Full version: Här är ditt liv!
Sidor: 1, 2
*Stintan*
CITAT (sommarhumla @ 04-10-2009, 16:40) *
Kanske är det så att Ingvar Oldsberg är fel val som programledare, eller..nä, det är han nog inte. Visst får det gärna vara lite svartare (som Stina tydl ville ha det) men någonstans i bakhuvudet dyker programmet med Lillbabs och hennes män upp, och när det görs på det viset blir det bara sjaskigt. thumbdown.gif
Jag förstår att det säkert inte är så Stina vill att programmet ska göras, men varför ska negativa saker plockas fram när personen i fråga är kidnappad för att hyllas. Hur kul kan det vara att sitta och åter konfronteras med gamla rattfyllor, droger och annat, är vi som publik så intresserade av det, det går ju att läsa om i varenda skvallerblaska. Kan vi inte få ha ett program som är lättsmält och putslustigt (kul ord giggle.gif ) till motvikt mot alla mobbarsåpor som poppar upp i snart varenda kanal.
Jag tyckte att programmet med Stina var helt ok, men av programmen hittills är min favorit Jan Eliassons.
Det ska bli spännande att se vem som sitter i stolen nästa vecka. g.gif

Jag håller med.

Jag tror heller inte att Ingvar Oldsberg är ute efter att vara en Lasse Holmkvist. Finns ingen anledning som jag ser det att vända på varenda sten för att det ska bli ett bra program.
sommarhumla
Nä, det var egentligen inte så jag menade, jag tänkte bara tillbaka på programmet med Lillbabs som ju i mina ögon var just sjaskigt gjort. Jag gillar också när intervjuer verkligen går på djupet och man märker att den som intervjuas känner sig trygg i situationen. blush.gif
Berith
Valde kommissarie Lynley igår igen, men såg iaf att Sven Wollter var gästen. Det borde ju blivit ett rejält lyft på underhållningen?
Snöflinga
CITAT (Berith @ 11-10-2009, 10:26) *
Valde kommissarie Lynley igår igen, men såg iaf att Sven Wollter var gästen. Det borde ju blivit ett rejält lyft på underhållningen?

Absolut att det blev yes.gif Fick visserligen sappa mellan honom och fotbollen litegrann, men det är en skön man och jag tänker se en textad repris.
Eva i Skåne
Sven Wollter var jättebra. Han hade ju svada så Oldsberg inte fick en chans giggle.gif

Programmet med Svennis valde jag att inte se färdigt. Tyckte det blev tråkigt, men säkert beror det på ens intresse. Alla dom andra tycker jag har varit sevärda.
xlxl67
Snackade med kompisen om vem nästa gäst skulle bli och att det bör bli en kvinna som varit med om lite är det väl ingen tvekan om att det kommer bli.

Kompisen föreslog Lill Lindfors och därmed var diskussionen avgjord. Mkt bra val:)

Hoppas alltså!
Motti
Det finns ju många intressanta lite yngre människor också,blir lite för mycket samma jämt i "Här är ditt liv"Lasse Holmqist betade ju av en hel del av våra vanliga så kallat kändisar så nu vill man se något "nytt"!Stellan Skarsgård vore nog intressant eller Roy Andersson tex eller Lasse Hallström.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon