Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6
aanderss
dubbla bilder av dig
Krolliljan
CITAT (aanderss @ 21-10-2007, 19:46) *
dubbla bilder av dig

inte nu längre blush.gif
aanderss
CITAT (Krolliljan @ 21-10-2007, 19:47) *
inte nu längre blush.gif

bravo.gif
Kathy
aanderss, vilka maratonbilder du lagt in i numberstråden. wink.gif
vindspel
Var det inte en bild åt gången anders. Kanske sur för att krolliljan förmodligen är och jobbar och inte kan leka med dig whistling.gif
aanderss
CITAT (vindspel @ 22-10-2007, 15:14) *
Var det inte en bild åt gången anders. Kanske sur för att krolliljan förmodligen är och jobbar och inte kan leka med dig whistling.gif

tja de var de kanske whistling.gif
aanderss
krolliljan jag ser inte din senaste bild
Krolliljan
CITAT (aanderss @ 22-10-2007, 20:06) *
krolliljan jag ser inte din senaste bild

Vad synd . sad.gif Den som var så fin naughty.gif whist.gif
aanderss
CITAT (Krolliljan @ 22-10-2007, 20:51) *
Vad synd . sad.gif Den som var så fin naughty.gif whist.gif

de var den kanske jag vet inte
Krolliljan
Nummertråden är så tung. crying.gif Jag vet inte vad som hänt.
Kan det vara för många bilder på sidan g.gif
Vad ska man göra? Går det att bara lägga några flytta upp inlägg så att den byter sida confused.gif help.gif
aanderss
CITAT (Krolliljan @ 23-10-2007, 19:25) *
Nummertråden är så tung. crying.gif Jag vet inte vad som hänt.
Kan det vara för många bilder på sidan g.gif
Vad ska man göra? Går det att bara lägga några flytta upp inlägg så att den byter sida confused.gif help.gif

det beror nog på att jag lagt för många bilder i varje inlägg och att mina bilder på bussarna är tunga att lagga fram. jag kan ju hedan efter bara lägga 1 bild i varje inlägg
Krolliljan
CITAT (aanderss @ 23-10-2007, 20:06) *
det beror nog på att jag lagt för många bilder i varje inlägg och att mina bilder på bussarna är tunga att lagga fram. jag kan ju hedan efter bara lägga 1 bild i varje inlägg

Kan vi lyfta ett antal gånger så att det blir en ny sida eller "fördärvar" det tråden?
aanderss
ja då de kan vi göra
Krolliljan
Det gick ju fint tummenupp.gif
aanderss
CITAT (Krolliljan @ 23-10-2007, 21:14) *
Det gick ju fint tummenupp.gif

o nu är de 1 bild per inlägg som gäller
aanderss
så nu har jag ändrat en del bilder krolliljan
Krolliljan
CITAT (aanderss @ 24-10-2007, 17:24) *
så nu har jag ändrat en del bilder krolliljan

samma här. Fy på mig nono.gif rtfm.gif . Vad slarvigt gjort blush.gif
aanderss
CITAT (Krolliljan @ 24-10-2007, 17:32) *
samma här. Fy på mig nono.gif rtfm.gif . Vad slarvigt gjort blush.gif

alla gör vi missar i bland. jag kollade ju inte så noga för då hade jag sätt att du gjort fel
aanderss
krolliljan jag se inte din senaste bild
Krolliljan
CITAT (aanderss @ 27-10-2007, 14:43) *
krolliljan jag se inte din senaste bild

då får jag byta då coolgleam.gif
aanderss
CITAT (Krolliljan @ 27-10-2007, 14:43) *
då får jag byta då coolgleam.gif

tummenupp.gif
Krolliljan
rtfm.gif Nu har vi nog tre st 5433..
Vad göra?
aanderss
nu är de ordning där
Krolliljan
Jag tog bort min bild. blush.gif
Så nu är det ordning igen. tummenupp.gif
aanderss
bra
Berith
Kan man hoppa in i bildtråden igen och lägga in roliga eller fina eller originella bilder, eller är det fortfarande fort som attan för att lägga in så många som möjligt oavsett motiv som gäller...?
Aqvakul
CITAT (Berith @ 17-01-2008, 06:27) *
Kan man hoppa in i bildtråden igen och lägga in roliga eller fina eller originella bilder, eller är det fortfarande fort som attan för att lägga in så många som möjligt oavsett motiv som gäller...?

Det undrar jag också! g.gif
Krolliljan
Vad jag kan se så används tråden bara fort som attan i perioder, så det måste väl finnas utrymme även för roliga fina och orginella bilder.
Aqvakul
CITAT (Krolliljan @ 17-01-2008, 12:38) *
Vad jag kan se så används tråden bara fort som attan i perioder, så det måste väl finnas utrymme även för roliga fina och orginella bilder.

helt korrekt! tummenupp.gif
Berith
CITAT (Krolliljan @ 17-01-2008, 12:38) *

Ja jag ser ju att ni får rätta ibland när det går för fort, och inläggaren inte väntar på nästa utan lägger in flera bilder efter varandra.... Blir ju liksom lite rörigt då. Ok, ska se om jag hoppar på tråden igen. smile.gif
Aqvakul
aanderss, du har hoppat över ett nummer!
aanderss
rättat de nu
Aqvakul
CITAT (aanderss @ 30-01-2008, 22:39) *
rättat de nu

Bra, ordning och reda på dig, påg!
aanderss
ja gubbe
Aqvakul
aanderss, nu har du hoppat ordentligt. 5568 ska det vara, inte 5588!
Du kan väl fixa till det vid tillfälle ... börjar väl inte bli gammal och gaggig... whist.gif
aanderss
klart
Aqvakul
CITAT (aanderss @ 31-01-2008, 21:08) *
klart

utmärkt! tummenupp.gif
Aqvakul
fel igen! 5579 ska vara 5580!
aanderss
ok
Aqvakul
du har nog lite bråttom ibland, eller..... blink.gif
aanderss
varför är mina bilder större än dina fast vi lägger in samma sorts bilder
Aqvakul
oxå funderat på det, kanske jag saknar någon uppdatering.... unsure.gif
cic
Jag märker att det gäller att vara så snabb som möjligt i bild-, fråge- och ordassiciationstrådarna. Inte att vara så finurlig som möjligt.. Kom på att det var därför jag lämnade dom en gång.. Synd.
aanderss
ja jag vet inte
Berith
CITAT (cic @ 31-01-2008, 22:36) *
Jag märker att det gäller att vara så snabb som möjligt i bild-, fråge- och ordassiciationstrådarna. Inte att vara så finurlig som möjligt.. Kom på att det var därför jag lämnade dom en gång.. Synd.

Synd säger jag också. Jag gillade dom i början, men sen blev kvantitet viktigare än kvalitet och då tappade dom trådarna sin tjusning. Tråkigt när nästa fråga bara blir "nä har du" - för att man inte orkar hitta på en ny? Eller när bilderna blir röriga för att man vill lägga in så många som möjligt...? Saknar också det där med att googla fina eller kuliga bilder. Ibland fick man inte napp förrän på sidan 14 eller nåt, men då var det redan försent för då hade tråden hoppat fram flera nummer till... dunno.gif

Märk att jag inte kritiserar någon här, var och en har sin uppfattning om kvantitet/kvalitet, säger bara att jag tycker det är synd att trådarna har ändrat karaktär.
Aqvakul
CITAT (cic @ 31-01-2008, 22:36) *

Det är nog lite olika med det. "Rusningen" brukar vara melllan 22 och 23 när många vill skriva. Andra tider är det väldigt lugnt.
Ordassociationstråden tycker jag personligen vinner på att det går snabbt, blir lite pingis över det hela. Men är det fler än tre igång samtidigt så blir det lätt rörigt. Frågetråden skadas mer av jäktet, tycker jag. Kanske dags att starta en "slow"-variant?
cic
CITAT (Berith @ 01-02-2008, 06:37) *
Synd säger jag också. Jag gillade dom i början, men sen blev kvantitet viktigare än kvalitet och då tappade dom trådarna sin tjusning. Tråkigt när nästa fråga bara blir "nä har du" - för att man inte orkar hitta på en ny? Eller när bilderna blir röriga för att man vill lägga in så många som möjligt...? Saknar också det där med att googla fina eller kuliga bilder. Ibland fick man inte napp förrän på sidan 14 eller nåt, men då var det redan försent för då hade tråden hoppat fram flera nummer till... dunno.gif

Märk att jag inte kritiserar någon här, var och en har sin uppfattning om kvantitet/kvalitet, säger bara att jag tycker det är synd att trådarna har ändrat karaktär.

Precis. Och jag kritiserar inte heller. Bara konstaterar.

CITAT (aq42 @ 01-02-2008, 07:14) *
Det är nog lite olika med det. "Rusningen" brukar vara melllan 22 och 23 när många vill skriva. Andra tider är det väldigt lugnt.
Ordassociationstråden tycker jag personligen vinner på att det går snabbt, blir lite pingis över det hela. Men är det fler än tre igång samtidigt så blir det lätt rörigt. Frågetråden skadas mer av jäktet, tycker jag. Kanske dags att starta en "slow"-variant?

Tror inte att det hjälper, och frågan är om man kan (vill?) "villkora" en öppen tråd som ju faktiskt inte handlar om nåt speciellt.

Nä, var och en väljer om man vill vara med. På de premisser som råder.

Jag väljer inte. Men jag är lika glad för det. smile.gif
Berith
CITAT (cic @ 01-02-2008, 18:05) *
---

Jag väljer inte. Men jag är lika glad för det. smile.gif

giggle.gif Jag tänker ibland på din fråga om att irra bort sej i skogen, och om man bara gick runt runt om ena benet var längre än det andra. Eller nåt sånt... Och speciellt när jag själv är ute och går i skogen, då fnittrar jag åt den frågan.
cic
CITAT (Berith @ 02-02-2008, 13:24) *
giggle.gif Jag tänker ibland på din fråga om att irra bort sej i skogen, och om man bara gick runt runt om ena benet var längre än det andra. Eller nåt sånt... Och speciellt när jag själv är ute och går i skogen, då fnittrar jag åt den frågan.

giggle.gif Måste ha varit i början av tråden? Då när man verkligen ansträngde sig för att komma på kluriga frågor och luriga svar! biggrin.gif
Aqvakul
CITAT (cic @ 02-02-2008, 13:35) *
giggle.gif Måste ha varit i början av tråden? Då när man verkligen ansträngde sig för att komma på kluriga frågor och luriga svar! biggrin.gif

"det var bättre förr"...... giggle.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon