CITAT (Markus_H @ 29-08-2008, 15:34)

Tänk, det låter precis som du beskriver AoT´s forum där

Så olika kan man uppleva samma sak. Jag kände på AoT när jag reggade mig där att jag blev idiotförklarad av "innegänget" där.
När det gäller odla.nu så brukar inte vi anse oss som "finare i kanten" eller mer "professionella" vilka vissa på AoT verkade göra, här är alla välkomna.
Angående din fråga i ditt första inlägg. Jag säger så här; det finns gamla trådar med mycket bra information, kunskap och bilder vilket kan vara guld värt att ta del av igen. Lyfter man en gammal tråd för att visa att här finns ett jättebra svar på vissa frågor och man fortsätter diskutera på samma ämne så ser jag inga problem med det. (
tänk även att gamla medlemmar kan ha lämnat forumet och inte kommer posta samma information en gång till).
När vissa lyfter gamla trådar för att kunna slåss på alla fronter och visa hur taskiga några har varit innan för att rättfärdiga att man själv ska få vara taskig nu, då tycker jag det är barnsligt.
När det gäller outtalade "förbud" och "regler" och annat så sk*ter jag högeligen i sådant för de enda jag och andra behöver stå till svars för på ett forum är forumets ägare/ ansvarige utgivare och tryckfrihetslagstiftningen. Hemmagjorda regler, subjektiva bedömningar och pöbelmentalitet bryr jag mig inte om. Det behöver inte du göra heller
välkommen hit.
Helt rätt svarat markus_H
Säger också välkommen hit...
Att svara i en gammal tråd är inte ok, om det samtidigt dykt upp en ny tråd om samma sak...Det kan tolkas som om..."det finns sjutton trådar om samma sak, senast -05...då är det bättre att länka till tråden eller vara tyst, så får den som vill och orkar svara i den nya tråden...
"nykommlingar som drar fram gamla trådar är ursäktade, men jag tror inte att du har varnats på andra forum, för odla, men du är välkommen ändå...