Sidor: 1, 2, 3
Motti
Kanonerna på Navarone !den gåtr inte av för hackor den !lika sevärd varje gång trots att det är en jättegammal film så håller den stålgreppet om nerverna och andra världskriget.Väl värde att se
    Piccante
    CITAT (flaxss @ 13-12-2009, 01:39) *
    har nyss sett filmen ''Make The Yuletide Gay'' , det är en av dom bästa filmer jag har sett nu, jag är helt lycklig av den och riktig må bra film för mig. SEEE DEN tycker jag. helt underbar.

ska köpa minst 5st av denna film och skicka till familj och vänner.

betyg 20 av 10.

Den var jättemysig att se tummenupp.gif Titeln låter lite töntig kanske och det är en riktig "micro-budget" film utan direkt kända skådespelare men det var en mysig stämning i filmen.
    Myosotis
    Men vadå, går den på bio nu eller är det en gammal film eller vad? Jag blir ju nyfiken ju.
    Piccante
    CITAT (Myosotis @ 13-12-2009, 12:34) *
    Men vadå, går den på bio nu eller är det en gammal film eller vad? Jag blir ju nyfiken ju.

Make Yuletide gay (om det nu var den du menade och inte Kanonerna på Navarrone?) kom 2009 så den är ganska ny men finns redan på DVD och gratis på nätet http://vidreel.com/video/NTc4NjQw/
    Myosotis
    CITAT (Markus_H @ 13-12-2009, 12:45) *
    Make Yuletide gay (om det nu var den du menade och inte Kanonerna på Navarrone?) kom 2009 så den är ganska ny men finns redan på DVD och gratis på nätet http://vidreel.com/video/NTc4NjQw/

Ja, det var den jag menade, tack. Hur många veckor tar det att ladda ner den med min uppkoppling tro? g.gif

rotfl.gif Nu klickade jag på länken. "We need you to prove you're human." rotfl.gif Jag är inte så säker på det själv, hur ska jag kunna bevisa det?!
    Knytt
    Benjamin Buttons otroliga liv är helt klart en av de bästa filmer jag någonsin sett!
    Meriona
    CITAT (Markus_H @ 13-12-2009, 12:45) *

Jag skulle gärna vilja se den filmen. Hoppas att den går att hyra. tummenupp.gif
    Meriona
    tummenupp.gif Kellys Hjältar har vi sett här idag igen, den kan jag se en gång i veckan utan att må dåligt....
    Aqvakul
    CITAT (Meriona @ 13-12-2009, 16:55) *
    tummenupp.gif Kellys Hjältar har vi sett här idag igen, den kan jag se en gång i veckan utan att må dåligt....

Det måste vara snart 40 år sen jag såg den ... Håller den än?
    Meriona
    wub.gif Den är från 1970 pch är fortfarande helt suverän.
    Aqvakul
    CITAT (Meriona @ 13-12-2009, 21:48) *
    wub.gif Den är från 1970 pch är fortfarande helt suverän.

Den måste ju haft vissa kvalitéer eftersom jag kommer ihåg den - krigskomedier är annars knappast min bag...
    Lokan
    Mångalen!!! Som Cher fick en Oscar för! 000.gif
    smuleborg
    Cinema Paradiso.
    Farmor
    Jisses, så många bra filmer det finns och jag tror att som nummer 1 på min lista kommer

Stekta gröna tomater

Så himla bra tycker jag att den är.

Har inte läst hela tråden så kanske någon annan också har nämnt filmen. Om ni inte har sett den så gör det, i alla fall om ni inte är purunga och bara vill ha action, typ. flirting.gif
    Örtagården
    Gone in 60 seconds... med risk att låta lite knäpp, man känner sig så cool när man tittar på den! Det finns nog många filmer som har berört mer men denna finns kvar i minnet smile.gif
    skånepåg
    Lord of war, baserad på verkliga händelser med Nicholas cage ^^
    Orkidétjuven
    Jag har just kommit hem från en Preview av AVATAR, och jag säger bara WOW. Den har allt och dessutom i 3D vilket gör allt otroligt snyggt. Jag satt faktiskt och nästan grät periodvis i filmen med. Så den har allt.
    PX-21
    Gudfadernfilmerna ...ojj oj oj...Robban de niro"
    Aqvakul
    CITAT (PX-21 @ 16-12-2009, 17:34) *
    Gudfadernfilmerna ...ojj oj oj...Robban de niro"

Ettan och tvåan är fantastiskt bra filmer...
    badabing
    Big Fish möjligtvis
    Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon