|
En person som är (lagom) självsäker är person som är sexig, och mycket i det ligger att man gillar hur man ser ut. Och det menar jag med att man är till freds med små "skönhetsmissar", det är sånt som gör att man har en personlighet och blir intressant och inte en plastdocka. Man måste lära sig att tycka om sig själv det är det som gör personer sexiga, och om man då rakar, tatuerar eller piercar sig för att man själv vill det vari ligger då det omoraliska i sammhällets synvinkel. Detta jämförelsevis med nyhetsuppläsare, reklamtjejer etc där så lite vikt ska läggas på personen som möjligt, detta i och med att tanken med en nyhetsuppläsare är att den personen inte ska distrahera från nyheterna som läses upp som är det viktiga i detta fall. I fallet med tjejen som fotas för ett reklamjobb och där retuchering till barbiehud sker för att det just ska bli mer fokusering på exempelvis parfymen eller om en herrre står och posar i sina herrkalsonger. Kom lite off topic där kanske. Låt alla få vara som de själva gillar att klä, raka, sminka sig själva etc. Gilla dig själv så utstrålar du sexighet och självsäkerhet (beroende på situation). Så moralisera inte över andras leverne  Kram och godnatt!
Det här inlägget handlar inte om moralisering alls,jag startade tråden själv och ville bara höra vad andra tyckte om "ryska pälsmössor "och om "totti ballotti" rakning av hela kroppen,sjävklart bestämer man över sin egen kropp !men jag ville belysa om vad Modet ställer till med och undrar vad i helsike gränsen går för vad man ska acceptera.Ska dom som inte rakar hela kroppen gå och skämmas då ?
Ja rakat eller inte rakat tycker jag är helt upp till vad man trivs med. Benen rakas här under sommarhalvåret och det e inte så mycket för vad andra tycker utan faktiskt mer för att jag inte vill se ut som jag är hälften man hälften kvinna.  Och orkadade ben på mig är verkligen ingen vacker syn!! *asg* Under armarna görs regelbundet och det är för att jag tycker jag luktar svett när jag inte är rakad under armarna. Och lukta svett är ju aldrig trevligt Sen när det gäller dom nedre regionerna så går det i perioder vad jag trivs med och orkar, det finns ju som sagt annat att lägga energin på. Men jag blir faktiskt känsligare när jag är delvis rakad där nere vilket naturligtvis ganska trevligt när det kommer till att rumla runt i sänghalmen. Och vad gäller killar så föredrar jag helt klart håriga sådana  Några dagars skäggstubb är jäkligt sexigt. Men jag får hålla med Fny när det gäller att ja det e ju aldrig trevligt att få hår i maten  Men är det orakat så är det och det e ju inte precis så man beordrar killen att ta fram rakhyveln innan det kommer till oralsex. Viktigaste är väl att man låter sitt behov av att vara rakad gå före ev hälsoeffekter av det. Hellre orakat än stubb och "röda prickar"!!
herkules
27-03-2010, 08:43
varför är män sexiga när de är håriga och kvinnor inte (tänker på att människor reagerar när de ser en kvinna med hårig bikinilinje på stranden men inte om de ser en man med samma)? varför är det ok för kvinnor att få hår i munnen vid oralsex men inte inte för män? jag tycker det borde vara lag på att alla över 20 år ska helkroppsvaxa sig 4 ggr per år. nån rättvisa får det väl ändå lov att vara?
Huggorm
27-03-2010, 08:50
CITAT (herkules @ 27-03-2010, 08:43)  varför är män sexiga när de är håriga och kvinnor inte (tänker på att människor reagerar när de ser en kvinna med hårig bikinilinje på stranden men inte om de ser en man med samma)? varför är det ok för kvinnor att få hår i munnen vid oralsex men inte inte för män? jag tycker det borde vara lag på att alla över 20 år ska helkroppsvaxa sig 4 ggr per år. nån rättvisa får det väl ändå lov att vara? Det är bara ett av alla resultat som den ökade utseendefixeringen ger. Nu för tiden skall ju kvinnor helst operera brösten och män knapra anabola för att få sin tvättbrädemage. Utan detta är man ofräsch och slarvig, troligtvis uteliggare också. Och som sagt, det är numera bara lite mer okay för en man än en kvinna att vara hårig på andra ställen än huvudet. Många män, framför allt i storstäderna, är så mån om sitt utseende att även de vaxar benen. Samma med smink, det är inte bara kvinnor som sminkar sig längre. Peter Siepen och hans beundrare gör det också. Tur att utvecklingen inom cyborgindustrin går framåt. Snart har vi alla varsin moderniserad uppblåsbar Barbara med perfekt utseende som vi kan leva ihop med. För varandra kan vi inte längre stå ut med.
Aqvakul
27-03-2010, 08:53
Elisabeth-Västkustkolonisten
27-03-2010, 09:00
CITAT (Meriona @ 26-03-2010, 21:55)  Håller med, inte orkar man var perfekt överallt inte, har man plockat ögonbrynen så har pu-eshåren vuxit sig ostyriga, när man trimmat där så hänger det en lock under armen, när man klippt den, så är det på tårna det sticker ut nåt växtligt. Nääääää jag har annat att göra i mitt liv!  Vem hinner med sticklingarna och frösådderna om man måste hålla efter allt annat som växer och frodas?  Mycket bra men hur tänker man när man i ett offentligt forum berättar hur man ser ut även på sina mest intima ställen
Meriona
27-03-2010, 09:38
Jag tror att man tänker som så att inte många ändå får chansen att kolla om man var sanningsenlig eller inte.
Du har så rätt så Meronia  man har väl annat att göra än att rycka hår och klippa naglar och raka sig särskillt nu när det är dax för vårsådd Hörde nu på Docktors på tv4+ att det fanns särskilld färg för underlivshåret nu så man kanske skulle slänga på lite vårgrönt nu  och kanske en lite chick schalett till påsk
Piccante
27-03-2010, 23:27
CITAT (Motti @ 27-03-2010, 22:30)  Du har så rätt så Meronia  man har väl annat att göra än att rycka hår och klippa naglar och raka sig särskillt nu när det är dax för vårsådd Hörde nu på Docktors på tv4+ att det fanns särskilld färg för underlivshåret nu så man kanske skulle slänga på lite vårgrönt nu  och kanske en lite chick schalett till påsk  Ja varför inte. Att göra lite vårfint vore väl ett sätt att fira vaginadagen som faktiskt infaller idag på samma dag som Earth Hour.
Vaginadagen !skojar du  det var det dummaste jag hört !
mamamaggan
28-03-2010, 00:49
Undrar om det finns en penisdag ?
gud bevare mig för en Penisdag
mamamaggan
28-03-2010, 00:58
Det skulle väl vara trevligt ? En dag när vi alla hyllar penisen ?!
Fast det kanske vi redan gör på midsommarafton ?!
Såg faktiskt ett program i dag på TV från Grekland!en liten by där de hyllade penisen i alla dess former men de katolska prästerna rymde från byn och ville inte ha med det här att göra alls.Och jag förstår dom!
är inte du trött på allt underlivs och sex snack i media ?(det är jag)
mamamaggan
28-03-2010, 01:06
Såg också just den delen av det programmet. Det var en hyllning till guden Dionysos .
Trött och trött , det beror på vad som skrivs och hur det skrivs.
Jag tycker att det här med sex har gått till överdriffter ett evigt tjatande om underliv och tuttar så det står mig upp i halsen bokstavligt talat nu (inte bildligt)varenda tv program och i Radion så snackas det sex och sex osv osv.Hur i all sin da har folk lyckats med att göra barn i tusentals år innan ?det är bara för mycket nu!livet går ju inte bara ut på sex det är sååå mycket mer.
Piccante
28-03-2010, 08:11
CITAT (mamamaggan @ 28-03-2010, 01:58)  Det skulle väl vara trevligt ? En dag när vi alla hyllar penisen ?! Fast det kanske vi redan gör på midsommarafton ?! Tror den infaller 15 april och har firats bla på Nya Zeeland som en dag då man uppmärksammar könssjukdomar.
Fast det finns ju så många positiva bieffekter av att det pratas mycket sex också. Folk behöver inte längre skämmas för sin sexdrift, framför allt kvinnor får ju hävda sig mer och inte bara vara den passiva parten. Allt snack har ju också gjort att folk vågar prata om sex som avviker från normen, vare sig det rör sig om homo-sex eller fetischer eller bdsm eller vad det nu må vara, vilket jag tror är en väldigt bra utveckling. Allt som folk tidigare behövt smyga med och skämmas för är inte så farligt längre, för folk inser att det är rätt så normalt att vara avvikande, om ni förstår vad jag menar.
Sen är det klart att det finns negativa sidor också. Mer sexprat kan ge prestationsångest, och kan få ungar att börja utforska sex allt tidigare. Ja... Men jag tror ändå att det är en i grund och botten bra utveckling, så länge man även pratar om de allvarliga sidorna av sex också. Inte bara tjo-och-tjim liksom...
Huggorm
28-03-2010, 08:48
CITAT (Markus_H @ 28-03-2010, 09:11)  Tror den infaller 15 april och har firats bla på Nya Zeeland som en dag då man uppmärksammar könssjukdomar. Ja det är väll klart, när det är männens tur att fira så fokuserar man på det negativa
Meriona
28-03-2010, 09:13
CITAT (Motti @ 28-03-2010, 02:11)  Jag tycker att det här med sex har gått till överdriffter ett evigt tjatande om underliv och tuttar så det står mig upp i halsen bokstavligt talat nu (inte bildligt)varenda tv program och i Radion så snackas det sex och sex osv osv.Hur i all sin da har folk lyckats med att göra barn i tusentals år innan ?det är bara för mycket nu!livet går ju inte bara ut på sex det är sååå mycket mer. Jag är oerhört less på det också, det går snart inte köpa en tidning utan att det är en tresidors bilaga om hur man blir en bättre sexpartner. Jag tror bara det skapar en hysterisk tro om att man måste hänga i takkronorna för att duga. Nej tack, jag är ingen trapetskonstnär, har ingen dröm om det heller.
Huggorm
28-03-2010, 09:15
Och höjdpunkten är ju pridefestivalen, men den är det ingen som vågar protestera mot i rädsla över att verka fördomsfull
Meriona
28-03-2010, 09:16
Fast den har väl inte så mycket med fenomenet sex att göra ändå?
CITAT (Meriona @ 28-03-2010, 10:13)  Jag är oerhört less på det också, det går snart inte köpa en tidning utan att det är en tresidors bilaga om hur man blir en bättre sexpartner. Jag tror bara det skapar en hysterisk tro om att man måste hänga i takkronorna för att duga. Nej tack, jag är ingen trapetskonstnär, har ingen dröm om det heller. Håller med, jag tycker att man förstör något privat, spännande och intimt genom att allt skall dissikeras, diskuteras m.m. Kan inte sex få vara något lite hemligt, spännande och privat, det blir mycket bättre då. Ibland tycker jag att alla dessa tidningsartiklar m.m om ämnet gör sex lika lite spännande som att köpa en liter mjölk, och så skall det väl ändå inte vara. För att återgå till startämnet, jag tycker att rakade underliv är otroligt avtändande och fult, gäller både på män och kvinnor. Gita
*Stintan*
28-03-2010, 10:00
CITAT (Fny @ 28-03-2010, 09:21)  Fast det finns ju så många positiva bieffekter av att det pratas mycket sex också. Folk behöver inte längre skämmas för sin sexdrift, framför allt kvinnor får ju hävda sig mer och inte bara vara den passiva parten. Allt snack har ju också gjort att folk vågar prata om sex som avviker från normen, vare sig det rör sig om homo-sex eller fetischer eller bdsm eller vad det nu må vara, vilket jag tror är en väldigt bra utveckling. Allt som folk tidigare behövt smyga med och skämmas för är inte så farligt längre, för folk inser att det är rätt så normalt att vara avvikande, om ni förstår vad jag menar.
Sen är det klart att det finns negativa sidor också. Mer sexprat kan ge prestationsångest, och kan få ungar att börja utforska sex allt tidigare. Ja... Men jag tror ändå att det är en i grund och botten bra utveckling, så länge man även pratar om de allvarliga sidorna av sex också. Inte bara tjo-och-tjim liksom... Tänk att jag tror att det gör mer skada än nytta, framför allt för yngre människor som väldigt lätt kan få just prestationsångest när i stort sett allt som handlar om sex är såååå normalt. Vem bestämmer vad som är normalt när det gäller sex? Var finns utrymmet för eget utforskande när precis allt står i varenda dagstidning var och varannan dag med rekommendationer om att testa ditten och datten för det är helt normalt. Många tycker inte alls att alla sätt är OK och då kommer prestationsångest och samvetskval som ett brev på posten. Dessutom är det tyvärr oftast unga tjejer som känner att dom måste ställa upp på saker dom inte alls vill. Sex är ju trots allt något av det mest privata vi har. Jag har två döttrar och vi har pratat en hel del om det här och dom tycker inte som du. Att man inte behöver smyga eller skämmas och att man kan prata om sex är bra men det innebär inte att man ska behöva bli matad med sexsnack så det står en upp i halsen varenda dag. Sen kan man ju undra varför en del verkar ha behov av att fläka ut sig och prata om sitt mest intima och privata offentligt. Sex borde väl vara det finaste som finns mellan två människor, inte som att käka vilken morgonmacka som helst. CITAT (Huggorm @ 28-03-2010, 10:15)  Och höjdpunkten är ju pridefestivalen, men den är det ingen som vågar protestera mot i rädsla över att verka fördomsfull Varför skulle man protestera mot den????  CITAT (Gita @ 28-03-2010, 10:33)  Håller med, jag tycker att man förstör något privat, spännande och intimt genom att allt skall dissikeras, diskuteras m.m. Kan inte sex få vara något lite hemligt, spännande och privat, det blir mycket bättre då. Ibland tycker jag att alla dessa tidningsartiklar m.m om ämnet gör sex lika lite spännande som att köpa en liter mjölk, och så skall det väl ändå inte vara. För att återgå till startämnet, jag tycker att rakade underliv är otroligt avtändande och fult, gäller både på män och kvinnor. Gita Tog för lång tid på mig att skriva men jag håller med dig fullständigt.
CITAT (Huggorm @ 28-03-2010, 09:48)  Ja det är väll klart, när det är männens tur att fira så fokuserar man på det negativa Fast på vaginadagen uppmärksammar man våld mot kvinnor. Inte så j-la positivt det heller. Jag gillar att man pratar om sex. Underbart att ta bort skam och genans kring nåt som är njutningsfullt och gör livet värt att leva! Och sex behöver inte alls bara vara "det finaste mellan två människor" utan kan lika gärna vara det finaste mellan tre människor eller det snuskigaste mellan hur många man vill. Eller så klart en tyst och stillsam akt under täcket med lampan släkt. Precis som man behagar. Det är väl som med allt annat upp till var och en.
Aqvakul
28-03-2010, 10:15
Visst är det bra att öppenheten om sex, och hur olika sex kan vara, har ökat.
Det jag däremot är kritisk mot är att "vuxensexualiteten", genom bl.a. massmedia, närmast tvingas på mycket unga människor.
*Stintan*
28-03-2010, 10:16
CITAT (cic @ 28-03-2010, 11:04)  Fast på vaginadagen uppmärksammar man våld mot kvinnor. Inte så j-la positivt det heller.
Jag gillar att man pratar om sex. Underbart att ta bort skam och genans kring nåt som är njutningsfullt och gör livet värt att leva!
Och sex behöver inte alls bara vara "det finaste mellan två människor" utan kan lika gärna vara det finaste mellan tre människor eller det snuskigaste mellan hur många man vill. Eller så klart en tyst och stillsam akt under täcket med lampan släkt. Precis som man behagar. Det är väl som med allt annat upp till var och en. Inte konstigt att så många relationer sprícker
CITAT (*Stintan* @ 28-03-2010, 11:16)  Inte konstigt att så många relationer sprícker  Hur menar du? CITAT (Aqvakul @ 28-03-2010, 11:15)  Visst är det bra att öppenheten om sex, och hur olika sex kan vara, har ökat.
Det jag däremot är kritisk mot är att "vuxensexualiteten", genom bl.a. massmedia, närmast tvingas på mycket unga människor. Unga människor "tvingas på" naturkatastrofer, svält, nya bilmodeller... Ja allt som finns på nätet. Det sätter ju så klart lite krav på deras föräldrar och andra vuxna runt omkring att förklarar och svara på undringar.
*Stintan*
28-03-2010, 10:29
CITAT (cic @ 28-03-2010, 11:21)  Hur menar du?
Unga människor "tvingas på" naturkatastrofer, svält, nya bilmodeller... Ja allt som finns på nätet. Det sätter ju så klart lite krav på deras föräldrar och andra vuxna runt omkring att förklarar och svara på undringar. Det betyder att jag inte tycker som du. Unga människor behöver inte leva upp till dom sakerna du nämner så det är långt ifrån samma sak som att dom tror dom måste ställa upp på allt som skrivs om sex.
CITAT (*Stintan* @ 28-03-2010, 11:29)  Det betyder att jag inte tycker som du.
Unga människor behöver inte leva upp till dom sakerna du nämner så det är långt ifrån samma sak som att dom tror dom måste ställa upp på allt som skrivs om sex. Men varför skulle en massa relationer spricka bara för att man har en liberal inställning till sex?
CITAT (cic @ 28-03-2010, 11:31)  Men varför skulle en massa relationer spricka bara för att man har en liberal inställning till sex? En liberal inställning till sex är väl inte fel, jag tror inte det är så varken Stintan eller jag menar. men alla skriverier, i t.ex kvällstidningarna, som egentligen har till enda syfte att sälja tidningar gör nog mer skada än nytta , tror jag. Förutom att i många fall skapa prestationsångest så tar det bort det spännande med sex och det lämnar ju inget som helst till ungdomar (ja, även äldre) att upptcka själva. För min del tycker jag också att sex oftast framställs som urtrist, inte något som bygger på lust, åtrå och närhet. Och upptäckarglädje! Jag tycker helt enkelt att man har en tendens till att snacka sönder det fina. Gita
*Stintan*
28-03-2010, 10:55
CITAT (cic @ 28-03-2010, 11:31)  Men varför skulle en massa relationer spricka bara för att man har en liberal inställning till sex? Det är väl lätt hänt om den ena parten vill ha något annat än den andra vill/kan ställa upp på. Skulle du själv kunna leva med en partner du vet att du inte kan ge det han vill ha eller viceversa. Liberal inställning till sex kan man väl ha utan att för den skull själv behöva ställa upp på vad som helst för husfridens skull. Jag tror ju att man bör vara någotsånär samspelta i en relation för att den ska kunna vara hållbar.
CITAT (Gita @ 28-03-2010, 11:52)  En liberal inställning till sex är väl inte fel, jag tror inte det är så varken Stintan eller jag menar. men alla skriverier, i t.ex kvällstidningarna, som egentligen har till enda syfte att sälja tidningar gör nog mer skada än nytta , tror jag. Förutom att i många fall skapa prestationsångest så tar det bort det spännande med sex och det lämnar ju inget som helst till ungdomar (ja, även äldre) att upptcka själva. För min del tycker jag också att sex oftast framställs som urtrist, inte något som bygger på lust, åtrå och närhet. Och upptäckarglädje! Jag tycker helt enkelt att man har en tendens till att snacka sönder det fina. Gita Va tusan.. Prestationsångets får jag var och vart annan dag när alla hundra miljoner matprogram sänds på korsen och tvären. Jag hatar att laga mat.. Eller när jag allt som ofta får veta att föräldraskap är meningen med livet och att jag inte är en riktig kvinna för att jag varken har eller längtar efter barn. Man får väl hacka i sig det som skrivs överallt och sålla? Men det var Stintan som skrev "inte konstigt att så många relationer spricker" och jag vill bara höra vad hon menar. Skulle relationer spricka för att man gillar att idka älskog?
CITAT (*Stintan* @ 28-03-2010, 11:55)  Det är väl lätt hänt om den ena parten vill ha något annat än den andra vill/kan ställa upp på. Skulle du själv kunna leva med en partner du vet att du inte kan ge det han vill ha eller viceversa.
Liberal inställning till sex kan man väl ha utan att för den skull själv behöva ställa upp på vad som helst för husfridens skull. Jag tror ju att man bör vara någotsånär samspelta i en relation för att den ska kunna vara hållbar. Om jag vill ha det på ett visst sätt och min partner inte vill det så är det "tidningarnas" fel? Det du beskriver har ju inget med syn på sex att göra. Det är ju grundläggande respekt och förmågan att kunna prata med varandra. Du undrar om jag skulle kunna leva med en partner där man inte kan ge varandra det man vill? Nä, verkligen inte, men det är väl inget man märker efter 20 år och 3 barn utan ganska tidigt va..
*Stintan*
28-03-2010, 11:13
CITAT (cic @ 28-03-2010, 12:04)  Om jag vill ha det på ett visst sätt och min partner inte vill det så är det "tidningarnas" fel? Det du beskriver har ju inget med syn på sex att göra. Det är ju grundläggande respekt och förmågan att kunna prata med varandra. Du undrar om jag skulle kunna leva med en partner där man inte kan ge varandra det man vill? Nä, verkligen inte, men det är väl inget man märker efter 20 år och 3 barn utan ganska tidigt va..  Det är väl klart att folk påverkas av media men kanske inte alla lika mycket. Jag tycker visst att det har med syn på sex att göra. Vem har pratat om 20 år och 3 barn och ganska tidigt kan ju vara relativt. Jag är rätt övertygad om att just sex är orsaken till att många relationer spricker förr eller senare.
CITAT (*Stintan* @ 28-03-2010, 12:13)  Det är väl klart att folk påverkas av media men kanske inte alla lika mycket. Jag tycker visst att det har med syn på sex att göra.
Vem har pratat om 20 år och 3 barn och ganska tidigt kan ju vara relativt. Jag är rätt övertygad om att just sex är orsaken till att många relationer spricker förr eller senare. Så kan det absolut vara, men det är väl för att sex har en ganska central del i en relation. För de flesta ska väl sägas. Jag lägger som sagt inga värderingar i hur eller hur ofta man rumlar runt.
CITAT (Motti @ 27-03-2010, 02:30)  Det här inlägget handlar inte om moralisering alls,jag startade tråden själv och ville bara höra vad andra tyckte om "ryska pälsmössor "och om "totti ballotti" rakning av hela kroppen,sjävklart bestämer man över sin egen kropp !men jag ville belysa om vad Modet ställer till med och undrar vad i helsike gränsen går för vad man ska acceptera.Ska dom som inte rakar hela kroppen gå och skämmas då ?  Benen..Ja Under armarna ...ja Viss trimmning av "husmusen" också, Vill inte ha "peruken" utanför bikinin på sommaren, men helrakning...nej tack. Får riktigt otrevliga assosiationer av brasiliansk rakning och tycker det är onaturligt. Kanske är jag för gammal för att köpa "len som en barnrumpa" över hela kroppen.  CITAT (Motti @ 28-03-2010, 02:03)  Såg faktiskt ett program i dag på TV från Grekland!en liten by där de hyllade penisen i alla dess former men de katolska prästerna rymde från byn och ville inte ha med det här att göra alls.Och jag förstår dom!
är inte du trött på allt underlivs och sex snack i media ?(det är jag) Jag är hjärtligt trött på, alla reportage i tidningar om "bästa ställning" och "så gör du för att" och så vidare. Alla tidningar har den typen av reportage, varje dag. Undra på att folk får presstationsångerst om dom läser det. CITAT (Gita @ 28-03-2010, 10:33)  Håller med, jag tycker att man förstör något privat, spännande och intimt genom att allt skall dissikeras, diskuteras m.m. Kan inte sex få vara något lite hemligt, spännande och privat, det blir mycket bättre då. Ibland tycker jag att alla dessa tidningsartiklar m.m om ämnet gör sex lika lite spännande som att köpa en liter mjölk, och så skall det väl ändå inte vara. För att återgå till startämnet, jag tycker att rakade underliv är otroligt avtändande och fult, gäller både på män och kvinnor. Gita Japp, så känner jag också.
*Stintan*
28-03-2010, 11:59
CITAT (cic @ 28-03-2010, 12:23)  Så kan det absolut vara, men det är väl för att sex har en ganska central del i en relation. För de flesta ska väl sägas. Jag lägger som sagt inga värderingar i hur eller hur ofta man rumlar runt. Nej inte jag heller. Jag menar bara att jag inte gillar att vi dagligen ska behöva tvångsmatas med artiklar om sex i alla dess former i media eftersom det skapar så mycket prestationsångest för många. Antagligen säljer det väl.
Chamomille
28-03-2010, 12:11
Husmusen...
CITAT (*Stintan* @ 28-03-2010, 12:59)  Nej inte jag heller. Jag menar bara att jag inte gillar att vi dagligen ska behöva tvångsmatas med artiklar om sex i alla dess former i media eftersom det skapar så mycket prestationsångest för många. Antagligen säljer det väl. Vi tvångsmatas med recept, bantningstips, kungabröllop.. Som sagt, det gäller väl att sålla.
*Stintan*
28-03-2010, 12:29
CITAT (cic @ 28-03-2010, 13:14)  Vi tvångsmatas med recept, bantningstips, kungabröllop.. Som sagt, det gäller väl att sålla.  Javisst men inte tror jag att folk får prestationsångest av att läsa om kungabröllop eller recept, möjligen bantning men inte tillnärmelsevis på samma sätt. Men det är klart tycker man att sex är jämförbart med nybakade bullar eller bantningsmetoder så kanske man kan se det på ett annat sätt än jag gör.
CITAT (*Stintan* @ 28-03-2010, 13:29)  Javisst men inte tror jag att folk får prestationsångest av att läsa om kungabröllop eller recept, möjligen bantning men inte tillnärmelsevis på samma sätt. Men det är klart tycker man att sex är jämförbart med nybakade bullar eller bantningsmetoder så kanske man kan se det på ett annat sätt än jag gör. Precis! Alla är olika! Nån får prestationskrav för att inte kunna baka eller laga mat och en del för att inte leverera i sängkammaren.
CITAT (*Stintan* @ 28-03-2010, 13:29)  Javisst men inte tror jag att folk får prestationsångest av att läsa om kungabröllop eller recept, möjligen bantning men inte tillnärmelsevis på samma sätt. Men det är klart tycker man att sex är jämförbart med nybakade bullar eller bantningsmetoder så kanske man kan se det på ett annat sätt än jag gör. Man kan ju annars slå två flugor i en smäll och använda "den perfekta dildon" till att röra runt i kaksmeten med. http://www.aftonbladet.se/wendela/article6473604.ab
Biggan_
28-03-2010, 12:37
*Stintan*
28-03-2010, 12:40
CITAT (cic @ 28-03-2010, 13:34)  Precis! Alla är olika! Nån får prestationskrav för att inte kunna baka eller laga mat och en del för att inte leverera i sängkammaren.  Vilket tror du man mår mest illa av? CITAT (pejori @ 28-03-2010, 13:35)  Man kan ju annars slå två flugor i en smäll och använda "den perfekta dildon" till att röra runt i kaksmeten med. http://www.aftonbladet.se/wendela/article6473604.ab
CITAT (*Stintan* @ 28-03-2010, 13:40)  Vilket tror du man mår mest illa av? Du menar att det bara finns ETT rätt svar? Lägg av. Det är ju så klart olika det som med allt annat.
*Stintan*
28-03-2010, 12:45
CITAT (cic @ 28-03-2010, 13:42)  Du menar att det bara finns ETT rätt svar? Lägg av. Det är ju så klart olika det som med allt annat. Sa jag det? Jag ställde bara en fråga.
CITAT (*Stintan* @ 28-03-2010, 13:45)  Sa jag det? Jag ställde bara en fråga. Nä visst.. Det SA du inte.. Men jag får inte minsta ångest av sexspalter, dildosajter eller vad det nu kan vara. Jag blir upprymd och lustfylld! (Jag antar att det INTE är läge att snacka porr..  För aldrig har väl porr varit mer lättillgänglig som nu)
Chamomille
28-03-2010, 12:54
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|