Full version: PÅSKHARE 2010
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5
netaave
2 till idag iaf, alltid något bravo.gif och det är ju 2 dar kvar.
Meriona
Putteliputt..... blush.gif
Anma
Funderar på att delta, men har sån hjärnsläpp så jag kommer ju inte på ett endaste dugg att skicka ju.
Nostalgia
Anmälde mig på förmiddagen, så nu gäller det bara att komma på någon trevlig påskpresent g.gif

[attachment=48160:kyckling.gif]

Myosotis
CITAT (Nostalgia @ 18-03-2010, 14:16) *
Anmälde mig på förmiddagen, så nu gäller det bara att komma på någon trevlig påskpresent g.gif

Det lyckas du säkert med, den i fjor var mycket trevlig! smiley_small_hug.gif

CITAT (Anma @ 18-03-2010, 13:45) *
Funderar på att delta, men har sån hjärnsläpp så jag kommer ju inte på ett endaste dugg att skicka ju.

Klart du ska vara med!
Eva i Höga
Roligt med några fler. Jag har kommit på vad jag ska skicka men det är så tråkigt/nyttigt så det blir nog inga problem att komma på att det är jag som är avsändaren. crying.gif
Meriona
Funderar på att skicka gerbilpluttar i mitt paket... wacko.gif Som gödsel...
mojan
CITAT (Meriona @ 18-03-2010, 15:23) *

Noterat! devil.gif

CITAT (Eva i Höga @ 18-03-2010, 14:23) *
men det är så tråkigt/nyttigt så det blir nog inga problem att komma på att det är jag som är avsändaren. crying.gif

Då får de två att gissa på. kram2.gif
(Fast jag har inte kommit på mitt tråkiga/nyttiga än. )
Men det kommer. 000.gif
Myosotis
CITAT (Meriona @ 18-03-2010, 15:23) *

idea.gif Smart! Då skickar jag hönsskit.
Eva i Höga
Hönsskit emottages tacksamt!
Myosotis
ja det finns det gott om biggrin.gif fast paketet skulle nog inte lukta så gott då
netaave
Klart du ska vara med Anma smile.gif
Ja det är svårt, vi var på Blomsterlandet idag men inte hitta jag nåt bra.
Fick bara en himla bra idé inför sommaren, jordgubbspinne biggrin.gif Se egen tråd
Meriona
Jag tycker inte att man ska vara rädd för att vara med bara för att man inte hittat på någon present. personligen tycker jag att det går bra med precis vad som helst. Fröer, godis eller något bra begagnat. Det får inte gå inflation i att man måste var så påhittig och händig inte, då är det snart ingen som vågar vara med. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, men jag vill vänta till jag får reda på vem som är mottagare före jag lägger nån energi på det. När får vi reda på det Neta, måndag? unsure.gif

SISTA ANMÄLNINGSDAGEN IDAG, KOM IGEN NU KILLAR OCH TJEJER! yahoo.gif
Nostalgia
CITAT (Eva i Höga @ 18-03-2010, 17:10) *
Hönsskit emottages tacksamt!

tummenupp.gif Noterat yes.gif

[quote name='Myosotis' date='18-03-2010, 14:21' post='1193345']
Det lyckas du säkert med, den i fjor var mycket trevlig! smiley_small_hug.gif

Tack blush.gif smiley_small_hug.gif
netaave
CITAT (Meriona @ 19-03-2010, 09:33) *
Jag tycker inte att man ska vara rädd för att vara med bara för att man inte hittat på någon present. personligen tycker jag att det går bra med precis vad som helst. Fröer, godis eller något bra begagnat. Det får inte gå inflation i att man måste var så påhittig och händig inte, då är det snart ingen som vågar vara med. Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, men jag vill vänta till jag får reda på vem som är mottagare före jag lägger nån energi på det. När får vi reda på det Neta, måndag? unsure.gif

SISTA ANMÄLNINGSDAGEN IDAG, KOM IGEN NU KILLAR OCH TJEJER! yahoo.gif

Bra skrivet smile.gif Tänker nog "fördela er" redan i morgon på dan nån gång eller kanske rent av i natt beror på hur trött jag är, deadline är kl 00.00 i natt. Många kanske bara handlar på helgerna och då kan det ju vara bra att veta i morgon kanske.
Sen börjar vi gissa på påskafton. Blir det bra? Ingen tänker väl öppna paketen före dess iaf, whistling.gif påskharen kommer ju då. yes.gif
Eva i Höga
Klart att vi inte öppnar, bara känna, lukta, skaka och FUNDERA!
Monaxe
hmm...funderar på om jag ska vara med eller inte...min dator och odla kommer fortfarande ruskigt dåligt överens...nåja, har ju några timmar till att bestämma mej på..
Eva i Höga
Visst ska du vara med - hoppas posten fungerar bättre än din dator!
Meriona
Jag har ingen dator alls för tillfället (annat än på jobbet), så jag kommer att vara här sporadiskt. Klart du ska va med Monaxe! bravo.gif
Noak
Jag kommer inte att kunna vara med och gissa för jag ska rymma om en vecka och någon dator lär jag nog inte få mig...Kommer att vara borta vecka 13 och 14. Men jag har redan slagit in ett paket...Väntar bara på en adress att skicka det till!
Meriona
Vad har du köpt för nåt? whistling.gif
När åker du och vart?
anne-li i olofstorp
Nuuuuu har jag handlat!!!
Något som kommer att passa alla, eller ingen..... confused.gif Eller nåt i alla fall!!!!
Meriona
Passar, menar du klär? g.gif
Eller nä just det vi fick inte börja gissa än nä.
Eva i Höga
Nu börjar det bli lite spännande redan!
Noak, vart rymmer du? Kan man göra så när påskharen är på inskuttande??
mojan
CITAT (Monaxe @ 19-03-2010, 11:51) *
hmm...funderar på om jag ska vara med eller inte...min dator och odla kommer fortfarande ruskigt dåligt överens...nåja, har ju några timmar till att bestämma mej på..

Klart du ska vara med! tummenupp.gif

CITAT (netaave @ 19-03-2010, 10:17) *
Sen börjar vi gissa på påskafton. Blir det bra? Ingen tänker väl öppna paketen före dess iaf, whistling.gif påskharen kommer ju då. yes.gif

Ja, till mig brukar Påskharen kommer på själva påskafton. bravo.gif
Noak
Vet bara att vi drar dit näsan pekar i två veckor. En anhalt vet vi , hälsa på dottern, nyinflyttad i Växjö(stavas det så? Ser konstigt ut.)
Det ska bli SÅ skönt! Och vi är alldeles säkra på att det är vår nere i södern då!
netaave
1 timme kvar och inga fler anmälda idag sad.gif
netaave
Så nu ska alla veta vem dom ska skicka till smile.gif
Myosotis
Jag vet! Jag ska skicka till xxxxxxxx smile.gif
Noak
Jag vet också, och jag fick byta paketinnehåll....
Myosotis
CITAT (Noak @ 20-03-2010, 12:36) *
Jag vet också, och jag fick byta paketinnehåll....

Vad ska du skicka då? whist.gif
mojan
Jag vet vem som ska få men fortfarande inte vad. confused.gif
netaave
Oj Elle är hemma o vi satt med det här innan vi la oss i natt o det va ju bra för då kunde vi dra varandras så ingen av oss vet vem vi ska få från. Vi kom på sen att hon pm:at från min inloggning men det spelar väl inte så stor roll smile.gif
Jag skulle ju om jag ville genom uteslutningsmetoden ta reda på vem min givare är men hur kul vore det??? Nä just det biggrin.gif
Vi har iaf just handlat o haft jättekul wink.gif
mojan
Heureka!
Nu vet jag vad jag ska skicka med Påskharen! idea.gif yahoo.gif

Men tänk om det inte alls passar? g.gif

Nu ska jag gå in och kolla allas profiler för att kolla så det inte blir heltokigt.
Halvtokigt får det gärna bli. crazy.gif
Eva i Höga
Mitt paket är så tråkigt så det är inte nån som hoppar högt av glädje när det öppnas. crying.gif
Myosotis
nä sluta nedvärdera dig själv, det är klart att mottagaren kommer att bli glad!
Eva i Höga
Gulle dej! Undrar om det var dig jag skulle skicka till?
Myosotis
Ja inte vet jag! smile.gif Jag vet vem jag ska skicka till.
Peztis
Äsch!!!! Den här tråden har ju jag missat helt!

Vi får ta det nästa år....
Myosotis
no.gif Det var ju synd! trostar.gif
netaave
Min mottagare kommer att få fundera en hel del iaf
Wilmer
IIIIiiiiiih! Nu vet jag vem min hare ska springa till yahoo.gif Men nu måste jag koka ägg åt sambon, nästan en nära påsk upplevelse.
Meriona
Kan han inte koka ägg själv? wacko.gif whistling.gif
Jag har också fått ett namn att klura på..... sweatingbullets.gif
netaave
Nu har påskharen varit här och hämtat paketet för vidare befodran till adressaten, men ve o fasa han sprang åt fel håll.
Hur ska detta sluta! ohmy.gif

Detta kan vara en ledtråd man vet aldrig, eller också är det jag som luras biggrin.gif
Meriona
Hur känner man igen en påskhare? Jag försökte med haren utanför jobbet, men han var mer intresserad av äppelbitarna... crazy.gif
netaave
CITAT (Meriona @ 23-03-2010, 11:21) *
Hur känner man igen en påskhare? Jag försökte med haren utanför jobbet, men han var mer intresserad av äppelbitarna... crazy.gif

Han kanske är tvåbent

[attachment=48310:p_skharen.jpg]
Meriona
Åh huvva, hoppas inte den haren kommer till mig, han ser lite suspekt ut... blink.gif
netaave
CITAT (Meriona @ 23-03-2010, 11:45) *
Åh huvva, hoppas inte den haren kommer till mig, han ser lite suspekt ut... blink.gif

rotfl.gif
Noak
Nu är han på väg...
[attachment=48332:easter_b...torcycle.jpg]
netaave
CITAT (Noak @ 23-03-2010, 21:38) *
Nu är han på väg...
[attachment=48332:easter_b...torcycle.jpg]

Jaaaaa där är han ju wink.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.

Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon