Sidor: 1, 2
Lina och Olav
CITAT (Peztis @ 28-02-2010, 12:23) *
Vi skulle väl markera om vi ville vara med på varv tre också, var det inte så?
Det står på adresslappen i alla fall...

Jag hoppas på ett tredje varv! Får dock satsa på fröer som inte behöver förkultiveras för här är det FULLT. biggrin.gif
Laura
CITAT (Crazy4Flowers @ 28-02-2010, 16:33) *
Minst sagt, tänkte att jag kunde ju lika gärna få vara med här innan den ska till Knytt.

Hej!
Jag är sist innan den skall tillbaka till Knytt, så om du inte får tag på henne kan på PM:a mig din adress, så får du det från mig. biggrin.gif
Knytt
Skicka den här kedjan som den ska gå - andra kedjan går vidare idag.

Jag fick kasta allt ifrån mig och åka akut genom sverige för att ta hand om svårt sjuk släkting. Som ni förstår blir andra saker lite lidande då, sorry!

Det blir ett varv 3 smile.gif
DykUnderYtan
Fröerna damp ner i brevlådan redan idag, vilken tur. Imorgon reser jag bort (till Gbg) i några dagar så jag tar helt enkelt med mig både fröer och dator dit jag ska och skickar vidare dem därifrån. Puh, vilken tur att de kom idag... annars hade fröerna legat hemma och väntat på mig. ge mig ett par dagar bara så ska jag kika igenom och skicka dem vidare så snart jag "landat". smile.gif
DykUnderYtan
Det gick snabbare än jag trodde när jag väl satte mig. Laura, fröerna postas till dig imorgon! smile.gif
Bodenblomman
Om det blir ett varv tre och ni inte är för många får man vara med då???
Knytt
Absolut, pm:a mig din adress bara smile.gif
Laura
skall jag inte skicka till crazy4flowers då? jag har fått hennes adress...
Knytt
Nej, skicka hit. Hon är med i andra kedjan så det blir snart hennes tur. smile.gif
Bodenblomman
CITAT (Knytt @ 01-03-2010, 17:49) *
Absolut, pm:a mig din adress bara smile.gif

PM:et är skickat!
Laura
yahoo.gif där låg paketet i brevlådan!! skall öpnna den nu...
Laura
...och nu är jag klar med den biggrin.gif Med tanke på att Knytt bor närmare mig än den närmaste postkontor (nästan...) så kommer paketet att ligger i hennes brevlåda redan ikväll smile.gif Dags för varv 3!! happy.gif
Knytt
Nu har jag fått kuveretet, tack snälla Laura!
Vi får se när vi inleder varv 3, jag tror vi ska vänta lite smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon