Sidor: 1, 2, 3, 4
Ophelia
Tyvärr har jag inte bilden kvar i datorn efter ett haveri men den går som sagt att hitta under personlig info om nu någon händelsevis är intresserad och absolut måste kika på hur jag kan tänkas se ut yes.gif

Tack snälla Rahmat2 för din hjälp och tips tummenupp.gif
Wilmer
wink.gif Nu var jag ju tvungen at titta! Där fanns du!
cato
Har letat och letat efter foto på mej själv. Hittade till slut detta. Gissa vem som är jag.
Wilmer
Det är ju du längst fram, samma bild som i fönstret t.v. (avataren eller vad det heter) rolleyes.gif
rahmat2
CITAT (cato @ 02-04-2008, 21:58) *
Har letat och letat efter foto på mej själv. Hittade till slut detta. Gissa vem som är jag.

Första från vänster! Säg inte att jag har fel.
Tobb
CITAT (sudden @ 02-04-2008, 20:49) *
fast det upptäckte jag att det var inte alls så smidigt som man kunde tro....

IMG_8216_red.jpg

Fick error on page, men tröck bara på F5 så löste det sig smile.gif
cato
CITAT
Första från vänster! Säg inte att jag har fel.

Jo, rahmat2, du har fel. Förmodligen förstod du direkt att det är jag i mitten.
De två andra är mina barnbarn.
Hunden, en samojed, som tyvärr dog för tre år sedan.
rahmat2
Hej, Cato!
Ibland kan man gå på fel signaler. smile.gif
Myosotis

skogstroll
CITAT (Myosotis @ 06-04-2008, 15:08) *

näää vänd på kameran... flirting.gif
rahmat2

Det var snålt!
Aqvakul
CITAT (rahmat2 @ 06-04-2008, 21:50) *
Det var snålt!

Nej inte snålt - Myosotis är blyg.....
rahmat2
CITAT (Aqvakul @ 06-04-2008, 21:53) *

Det var uppmuntrande och i rätt riktning!
rahmat2

Först sa jag det var snålt. Jag antar att det var från en synvinkel. Att jag ville se dig. Men nu tycker jag att det är mycket konstnärligt också med skuggan som Myosotis!
skogstroll
CITAT (Aqvakul @ 06-04-2008, 21:53) *

aaaah jag e också blyg men inte SÅ blyg kanske smile.gif
LadyG

Tänkte jag skulle lyfta den här tråden, den fyller trots allt en bra funktion och den är trevlig. Så jag lägger in en bild på mig när jag löptränar i Barcelona. Panoramafönstret gav en fantastisk utsikt från den höjden, 13 eller 14 våningen om jag inte minns fel.

Edit: Ja jösses, nu såg jag att jag har den som avatar. Jaja. Så mycket för att vara nytänkande. :/
Rosmarin
Här är jag... på jobbet kan man väl säga....

LadyG
Vad är det du håller i och vad gör du? *nyfiken*
Rosmarin
Det är en stor trädgårdsurna som jag just tagit ut ur ugnen och håller på att rengöra. Jag är keramiker...
LadyG
Åh, du kan GÖRA såna! Nu blir jag ju inte så lite avis! biggrin.gif
Rosmarin
Ja, det är inte så dumt faktiskt. Men de flesta krukorna gör jag inte för eget bruk. rolleyes.gif
Lillja
Här är jag, vi är ute och campar tror vi är mellan Tärnaby och
Hemavan, som sagt så regnar det, tur att man kan stå under
bakluckan.
Ralf
[attachment=17882:king_ralf.jpg]
Aqvakul
CITAT (Ralf @ 07-05-2008, 13:22) *
[attachment=17882:king_ralf.jpg]

Sötnos!!! wub.gif crazy.gif
Whiskuchi
En två år gammal bild, håret är kortare och mörkare nu. Ignorera min usla hållning, jag var trött, ok? wink.gif
Bilden är tagen i Wallensteinska Trädgården i Prag.
[attachment=17913:jagitrdgrden.jpg]

Edit: ser ni förresten djuransiktena i bakgrunden? Det var en hel jättestor vägg, med modellerade ansikten här och var. Jag spenderade lång tid med att försöka hitta alla wink.gif
Magdis
Tänkte bidra med en dagsfärsk bild eftersom min avatarbild är 3 år gammal och jag numera har en liten söt utväxt bredvid huvudet. rolleyes.gif
[attachment=17919:mammaoelias.jpg]
LadyG
CITAT (Magdis @ 08-05-2008, 12:12) *
Tänkte bidra med en dagsfärsk bild eftersom min avatarbild är 3 år gammal och jag numera har en liten söt utväxt bredvid huvudet. rolleyes.gif
[attachment=17919:mammaoelias.jpg]

Så söta ni är!
Fast ser inte Elias lite misstänksam ut? Eller är han bara fundersam? smile.gif
stina
Jag kanske ska visa att jag kan pyssla med annat än att springa omkring också - känner mej lite tjatig ibland...

smile.gif

Det här är en bild från Kanarieöarna för ett par veckor sedan och det är inte morotsjuice i glaset!

[attachment=17921:drink.gif]
Magdis
CITAT (LadyG @ 08-05-2008, 13:55) *
Så söta ni är!
Fast ser inte Elias lite misstänksam ut? Eller är han bara fundersam? smile.gif

Han ser ofta så där eftertänksam ut, särskilt när man säger åt honom nåt han inte får göra. Då tittar han en djupt in i ögonen en lååååååång stund och ser gravallvarlig ut. På bilden var det väl att han inte fick ta kameran som gjorde att han såg allvarlig ut. smile.gif
embees
För 10 år och 25 kilo sedan. Vägrar numera vara med på bild!
Här står jag uppe på Ayers Rock, Australien
stennie
Där skulle jag också vilja stå en dag!!!
Ralf
Ayers Rock.... hmmphh

Här är jag för ca 10 år sen... uppe på en gympa-sal söder om söder...

ja jag har visat den tidigare, men kunde ej låta bli
stennie
Cooolt!
Whiskuchi
Bonusbild på dottern, ett år wub.gif
[attachment=17928:lillsippa.jpg]

Bettis
CITAT (Whiskuchi @ 08-05-2008, 17:12) *
Bonusbild på dottern, ett år wub.gif
[attachment=17928:lillsippa.jpg]

Så gullig wub.gif
stennie
Mitt i vitsippehavet! wub.gif
embees
CITAT (stennie @ 08-05-2008, 16:27) *
Där skulle jag också vilja stå en dag!!!

Ja, det var häftigt! Hela Australien är häftig!
Maken och jag planerar resa dit igen nästa år i slutet på nov och stanna där i 2½ mån.
renate
[attachment=17959:PICT0028__Large_.JPG]
Jag tror jag visat min nuna tidigare,men ok en lite nyare bild som jag tog själv.
Snöflinga
Har just kikat igenom hela bildtråden ... förutom att det var väldigt roligt att se så slog det mig så fantastiskt lika de flesta hundägarna var sina hundar giggle.gif Se bara på Kajsa i Arvika och hennes ulltuss rolleyes.gif Vore kul med en bildtråd om djur och deras ägare ...
Aqvakul
CITAT (Snöflinga @ 11-05-2008, 17:23) *
Har just kikat igenom hela bildtråden ... förutom att det var väldigt roligt att se så slog det mig så fantastiskt lika de flesta hundägarna var sina hundar giggle.gif Se bara på Kajsa i Arvika och hennes ulltuss rolleyes.gif Vore kul med en bildtråd om djur och deras ägare ...

Det vore jättetrevligt. tummenupp.gif
Wilmer
CITAT
Har just kikat igenom hela bildtråden ... förutom att det var väldigt roligt att se så slog det mig så fantastiskt lika de flesta hundägarna var sina hundar Se bara på Kajsa i Arvika och hennes ulltuss Vore kul med en bildtråd om djur och deras ägare ...

Så då gjorde jag en, välkomna med bidrag!!!!
AnnammA
...pausande odlaist med favoritlitteratur...

odlaist

Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon