Full version: Spel
Sidor: 1, 2, 3
Bettis
CITAT (Lady Hamilton @ 02-02-2008, 18:32) *
Ja nu har jag fått koden Men den är inte rätt -cry-.gif

Så var det för mig också, höll på att bli knasig crazy.gif Då gjorde jag om hela alltet och då funkade koden blink.gif
Lady Hamilton
Hur många gånger??? Har testat 3 nu.................... sweatingbullets.gif
Maggan H
Hittar inte den! ranting.gif ranting.gif ranting.gif Nu ger jag upp, måste fixa käk! devil.gif
Bettis
CITAT (Lady Hamilton @ 02-02-2008, 18:39) *
Hur många gånger??? Har testat 3 nu.................... sweatingbullets.gif

Hur gör du? jag tog och startade om hela spelet och började från början (gick ganska fort när man visste var sakerna var) då funkade koden
Bettis
CITAT (Bettis @ 02-02-2008, 18:23) *
Är det någon som har försökt med VIRIDA, jag har hittat massor av saker men vet inte riktigt vad det går ut på??

help.gif help.gif help.gif help.gif
Lady Hamilton
YESS!!!!! yahoo.gif Jag är UTE!!!!!!

Tack för alla hjälp! blomma.gif
Bettis
tummenupp.gif bravo.gif
Lady Hamilton
Men HARRELIGEN!!!!!! fear.gif Maggan är ju fortfarande kvar!!!!! Måste skynda mig ner så hon inte hinner få panik sos.gif ..............MAGGAN! MAGGAN! Jag kommer.............swisch.....dunk.....dunk....swisch.......MAGGAN!...är nära nu.............Håll ut!...................
Maggan H
sos.gif sos.gif sos.gif Jag kommer inte ut! Har skrikit mig hes! sos.gif sos.gif sos.gif
Lady Hamilton
ANVÄND SKRUVMEJSELN!!!! sweatingbullets.gif
Maggan H
Ursäkta mig, men VICKEN JÄDRA SKRUVMEJSEL????????????????????

Jag har hittat 11 olika verktyg, finns det fler? Och var är cd-skivan?
Lady Hamilton
DEN SOM LIGGER I KASSASKÅPET! naughty.gif
Maggan H
Åh, din dumsnut! Ge mig koden!!!! ranting.gif angry.gif devil.gif
Lady Hamilton
Du måste göra allting i rättordning och byta "v" mot w i adressen tummenupp.gif

Jag hade 1022 men det är inte säkert att den gäller för dig TANT! giggle.gif
Maggan H
Gud, vicket jobbigt spel! Fortsätter i morron, jag får väl låna sängen här så länge! Ni kan ju väcka mig vid 9-snåret!
Lady Hamilton
Ok tummenupp.gif sleeping.gif d010.gif sleeping.gif sov gott....................
Dilara
CITAT (Bettis @ 02-02-2008, 18:10) *
På filmen ser du grabben som dansar, mot slutet pekar han mot ett kryss håll fingret där tills filmen är slut, klicka så kommer skåpet fram.

Vilken film, hittar inget kassaskåp! hjäälp mig oxå! sos.gif sos.gif
Lady Hamilton
När du hittat Batteriet Stången ringarna o kasetten så fungerar Asken och du får se en film
Dilara
JAAA NUU HAR JAG KOMMIT UUT smiley_small_hug.gif yahoo.gif
Lady Hamilton
Men skrik inte nono.gif Tänk på stackar Maggan som sover d010.gif ........eller fick hon följa ´med dig ut? giggle.gif
Dilara
CITAT (Lady Hamilton @ 02-02-2008, 21:00) *
Men skrik inte nono.gif Tänk på stackar Maggan som sover d010.gif ........eller fick hon följa ´med dig ut? giggle.gif

Ojoj sorry slap.gif , vad jag vet så var det ingen som följde med mej ut (tror jag) giggle.gif
Boxer
Hur kommer man åt batteriet?
Dilara
CITAT (Boxer @ 02-02-2008, 21:19) *
Hur kommer man åt batteriet?

Om du klickar på den tomma röda väggen o klicka längst ner åt höger, så ligger batteriet mellan sängen o väggen
Lady Hamilton
under sängen.............. whist.gif
Boxer
Ska jag ha sängen framför mig och klicka på den röda väggen strax ovanför fotänden??? Tycker jag provat allt confused.gif
Dilara
CITAT (Boxer @ 02-02-2008, 21:30) *
Ska jag ha sängen framför mig och klicka på den röda väggen strax ovanför fotänden??? Tycker jag provat allt confused.gif

Väggen mellan gula byråt o sängen, där det inte finns nåt, längst ner - vänster
Boxer
Yippiiiiii Tack! *fortsätter* bravo.gif
storm
PHU!!ÄÄÄntligen UTE, aldrig mer nått instängd i rummet spel mad.gif
Boxer
Ute!! yahoo.gif thanks.gif
Maggan H
Det var ett jädra spring i det här rummet, kan man inte få sova i fred??? Och inte är det nån som släpper ut en heller!
Lady Hamilton
giggle.gif

smiley_small_hug.gif imorgon........då kommer du säkert ut
Boxer
CITAT (Maggan H @ 02-02-2008, 21:57) *
Det var ett jädra spring i det här rummet, kan man inte få sova i fred??? Och inte är det nån som släpper ut en heller!

Jag tittade ju på sängen och under kudden, men såg dig inte. Så jag trodde du hade gått ut med. *smyger ut* shy.gif
emas
Nu har jag också tagit mig ut!!! smile.gif
Men det jag inte fattar är vad jag använde cd-fodralet till. Någon som vet? Eller var det bara ett blindspår?

emma
Boxer
Det var inget man behövde, bara utfyllnad.
Anma
CITAT (emas @ 03-02-2008, 04:08) *
Nu har jag också tagit mig ut!!! smile.gif
Men det jag inte fattar är vad jag använde cd-fodralet till. Någon som vet? Eller var det bara ett blindspår?

emma

Jag gissar på att den är till för att man överhuvudtaget ska få för sig att starta cd-spelaren och öppna luckan. En ledtråd mao.
Maggan H
CITAT (Lady Hamilton @ 02-02-2008, 22:03) *
giggle.gif

smiley_small_hug.gif imorgon........då kommer du säkert ut

Det verkar inte så.... no.gif Jag har gråtit blod hela natten -cry-.gif - INGEN rtfm.gif vill ju låta mig komma ut - uhuuuhu- -cry-.gif Jag är så hungrig o törstig, sick.gif snälla HJÄLP mig ut innan jag kissar på mig, här finns varken toa eller vatten nuke.gif - SNYFT- Inga blommor heller att titta på rose.gif - mina naglar är blodiga efter allt krafsande på kassaskåpet och dörren wacko.gif .... Jag måste ju ut och kolla mina sådder alien.gif , dom kommer att torka! alien.gif

CITAT (Boxer @ 02-02-2008, 22:06) *
Jag tittade ju på sängen och under kudden, men såg dig inte. Så jag trodde du hade gått ut med. *smyger ut* shy.gif

Inte så konstigt, fick ju lägga mig UNDER sängen för folk var ju o ryckte i kudden så fort jag hade somnat! thumbdown.gif
Cathis
Hur får man fram den där j-kla koden då ranting.gif försöker skriva in det som står på lappen
men inte då, sidan kan inte visas ranting.gif ranting.gif
storm
CITAT (Cathis @ 03-02-2008, 13:19) *
Hur får man fram den där j-kla koden då ranting.gif försöker skriva in det som står på lappen
men inte då, sidan kan inte visas ranting.gif ranting.gif

skriv yellov med w istället rolleyes.gif
Maggan H
CITAT (storm @ 03-02-2008, 13:32) *

Jaha, och sen då?? Kommer ju bara upp en massa reklamlänkar på den sidan!
Cathis
CITAT (storm @ 03-02-2008, 13:32) *

Jamen det gör jag ju, funkar inte iaf
Anma
CITAT (Cathis @ 03-02-2008, 13:44) *
Jamen det gör jag ju, funkar inte iaf

Här är länkadressen i vitt:
http://takagism.fasco-cs.com/yellow_chamber.html

Cathis
JAAAAAAA nu är jag ute bravo.gif

Tack för hjälpen yaay.gif
Anma
Grattis! smile.gif
Bettis
CITAT (Maggan H @ 03-02-2008, 13:35) *
Jaha, och sen då?? Kommer ju bara upp en massa reklamlänkar på den sidan!

Hur går det confused.gif
Krolliljan
Jag försökte igår. Kom till kassaskåpet och då var koden fel. [attachment=12712:angelette.gif]
Började om idag och använde ( för att vara på den säkra sidan) adressen här ovanför men icke sa Nicke. Fel kod. ranting.gif
Lady Hamilton
CITAT (Lady Hamilton @ 02-02-2008, 20:03) *
Du måste troligtvis göra om allting och i rätt ordning Alltså starta spelet från början igen
Krolliljan
OK. thanks.gif Provar senare igen. ( Hade tydligen inte läst tråden tillräckligt väl. blush.gif )
Maggan H
CITAT (Bettis @ 03-02-2008, 14:39) *
Hur går det confused.gif

Åt pipsvängen! Jag har varit inne på ovan nämnda adress massor av gånger, men det finns bara en massa länkar vidare! Var fasen hittar ni koden? Står den bara rätt fram på sidan om man har gjort rätt?? Jag kommer att få stanna härinne för alltid, -cry-.gif såvida ingen lämnar lite dynamit innan ni går ut! När går ni in på den sidan? När kassaskåpet är synligt eller innan? help.gif
Bettis
CITAT (Bettis @ 02-02-2008, 18:23) *
Är det någon som har försökt med VIRIDA, jag har hittat massor av saker men vet inte riktigt vad det går ut på??

Fortfarande ingen som har testat VIRIDA jag behöver lite hjälp -cry-.gif -cry-.gif sos.gif
Maggan H
CITAT (Bettis @ 03-02-2008, 15:52) *
Fortfarande ingen som har testat VIRIDA jag behöver lite hjälp -cry-.gif -cry-.gif sos.gif

Hur många grejor har du hittat? Jag har 13.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon