Full version: Matakuten
Sidor: 1, 2
Elisabeth-Västkustkolonisten
yes.gif
CITAT (Eva-Helene @ 22-10-2008, 18:47) *
Glasögon? Förstoringsglas (alternativt lupp), menar du väl?

yes.gif yes.gif
Netha
Köper man äkta/rena livsmedel så behöver man inte ha vare sig glasögon eller förstoringsglas med sig.
Lagom ... det för oss svenskar unika ordet ... tycker jag, säger allt.

Människokroppen är inte gjord för att tåla en massa konstgjorda produkter.

Om du har en överviktig person i din närhet ... fråga om den anv lightprodukter, margarin mm
Tror med 90% säkerhet att svaret blir JA

Berith
Skulle vara intressant att gå tillbaka i trådar här på Odla och se hur lightprodukter diskuterats tidigare. Skulle tro att många/flera tyckte det var jättebra alternativ när sockret var fyfy. Ibland när jag handlar och ser hur föräldrar köper lightdricka tillsammans med sina barn skulle jag vilja harkla mej lite och ge rådet att byta flaska.
Platinum
CITAT (Berith @ 25-10-2008, 08:38) *
Skulle vara intressant att gå tillbaka i trådar här på Odla och se hur lightprodukter diskuterats tidigare. Skulle tro att många/flera tyckte det var jättebra alternativ när sockret var fyfy. Ibland när jag handlar och ser hur föräldrar köper lightdricka tillsammans med sina barn skulle jag vilja harkla mej lite och ge rådet att byta flaska.

Varför köpa läsk alls? Jag dricker hemgjord saft.
Chamomille
CITAT (Platinum @ 25-10-2008, 10:00) *
Varför köpa läsk alls? Jag dricker hemgjord saft.

Jaa... Mormors citronsaft [attachment=26395:Gott_gott.gif].... Ska nog testa och göra apelsinsaft idag smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon