligheten
[attachment=44702:h_st_041.jpg]
gunvor
CITAT (herkules @ 13-09-2007, 16:24) *
jag vill ge en ros till anita o för hon får mig att skratta!
rose.gif wub.gif rose.gif wub.gif

Snälla , gulliga och väldigt kloka Herkules får min ros!
Aqvakul

Jag vill gärna ge en ros till Biggan därför att hon alltid är så positiv och omtänksam mot oss andra, samtidigt som hon själv har haft det jättejobbigt efter sambons hastiga bortgång. rose.gif

pejori
CITAT (Aqvakul @ 26-11-2009, 09:14) *

Jag vill gärna ge en ros till Biggan därför att hon alltid är så positiv och omtänksam mot oss andra, samtidigt som hon själv har haft det jättejobbigt efter sambons hastiga bortgång. rose.gif

rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif rose.gif
Gunilla T
Det instämmer jag gärna i smiley_small_hug.gif
Biggan_
thanks.gif så mycket! Jag blev jätteglad! smiley_small_hug.gif
....och jag vill ge en rose.gif till alla er som har gjort detta året lite lättare för mej! kompiskram.gif Ingen nämnd och ingen glömd!
Väldigt många rosor blir det! yes.gif
Olle A
Biggan, du får ett fång rosor av mig också! smiley_small_hug.gif

Olle
Biggan_
CITAT (Olle A @ 26-11-2009, 14:20) *
Biggan, du får ett fång rosor av mig också! smiley_small_hug.gif

Olle

Tack! smiley_small_hug.gif
Irene_L
En ros till Biggan även från mig:
[attachment=44718:rosen_nostalgie.jpg]
kompiskram.gif

Sen vill jag ge en ros till Alba:
[attachment=44717:rosen_no...e_r_dare.jpg]
Jag uppskattar sååå våra "kafferaster" på chatten!
(Vi "ses" på måndag!)
kompiskram.gif
Biggan_
CITAT (Irene_L @ 26-11-2009, 15:08) *
En ros till Biggan även från mig:
[attachment=44718:rosen_nostalgie.jpg]
kompiskram.gif

Sen vill jag ge en ros till Alba:
[attachment=44717:rosen_no...e_r_dare.jpg]
Jag uppskattar sååå våra "kafferaster" på chatten!
(Vi "ses" på måndag!)
kompiskram.gif

Tack Irene! smiley_small_hug.gif
aanderss
till alla snälla folk på detta forumet
herkules
CITAT (gunvor @ 26-11-2009, 07:47) *
Snälla , gulliga och väldigt kloka Herkules får min ros!

haha, tack gunvor! min första och förmodligen enda här på odla wink.gif
smiley_small_hug.gif
Alba
Åhhh Irene så gulligt.
Du vet ju att jag uppskattar våra "kafferaster" lika mycket. Hur skulle dagen blir om vi inte fick en pratstund.

[attachment=44731:_.gif]

aanderss
alla som bryr sig om en
MariaS

till de odlaiter som stöttar mig och många smiley_small_hug.gif efter. Ni vet vilka ni är smiley_small_hug.gif thanks.gif
Myosotis
Dagens julros till Chamomille. Tack så mycket! smiley_small_hug.gif

Wilmer
En jätte julros till ANMA för secret santa bestyret!! smiley_small_hug.gif Och till Margith för frökedjorna smiley_small_hug.gif

JULROS.jpg

Hej igen
Till alla som håler sig till sakfrågorna och inte går till personangrepp. rose.gif
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 02-12-2009, 19:04) *
Dagens julros till Chamomille. Tack så mycket! smiley_small_hug.gif

Så lite så.. smiley_small_hug.gif
Anma
CITAT (Wilmer @ 02-12-2009, 19:23) *
En jätte julros till ANMA för secret santa bestyret!! smiley_small_hug.gif Och till Margith för frökedjorna smiley_small_hug.gif

JULROS.jpg

Å tack så mycket! En av mina favoriter, tyvärr har jag inga för att när julrosen blommar är det ännu många veckor kvar till vi åker till stugan.
pejori
CITAT (Anma @ 05-12-2009, 11:52) *
Å tack så mycket! En av mina favoriter, tyvärr har jag inga för att när julrosen blommar är det ännu många veckor kvar till vi åker till stugan.

Du förtjänar den verkligen bravo.gif
herkules
jag vill ge ett helt fång med vilda blommor till nauti som oförtrutet fortsätter kämpa för att alla djur ska ha det bra! beundransvärt engagemang! blomma.gif blomma.gif
Rose
rose.gif till alla som kan acceptera att inte alla tycker som dom och ändå visa respekt och inte försöka ändra andras uppfattning utan låta var och en tycka som dom vill.
Nauti
CITAT (herkules @ 06-12-2009, 00:26) *
jag vill ge ett helt fång med vilda blommor till nauti som oförtrutet fortsätter kämpa för att alla djur ska ha det bra! beundransvärt engagemang! blomma.gif blomma.gif
Vad snällt smile.gif Tur att det var vilda blommor också så att du inte strör omiljövänliga importerade rosor från Kenya kring dig smile.gif

CITAT (Rose @ 06-12-2009, 06:57) *
rose.gif till alla som kan acceptera att inte alla tycker som dom och ändå visa respekt och inte försöka ändra andras uppfattning utan låta var och en tycka som dom vill.
Ja, alla de som accepterar världen som den är inkluderat allt onödigt lidande och alla de åsikter och värderingar som bidrar till det här i världen förtjänar rosor de också.

Man skall respektera allas åsikter, även sådana som uppenbarligen bidrar med negativa konsekvenser. Att inte acceptera sådana människors uppfattningar om världen och få dem att inse vilka konsekvenser av deras handlingar, åsikter och värderingar har, är förkastligt, de måste ha rätt till att ha sin åsikt utan att någon tycker till och tänker någonting om det!

Låt folk ha vilka åsikter, värderingar och uppfattningar de vill oavsett vad det bidrar till! Sköt dig själv och skit i andra helt enkelt! Bra inlägg Rose, jag håller helt med! tummenupp.gif

En ros till alla er som accepterar allting här i världen som det är utan att tycka och tänka någonting om det!
Aqvakul
Ska detta bli en bråktråd också? dunno.gif help.gif fear.gif
Rose
En ros till alla som p g a ofrivillig ensamhet tycker den här tiden på året är jobbig. rose.gif
ängsvädd
Jag vill ge en ros till dem på odla som inte hackar på andra trots olika åsikter rose.gif
pejori
CITAT (Rose @ 06-12-2009, 12:21) *
En ros till alla som p g a ofrivillig ensamhet tycker den här tiden på året är jobbig. rose.gif

Dom får en av mej med.
[attachment=45070:bluerose1.jpg]
*Stintan*

De får gärna en av mig också [attachment=45078:blomma.gif]
(svenskodlad)
Aqvakul

Absolut! Julen är mycket gemenskap och därför extra jobbig för de som ingen har...

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon