Full version: JULSPEL
Sidor: 1, 2, 3
Bettis
Hur i jösse namn flyttar man honom, jag tror jag har försökt med alla tangenter sos.gif sos.gif help.gif

http://www.miniclip.com/games/snow-line/en/
Aqvakul
När du ritat hans banan med kritan, så trycker du iväg honom med den gröna pilen. Mkt roligt spel i all sin enkelhet!
Bettis
Ska genast testa thanks.gif thanks.gif
Bettis
Nu har jag test IGEN och det är just det när jag har tryckt på den gröna pilen så ramlar bara tomten ner och dörrrr -cry-.gif hur styr jag in honom på banan crazy.gif
aanderss
jag har samma problem

du måste ha ett sträck under kälken

du skall ta alla paket
Bettis
CITAT (aanderss @ 27-11-2007, 19:41) *
jag har samma problem

du måste ha ett sträck under kälken

du skall ta alla paket

Ja det har jag men hur styr jag honom han ramlar ju bara ner och dör -cry-.gif
aanderss
man behöver inte styra han skall åka på linjen. du skall dra en linje i från kälken o till målet
Bettis
CITAT (aanderss @ 27-11-2007, 19:43) *
man behöver inte styra han skall åka på linjen. du skall dra en linje i från kälken o till målet

Love you thanks.gif thanks.gif nu ska här spelas yahoo.gif
aanderss
jag skall börja på level 6 nu
Bettis
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif nu ramlar han ner på rygg och dör och ibland framåt och dör rotfl.gif men nu har jag fattat poängen (äntligen) rotfl.gif
aanderss
skönt
Aqvakul
Genialiskt spel!
aanderss
tja lite små klurigt
Bettis
Nu har jag ju nästan blivit tomteberoende, finns det någon klinik för detta giggle.gif
aanderss
hehehe samma här
Bettis
Har just nu problem med level 3 att komma över röken, han ramlar ner och dör tomten -cry-.gif giggle.gif
aanderss
jag klarar inte level 7
Bettis
lycka till ska försöka igen på level 3 coolgleam.gif
aanderss
jag har gett upp
Bettis
Nu har jag blivit beroede naughty.gif hur i h...te kommer man förbi tornadosarna (heter det så?)... angry.gif
Tezzla
Hahahaha! Jag försökte med detta spel i eftermiddags men fick det inte att funka. Jag blev mäkta vred! Men nu ska jag pröva igen thanks.gif

Jaaaaaaaaaaaaa, det funkar! bravo.gif
aanderss
lycka till
Tezzla
Men inte var det så lätt inte! crazy.gif
aanderss
nä bana7 är för svår
Bettis
Det är ju skit svårt, och aanders hjälper mig inte över tornadon thumbdown.gif
aanderss
du kan ju hoppa dra ett högst sträk o hoppa sedan till ett lägre o hoppa över tornadon
Tezzla
Level 3? Någon? blush.gif
Bettis
är på 4 tror jag, tack aanderss thanks.gif
Tezzla
Alltså, jag menade, någon som vet hur man fixar level 3 ? Jag grejar det inte...
Aqvakul
CITAT (aanderss @ 27-11-2007, 19:46) *
jag skall börja på level 6 nu

Har fastnat på sjunde banan - två vulkaner. Mkt frustrerande. ranting.gif help.gif
aanderss
ja bana 7 är hopplös
Bettis
nu lägger jag ner för idag fastande i dessa tornados, på en låg nivå crying.gif återtar detta beroende i morgon, var du glad att du kom till level 7
aanderss
mm men längre kommer jag nog inte
Tezzla
Men... kan ingen hjälpa mig med 3:an? crying.gif
aanderss
dra ett högt sträck o sedan hoppa över till ett lånt sträck
Aqvakul
Fängslande spel. Inte verkar det gå att spara sina framsteg heller. Så det blir att börja om i morgon. För nu ska jag sluta spela!!!
ingrid fuxwall
Vad är det för spel Ni håller på med??
Tezzla
CITAT (ingrid fuxwall @ 27-11-2007, 22:47) *
Vad är det för spel Ni håller på med??

Finns en länk alldeles i början av tråden. Det är ett tomte och ritspel biggrin.gif
Snöflinga
Jag blir skogstokig på 3;an ranting.gif ... vadå Aanders: Dra ett högt streck och sedan hoppa över till ett långt streck confused.gif sweatingbullets.gif crying.gif dunno.gif blink.gif wacko.gif mad.gif ninja.gif alien.gif fear.gif sick.gif d010.gif
Tezzla
CITAT (Snöflinga @ 28-11-2007, 00:08) *
Jag blir skogstokig på 3;an ranting.gif ... vadå Aanders: Dra ett högt streck och sedan hoppa över till ett långt streck confused.gif sweatingbullets.gif crying.gif dunno.gif blink.gif wacko.gif mad.gif ninja.gif alien.gif fear.gif sick.gif d010.gif

Lugn, lugn! Jag fixade det till slut och då gör du det också yes.gif Tänk som så att du liksom gör ett trappsteg genom elden/röken. Ett trappsteg ovanför och ett under.
*Stintan*
Trösta er med att det kommer svårare nivåer men kul är det naughty.gif rotfl.gif rotfl.gif
Kathy
CITAT (aanderss @ 27-11-2007, 20:23) *
jag har gett upp

...äsch...... wacko.gif ...kommer inte heller vidare....
Alba
CITAT (Tezzla @ 28-11-2007, 00:12) *
Lugn, lugn! Jag fixade det till slut och då gör du det också yes.gif Tänk som så att du liksom gör ett trappsteg genom elden/röken. Ett trappsteg ovanför och ett under.

Så tycker jag att jag gjort men då stupar tomten på skalle framåt och rullar iväg. mad.gif

Får väl träna lite mer då.
Tezzla
CITAT (Alba @ 28-11-2007, 10:05) *
Så tycker jag att jag gjort men då stupar tomten på skalle framåt och rullar iväg. mad.gif

Får väl träna lite mer då.

Ja, det går inte på första försöket.
aanderss
klarade 7an med nu
aanderss
8an med nu
aanderss
9an också nu

10 an med
aanderss
bara en bana kvar nu
Gudrun i Göteborg
Hrrrm. Vågar jag pröva? Vet att jag blir ganska crazy.gif med så'na spel... Kan inte sluta ju.

Sparar till helgen. Kanske... rolleyes.gif

Verkar som att aanders är master här bravo.gif
aanderss
su nu har jag klarat hela spelet!!!!!!!!!!!!

CITAT (aanderss @ 28-11-2007, 17:40) *
så nu har jag klarat hela spelet!!!!!!!!!!!!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon