Sidor: 1, 2, 3
malin72
nu gör vi om det tummenupp.gif vill vi ha en tröja med odlas logga????
ja jag vill yes.gif
Gillan
Och jag vill ha så klart tummenupp.gif
Betty
Jajamen, jag vill gärna ha en forumisttröja! tummenupp.gif
Irene_L
Nu har jag svarat Ja här!! Vad bra att du fixade en ny omröstning!!! tummenupp.gif
titti49zon6
Klart att jag vill ha en tröja tummenupp.gif
och Tack Malin för ditt angagemang rose.gif
Betty
Texten Odlait över bröstet och liten Odla-logga på ärmen eller stor logga på ryggen tycker jag skulle va kul. tummenupp.gif
Bettis
Jag vill också ha en tröja tummenupp.gif
Magdis
Jag skulle också gärna köpa en tröja, men framförallt skulle jag vilja ha en NAMNKNAPP!!!
Bee
CITAT (Betty @ 18-01-2008, 11:41) *
Texten Odlait över bröstet och liten Odla-logga på ärmen eller stor logga på ryggen tycker jag skulle va kul. tummenupp.gif

Bra förslag Betty! Jag vill gärna ha en tröja som ser ut så. Helst i bomull så man kan få bort jord- och gräsfläckar biggrin.gif
Monica M zon 4
Vore kanonkul med en tröja! Tillhör det tyngre gardet så jag hoppas den kommer att finnas i rejält stora storlekar också!
malin72
CITAT (titti49zon6 @ 18-01-2008, 11:33) *
Klart att jag vill ha en tröja tummenupp.gif
och Tack Malin för ditt angagemang rose.gif

blush.gif tack
titti49zon6
Så lite så Malin, och jag vill ha en small eftersom jag är pytteliten rotfl.gif rotfl.gif
Magdis
CITAT (titti49zon6 @ 18-01-2008, 11:58) *
Så lite så Malin, och jag vill ha en small eftersom jag är pytteliten rotfl.gif rotfl.gif

Titti o jag kanske kan få beställa varsin miniatyrtröja?! kompiskram.gif
storm
Klart att jag skulle vilja ha en odla tröja bravo.gif
malin72
än ser det ju riktigt bra ut tänk om vi får odla tröjor yahoo.gif bravo.gif
netaave
CITAT (Magdis @ 18-01-2008, 11:47) *
Jag skulle också gärna köpa en tröja, men framförallt skulle jag vilja ha en NAMNKNAPP!!!

Ja just det, blev aldrig nån omgång 2 av den beställningen.
titti49zon6
Lugn, det kommer säkert en ny beställningstråd, bara dom hinner med på Odla tummenupp.gif
dom har ju mycket att stå i nu med alla beställningar av fröer och annat gottigotti som kommer
HelenN
ja vill osså ha smiley_small_hug.gif
MariaS
Väljer tröja OCH knapp
Krolliljan
CITAT (Magdis @ 18-01-2008, 11:47) *

Jag också
Cathis
Jag vill också ha en tröja och en knapp tummenupp.gif
malin72
Ingemar brukar lägga en knapptråd i feb tror jag det är...och det kommer tummenupp.gif den brukar läggas i småprat om trädgård
Aqvakul
En Odla-tröja vore trevligt. yahoo.gif Vad det är för en knapp ni talar om har jag ingen susning om. dunno.gif Själv är jag väldigt duktig på att tappa knappar. Tröjor försvinner mer sällan.
titti49zon6
Det är en stor knapp ca 6-7 cm i diameter med antingen Odla tryck eller med Odla och ditt nickname på som gör att vi hittar varandra på mässor( om vi nu törs visa den) jag träffade flera odlaiter i fjol p.g a att jag bar min knapp väl synlig tummenupp.gif

Såg just att Ingemar lagt in en beställningstråd, Tack för det blomma.gif
Tosan
Självklart vill jag ha en tröja! w00t.gif
Gillade Bettys förslag...
ninnisky
Jag vill också ha en odlatröja!
Stor logga på ryggen vore kul - den måste ju synas när man ligger med näsan ner i rabatten...
Tosan
CITAT (ninnisky @ 18-01-2008, 18:30) *
Jag vill också ha en odlatröja!
Stor logga på ryggen vore kul - den måste ju synas när man ligger med näsan ner i rabatten...

Kanske borde tröjorna va långa, så man har texten på den kroppsdel som pekar upp i vädret? g.gif
titti49zon6
Hihi, Tosan då kan jag ha min som festklänning på middagen rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
men vilken färg ska den vara g.gif
Tosan
Illgrön kanske?
Anki V
CITAT (Betty @ 18-01-2008, 11:41) *

Ja, jag vill också ha...både tröja och knapp.

/Anki
vindspel
Tur jag hittade denna tråd....jag vill också ha en tröja tummenupp.gif ......I hettand värme skulle det inte vara dumt med ett linne också....kanske ska ha två och ta en sax och laugh.gif ..vips ett linne
Ciczi
Klart som korvspad att vi vill ha tröjor!

Ciczi
pejori
yes.gif yes.gif yes.gif yes.gif
Floppy
Jav vill oxå ha en tröja...*vill ha, vill ha vill ha* yahoo.gif
Lillja
Jag vill oxå ha en tröja.
Leia
Jag vill också ha! Helst i dammodell så man slipper se ut som ett tält. biggrin.gif

CITAT (titti49zon6 @ 18-01-2008, 18:50) *
men vilken färg ska den vara g.gif

Bra fråga... Vita blir ju´så skitiga när man jobbar i trädgården.... g.gif
Eva i Skåne
En tråd för tröjpositiva detta giggle.gif

men jag har röstat nej.
Sen kanske utseende, färg och pris kan få mig att tänka om...
Magdis
De kanske ska vara gräsgröna med bruna fläckar så slipper man bekymra sig. giggle.gif
Siv i Bollnäs
Kul, Magdis! a0a.gif
Klart man vill ha en tröja!
titti49zon6
Gräsgrön med brunt tryck???? varför inte det kan ju bli bra, färgerna passar ju bra ihop,inte mig emot som gillar grönt tummenupp.gif
anna_rispan
CITAT (titti49zon6 @ 19-01-2008, 17:34) *
Gräsgrön med brunt tryck???? varför inte det kan ju bli bra, färgerna passar ju bra ihop,inte mig emot som gillar grönt tummenupp.gif

inte så roligt för färgblinda kanske?

för att det ska funka för de som lider av det är det nog bäst med skarpa kontraster. vit med svart eller grönt tryck kanske....
Lady Hamilton
CITAT (Leia @ 19-01-2008, 14:15) *
Jag vill också ha! Helst i dammodell så man slipper se ut som ett tält. biggrin.gif

Tält fear.gif ? det är ingen här som ser ut som "tält"........ Möjligtvis 'växthus' storlek............. giggle.gif
Dilara
En grön T-shirt med vitt tryck på skulle sitta fint på de riktigt varma sommardagarna i trädgården. smile.gif
titti49zon6
Jaaaaaa, det skulle bli fint tummenupp.gif
*Stintan*
Vill också ha en men inte grön sick.gif men stooor ska den va smile.gif
malin72
2008 knapp tråd

lägger till länken ang knappar som Ingemar lagt ut nu confused.gif så inte någon missar den
*Ulrica*
CITAT (Dilara @ 19-01-2008, 21:06) *
En grön T-shirt med vitt tryck på skulle sitta fint på de riktigt varma sommardagarna i trädgården. smile.gif
Superbra förslag! "Odlagrön" (som loggan) tröja med vitt tryck, mycket bättre än vit med grönt tryck (tycker jag).
Berith
Jag vill också köpa en tröja, men överlåter till Ingemar och Göran att avgöra utseende och färg. yes.gif
*Ulrica*
Så här kanske? (kunde inte låta bli.....)

[attachment=11875:odlatröja.jpg]
titti49zon6
fast jag skulle föredra det runda trycket som är på knapparna, men det är ju jag det och det är ju upp till grabbarna på odla att göra det som blir bäst blush.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon