Full version: Lady o Hamilton
Sidor: 1, 2
Gillan
Näääääe, det är nåt fel med mig! Spelar tydligen ingen roll hur många ledtrådar jag får.....................det är nollställt -cry-.gif
Eva i Höga
Åh, vad ni svamlar och jag fattar ingenting, har ingen gissning .... men det finns ju en växt som heter..........oj, jag måste nog pm:a ladyn.
Eva i Höga
JAG VAR INTE ENS I NÄRHETEN MED MIN GISSNING! ranting.gif Nu måste ni tycka lite synd om mig -cry-.gif Jag ska inte gissa på en endaste grodd mer!

Förresten lady, vet du om det finns en växt som heter så som jag gissade?
Lady Hamilton
CITAT (Eva i Höga @ 15-03-2009, 18:12) *
JAG VAR INTE ENS I NÄRHETEN MED MIN GISSNING! ranting.gif Nu måste ni tycka lite synd om mig -cry-.gif Jag ska inte gissa på en endaste grodd mer!

Förresten lady, vet du om det finns en växt som heter så som jag gissade?

Ja denna
Eva i Höga
Åh, ser den sån ut! Då har du alltså en sån, då kan jag väl få ett halvt rätt flirting.gif Nej, skojar bara, men jag ska i alla fall inte gissa mer!
Maggan H
CITAT (Lady Hamilton @ 15-03-2009, 18:21) *
Ja denna

Jättesnygg, men vad heter den då?
Lady Hamilton
CITAT (Lady Hamilton @ 15-03-2009, 18:21) *
Ja denna
CITAT (Eva i Höga @ 15-03-2009, 18:32) *

....Då har du alltså en sån, då kan jag väl få ett halvt rätt flirting.gif Nej, skojar bara, men jag ska i alla fall inte gissa mer!

CITAT (Maggan H @ 15-03-2009, 21:13) *
Jättesnygg, men vad heter den då?

Näe jag har ingen men den heter Ekorrkorn Hittade bilden på google
Maggan H
CITAT (Lady Hamilton @ 15-03-2009, 21:17) *

Näe jag har ingen men den heter Ekorrkorn Hittade bilden på google

Jaså ser den sån ut? Fina är den!
Irene_L
Ekorrkorn har jag. Det är ett fint ettårigt gräs men hos mig har jag haft det i flera år. Troligen har det självsått sig!
http://www.odla.nu/forums/index.php?act=at...st&id=31826
Här ihop med sommarklätt.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon