Sidor: 1, 2
ninnisky
Jag vill gärna ha den färg det blir - om alla ska välja sin "färg" kommer vi aldrig till skott och det var väl ändå inte meningen.
En tröja med odla symbol blir fin oavsett färg tycker /tror jag......
skogstroll
kunde man inte ha en grön (majoritetens nyans) och en vit?
Magdis
Vilken färg det blir i slutänden spelar ingen större roll egentligen. Men jag skulle också gärna ha en slimmad modell om det går. Annars ser jag ut som en tandpetare i en potatissäck. rolleyes.gif Inte för att det spelar nån roll iofs.
skogstroll
Kanske en grön och en vit och en slimmad och en vanlig? Totalt 4 varianter
Aqvakul
CITAT (skogstroll @ 26-01-2008, 16:33) *
Kanske en grön och en vit och en slimmad och en vanlig? Totalt 4 varianter

Instämmer! tummenupp.gif
Betty
Jag räknar kallt med att det kommer att finnas både dam- och herrmodell att välja på. Förhoppningsvis även en vit t-shirt, även om den här omröstningen bara har olika gröna färger som alternativ. yes.gif
Monica M zon 4
Jag röstade på jägargrönt. Fast det spelar ingen roll egentligen. Vad som helst blir bra! Blir kul med en tröja i alla fall!
AnnammA
CITAT (pejori @ 25-01-2008, 20:53) *
egentligen duger alla...utom ljusgrön whistling.gif

Och jag som tyckte att ljusgrön var en förnimmelse av våren.

Men ärligt, om det ska vara ett grönt Odlatryck på tröjan borde det vara en annan färg än grönt på tröjorna...Eller?

Tänk, en häftigt lila el rosa med det gröna trycket på...
vindspel
red
malin72
men vänta nu...visst jag har missat en del här ser jag men jag tycker nog att det är självklart att man tackar och tar emot det som dom vill ge....jag skäms nästan över att det kommer en massa olika -jag vill ha min tröja så:unsure:
en grön tröja med deras logga i st som passar...helt perfekt inget annat!
en small eller extra small till dom som vill och ev extra large till andra som vill....mera än så känns löjligt att ens tala om, snacka om att förvirra Göran och Ingemar och göra det till så mycket större än vad det är no.gif

jag är iallafall jätteglad att ni tog beslutet om att vi ska få köpa en eller flera odla tröjor.....och jag kommer att vara så nöjd med hur ni vill sätta loggan tummenupp.gif
thanks.gif
Piccante
bara jag som gillar olivgrönt ? w00t.gif
Lady Hamilton
Näe, ni verkar vara minst 13 st till................... laugh.gif
titti49zon6
Jag håller med Malin, tror nog att Ingemar och Göran klarar av att ordna så att tröjorna blir bra tummenupp.gif
huvudsaken är ju att vi får våra Odlatröjor flirting.gif
Iza
Jag vill gärna ha en vit!
Göran Carlsson, Odla.nu
Roligt att ni är så engagerade i tröjorna! Jag har legat sjuk ett par dagar och därför inte skrivit något men nu är jag på benen igen. Det är helt ok för vår del att ni har många olika synpunkter och vi försöker göra så att så många som möjligt blir nöjda. Det är ju faktiskt ni som ska använda tröjorna.

Vi skulle kunna ha många olika varianter men måste beställa minst 100 av varje och vi vill helst inte få alltför många över, åtminstone inte i storlekar vi inte själva kan använda. wink.gif

Det ser ut som att flest vill ha Buteljgrön färg så dår får det bli den till att börja med och vitt tryck. Vi kan även ha en vit tröja eftersom många verkar vilja ha det. Då med svart tryck som vi har på den nya logon som vi börjat använda i nyhetsbrevet. Det blir även med den nya logon förstås.

Trycket blir ett litet tryck på bröstet och ett större på ryggen.
Gillan
Det låter toppenbra Göran! Och tack för info tummenupp.gif
Lady Hamilton
Det kommer att bli kanon tummenupp.gif

[attachment=12448:logga1.gif] i vitt tryck på grön tröja

[attachment=12449:logo.gif] svart tryck på vit tröja

då blir det minst 2 tröjor för min del yahoo.gif
emmas matte
ja,nog vill jag ha minst 2, om det bara finns stora nog xxl minst
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon