Kanske är det så att Ingvar Oldsberg är fel val som programledare, eller..nä, det är han nog inte. Visst får det gärna vara lite svartare (som Stina tydl ville ha det) men någonstans i bakhuvudet dyker programmet med Lillbabs och hennes män upp, och när det görs på det viset blir det bara sjaskigt.
Jag förstår att det säkert inte är så Stina vill att programmet ska göras, men varför ska negativa saker plockas fram när personen i fråga är kidnappad för att hyllas. Hur kul kan det vara att sitta och åter konfronteras med gamla rattfyllor, droger och annat, är vi som publik så intresserade av det, det går ju att läsa om i varenda skvallerblaska. Kan vi inte få ha ett program som är lättsmält och putslustigt (kul ord
) till motvikt mot alla mobbarsåpor som poppar upp i snart varenda kanal.
Jag tyckte att programmet med Stina var helt ok, men av programmen hittills är min favorit Jan Eliassons.
Det ska bli spännande att se vem som sitter i stolen nästa vecka.

Jag förstår att det säkert inte är så Stina vill att programmet ska göras, men varför ska negativa saker plockas fram när personen i fråga är kidnappad för att hyllas. Hur kul kan det vara att sitta och åter konfronteras med gamla rattfyllor, droger och annat, är vi som publik så intresserade av det, det går ju att läsa om i varenda skvallerblaska. Kan vi inte få ha ett program som är lättsmält och putslustigt (kul ord

Jag tyckte att programmet med Stina var helt ok, men av programmen hittills är min favorit Jan Eliassons.
Det ska bli spännande att se vem som sitter i stolen nästa vecka.

Jag håller med.
Jag tror heller inte att Ingvar Oldsberg är ute efter att vara en Lasse Holmkvist. Finns ingen anledning som jag ser det att vända på varenda sten för att det ska bli ett bra program.