Sidor: 1, 2, 3, 4
MariaÖrebro
Jag hänger väl också på då... Sötnosen i svart, vitt och brunt heter Lill-Olle. Den mindre söta är jag.
[attachment=15237:n586811324_9566.jpg]
[attachment=15238:080312_006.jpg]
*Stintan*
Ingen bild
AnnammA
CITAT (malin72 @ 18-03-2008, 08:47) *
eftersom att jag startade upp den första tråden där vi visade oss och den blev på över 60 sidor giggle.gif så visar jag väl mig nu med (fast jag finns i profilen)
[attachment=15235:jag3.jpg] med röda ögon för inte har jag fattat mig på det där med att fixa till det inte slap.gif

Jag har ett rätt så bra(och kul!) bildbehandlingsprogram, som kan fixa till röda ögon rätt så bra: "Picture it!". Däremot kan det vara svårare med kattögon...

Jag finns iochför sig också med på bild i min presentation, men här kommer en annan, en strandbild från i höstas:
Jag och havet

Trevlig tråd, och kul att se människorna bakom signaturerna. Vilken härlig mångfad vi är!!! kram1.gif

160kvm stort hus
Va söta ni är allihopa... Tvåbentingar och fyrbentingar.

Har en bild i pressen men jag vet inte hur jag får upp den här... ??
Leia
CITAT (malin72 @ 18-03-2008, 08:47) *
eftersom att jag startade upp den första tråden där vi visade oss och den blev på över 60 sidor giggle.gif så visar jag väl mig nu med (fast jag finns i profilen)
[attachment=15235:jag3.jpg] med röda ögon för inte har jag fattat mig på det där med att fixa till det inte slap.gif

Inte för att vara petig nu va biggrin.gif .... men det har funnits flera sådana trådar tidigare före din. smile.gif flirting.gif
Men jag tycker att det är roligt att det kommer upp nya, eftersom nya medlemmar har kommit till och i de gamla trådarna har en del kort försvunnit. smile.gif
AnnammA
CITAT (MariaÖrebro @ 18-03-2008, 09:09) *
Jag hänger väl också på då... Sötnosen i svart, vitt och brunt heter Lill-Olle. Den mindre söta är jag.
[attachment=15237:n586811324_9566.jpg]
[attachment=15238:080312_006.jpg]

...Ni är väl söta bägge!!! kompiskram.gif
Anma
CITAT (Leia @ 18-03-2008, 08:02) *
Jag såg också Öregrund i bakgrunden! biggrin.gif

Ja, bor man granngårds blir det en och annan tripp dit, sällan mitt i sommaren dock. smile.gif

Lägger ut orginalet också en stund, den kommer att plockas bort sen.

meeorginal.jpg

Skillnaden är inte sååå stor... hehe..

Monaxe
så här ser jag ut, på gott eller ont... fotot har jag i min presentation så en del kanske känner igen mej...
Leia
CITAT (Monica i Kungälv @ 18-03-2008, 10:28) *
så här ser jag ut, på gott eller ont... fotot har jag i min presentation så en del kanske känner igen mej...
OJ, dubbelklick...

Du har förmodligen hört det förut men jag tycker att du påminner om Kicki Danielson i "lättare" upplaga. smile.gif
Monaxe
CITAT (Leia @ 18-03-2008, 10:41) *
Du har förmodligen hört det förut men jag tycker att du påminner om Kicki Danielson i "lättare" upplaga. smile.gif

Ja till leda! Jag tycker inte om att bli liknad vid henne! Tyvärr!
Mollis
Jag tycker att Monica är mycket mycket sötare än Kicki D. (fast man kanske inte fick komma med omdömen blush.gif
Monaxe
CITAT (Mollis @ 18-03-2008, 10:48) *
Jag tycker att Monica är mycket mycket sötare än Kicki D. (fast man kanske inte fick komma med omdömen blush.gif

Tack, gulligt sagt, men problemet är att varje gång som någon säger att jag är lik henne känner jag mej väldigt överviktig, svårt RA sjuk samt alkoholiserad, älskar att hänga ut mej själv i pressen osv...

Ingen av detta stämmer in på mej (jo övervikt då, fast inte lika mycket) Och jag kan INTE sjunga!
Chamomille
CITAT (Leia @ 18-03-2008, 10:41) *

yes.gif Samma tanke här...
Irene_L
[attachment=15244:jag_odla.JPG]
Här är en bild som jag har tagit på mig själv.
Aqvakul
[attachment=15245:karneval2.jpg]

Blev lite inspirerad av Farbror Blås "punkfoto". Förra året blev jag ofrivilligt indragen i karnevalståget i Funchal. Den här vagnen kombinerade två av årets populäraste tema: Avrättningen av Saddam Hussein och protesterna mot den hårda abortlagen i Portugal. Min roll blev att både hängas och kastreras i en allt-i-ett-lösning. Mina arabiska "kompisar" tog kortet.
Wilmer
Tur att du redan har hunnit få barn sweatingbullets.gif
Alexander-VG-zon3
CITAT (Aqvakul @ 18-03-2008, 11:25) *
[attachment=15245:karneval2.jpg]

Blev lite inspirerad av Farbror Blås "punkfoto". Förra året blev jag ofrivilligt indragen i karnevalståget i Funchal. Den här vagnen kombinerade två av årets populäraste tema: Avrättningen av Saddam Hussein och protesterna mot den hårda abortlagen i Portugal. Min roll blev att både hängas och kastreras i en allt-i-ett-lösning. Mina arabiska "kompisar" tog kortet.

åhh ett snyggt kort på dig fast kanske mindre gulligt denna gång . wub.gif

CITAT (Leia @ 18-03-2008, 08:05) *
Den kom precis innan du skrev biggrin.gif

Fast du hade kanske tänkt en mer lättklädd bild på princessan.... Den kommer här: biggrin.gif

jamen oj nu blir jag rädd .
Leia
CITAT (Monica i Kungälv @ 18-03-2008, 10:45) *
Ja till leda! Jag tycker inte om att bli liknad vid henne! Tyvärr!

Jag menade absolut inget illa! smile.gif
Ramred
Så här ser jag ut.

[attachment=15252:jag.bmp]

(har klippt lite i bilden)
Biggan_
Här målar jag spaljén förra sommaren. Det gäller att ha tungan rätt i mun som ni ser! crazy.gif

[attachment=15253:IMG_20070723_2399.jpg]
grace
[attachment=15254:43.JPG][color="#0000FF"][/color]Jaha, och det här är jag. Hittar ingen bild på mej utan hundar, men det gör inget. Titta hellre på hunden!!
skogstroll
jag blush.gif

[attachment=15257:Bild_86.jpg]
Biggan_
CITAT (skogstroll @ 18-03-2008, 12:57) *
jag blush.gif

[attachment=15257:Bild_86.jpg]

Du är ju inget skogstroll! ohmy.gif
Du är ju ett skogsrå!
skogstroll
njaej... man får ju ligga o slappa i mossan ett tag och så vips har man ett gäng kottar i håret = skogstroll smile.gif

Magdis
CITAT (Biggan_ @ 18-03-2008, 12:59) *
Du är ju ett skogsrå!

Ja precis min tanke...ser ju mer ut som den där älvan på John Bauers tavlor. smile.gif
Aqvakul
Du är ju ett skogsrå!

Precis!
herkules
[attachment=15259:Bild_129.jpg]

JAG

[attachment=15260:herkulesfin.jpg]

HERKULES
*Ulrica*
Jag bidrar med två bilder.
[attachment=15261:sou2.jpg]
Jag och min son, ca. 2 år gammal bild (tagen till ett akvarieforum, därav fiskmunnarna)

[attachment=15262:ulricado...girlriot.gif]
Jag döper min första modellraket "GirlRiot". Läs mer om modellraketflygning på Ale raketklubb.
Pjater
Här kommer en bild på mej biggrin.gif
MariaÖrebro
CITAT (herkules @ 18-03-2008, 13:07) *
[attachment=15259:Bild_129.jpg]

JAG

[attachment=15260:herkulesfin.jpg]

HERKULES

Sådan herre, sådan hund, eller hur är det man brukar säga? naughty.gif giggle.gif
skogstroll
CITAT (Aqvakul @ 17-03-2008, 21:44) *
[attachment=15207:segelflyg.jpg]

Fin bild tycker jag smile.gif
Edit nähä bilden kom inte med... hur som helst så är den på Aqvakul
Leia
Du är ju ett skogsrå!

instämmer!

CITAT (MariaÖrebro @ 18-03-2008, 13:20) *
Sådan herre, sådan hund, eller hur är det man brukar säga? naughty.gif giggle.gif

hihi, ja det var tur att du skrev vem som var vem Herkules!
Kajsa i Arvika
Har också bild i profilen men ändå..

[attachment=15273:Fjärde_o...gen_048a.jpg]

Jättekul att "se" er allihop!!
Leia
CITAT (Biggan_ @ 18-03-2008, 12:46) *
Här målar jag spaljén förra sommaren. Det gäller att ha tungan rätt i mun som ni ser! crazy.gif

[attachment=15253:IMG_20070723_2399.jpg]

Jasså! man får se din framsida denna gång! biggrin.gif

CITAT (grace @ 18-03-2008, 12:55) *
[attachment=15254:43.JPG][color="#0000FF"][/color]Jaha, och det här är jag. Hittar ingen bild på mej utan hundar, men det gör inget. Titta hellre på hunden!!

vilken nalle!!!! wub.gif (hunden alltså! biggrin.gif )
grace
Ja, jag ser inte så glad ut, men jag var trött och genomsvettig. Alla som badat en newfoundlandshund förstår vad jag menar!
Farbror Blå
Oj så många fina bilder på fina människor=)
Grå
CITAT (Stintan43 @ 18-03-2008, 09:13) *
Varken lättklädd eller uppklädd utan påklädd.
För ganska precis ett år sedan då jag hämtade hem min älskade ulltuss.
[attachment=15239:glaad1.jpg]

Hej Stintan, dig tyckte jag att det var trevligt att få se, för nu kan jag ju föreställa mig dig när jag skriver till dig smile.gif
Jag vet inte om det hade med hunden i din presentationsbild att göra, men jag har alltid föreställt mig dig med råttsvansar smile.gif

Kram.
*Stintan*
CITAT (Grå @ 18-03-2008, 16:51) *
Hej Stintan, dig tyckte jag att det var trevligt att få se, för nu kan jag ju föreställa mig dig när jag skriver till dig smile.gif
Jag vet inte om det hade med hunden i din presentationsbild att göra, men jag har alltid föreställt mig dig med råttsvansar smile.gif

Kram.

Ditt inlägg gjorde mej jätteglad! Fniss, råttsvansar har jag då aldrig haft(men en grå liten mus är jag) men möjligen något som en del kallade råttfärgat. Enkel människa som jag är så brukar jag varje vår ta fram den vassaste saxen och ställa mig framför spegeln i badrummet , då är det vår. Sen klipper jag fingerlångt eller på en höft så där. Ja har alltid sagt att en sån liten hundskrutt ska jag aldrig ha men jag tror faktiskt att det var meningen att jag skulle få just denna lilla ulltuss. Det li du
Boxer
CITAT (Monica i Kungälv @ 18-03-2008, 10:54) *
Tack, gulligt sagt, men problemet är att varje gång som någon säger att jag är lik henne känner jag mej väldigt överviktig, svårt RA sjuk samt alkoholiserad, älskar att hänga ut mej själv i pressen osv...

Ingen av detta stämmer in på mej (jo övervikt då, fast inte lika mycket) Och jag kan INTE sjunga!

Men Kicki var faktiskt väldigt söt förr så det är med största sannolikhet en komplimang
Lilla Birka
Ingen bild
Anki V
Jag brukar vara rätt feg när det gäller att visa upp sig……. men så här ser jag ut i alla fall.

[attachment=15287:Anki__Large_.JPG]

Inte så fager……. men rätt snäll.

/Anki
skogstroll
Ser väldigt sportig och sommarfräsch ut tycker jag smile.gif
anneli85
Jättekul att se er allihopa, en stor smiley_small_hug.gif till alla Odla-meddlemmar
ylvahi
Och så här ser jag ut klicka på bilden så kanske jag syns. Är ju så blyg,törs inte visa mej. coolgleam.gif
Biggan_
CITAT (Leia @ 18-03-2008, 15:08) *
Jasså! man får se din framsida denna gång! biggrin.gif

Det trodde jag var preskriberat! crazy.gif För jag har väl tagit bort bilden??? blink.gif Kommer du ihåg vad tråden hette?
Aqvakul
CITAT (Biggan_ @ 18-03-2008, 21:35) *
Det trodde jag var preskriberat! crazy.gif För jag har väl tagit bort bilden??? blink.gif Kommer du ihåg vad tråden hette?

Det verkar vara en intressant bild.... naughty.gif
Magdis
Jag tror inte det finns så många bilder kvar i den tråden om det ens finns nån enda. Men jösses vad kul vi hade....tänk så lättroad man är. biggrin.gif Tråden hette "I slutet av sommaren" och skapades 2005.
zissi
CITAT (grace @ 18-03-2008, 15:18) *
Ja, jag ser inte så glad ut, men jag var trött och genomsvettig. Alla som badat en newfoundlandshund förstår vad jag menar!

Grace: Jag tänkte just på det när jag såg ditt kort. Hur lång tid tar det att få en sådan liten vovve ren o fin och hur ofta måste du bada honom?

Jag har en dvärg-mellanpudel o när han är långhårig tar det sån tid att 1. få honom blöt 2. schamponera överallt 3. skölja ur allt skum 4. ha i balsam 5. skölja ur balsamen ordentligt...............................................meeeen vad är det om man jämför med hur du har det sweatingbullets.gif

Har en nybadad hund som väntar på mig i sängen nu kram1.gif ...........nyduschad karl med för den delen wink.gif .........men han är nog gladast om jag sitter kvar här vid datorn. Han snarkar så gott! sleeping.gif tongue.gif
AnnammA
CITAT (anneli85 @ 18-03-2008, 19:21) *
Jättekul att se er allihopa, en stor smiley_small_hug.gif till alla Odla-meddlemmar

Ja, vad härligt att se alla! smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif från mig med...
Biggan_
CITAT (Magdis @ 18-03-2008, 21:49) *
Jag tror inte det finns så många bilder kvar i den tråden om det ens finns nån enda. Men jösses vad kul vi hade....tänk så lättroad man är. biggrin.gif Tråden hette "I slutet av sommaren" och skapades 2005.

Jag har läst hela tråden nu (55 sidor) och jag skrattade så tårarna rann! Det var ju då vi skulle göra en kalender och det blev en odlait av det hela. Så synd att nästan alla bilder är borta, men gissa vilken som ligger kvar duh.gif blink.gif blink.gif blink.gif rotfl.gif jag hade tagit bort den men Rossi kopierade in den i sitt inlägg! shy.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon