Sidor: 1, 2, 3
henriks
CITAT (Solstorm @ 09-08-2008, 21:46) *
Eftersom strömmen inte försvinner självmant så borde jag stänga av huvudströmbrytaren.

tummenupp.gif Du får ringa till ditt elnätbolag och klaga på att det inte är strömavbrott!

Då får de nåt att prata om i alla fall! biggrin.gif "Det ringde en tokig en som klagade på att hon HADE ström..."
Solstorm
CITAT (henriks @ 09-08-2008, 21:52) *
tummenupp.gif Du får ringa till ditt elnätbolag och klaga på att det inte är strömavbrott!

Då får de nåt att prata om i alla fall! biggrin.gif "Det ringde en tokig en som klagade på att hon HADE ström..."

Tanken är frestande. giggle.gif För att verkligen göra det så borde jag nog dra i mig lite mer vin.
henriks
CITAT (Solstorm @ 09-08-2008, 22:16) *
Tanken är frestande. giggle.gif För att verkligen göra det så borde jag nog dra i mig lite mer vin.

SKÅL!

biggrin.gif

Glöm inte att rapportera här vad de sa bara!
henriks
CITAT (Solstorm @ 09-08-2008, 21:46) *
När det är värstingstormar och strömmen går så bor jag så att jag hör till de sista som får strömmen tillbaka. Och stormar med strömavbrott är det på hösten och vinten så man måste bära extra mycket ved, bära in vatten osv. Nu är det sommarkväll och fint ute, här sitter vi inne med två tvapparater och två datorer igång. Eftersom strömmen inte försvinner självmant så borde jag stänga av huvudströmbrytaren.

Hur gick det? ringde du och beställde strömavbrott?

Nostalgia
SOVA så det ska jag göra nu d010.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon