Full version: Vad jobbar ni med?
Sidor: 1, 2, 3
aanderss
Vad jobbar ni med?

jag är tidningsbud
Huggorm
För tillfället elektriker, men jag jobbade som tidningsbud en dryg månad i somras. Det var ett bra jobb smile.gif
Aqvakul
Jag är gymnasielärare och jobbar på komvux.
aanderss
CITAT (Huggorm @ 20-01-2010, 20:00) *
För tillfället elektriker, men jag jobbade som tidningsbud en dryg månad i somras. Det var ett bra jobb smile.gif

cyklade du eller körde du bil? vad hade du för runda
Huggorm
CITAT (aanderss @ 20-01-2010, 20:04) *
cyklade du eller körde du bil? vad hade du för runda

Bil, en riktigt lång landsbygdsrunda, har för mig att det var 16 mil. Perfekt jobb, om det hade varit fem dagar i veckan och inte sex
Eva i Höga
Jag jobbar med administration och försäljning och allt möjligt inom den marina branschen. Kul!!!!
aanderss
CITAT (Huggorm @ 20-01-2010, 20:06) *
Bil, en riktigt lång landsbygdsrunda, har för mig att det var 16 mil. Perfekt jobb, om det hade varit fem dagar i veckan och inte sex

jag cyklar inne i ett sammhälle har både villor o hyreshus
Motti
Jag jobbar som hemmafru nu mer men är utbildad frisör och har drivit eget innan och dessutom varit föreståndare för ett par salonger före det.
Ingela i Segersberg
Jag jobbar också som tidningsbud.
Meriona
Jag jobbar som kontorsRÅTTA! wub.gif Det innebär att man har hand om löner, administration och ekonomi. Och allt annat runtikring som gubbarna inte fixar, dvs kaffekokning och sånt. innocent.gif

aanderss
CITAT (Ingela i Segersberg @ 20-01-2010, 20:24) *
Jag jobbar också som tidningsbud.

du går väll med kärra
Eva i Höga
CITAT (Meriona @ 20-01-2010, 20:28) *
Och allt annat runtikring som gubbarna inte fixar, dvs kaffekokning och sånt. innocent.gif

giggle.gif yahoo.gif
Aqvakul
Jag kokar kaffe minst en gång om dan på mitt jobb. Dessutom tömmer jag diskmaskinen flera gånger i veckan....

(faran av att komma först på morgonen, kanske...)
aanderss