|
andersen
05-05-2010, 13:17
Det är bra att säja ifrån..men är det inte lite sent Berith skrev inläggen för ett par veckor sedan.
CITAT (andersen @ 05-05-2010, 14:17)  Det är bra att säja ifrån..men är det inte lite sent Berith skrev inläggen för ett par veckor sedan.  Med viss felmarginal så har du helt rätt andersen, jag är här så sällan nu för tiden så jag missade datumet, men faktum kvarstår .....( obs att jag skrattade åt mig själv )
Hälla vatten på en gås ja
Ni är ju för roliga!  Fast blir man det andra säger om en? Egentligen? Om ni kallar mej för gås, blir jag då en gås?  Gillan!  Du kan få en förklaring i PM om du vill? Kul iaf att du inte hoppade av så där på direkten.
CITAT (Berith @ 05-05-2010, 16:46)  Ni är ju för roliga! Fast blir man det andra säger om en? Egentligen? Om ni kallar mej för gås, blir jag då en gås? Gillan!  Du kan få en förklaring i PM om du vill? Kul iaf att du inte hoppade av så där på direkten. Berith! Jag och du har varit "kompisar" länge, men jag "köper" inte hur du beter dig mot Aqua. Jag har förmånen av att ha träffat Aqua IRL och det väger tungt, tyngre än kompisspapet med dig. Visst får du skicka mig en förklaring via pm om du vill, men jag vill hellre ha den här
*Stintan*
05-05-2010, 16:04
CITAT (Berith @ 05-05-2010, 16:46)  Ni är ju för roliga! Fast blir man det andra säger om en? Egentligen? Om ni kallar mej för gås, blir jag då en gås? Gillan!  Du kan få en förklaring i PM om du vill? Kul iaf att du inte hoppade av så där på direkten. Nej Berith du blir inte en gås för att man häller vatten på en sådan och ingen har kallat dig för gås. Det var en liknelse och betyder helt enkelt att du inte suger åt dig när någon säger ifrån, precis som gåsen inte suger åt sig vatten när man häller det på den, det rinner bara av.
CITAT (Gillan @ 05-05-2010, 16:58)  Berith! Jag och du har varit "kompisar" länge, men jag "köper" inte hur du beter dig mot Aqua. Jag har förmånen av att ha träffat Aqua IRL och det väger tungt, tyngre än kompisspapet med dig. Visst får du skicka mig en förklaring via pm om du vill, men jag vill hellre ha den här  Härligt att ha fått lära känna dej här iaf, och hoppas du får en skön sommar!  Ångrar du dej i framtiden angående avhoppet blir jag bara glad av att se dej här igen.
CITAT (Gillan @ 05-05-2010, 12:34)  Vet du vad Berith! Nu är jag så trött på dig och dina insinuationer så snart det handlar om Ingemar eller Göran att jag blir näst intill skogstokig! Vad är det för fel med dig? Är du avundsjuk på Aqua? För nåt måste det ju vara eftersom du hela tiden letar fel? Jag begriper i alla fall inte varför inte fler säger i från när det gäller dig  ............kanske att det beror på att du varit med från början och inte får "motsägas"? Mycket möjligt att detta var mitt sista inlägg här på Odla  Ingen idé att säga till om något när det aldrig ger någon reaktion utan möts med tystnad ... då ger man upp och väljer att ignorera. Smygelakhet och låtsad (tror jag) dumhet är något jag är superallergisk mot.
CITAT (netha @ 05-05-2010, 22:08)  Ingen idé att säga till om något när det aldrig ger någon reaktion utan möts med tystnad ... då ger man upp och väljer att ignorera. Smygelakhet och låtsad (tror jag) dumhet är något jag är superallergisk mot.  netha - Gillans inlägg möttes inte med tystnad. Och inte valde du väl att ignorera heller? Ber om ursäkt om mina inlägg uppfattas innehålla smygelakhet och låtsad dumhet. Den dan jag verkligen vill visa mej elak och dum så kommer du att märka det.  Jag vågar mej på att slänga ut en OT-fråga här - vad tycker ni om ev rangordning mellan medlemmarna här? Tycker ni det är ok eller ska alla vara med på lika villkor? En fråga jag ställt mej några gånger och nu dök den upp igen...
Red Top
06-05-2010, 06:13
Jag tycker att du, om du vill diskutera det, ska starta en ny tråd, istället för att hålla den här konstiga tråden vid liv. Konstig, eftersom tråden den syftar på är borta sen länge.
Att älta vidare i den här tråden väcker bara förvirring.
CITAT (Red Top @ 06-05-2010, 07:13)  Jag tycker att du, om du vill diskutera det, ska starta en ny tråd, istället för att hålla den här konstiga tråden vid liv. Konstig, eftersom tråden den syftar på är borta sen länge.
Att älta vidare i den här tråden väcker bara förvirring. Ok.  Såg nog också tråden som "förbrukad" sen en tid tillbaka men ville ändå svara på Gillans inlägg från igår.
CITAT (Gillan @ 05-05-2010, 12:34)  /.../
Mycket möjligt att detta var mitt sista inlägg här på Odla  DET hoppas jag verkligen inte det blir.. Sedan finns det väl inte någon tidsgräns på, när man får skriva nya inlägg i någon tråd. Då skulle massor av "gamla trådar" som dyker upp, vara låsta för längesdean...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
|
|
 |
|
|