Sidor: 1, 2
Överbölingen
Jag tror att det är viktigt att inte bara ge tips om innehåll. Vore jag producent så skulle jag vilja få handgripliga tips på dels folk som kan hjälpa till med idéer och tips om bra trädgårdar och duktiga odlare. Dels ev "bisittare". Även om det finns duktiga programledare så är de oftast inte tillräckligt mycket trädgårdsnördar utan behöver assistans. Det räcker med tips och sedan tar de om "tycke uppstår" kontakt med vederbörande. Sedan Linda jojjade runt i trädgårdarna och hade kul så har de nog dragit åt sig öronen och inser att det krävs kunskap också, inte bara en fena på programledning. Själv är jag så gammal så att jag minns "Novisen vid spisen" med Tore Wretman och Folke Ohlhagen.
Eva i Höga
Jag har inte fått svar från TV4 men fick ett läskvitto i alla fall.

I mailen till både SVT och TV4 har jag angett att vi här på Odla gärna kan ge tips om upplägg, trädgårdar, innehåll osv och jag har skrivit upp kontaktuppgifter till mig. Så de kan gärna höra av sig....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon