|
Aqvakul
28-09-2009, 21:14
CITAT (jholma @ 28-09-2009, 22:08)  Det är bra att Du har självironi.......................
Det tyder på att Du är en intelligent man.
Låt oss nu sova God Natt God natt själv! (fast jag trodde ni hade senare vanor i Portugal....)
Hahah Jag är sjuk i influensa och känner mig trött. Vindrickandet får bli till helgen om jag då är bra.
Aqvakul
28-09-2009, 21:22
Krya på dig!
Farbror Blå
28-09-2009, 21:44
CITAT (Vippan @ 24-09-2009, 09:24)  Nu har tv3 planer att ge henne en alldeles egen tv-show.Det finns över fem miljoner svenskar som har mera innanför pannbenet än denna kvinnas syn på jämnställdhet,och hennes ovilja att flyga ekonomiklass osv,så intressant är inte hennes liv så det kan räcka till en egen tv-show,, men men det kanske finns marknad för det. Se dej omkring, Vippan.. här finns ju en tråd om henne redan och den drar uppmärksamhet.. Här verkar ju de flesta bry sej? TV är fullt av program som "ingen tittar på"... först var det Bingolotto, som INGEN jag kände tittade på, inte EN kollega, vän eller släkting (saliga farmorgumman undanräknad =) Men det såldes över 2 000 000 lotter varje vecka som värst.. Sedan dess har vi INTE sett, Robinson, farmen, Andra avenyn, rederiet, tre kronor, Fan och hans mormor.. Anna Anka kommer säkert att få minst en miljon tittare, som totalt kommer att dyrka henne. Finns ingen bättre TV, tycks det , än att ha nån att vara förbannad på,, 238 avsnitt av JR i Dallas borde garantera den tesen, eller hur? (minns låten med Pet Shop Boys. I love to hate you ) Jag är så glad att mina program aldig är program som bygger på konflikter eller skruvade människoöden=) Jag ser inte en enda dokusåpa, eller annan såpa om inte Livvakterna eller Midsomer räknas dit=) Tänk om vi kunde ägna energin til miljötänkande, barnuppfostran eller budgetunderskottet istället för Arne Anka
aanderss
28-09-2009, 22:13
Lite kul info bara, inget av någon större vikt, men egentligen heter kalle ankas syster "Dumbella" Della Anka. Och det är hon som är mor till knattarna. Dock kallar knattarna Kalle för farbror men det stämmer ju eg inte helt då. Och så vidare med Kalle-Info
Aschberg gjorde en så kallat "exklusiv"intervju med Anna Anka på tv 8 ikväll !måste säga att Carolina Gyning framstår som en proffessor i konsten att tala och utrycka sig och tänka till i gämförelse. Robert Aschberg verkade i alla fall ha kul och drev ganska hårt med Anna men hon verkade inte fatta det  hon flabbade på och svor och i mitt tycket vad det väldigt svårt att fatta vad hon hade för budskap till oss kvinnor som det påstogs att hon hade ! om hon nu hade något  en mycket förvirrad intervju.
Farbror Blå
28-09-2009, 22:45
CITAT (Tobb @ 28-09-2009, 23:21)  Lite kul info bara, inget av någon större vikt, men egentligen heter kalle ankas syster "Dumbella" Della Anka. Och det är hon som är mor till knattarna. Dock kallar knattarna Kalle för farbror men det stämmer ju eg inte helt då. Och så vidare med Kalle-Info  Det här är ju det mest intressant som kommit fram i den här tråden=) Den andra ankan kan i få ha själva, detta var ju upplysande=)
CITAT (Berith @ 21-09-2009, 12:27)  Och jag funderar inte över henne över huvud taget...  Nu funderar jag över henne!!!  Hade ingen aning om hur gammal hon var men läste nån rubrik igår att hon är 38 år. Hjälp!  Trodde utan tvekan att hon var en bit över femti. Norpade en bild på nätet, dock inte den värsta för den såg ut (av underskrifterna att dömma) att komma från polisen?
CITAT (Aqvakul @ 28-09-2009, 21:30)  Jag kan bara tala för mig själv. Visst behöver man anpassa sig när man flyttar, men att glömma - ja t.om. förneka sina rötter, det är heltokigt och kan aldrig leda till något gott. Det här ämnet verkar redan vara passe´, men jag vill ändå säga att jag inte har sett något av Anna Anka. Förutom rubriker vet jag knappt vem hon är? Jag känner bara att jag vill kommentera/eller instämma i ditt inlägg här Aqva. Om jag själv flyttar utomlands så får jag också "ta seden dit jag kommer"...............och det är ju det "vi" kräver av våra invandrare när de kommer hit: Ta seden dit du kommer och lär dig vad som gäller där du är!..............men glöm för jösse namn inte varifrån du kommer.............. det tycker jag är A & O!!! Själva bodde vi i Spanien en period för länge sen. Vi gjorde allt för att smälta in, men aldrig!, vare sig förr eller senare, har jag gråtit så som jag gjorde när jag såg den svenska flaggan hissades som jag gjorde då. Jag visste inte ens om att jag brydde mig om den?..............antagligen är det ingen som förstår vad jag vill säga, men jag föll för Aqva;s inlägg
*Stintan*
30-09-2009, 08:12
Har hon förnekat sina rötter och glömt var hon kommer ifrån?
CITAT (*Stintan* @ 30-09-2009, 09:12)  Har hon förnekat sina rötter och glömt var hon kommer ifrån? Nej, och inte har hon glömt svenskan heller. Såg en liten snutt av henne för några kvällar sen och hon pratade ju den allra bredaste skånska.och inte uppfattade jag henne som korkad heller utan snare som en tuff tjej som skapat de liv hon vill ha och som vågar stå för vem hon är och som gillar att sticka ut hakan lite provokativt. Ganska gulligt när hennes man gjorde om texten till "My way" till en hyllningssång till sin frisråkiga fru som vågar leva "Her way". Som jag nämde i ett tidigare inlägg tror jag inte denna debatt om fru Anka varit möjlig i något annat land än Sverige för Sverige är nog det enda land jag känner till där det är fult att sticka ut på något sätt och ännu fulare att vara nöjd med sig själv och sitt liv. Gita
Gossen Ruda
30-09-2009, 12:37
Jo, i Sverige är det andra som bestämmer hur man skall vara och göra. Att vara hemmafru är fult och en "kvinnofälla", istället skall båda föräldrarna jobba och slita för att kunna ha sitt/sina barn på dagis. Sen skall hemmet och barnen skötas på dom korta timmarna som finns kvar, förutom då att alla skall förverkliga sig själva vad det nu betyder. Att som kvinna bry sig om sitt utseende är inte heller fint trots att miljoner eller miljarder läggs ut på skönhetsprodukter och tjänster.
Aqvakul
30-09-2009, 13:09
CITAT (Gossen Ruda @ 30-09-2009, 13:37)  Jo, i Sverige är det andra som bestämmer hur man skall vara och göra. Att vara hemmafru är fult och en "kvinnofälla", istället skall båda föräldrarna jobba och slita för att kunna ha sitt/sina barn på dagis. Sen skall hemmet och barnen skötas på dom korta timmarna som finns kvar, förutom då att alla skall förverkliga sig själva vad det nu betyder. Att som kvinna bry sig om sitt utseende är inte heller fint trots att miljoner eller miljarder läggs ut på skönhetsprodukter och tjänster.  Erfarenheterna av hur det fungerade under "hemmafrutiden" (1925-1965 ungefär) är inte heller alltid särskilt ljusa. Min svärmor var oerhört bitter för att hon missat yrkeslivet. Min mor fick återta sin akademiska profession under förutsättning att hon lovade min far att ta hand om hemmet. Under "hemmafrutiden" fick ogifta mödrar slita fruktansvärt hårt, utan kommunal barnomsorg och ofta med en usel ekonomi.
Gossen Ruda
30-09-2009, 14:02
CITAT (Aqvakul @ 30-09-2009, 14:09)  Erfarenheterna av hur det fungerade under "hemmafrutiden" (1925-1965 ungefär) är inte heller alltid särskilt ljusa. Min svärmor var oerhört bitter för att hon missat yrkeslivet. Min mor fick återta sin akademiska profession under förutsättning att hon lovade min far att ta hand om hemmet. Under "hemmafrutiden" fick ogifta mödrar slita fruktansvärt hårt, utan kommunal barnomsorg och ofta med en usel ekonomi. Man kan hitta fel och brister i båda systemen, vad jag vänder mig mot det är att jag anser att individen skall få välja. Nu sker en tvångsstyrning från statsmakternas sida med exempelvis föräldraledigheten. Det finns tom tankar på att männen skall försöka få igång sina rudimentära bröstvårtor så att dom skall kunna amma. Harre jävlar vad dumt. Min mamma fick ge upp sin yrkeskarriär när hon blev hemmafru med med mig och min bror, fast det gjorde nog inte så mycket. Hon var nämligen kontorist/skrivmaskinsflicka på Eriksbergs varv.  Men när vi började klara oss själva extraknäckte hon på samma ställe fast hemma. Min pappa, som var förman på samma varv, hade med sig papper hem som mamma renskrev och som sen pappa tog tillbaka. När bröderna Kalsson var helt självgående började hon jobba igen på varvskontoret. Så här i efterhand är jag glad att jag hade en mamma hemma och inte var internerad på ett dagis dan i ända.
*Stintan*
30-09-2009, 15:18
CITAT (Gita @ 30-09-2009, 13:14)  Nej, och inte har hon glömt svenskan heller. Såg en liten snutt av henne för några kvällar sen och hon pratade ju den allra bredaste skånska.och inte uppfattade jag henne som korkad heller utan snare som en tuff tjej som skapat de liv hon vill ha och som vågar stå för vem hon är och som gillar att sticka ut hakan lite provokativt. Ganska gulligt när hennes man gjorde om texten till "My way" till en hyllningssång till sin frisråkiga fru som vågar leva "Her way". Som jag nämde i ett tidigare inlägg tror jag inte denna debatt om fru Anka varit möjlig i något annat land än Sverige för Sverige är nog det enda land jag känner till där det är fult att sticka ut på något sätt och ännu fulare att vara nöjd med sig själv och sitt liv. Gita Lite så jag ser det också.
Börjar bli dags att slakta Ankan, hon är med i alla program,börjar bli en aning tjatigt.Jag undrar om hennes man dör blir hon den Glada Ankan då??
Aqvakul
30-09-2009, 17:36
Intressant att vi upplever henne så olika. Jag tycker att hon har en nedlåtande attityd mot dem som inte tycker som hon, en förlegad syn på relationen man/kvinna och dessutom är hon hård och nästan elak mot såväl tjännstefolk som sina egna barn. Hittade denna artikel som är relativt nyanserad.... http://www.newsmill.se/artikel/2009/09/16/...svenska-kvinnor
Piccante
30-09-2009, 18:31
CITAT (Aqvakul @ 30-09-2009, 18:36)  Intressant att vi upplever henne så olika. Jag tycker att hon har en nedlåtande attityd mot dem som inte tycker som hon, en förlegad syn på relationen man/kvinna och dessutom är hon hård och nästan elak mot såväl tjännstefolk som sina egna barn. Hittade denna artikel som är relativt nyanserad.... http://www.newsmill.se/artikel/2009/09/16/...svenska-kvinnorInstämmer, det är lätt att säga att det är bättre i USA när man själv tillhör den elit som inte behöver bry sig om federal sjukförsäkring och som är omgiven av (illegala) mexikaner som får göra allt skitjobb.
Ja hon vet då inte allt Anna Anka om äktenskapet!ska bli kul och se om hon slår mina 34 år som gift !jag är också hemmafru och min man tycker jag är sexig när jag inte är perfekt varje dag ,han gillar när jag är ruffsig i håret jordig och i jobbarkläder ,konstigt va  Han skulle inte gilla om jag såg ut som ett decinfektionsmedel jämt !under alla dessa år har han varit trogen och har aldrig trånat efter andra.Och så det där med sex !fungerar inte det andra i ett förhållande så fungerar inte samlivet heller så enkelt är det,sex är inte det absolut viktigaste i ett förhållande,det handlar mer om tillit respekt och omtanke mm.Tror inte hon vet så mycket om ett alldeles normalt förhållande Anna Anka inte i tanke på att hon har allt serverat på ett silverfat.
Solstorm
30-09-2009, 18:56
CITAT (Aqvakul @ 30-09-2009, 18:36)  Nyanserad? Jag tror att du skämtar. När hon skriver om äldre rika som gifter sig med unga vackra säger hon " Om du går in i en hundaffär, köper du då en gammal hund eller en söt valp?" Herrejösses hon jämför ju sig själv med en köpt hundvalp! Millningen frågar vad man anser om hemmafruar, visserligen är hon hemma och fru men knappast arbetande sådan, arbetet har hon ju tjänstefolk till. Jag är uppvuxen med en arbetande hemmafru som mamma. Hon lagade mat, tvättade, städade, bakade bröd och kakor, sydde kläder till familjen, stickade kläder till familjen, skötte trädgården, odade potatis och grönsaker, plockade bär och svamp, syltade och saftade och lade in, köpte en part med gris och oxkött och frös in, klarade att laga mat av alla styckningsdelarna ( vilket allt färre klarar nu), hjälpte till att sköta hemmet för mormor, hjälpte till att sköta en äldre bror. Inte fanns det tid för hemmafruarna att leka med barnen då på samma sätt som arbetande föräldrar gör nu. Men hon var närvarnde, när hon gick böjd över bärspannen så fick jag leka i skogen, när hon satt vid symaskinen satt jag med nål och tråd och gjorde dockkläder. (Egentligen tror jag att det ar mer pedagogiskt förr, men nu kommer jag från ämnet) Min pappa seglade inte heller på en räkmacka. Han jobbade långt mer än 40 timmar i veckan, kom hem och snickrade och grejade med annat som behövde göras. Jag som var pappas tös var med och spikade och borrade och allt vad det nu var. Och han bytte faktiskt blöjor på mig (ganska unikt på den tiden) Jag tycker att man jämför äpplen och päron. Ankan pratar ju inte om arbetande hemmafruar, mer om att man ska gifta sig rikt så man an ha tjänstefolk. Hon har sagt att mannen ska slippa hemarbete men inte att hon själv ska sköta hemmet. Så egentligen säger hon väl att alla som inte har en egen förmögenhet ska gifta sig rikt.
Aqvakul
30-09-2009, 19:24
CITAT (Solstorm @ 30-09-2009, 19:56)  Nyanserad? Jag tror att du skämtar. Nyanserad, ja lite mer nyanserad jämfört med hennes uttalanden i "Svenska Hollywoodfruar"....
Ingen mer än jag som reagerar på att hon bara är 38 när hon ser ut som 55??  För att inte tala om hur hon låter... Jösses! Har iofs inte sett nåt program med henne, men jag hörde henne i nån reklam på TV häromdan.
Aqvakul
01-10-2009, 07:24
CITAT (Berith @ 01-10-2009, 07:56)  Ingen mer än jag som reagerar på att hon bara är 38 när hon ser ut som 55??  För att inte tala om hur hon låter... Jösses! Har iofs inte sett nåt program med henne, men jag hörde henne i nån reklam på TV häromdan. Jo tyvärr innebär säkert det faktum att hon låter illa och ser besynnerlig ut till att jag tenderar att tolka hennes uttalanden mindre välvilligt...
CITAT (Aqvakul @ 01-10-2009, 08:24)  Jo tyvärr innebär säkert det faktum att hon låter illa och ser besynnerlig ut till att jag tenderar att tolka hennes uttalanden mindre välvilligt... Just precis. Nu kan hon iofs inte rå för hur hon låter, men hon kan absolut rå för vad hon säger. Man blir behandlad som man uppför sej, brukar jag säga.
*Stintan*
01-10-2009, 08:18
Hur lågt kan ni sjunka egentligen när ni uttalar er om människor? Och du Berith varför påpekar du att du inte sett något program med henne? Borde man inte ha gjort det innan man uttalar sig. Eller skäms du för att erkänna?
Anna Anka är kontroversiell och håller sig inte inom den svenska ramen för hur man ska vara och tydligen inte heller för hur man ska se ut eller låta men hon platsar uppenbarligen i Hollywood bland likasinnade där hon bor.
Aqvakul
01-10-2009, 09:01
Jag vet inte om allt ens är OK i Hollywood.... "Om ens make vill att man suger av honom varje morgon måste man ställa upp på det." http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.17...por-ar-tragiska
CITAT (*Stintan* @ 01-10-2009, 09:18)  Hur lågt kan ni sjunka egentligen när ni uttalar er om människor? Och du Berith varför påpekar du att du inte sett något program med henne? Borde man inte ha gjort det innan man uttalar sig. Eller skäms du för att erkänna?
Anna Anka är kontroversiell och håller sig inte inom den svenska ramen för hur man ska vara och tydligen inte heller för hur man ska se ut eller låta men hon platsar uppenbarligen i Hollywood bland likasinnade där hon bor. Nej jag har inte sett något TV-program med henne. Ja jag skulle skämmas om jag valde att se något av programmen. Och nog sjutton kan man ha en uppfattning om henne ändå! Finns ju hur många tidningsrubriker och löpsedlar som helst just nu, det går nästan inte att undvika henne.
Jag såg intervjuen med henne som Aschberg gjorde på tv 8,inte imponerade hon precis ,bla sa hon att sparris skulle man inte äta för då luktade man illa där nere om man skulle ha sex,vem sjutton tänker på sådant  sen skröt hon om sin LouiVitton väska för tusentals dollar,Aschberg sa : att den har du skrutit med sen du kom in i studion,kan säga att han drev rätt bra med henne men hon fattade inte det.För mig har hon ett förlegat sätt att se på äktenskapet och livet .Jag tycker deffenitivt inte om henne men kan samtidigt inte låta bli att se dessa dekadenta Hollywodfruar på tv.
CITAT (*Stintan* @ 01-10-2009, 09:18)  Hur lågt kan ni sjunka egentligen när ni uttalar er om människor? Frågar mig detsamma.
herkules
01-10-2009, 09:43
CITAT (Berith @ 01-10-2009, 07:56)  Ingen mer än jag som reagerar på att hon bara är 38 när hon ser ut som 55?? För att inte tala om hur hon låter... Jösses! Har iofs inte sett nåt program med henne, men jag hörde henne i nån reklam på TV häromdan. jag tycker inte att hon ser ut som 55, hon ser ut som de 38 år hon är. lite för bred mun för att jag ska tycka det är snyggt men annars helt ok.
Frågan här eller rubriken på tråden var ju vad man tycker om Anna Anka och det som skrivs här är just vad vi tycker om Anna Anka.I mina ögon och öron så är hon totalt blåst , tycker inte hon är något kvinno ideal för fem öre,vi ska väl inte dra klockan bakåt i tiden och tycka det är okej att kvinna enbart finns till för att tillfredställa mannen  Tycker man är i sin fulla rätt att protestera mot sådana tankegångar.
*Stintan*
01-10-2009, 10:58
CITAT (Berith @ 01-10-2009, 10:16)  Nej jag har inte sett något TV-program med henne. Ja jag skulle skämmas om jag valde att se något av programmen. Och nog sjutton kan man ha en uppfattning om henne ändå! Finns ju hur många tidningsrubriker och löpsedlar som helst just nu, det går nästan inte att undvika henne. Jag skäms inte ett dugg för att jag sett ett par program fast jag kan bara skratta åt fenomenet. Hon är säkert väl medveten om vad hon gör för intelligensbefriad är hon inte. Men jag sjunker inte så djupt att jag har synpunker på hennes utseende eller röst. Jag förstår bara inte hur man orkar lägga så stor vikt vid vad hon säger och låta sig provoceras av det. Det är ganska skrattretande faktiskt.
*Stintan*
01-10-2009, 11:31
CITAT (Motti @ 01-10-2009, 10:49)  Frågan här eller rubriken på tråden var ju vad man tycker om Anna Anka och det som skrivs här är just vad vi tycker om Anna Anka.I mina ögon och öron så är hon totalt blåst , tycker inte hon är något kvinno ideal för fem öre,vi ska väl inte dra klockan bakåt i tiden och tycka det är okej att kvinna enbart finns till för att tillfredställa mannen  Tycker man är i sin fulla rätt att protestera mot sådana tankegångar. Ja rubriken hade passat bättre på Flashback fast den finns antagligen redan där. Där kan man kläcka ur sig vad som helst. Men bortsett från rubriken så tycker jag ändå inte att man ska sjunka så lågt i sina uttalanden som vissa gjort här. I synnerhet som uttalandena inte har någon relevans för Anna Ankas leverne och uttalanden. Kan väl inte finnas någon som tycker att allt hon säger är okej men allt är inte heller fel. Om hon själv tycker att hon enbart finns till för att tillfredsställa mannen får hon väl göra det, men det tror jag faktiskt inte att hon gör. För mig är hennes sexuttalanden så oviktiga, fåniga att jag inte låter mig provoceras av dom. CITAT (herkules @ 01-10-2009, 10:43)  jag tycker inte att hon ser ut som 55, hon ser ut som de 38 år hon är. lite för bred mun för att jag ska tycka det är snyggt men annars helt ok.  hade jag sett ut som hon när jag var 55 hade jag varit ganska nöjd. Nej tycker inte heller hon ser ut som 55.
Det var en gång en damm under några stora pilar. Den här dammen var ganska stor och vacker med en massa ankor som simmade omkring och kvackade hela dagarna. Det fanns naturligtvis fler dammar runt omkring men just den här dammen var alldeles speciell tyckte alla de här ankorna. I ingen annan damm var ankorna så kloka och förnuftiga ja det fanns ingen måtta på allt det kloka och tänkvärda som här kvackades. Igentligen var det högst egendomligt att inte alla ankor i alla andra dammar tyckte och tänkte som ankorna i just den här dammen. En dag så smet en av ankorna iväg till en annan damm. Den här ankan var väl inte speciellt annorlunda eller klok men den vågade i alla fall göra något annorlunda än alla de andra ankorna i den fina ankdammen under de stora pilträden.
Fortsättning följer............................................
Är man nu den enda Ankan i dammen som som vill synas och göra ogenomtänkta kvackanden så får nog också Ankan tåla att bli synad i sömmarna och få kritik.Den som sig i leken ger får leken tåla.
*Stintan*
01-10-2009, 12:53
CITAT (Motti @ 01-10-2009, 13:33)  Är man nu den enda Ankan i dammen som som vill synas och göra ogenomtänkta kvackanden så får nog också Ankan tåla att bli synad i sömmarna och få kritik.Den som sig i leken ger får leken tåla. Fast flera av de andra ankorna i dammen hade velat men vågade inte följa med för dom föll för grupptrycket och stannade kvar bland alla dom andra präktiga ankorna.
Gunilla T
01-10-2009, 13:24
Ursäkta att jag bryter den filosofiska diskussionen men jholma...har du dina rötter i svenska Österbotten?
CITAT (Berith @ 01-10-2009, 07:56)  Ingen mer än jag som reagerar på att hon bara är 38 när hon ser ut som 55??  För att inte tala om hur hon låter... Jösses! Har iofs inte sett nåt program med henne, men jag hörde henne i nån reklam på TV häromdan. Jag trodde hon var minst 10 år äldre...
Gunilla
Nej tyvärr jag är inte från svenska Österbotten.
Jag är smålänning ja hella min stamtavla är nog smålänningar till åtminstonde vikingatiden.
Däremot tycker jag mycket om sagor typ HC Andersen, Bröderna Grimm mm.
Gunilla T
01-10-2009, 14:54
CITAT (jholma @ 01-10-2009, 15:09)  Gunilla
Nej tyvärr jag är inte från svenska Österbotten.
Jag är smålänning ja hella min stamtavla är nog smålänningar till åtminstonde vikingatiden.
Däremot tycker jag mycket om sagor typ HC Andersen, Bröderna Grimm mm. Okej..blev bara så nyfiken, namnet Holma finns i Österbotten - kanske avlägsna släktingar...innan vikingarna?
8 sidor och 142 inlägg om en person som nästan alla tycker illa om. Inte dåligt.
Faktiskt får det mig att önska att alla som blir så provocerade av denna kvinna (och ni är många) funderade över vad det är som gör att ni reagerar som ni gör. För nog är det så att svaret ligger hos var och en varför hon får människor att reagera och uttala sig som en del här gör.
Själv kan jag säga att jag visst inte alls håller med i mycket som hon säger och hon är inte nån jag skulle vilja umgås med. Men från det till att kalla henne blåst etc är steget väldigt långt för mig. Det är nåt jag bara inte gör för jag anser jag sänker mig själv till en nivå där jag inte vill vara när jag gör det.
Mina 2 cent bara. Ha en bra dag nu alla!
edit: stavfel
*Stintan*
01-10-2009, 15:28
Motti, på vilket sett menar du att Aschberg drev med henne? Jag såg programmet och jag tyckte enbart han verkade road och möjligen aningens generad över hennes frispråkighet.
Kontroversiell är hon men att påstå att hon är blåst är löjligt(vem det nu va som sa det).
aanderss
06-12-2009, 15:14
Aqvakul
06-12-2009, 15:17
CITAT (aanderss @ 06-12-2009, 15:14)  inte så ovanligt i Hollywood...
aanderss
06-12-2009, 15:18
inte oväntat i heller
Undrar mera om någon "idiot" söker för att tävla om jobbet som "Anna Ankas assistent" http://www.tv3.se/content/vill-du-assistera-en-kaendis
Aqvakul
06-12-2009, 15:25
CITAT (pejori @ 06-12-2009, 15:23)  Undrar mera om någon "idiot" söker för att tävla om jobbet som "Anna Ankas assistent" http://www.tv3.se/content/vill-du-assistera-en-kaendisen arbetslös släkting kan kanske komma på fråga...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|