Full version: Usch så oroligt....
Sidor: 1, 2, 3
Wilmer
trostar.gif Men uuusch så hemskt!! Hoppas verkligen att han svarar på nya antibiotikan. Pussa och krama honom ordentligt. Vi knyter tummar och tassar och tår ännu hårdare här.
Bettis
-cry-.gif ojojoj inte bra, hoppas att allt fixar till sig smiley_small_hug.gif
Irene_L
Har pratat med djursjukhuset. Vi får hämta hem Morris vid 16.00. Sen ska han tillbaks till 7.45 imorgon bitti.
Åhhh det ska bli så underbart att se honom igen.....men jag känner nog att det blir att ta farväl av honom...jag tror inte det här kommer gå bra......... sad.gif Jag känner att jag får ställa in mig på det........

[attachment=32388:smiley_cry.gif]
Myosotis
Så hemskt! Njut av tiden med honom ifall det skulle gå illa men ge inte upp hoppet. Stor tröstekram! smiley_small_hug.gif
pejori
CITAT (Irene_L @ 25-03-2009, 11:16) *
Har pratat med djursjukhuset. Vi får hämta hem Morris vid 16.00. Sen ska han tillbaks till 7.45 imorgon bitti.
Åhhh det ska bli så underbart att se honom igen.....men jag känner nog att det blir att ta farväl av honom...jag tror inte det här kommer gå bra......... sad.gif Jag känner att jag får ställa in mig på det........

Visst känner man att det "blir ett farväl", men det kan också vara så, att det är ett hembesök som behövs för att han skall få nya krafter.
Försök att bara njuta av denna kväll och natt med honom.
Hoppas verkligen att det inte blir så drastiskt som ni befarar.
smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Sussie F-Flower
CITAT (Irene_L @ 25-03-2009, 11:16) *

-cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif -cry-.gif -Fy sjutton vad vedervärdigt....!!!!!

trostar.gif trostar.gif trostar.gif Sänder ER ALLA TRÖSTEKRAMAR som finns i hela världen... wub.gif

Hoppas, hoppas ändå att det är något som går att åtgärda och få bukt med.

Äntligen kommer du i alla fall att få "snusa" lite på Guldklimpen din. Han lär väl bli lite förvånad när han kommer hem, för du/ni kommer förmodligen inte att uppträda som ni brukar i den här situationen... Det är ju svårt att "vara som vanligt" när man inte vet hur det ska gå...
Stackars Er alla, vad jobbigt.... trostar.gif

Fortsätter att hålla tummarna... tummenupp.gif
Wilmer
Det blir svårt att jobba i dag för jag måste hålla tummarna hela dagen. trostar.gif
titti49zon6
[quote name='Irene_L' date='25-03-2009, 11:16' post='994227']

Hoppas att ni fått några fina timmar med Morris innan ni skjutsat tillbaks honom till djursjukhuset
Håller tummarna för att ni ska få ett possitivt besked senare idag tummenupp.gif tummenupp.gif
Gillan
Tänker på er jättemycket Irene......................

Aqvakul
Stor Tröstekram! kompiskram.gif trostar.gif
Alba
Tänker på er
smiley_small_hug.gif
Lady Hamilton
Ja jag med och tänker på er smiley_small_hug.gif
blomkronan
Håller alla tummar på att vi får höra ifrån dig i eftermiddag med ett positivt besked,
Min Shaggy är oxå bara 3,5 år gammal, jag tänker på dig och Morris... det är en tuff dag ni får idag sad.gif
trostar.gif smiley_small_hug.gif trostar.gif smiley_small_hug.gif
malin72
ja tankarna är hos er!!!!! vilken jobbig tid...tusen kramar till dig trostar.gif

yg35.gif

Irene_L
Det har varit underbart att ha Morris hemma ett tag. Vi har gosat och kelat med honom en massa wub.gif Han undrade nog vad vi höll på med när vi hela tiden skulle klappa honom. Han verkade riktigt pigg när man var hemma...lite hängig men det är svårt att förstå att han är så sjuk som han är. Han fick lite specialmat i två omgångar och han åt med god aptit och han fick behålla det så medicinen mot kräkningarna verkar bra. Drack vatten gjorde han en hel del och kissade gjorde han en massa gånger. Men han var så duktig att säga till. Han ställde sig vid dörren när det var dags att gå ut och kissa. Sen orkade han bara gå lite på tomten och kissade där men då märktes det hur dålig han är för han orkade inte lyfta på benet när han kissade.
Här ligger han och gosar hos yngsta sonen. Bilden är från igår:
[attachment=32413:Morris_och_Anton.JPG]

Sen tog jag en bild imorse innan vi åkte till djursjukhuset:
[attachment=32412:morris_tors.JPG]

När vi kom till djursjukhuset var det så skönt för han ville gärna in genom dörren och sprang fram och hälsade på veterinären. Sen när vi lämnade honm följde han gärna med henne. Det känns sååå skönt att han är så trygg med dom!!!
Operationen kommer ske nu på fm. Om veterinären då ser att det inte går att göra något ex är fullt med cancer då kommer han få somna in. Kan hon inte så något konstigt kommer hon ta en bit av levern som sen kommer skickas på analys. I vilket fall så kommer hon ringa så nu är det bara att vänta och hålla tummarna!!!!!!!
DragonLady
Jag håller Alla tummar som finns Irene trostar.gif
kicki.p
Kramar från oss också! smiley_small_hug.gif
malin72
vad härligt att få gossat med honom...och all kärlek ni gett honom wub.gif han är så fin!!
Skönt att han visar sig så trygg med dom...verkligen!! Det lätter ju verkligen genom det tummenupp.gif
Nu håller vi tummarna och skulle det värsta ske...att dom finner en massa cancer så är det jätte jobbigt att Morris inte kommer hem igen men då slipper han lida mera, då har det gått snabbt.
Men självklart så hoppas jag att det är något annat smiley_small_hug.gif smiley_small_hug.gif
Jag tror att vi är många som väntar med dig på samtalet......

112.jpg
Alba
Åh vilka fina bilder.
Så skönt att han finner sig väl och trivs på sjukhuset. Det känna ju mycket lugnare för er att åka hem igen.
Ja nu har ni en lång väntan framför er.............även vi här på Odla som är många som håller tummarna och tänker på er hoppas att allt går bra.

En stoooor stärkande tröstande kram
smiley_small_hug.gif
Chamomille
smiley_small_hug.gif till er.
Nostalgia
Hoppas att allt går bra smiley_small_hug.gif
Boxer
smiley_small_hug.gif
Rosmarin
ååh Irene!!! Jag har just läst hela tråden och jag känner med dig. Håller alla tummar och tänker på dig och lille Morris och önskar av hela mitt hjärta att det här trots allt ska gå bra.

trostar.gif smiley_small_hug.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon