Sidor: 1, 2, 3
skogstroll
fast jag såg han i Brutala Blommor-montern i alla fall blush.gif han såg ju rätt trevlig ut blush.gif
Gillan
CITAT (Magdis @ 14-04-2008, 18:27) *
Detta gav helt klart mersmak så jag hoppas på att kunna åka på mässan varje år framöver. smile.gif Dessutom blev jag inspirerad till att göra en ny raid i sommar och åka runt och terrorisera er....moahahahahahahahahahahahahahaha! crazy.gif

Du skulle bara veta vad vi sitter här och planerar.................såååå.................moahahahahahahahah.........på dig själv du ninja.gif naughty.gif crazy.gif yahoo.gif ....................hihi
malin72
CITAT (Margith @ 14-04-2008, 16:13) *
Så jag hoppas Malin att Odla-middag på lördagkväll blir ett stående inslag i fortsättningen tummenupp.gif

: tummenupp.gif japp jag har redan börjat planera inför nästa år bravo.gif yahoo.gif yahoo.gif
sen måsta jag säga att jag är lite lessen nu när jag ser hur många ni andra träffat blink.gif jag har ju missat massor nono.gif är det så månne att ni sett mig men hållt er undan ranting.gif ranting.gif
skojjar bara men nästa år så får jag göra en skylt för inte vill jag missa er då med[attachment=16698:s_arg_053.gif]
[attachment=16699:a176.gif]

CITAT (Magdis @ 14-04-2008, 18:27) *
Dessutom blev jag inspirerad till att göra en ny raid i sommar och åka runt och terrorisera er....moahahahahahahahahahahahahahaha! crazy.gif

whist.gif whist.gif finns visst flera som redan börjat planera sommar resan... a0a.gif ...sö eller norr först hm ska nog göra en liten vägritning på en sverige karta rotfl.gif rotfl.gif
Magdis
Alla som vill hälsa på här är sååååå hjärtligt välkomna ska ni veta! smiley_small_hug.gif

Gillan, det låter mycket lovande det där! Skulle ni komma hit så blir jag överlycklig! yahoo.gif
Margith
CITAT (malin72 @ 14-04-2008, 19:57) *
: tummenupp.gif japp jag har redan börjat planera inför nästa år bravo.gif yahoo.gif yahoo.gif

Du är en klippa Malin kompiskram.gif
Skriv upp mig överst på listan med tillägget "eventuellt med syster"

Och skulle det vara så att nån av er förirrar er ända upp till mina breddgrader i sommar, är ni så välkomna. Kaffe finns det alltid, vill ni ha fikabröd får ni ta med det själv tongue.gif

Cathis
Sitter här nu, trött och och med träningsvärk efter allt bärande, men jag hade
inte velat missa en enda sekund av mässan. Det allra roligaste var i alla fall
att träffa alla andra Odlaiter som var precis så himla trevliga som jag trodde dom
skulle vara. Längtar redan till nästa år och då kommer jag vara där hela helgen
det har jag redan bestämt biggrin.gif

Har ni vägarna neråt Småland så hör av er, fika går alltid att ordna smiley_small_hug.gif

kram2.gif till Lämås som stod ut med mig hela dagen giggle.gif

Magdis
Cathis, det var synd att din buss gick så snart så vi knappt hann prata nånting. Men det kanske vi kan ta igen nästa år! smile.gif Hann inte diskutera navelpiercingar nånting heller ju! whist.gif biggrin.gif
titti49zon6
Tack alla trevliga Odlaiter för att jag fick träffa er thanks.gif synd bara att vi var så få på träffen men vi tar nya tag
inför nästa år (jag börjar spara till resan redan idag)
men.......jag undrar om jag kanska måste ta tåget hem då eftersom jag hade några hg(30,2 kg) övervikt i min resväska crazy.gif och
mitt handbagage var liiite för stort och vägde nästan 8 kg.......tur att dom var snälla och jag slapp betala extra blush.gif
Jag hade ju inte köpt några tunga grejor eftersom jag visste att det inte skulle gå att ta dom med flyget
Mycket vackert var det att se på tummenupp.gif
Har ni vägarna förbi Kalix så är ni välkommna på fika.....skorpor har jag alltid hemma och gofika får jag väl ordna om det
skulle komma storfrämmande shy.gif
Tack igen för en mycket trevlig helg och kompiskram.gif på er alla
Cathis
CITAT (Magdis @ 14-04-2008, 22:08) *
Cathis, det var synd att din buss gick så snart så vi knappt hann prata nånting. Men det kanske vi kan ta igen nästa år! smile.gif Hann inte diskutera navelpiercingar nånting heller ju! whist.gif biggrin.gif

Det tar vi igen nästa år Magdis tummenupp.gif Har redan börjat spara så jag kan vara där en hel helg bravo.gif
Lady Hamilton
Har inga "nya" bilder som inte visatas tidigare men jag kan lägga in datumet för nästa mässa......boka in det REDAN nu!........ yes.gif

[attachment=17057:DSCN0203_kopiera_2.jpg]
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon