Sidor: 1, 2, 3
Chamomille
CITAT (Myosotis @ 04-03-2009, 13:03) *
Jag vet inte, jag kanske inte är så smärtkänslig, men det har faktiskt inte gjort särskilt ont någon gång. Tar ingen smärtstillande alls nu som de först prackade på mig. Det kunde bulta lite när jag höll handen neråt men nu är det helt okej. Jämfört med migrän är det egentligen inget som gör särskilt ont.

Nä, det har du nog rätt i. Bra att du känner dig okej tummenupp.gif Man ska kanske passa sig för att få ett musbett här. Dom har race på nätterna wacko.gif
MariaS
CITAT (Myosotis @ 04-03-2009, 13:03) *
Jag vet inte, jag kanske inte är så smärtkänslig, men det har faktiskt inte gjort särskilt ont någon gång. Tar ingen smärtstillande alls nu som de först prackade på mig. Det kunde bulta lite när jag höll handen neråt men nu är det helt okej. Jämfört med migrän är det egentligen inget som gör särskilt ont.

edit: Tack Chamomille. Svaret var till Maria förstås. Du kan få katten gratis nu om du vill wink.gif
Tack! det hade jag missat! Då ska jag inte skriva fler nu, det är så snyggt som det är... yaay.gif

Vilket slår mig.... VAd hände egentligen. Fick katten ett spel, eller kom du emellan i slagsmål?
Wilmer
smiley_small_hug.gif OJoj det har jag missat!! Krya nu på dig. Och grattis till 5000 rose.gif Men sluta inte nu, tänk när det blir 5555..
Myosotis
CITAT (MariaS @ 04-03-2009, 13:08) *
Vilket slår mig.... VAd hände egentligen. Fick katten ett spel, eller kom du emellan i slagsmål?

Hon blev galen och avlivades idag, skrev mer här.
Wilmer
trostar.gif
MariaS
CITAT (Myosotis @ 04-03-2009, 22:16) *
Hon blev galen och avlivades idag, skrev mer här.

Jag tycker synd om både dig och pisse trostar.gif
Eva-Helene
Jag hade Liljas ena syster, Libby, också förut. Hon blev galen, precis som din, Myosotis. Jag hann "skicka henne vidare" innan hon hann anfalla mina bästa vänners son - hon var på väg att göra det men jag lyckades avvärja anfallen. Jag hann ta bort henne innan hon hade tappat respekten för mig. Hennes pappa är nästan lika opålitlig...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon