Sidor: 1, 2, 3
Gillan
CITAT (*Ulrica* @ 20-01-2008, 09:50) *
Så här kanske? (kunde inte låta bli.....)

[attachment=11875:odlatröja.jpg]

Eftersom knapparna ser ut så här (med eller utan namn) så skulle de ju matcha varandra bra giggle.gif

[attachment=11878:2008_01_...001_ODLA.JPG]
*Ulrica*
CITAT (titti49zon6 @ 20-01-2008, 10:51) *
fast jag skulle föredra det runda trycket som är på knapparna, men det är ju jag det och det är ju upp till grabbarna på odla att göra det som blir bäst blush.gif
Menar du såhär:

[attachment=11880:odlatröja2.jpg]

och nej, för tillfället har jag inget bättre för mej... blush.gif
Gillan
CITAT (*Ulrica* @ 20-01-2008, 11:16) *
Menar du såhär:

[attachment=11880:odlatröja2.jpg]

och nej, för tillfället har jag inget bättre för mej... blush.gif

tummenupp.gif bravo.gif yahoo.gif ............Vilken tur att du inte har nåt annat för dig giggle.gif
Dealer
Tröjan måste väl spegla vad det egentligen handlar om
[attachment=11883:tröja.JPG]

eller flirting.gif whistling.gif innocent.gif

titti49zon6
Japp Ulrica, nu fick du till det bra tummenupp.gif
Dealers förslag var ju inte heller så dumt, men då tror väl alla att vi bara odlar framför datorn giggle.gif
Dealer
CITAT (titti49zon6 @ 20-01-2008, 12:28) *
Japp Ulrica, nu fick du till det bra tummenupp.gif
Dealers förslag var ju inte heller så dumt, men då tror väl alla att vi bara odlar framför datorn giggle.gif

Jaa, ärlighet angel_not.gif varar längst sägs det naughty.gif
malin72
rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif ni är ju för härliga...men den gröna sista som Ulrica gjot tycker jag var snygg tummenupp.gif lite synd om den är vit tröjan som sagt yes.gif hihiihi snyggt om vi alla på mässan skulle ha en sån på oss a0a.gif då behöver vi inte leta knappar bara gröna töjor whist.gif

CITAT (Dealer @ 20-01-2008, 12:08) *
Tröjan måste väl spegla vad det egentligen handlar om
[attachment=11883:tröja.JPG]

eller flirting.gif whistling.gif innocent.gif

men Dealer toppen för hemma bruk ju flirting.gif men oj vad man måste tvätta då varje kväll den man haft ute..sen varje dag den men ska ha på kvällen här vid datorn rotfl.gif rotfl.gif
titti49zon6
Jamän, då får vi väl beställa två tröjor...en för hemmabruk = Dealers och en offentlig = Ulricas tummenupp.gif
MariaS
Hänger nog på med en tröja av *Ulrika*. Den med runda trycket på så klart...
pejori
CITAT (MariaS @ 20-01-2008, 15:12) *

instämmer yes.gif yes.gif
Betty
CITAT (MariaS @ 20-01-2008, 15:12) *

Fast jag vill ha det runda trycket på ärmen och texten Odlait över bröstet.
malin72
giggle.gif tror nog att Ingemar och Göran fixar det jätte bra, antingen så har dom redan en egen mall eller så vill dom senare ha förslag inte vet jag bravo.gif
Tosan
CITAT (Betty @ 20-01-2008, 18:24) *
Fast jag vill ha det runda trycket på ärmen och texten Odlait över bröstet.

Jag med! Eller antingen bröstet eller ryggen, har ingen betydelse för mig. smile.gif
malin72
hej igen...jo jag fick ett samtal av en odliat som undrade var i från tanken om tröjan kom???
en morgon satt jag i chatten och vi talade om knappar, då sa jag att det skulle vara skojj med en tröja..men att jag inte ville skriva om det innan jag fick ett ok av Ingemar tummenupp.gif efter en kontakt med honom via en annan som berättade om min fråga så fick jag ett ok att göra en omröstning.
och om intresset fanns så tyckte dom att det var en bra idé

jag gjorde då en omröstning där det stog- godkänt av Ingemar att göra en röstning, men den råkade jag nollställa duh.gif så jag bad Ingemar att ta bort den så att den nya kunde användas tummenupp.gif
så bara satt ni andra vet hur det kom upp så var det med deras samtycke (och jag tycker väl att det ser lovande ut) yes.gif
*Ulrica*
apselut! Och ju fler vi är som vill ha, desto billigare lär tröjorna bli!
bahia1
Jag vill jättegärna ha en också.
Alphaville
En Odla-tröja vore kul! tummenupp.gif
Eva-Helene
VILL HA!!!! (precis som med allt annat kul tongue.gif )
malin72
putt whist.gif
anna_rispan
helt off topic. vilken blogg använder du nu mest? jag ser inte att du lagt till din blogg i din profil?
malin72
CITAT (anna_rispan @ 22-01-2008, 14:51) *
helt off topic. vilken blogg använder du nu mest? jag ser inte att du lagt till din blogg i din profil?

båda lika dant..men jag måste hitta min tid...kvällar eller så whist.gif ja la dom i min profil men gick inte att länka så isch då dunno.gif
anna_rispan
CITAT (malin72 @ 22-01-2008, 14:53) *
båda lika dant..men jag måste hitta min tid...kvällar eller så whist.gif ja la dom i min profil men gick inte att länka så isch då dunno.gif

aha, nu såg jag dem. trodde du skulle ha den ena i den där automatiska länkmojängen. men det var dumt av mig. du har ju två... slap.gif
Magdis
Jaha, nu fick maken en av sina fina idéer igen och tyckte att vi Odlaiter istället för en T-shirt ska ha en jättehög cylinderhatt av cellofan med en blomma högst upp och så står vårt nick och Odla.nu på den. Är det nåt som låter lockande? rolleyes.gif
Betty
CITAT (Magdis @ 23-01-2008, 22:18) *
Jaha, nu fick maken en av sina fina idéer igen och tyckte att vi Odlaiter istället för en T-shirt ska ha en jättehög cylinderhatt av cellofan med en blomma högst upp och så står vårt nick och Odla.nu på den. Är det nåt som låter lockande? rolleyes.gif

Skulle onekligen sett rätt kul ut - men så opraktiskt när man som min man brukar säga "står som en u-makaron och rensar ogräs i rabatterna"... rolleyes.gif
Magdis
CITAT (Betty @ 23-01-2008, 22:22) *
Skulle onekligen sett rätt kul ut - men så opraktiskt när man som min man brukar säga "står som en u-makaron och rensar ogräs i rabatterna"... rolleyes.gif

Mmmmm....den vore väl mer nåt för Odla-träffar på mässan och andra högtidliga tillfällen kanske. Får väl bli istället för knapparna då! rotfl.gif
Göran Carlsson, Odla.nu
Vi har tittat på lite olika alternativ och kan fixa tröjor, vita eller gröna med tryck både fram och bak om ni vill. Det finns lite olika gröna varianter att välja på.

Priset för en t-shirt av bra kvalitet blir i så fall 79 kr. Kostnaden för att skicka dem med till er står vi för.

Låter det intressant?
Bettis
yahoo.gif kanon helt ok för mig yahoo.gif
Cathis
yahoo.gif Absolut jätteintressant tummenupp.gif
titti49zon6
Toppenbra, jag beställer genast tummenupp.gif det var ju ett kanonpris, nu kan jag ta både grön o vit,
hihi, den vita på fest och den gröna i trädgården.
Ang, den gröna färgen så skulle iallafall jag vilja ha den Odlagröna färgen som går lite åt det grågröna hållet
men det är ju jag, andra kanske har annat önskemål smile.gif
Stort tack till er på Odla för att ni hörsammar våra önskemål rose.gif
Tosan
Absolut, kan åxå tänka mig en i varje färg smile.gif
Irene_L
Låter toppen tycker jag!! bravo.gif
Ciczi
Som vanligt yahoo.gif

jag vill ha en tröja, den får gärna vara grön och skön giggle.gif

Ciczi

ska vi pm:a för att beställa eller hur gör vi?
Aqvakul
Kanon!

[attachment=12174:kanon.jpg]

pejori
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 25-01-2008, 15:58) *
Vi har tittat på lite olika alternativ och kan fixa tröjor, vita eller gröna med tryck både fram och bak om ni vill. Det finns lite olika gröna varianter att välja på.

Priset för en t-shirt av bra kvalitet blir i så fall 79 kr. Kostnaden för att skicka dem med till er står vi för.

Låter det intressant?

helt klart intressant här också tummenupp.gif
Magdis
Det låter jättebra!
Eva-Helene
Ujj vilket bra pris! Nu kan jag ju köpa flera stycken yahoo.gif
Anki V
Jag är på tummenupp.gif och jag behöver minst två stycken .

/Anki
Betty
yahoo.gif Jaaaaa, jag är med! Vill ha både en grön och en vit! bravo.gif
*Ulrica*
Vill också ha grön. I första hand "odla-grön", i andra hand typ olivgrön.

Sedan, efter t-shirtarna kanske det kan bli en liten collegetröja också??? naughty.gif
Alba
Jag har helt missat tråden.
Klart jag vill ha en tröja till detta "bra-pris"
Siv i Bollnäs
Hur beställer man??? Kommer det ett Odla-erbjudande med e-posten och så får man beställa som man beställer andra saker? Man måste ju fylla i färg och storlek mm för var och en.
Jejja
Jag vill också vara med! tummenupp.gif
Gillan
CITAT (Göran Carlsson, Odla.nu @ 25-01-2008, 15:58) *

Låter det intressant?

Låter helt perfekt! Och priset är absolut okej.
malin72
yahoo.gif jaha här har man missat totalt att Göran skrivit,men vad bra det blir 2 för mig med tummenupp.gif grön...
vad jag tror nu så gör dom säkert en samanställning och som tex md knapparna gör en tråd ang pris och hur man ska beställa mm så det är bara att vänta på nästa steg
thanks.gif kul att fler visade intresse så att det nu ser ut som att vi kommer gå i snygga odla tröjor flirting.gif
Margith
Självklart är jag med på Odla-tröjor smile.gif
Vit eller grön eller både ock, spelar ingen roll.
Eftersom Göran skrev nåt om att grönt fanns i flera olika nyanser, välj en grön nyans som är så lik grönfärgen i Odla-loggan som möjligt, det blir perfekt!
Vitt funkar också, som min son sa när han var i 4-års-åldern: "OJJ mamma vad smutsig jag har blivit.... Men det gör ingenting, vi har tvättmaskin"
Lady Hamilton
Japp! yahoo.gif Jag beställer direkt ni går ut med erbjudandet! Kanske även 2st.........
Göran Carlsson, Odla.nu
Kul att ni är intresserade!

Vi återkommer till hur man gör för att beställa.
Leia
Jag vill också ha en av var färg!
pejori
jag med.... bravo.gif
emmas matte
VILL HA EN AV VARJE. STOOR STORLEK
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon